17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for lagerstyring

Programvare for lagerkontroll automatiserer styring og sporing av varer og inkluderer ofte verktøy som strekkodeprogramvare. Disse programmene gjør det mulig å få mer nøyaktig lagerkontroll og oppdatert salgssporing gjennom distribuerte salgs- og forsyningsdata gjennom hele organisasjonen. Programvare for lagerkontroll samhandler direkte med allerede eksisterende eller tilpasset installasjon av programvare for administrering av detaljhandel, salgssteder (POS) og verktøy for regnskapsføring. Programvare for lagerkontroll er relatert til programvare for lagerstyring og RFID-programvare.

7 resultater
monday.com Work OS offers full inventory control with no-code features such as shipment tracking, automations, integrations, and more.
monday.com Work OS offers cloud based inventory management, allowing you to control your entire inventory effortlessly. Customizable, no-code dashboards give you real-time insights, sales and shipment tracking help you stay on top of your supplies, and automations decrease the risk of supply chain gaps. monday.com Work OS helps teams visualize their projects, and manage work processes the way that fits them best. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Administrer lagerbeholdningen proaktivt for å redusere håndteringskostnadene og optimalisere kontantstrømmen med NetSuite lagerstyring.
NetSuite lagerstyring gir bedrifter synlighet i sanntid av alle varer, beholdninger og bestillinger når de kommer inn, går igjennom og ut fra varelageret, med total synlighet og kontroll som resultat. NetSuites kapasiteter for forsyningskjedestyring administrerer varer fra leverandøren gjennom produksjonsprosessen, og sikrer levering til sluttkunden. Sammen med NetSuites planlegging av tilbud og etterspørsel kan bedrifter være trygge på at de kan dekke etterspørselen, samtidig som de ikke har for mye på lager. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Brukerne kan styre lager(e) på en smart måte og få mest mulig ut av lagerbeholdningen ved å redusere varemengden og unngå å gå tom for varer.
Odoo Inventory er utviklet av eksperter for å hjelpe bedrifter med å forbedre sin interne drift, spesifikt ved å gi dem de mest effektive lagerføringsmetodene. Bedrifter kan administrere lageret sitt på en smart måte og få mest mulig ut av lagerbeholdningen, ved å redusere mengden varer på lager og samtidig unngå å gå tom for varer. Med Odoos innovative dobbeltregistreringssystem har lagerbeholdningen ingen inn- eller utdata eller transformasjon – alle operasjoner er enkelt og greit lagerflyttinger mellom plasseringer. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Denne komplette programvaren forbedrer bedrifter med det intuitive skybaserte grensesnittet, avansert salgsadministrasjon og innebygde rapporter.
Lightspeed Retail Point of Sale tilbyr den beste lageradministrasjonen og -kontrollen i sin klasse, og er en alt-i-ett skybasert EPOS. Lightspeed forenkler måten du lagerfører på, for forhandlere i både én og flere butikker. Administrer lagerbeholdningen, hold oversikt over salgene dine, administrer ansatte, behandle betalinger og skap uforglemmelige handleopplevelser som får kundene til å komme tilbake igjen og igjen fra iPad-en din. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Frakt- og bestillingswebapp koblet til over 150 transportører, markedsplasser, handlevogner og mer. Automatiser oppgaver og skriv ut etiketter på en enkel måte.
Frakt- og bestillingswebapp koblet til over 150 transportører, markedsplasser, handlevogner og mer. Automatiser oppgaver og skriv ut etiketter på en enkel måte. Lær mer om ShipStation

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Brightpearl er en alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon, og er utviklet for forhandlere, grossister og flerkanalsmerker.
Brightpearl er en alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon, som er integrert med regnskap, lageradministrasjon, forsendelse, POS, leverandøradministrasjon og CRM. Den er designet for etablerte forhandlere, grossister og merkevarer som ønsker stor vekst. Med den kraftige funksjonen for arbeidsflytautomatisering forbedrer Brightpearl effektiviteten for ordrebehandling med 70 %, og reduserer menneskelige feil med 65 %. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Strekkoder/RFID
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • SKU/UPC-koder
  • Ordrehåndtering
  • Gjenbestillingsstyring
  • Kostnadssporing
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring