17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Registration Software

Registreringsprogramvare automatiserer prosessen med å registrering for konferanser, møter, klasser og andre arrangementer. Disse programmene tilbyr en tilpasningsdyktig løsning for sporing av deltagelse og oppgaver knyttet til registrering for arrangementer eller møter. De gjør det også mulig å behandle betaling, enten på forhånd eller på stedet, i tillegg til funksjoner for innsamling av donasjoner og koordinering av frivillige. Registreringsløsninger tilbyr også en rekke selvbetjeningsfunksjoner for deltakere på arrangementer, som nettbasert registrering, innholdslevering og betaling av avgift. Registreringsprogramvare er relatert til programvare for arrangementsstyring og programvare for opplæring.

16 resultater
idloom tilbyr uovertrufne registreringsløsninger med avanserte deltakerbaner, innsikt i sanntid, sikre betalinger og arrangementsverktøy. Lær mer om idloom
idloom tilbyr en ledende registreringsløsning som er både omfattende og tilpassbar, bygget for å håndtere alle registreringsbehov. Lag fullstendig tilpassbare skjemaer med alternativer for registrering av enkeltpersoner eller grupper, og lag deltakerbaner som er skreddersydd for VIP-er, medlemmer med mer, noe som sikrer en knirkefri, skreddersydd opplevelse for alle involverte. Med datatilgang i sanntid og et brukervennlig grensesnitt gjør idloom det enkelt å spore registreringer, administrere betalingsbehandling og håndtere automatisert fakturering. Fleksible betalingsalternativer gjør at deltakerne kan velge sine foretrukne betalingsmåter, enten det er kredittkort, PayPal eller bankoverføring. Idloom er bygget for skalerbarhet og er sikker og tilpassbar for organisasjoner i alle størrelser. Fra små arrangementer til store konferanser gjør idlooms avanserte registreringsfunksjoner det enkelt å danne et varig førsteinntrykk og levere en sømløs registreringsprosess fra start til slutt. Lær mer om idloom

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Smart, fleksibelt og kraftig registreringssystem for arrangementer. Administrer inviterte og registrerte gjester, og til og med flere arrangementer.
Arrangementene dine er unike. Du trenger et registreringssystem som kan skreddersys de spesifikke behovene dine. Vi tilbyr et rikt sett funksjoner som gjør små møter enkle, og som samtidig er fleksibelt nok til å håndtere de største brukerkonferansene. Programvaren for arrangementsregistrering er en del av markedets kraftigste plattform for arrangementsadministrasjon. Det gir deg alle verktøyene du trenger for å lykkes, uansett hvor stort eller komplekst arrangementsprogrammet ditt er. Lær mer om Cvent Event Management

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Du drømmer om det. Ticket Tailor selger billettene til det. Ticket Tailor er en billettplattform som er enkel i bruk og gir deg full kontroll over billettsalget.
Selg billetter direkte til deltakerne fra én brukervennlig og funksjonsrik billettplattform. - fleksible planer uten kontrakter - lave gebyrer (spar tusenvis) - gratis for gratisarrangementer - betaling direkte via Stripe eller PayPal - skreddersydd billettsalg - bookingsskjemaer på nettstedet ditt - innsamling, bevaring og eierskap av egne deltakerdata - gratis innsjekkingsapp - integrering med flere verktøy tilgjengelig - rabattkoder og kupongkoder - dashbordrapportering - eksepsjonell kundestøtte Lær mer om Ticket Tailor

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
RSVPify er en ledende plattform for arrangementsadministrasjon som bidrar til å effektivisere arrangementer, hele veien fra gjesteregistrering til lansering.
En ledende, altomfattende plattform for arrangementsadministrasjon som 30 % av Fortune 500-bedriftene setter sin lit til. Håndter store og små arrangementer enkelt og hold søkelyset på merkevaren din. Den har kraftige funksjoner, som e-postinvitasjoner, registrering på nett og RSVP, tilpasset datainnsamling, administrering av gjestelister, menypreferanser, administrasjon av underarrangementer, personvern/eksklusivitet for arrangementer, dra-og-slipp-kart over plasser, innsjekking og mye mer. Lær mer om RSVPify

