15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Chiropractic Software

Programvare for kiropraktikere automatiserer administrasjonen av praksisen, av fakturering, planlegging, pasientbehandling og rapportering for kiropraktorkontorer. Kiropraktikkontorer bruker disse programmene til å sentralisere og automatisere viktige pasientbehandlingsprosesser og medisinske forretningsprosesser, inkludert: sammenstilling av kiropraktiske SOAP-notater og generering av pasientrapporter, behandlingsjournaler, kundefordringer, betalingsbehandling, deling av pasientdata, administrasjon av kiropraktorpraksis, elektroniske fordringer, innkreving og finansiell rapportering. Programvare for kiropraktikere er forbundet med Capterra-kataloger, som programvare for elektroniske pasientjournaler, programvare for fakturering av helsetjenester, programvare for administrasjon av helseinstitusjoner, programvare for fysioterapi, programvare for tidsplanlegging på medisinske institusjoner og programvare for medisinsk transkripsjon.

4 resultater

AdvancedEHR: Spar tid og forbedre kliniske resultater med sømløs dataoverføring, enkel kartlegging, reseptutfylling på nett og andre medisinske verktøy.
AdvancedMD EHR/EMR: Øv fra hvor som helst. Kjør hele øvelsen fra ett enkelt program, én database og én enkelt pålogging. Sømløs integrasjon av din forretningsteknologi som hjelper personalet med å kartlegge, administrere oppgaver, sammenligne data og rapportere for meningsfull bruk eller MACRA på en enkel måte. De mobile IOS-appene bidrar til at du og dine ansatte aldri er ute av kontakt med praksisen din. Forbedre arbeidsflyten mellom leger og pasienter med AdvancedEHR. Sunnere praksis = sunnere pasienter. Lær mer om AdvancedMD EHR

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartlegging
  • Bekreftelse/påminnelser
  • Kalenderbehandling
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • SOAP-notater
  • Kravbehandling
  • Avtalestyring
  • Overholdelse av helsetjenester
  • Tredjepartsintegrasjoner
Programvare for klinikkadministrasjon som gir deg alt du trenger for å effektivisere kiropraktorklinikken.
Power Diary er den nettbaserte programvaren for klinikkadministrasjon som brukes av helsepersonell over hele verden. Power Diary-funksjonene omfatter: + Kalenderadministrasjon + Avtalepåminnelser (SMS + e-post) + Maler for behandlingsnotater + Klientfakturering + Nettbestillinger + 2-veis SMS-chat + Telehelse + Og mer Lær mer om Power Diary

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartlegging
  • Bekreftelse/påminnelser
  • Kalenderbehandling
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • SOAP-notater
  • Kravbehandling
  • Avtalestyring
  • Overholdelse av helsetjenester
  • Tredjepartsintegrasjoner
Intelligent Medical Software (IMS) fra Meditab er en prisbelønt alt-i-ett EHR, praksisadministrasjon og faktureringsplattform.
IMS tar hensyn til hvert trinn i omsorgsprosesser, fra pasientengasjement til telehelse, praksisanalyse, automatisk innsjekking, pleiekoordinering, rapportering og mer. De mange spesialfunksjonene, modulene og malene ble bygget fra grunnen av for å tilpasse seg de nøyaktige behovene til over 40 spesialiteter. Lær mer om Intelligent Medical Software

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartlegging
  • Bekreftelse/påminnelser
  • Kalenderbehandling
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • SOAP-notater
  • Kravbehandling
  • Avtalestyring
  • Overholdelse av helsetjenester
  • Tredjepartsintegrasjoner
Alt-i-ett-administrasjonsprogramvare for helsepersonell gjør det enkelt å styrke pasientene og forbedre behandlingen.
Yocales alt-i-ett-programvare fokuserer på strukturen og bevegelsen til menneskekroppen og passer perfekt for kiropraktorer. Det er enkelt å utmerke seg i yrkeskarrieren med ressurser som nettplanlegging, POS-fakturering, kartnotater, elektroniske poster med kommentarer, administrasjonsverktøy for kunderelasjoner og mer! Lær mer om Yocale

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartlegging
  • Bekreftelse/påminnelser
  • Kalenderbehandling
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • SOAP-notater
  • Kravbehandling
  • Avtalestyring
  • Overholdelse av helsetjenester
  • Tredjepartsintegrasjoner