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
En rimelig, alt-i-ett arrangementsplattform. Umiddelbare utbetalinger, live support 24/7. Kun for $ 1 per billett pluss 1 % av billettsalget.
Skap en behagelig reise fra start til slutt, fra billettsalg til arrangementsinnsjekking, og til og med mobile donasjoner. Accelevents-tjenesten for billettsalg integreres fullt med programmets mobile, stille auksjonstilbud. Bruk billettsalg som en frittstående funksjon, eller kombiner det med stille auksjon. Billettsalgfunksjonen koster kun $ 1 per billett + 1 % av billettsalget (kan overføres til dine billettkjøpere). Stille auksjoner koster $ 99 per arrangement + $ 1 per budgiver. Lær mer om Accelevents

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Beyonk Group tilbyr enkel, kraftig og brukervennlig bestillingsprogramvare og markedsføringsverktøy for turisme- og fritidsbransjen.
Beyonk Group tilbyr enkel, kraftig og brukervennlig bestillingsprogramvare for turisme- og fritidsbransjen. Tusenvis av aktivitetsleverandører, attraksjoner, turer og arrangementer av alle størrelser bruker Beyonk til å selge, administrere og utvide virksomheten sin på nettet. Beyonk er dedikert til å lage en mest mulig sømløs bestillingsopplevelse, samtidig som de tilbyr alle verktøy, funksjoner og rapporteringer som trengs for å maksimere virksomheten din, inkludert å redusere admin, øke billettsalget og glede kundene dine. Lær mer om Beyonk

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Brukervennlig arrangementsverktøy med hovedfokus på brukeropplevelsen og flotte funksjoner som engasjerer deltakerne via mobil og nettapp.
Eventee er det mest brukervennlige verktøyet for å organisere personlige og hybride arrangementer. Det intuitive og flotte grensesnittet til både mobil- og nettappen gjør at du enkelt kan administrere arrangementet, øke deltakerengasjementet og forbedre den generelle opplevelsen av arrangementet. Dra nytte av funksjonene Eventee tilbyr: Direkte spørsmål og avstemninger, direktesending, bestillinger, nyhetsfeed, nettverk, partnere, tilpassede integrasjoner, tilpasset merkevarebygging og mer. Start din gratis prøveperiode på https://eventee.co! Lær mer om Eventee

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Samle alle registreringene for arrangementet ditt på nett. Hold oversikt over gjestelister, registreringer, invitasjoner og deltakere på ett sted.
Samle alle registreringene for arrangementet ditt på nett. Hold oversikt over gjestelister, registreringer, invitasjoner og deltakere på ett sted. Nutickets gir deg alt du trenger for å ta arrangementene dine til neste nivå. Opplev teknologien som er bevist å hjelpe profesjonelle arrangører med å utvikle virksomheten sin. Lær mer om Nutickets

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Del lidenskapen din med et globalt publikum. Si hei til alt-i-ett-plattformen som gir liv til både virtuelle og fysiske arrangementer.
Med HeySummit står lidenskapen din i sentrum. Si hei til alt-i-ett-plattformen som gir liv til dine virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er på tide å utvide publikummet ditt og tjene penger på lidenskapen din. For små og store arrangementer, og alt derimellom. Skal du arrangere et enkeltstående webinar, en uformell samtale en gang i måneden, eller et arrengement over flere dager med flere foredragsholdere? Alle arrangementer finner et hjem på HeySummit. Vår kraftfulle alt-i-ett-plattform støtter samlinger av enhver størrelse, hyppighet og kompleksitet. Lær mer om HeySummit

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Det beste fullverdige programtillegget for administrasjon av arrangementer i WordPress.
WP Event Manager er et lett, skalerbart og fullverdig programtillegg som hjelper deg med å administrere arrangementer og legge til arrangementsoppføringer på WordPress-nettstedet ditt. Kortkoden viser alle arrangementene, fungerer med alle temaer og er veldig enkel å sette opp og tilpasse. På innstillingssidene kan du velge hvordan du vil at arrangementet skal vises. Lær mer om WP Event Manager

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Eventmix er en brukervennlig, virtuell arrangementsplattform som lar arrangører avholde arrangementer fra sitt eget nettsted i løpet av minutter.
Eventmix er en brukervennlig, virtuell arrangementsplattform som lar arrangører avholde arrangementer fra sitt eget nettsted i løpet av minutter. Eventmix gir deg ikke bare verktøyene du trenger for å arrangere og tjene penger på arrangementene dine, men også for å holde på målgruppens interesse gjennom tilpassbare nettverks- og engasjementsområder. Lær mer om Eventmix

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
SCOOCS: en komplett plattform som er helt tilpassbar, svært interaktiv, helt i overholdelse med personvernforordningen og dekker alle dine behov for virtuelle og hybride arrangementer.
SCOOCS er en engasjerende, oppslukende og komplett arrangementsplattform med fokus på bærekraft. SCOOCS kan brukes til raskt og enkelt oppsett og administrasjon av et helt tilpassbart, flerspråklig arrangement som er helt i overholdelse med personvernforordningen, enten det gjelder et nettseminar for 30 deltakere, en omreisende produktkampanje for 3000 deltakere eller et internasjonalt årlig forum for 100 000 deltakere. Vi tilbyr verdifulle funksjoner som strømming i sanntid, videorom, utstillerstand, akademiske plakater, KI-basert partnerformidling, nettverksbord, beregning av karbonavtrykk og mer! Lær mer om SCOOCS

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
InviteDesk er en nettbasert plattform for å få de rette gjestene til å delta på arrangementer gjennom markedsføringsautomatisering, samarbeid og innsikt.
InviteDesk er en programvare for markedsføring av arrangementer som hjelper organisasjoner å forbedre deres ROI for arrangementer. Med InviteDesk får du de gjestene du ønsker ved å gjøre det mulig for markedsførings- og salgsteamene dine å samarbeide i full åpenhet om gjestelister og prioritering av førstevalgsgjester. Opprett alt du trenger for å kjøre et vellykket arrangement – invitasjoner, landingssider, registreringssider og fullstendige e-postsekvenser. InviteDesk kan enkelt integreres i CRM-systemet ditt for å sikre at hele organiseringen er samlet på ett sted. Lær mer om InviteDesk

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
PouchNATION er en alt-i-ett kontantløs og gjesteadministrasjonsløsning for arrangementer ved hjelp av NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-basert plattform med NFC-bærbar teknologi og en alt-i-ett-løsning for gjesteadministrasjon, fokusert på lokaler og live-arrangementer for å digitalisere driften og levere en bekymringsfri opplevelse til gjestene, på nett og/eller frakoblet, og gi avansert innsikt som øker inntektene og effektiviteten. Vi søker kontinuerlig etter å tilby bedre løsninger med konstant utvikling av vår interne teknologi. Lær mer om PouchNATION

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
Workshop Butler er en programvare for opplæringsstyring som er spesielt utviklet for å strømlinjeforme forretningsprosessene til opplæringsbedrifter
Workshop Butler er et programvaresystem for kursstyring for administrasjon og markedsføring av alle typer opplæringsarrangementer. Den tilbyr elektroniske registreringer, administrering av deltakere, fakturering, verktøy for planlegging av hendelser, analyseverktøy, utstedelse av sertifikater og alt du trenger for å effektivisere dine opplæringsprosesser. WSB kan enkelt integreres med nettstedet ditt for å sikre den beste opplevelsen for deg og kundene dine. Lær mer om Workshop Butler

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking
0 % gebyr på billetter Hjelp og støtte på nett Nettbaserte, fysiske og hybride arrangementer Designhjelp Strømlinjeformet arrangementsprosess Integrert og åpen løsning
Conferize er den komplette plattformen for arrangementsledelse som gjør det mulig for teamet ditt å planlegge, promotere og levere gode arrangementer til publikum med stor innvirkning. Én plattform, alle arrangementstyper. Én enkelt plattform for personlige, virtuelle eller hybride arrangementer. Her finner du alt du trenger for å lede arrangementer. Organiser arrangementer på minutter. Kjør små webinarer/seminarer eller dagslange arrangementer med flere spor og økter. Brukeropplevelse som fremhever varemerket ditt Tilgang til alt som gjelder arrangementet ditt, døgnet rundt Lær mer om Conferize

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Betalingsbehandling
  • Grupperegistrering
  • Refusjonsledelse
  • Deltakersporing
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Varsler/meldinger
  • Arrangementsregistrering
  • Tilpassede skjemaer
  • Selvinnsjekking/-utsjekking