18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Knowledge Management Software

Programvare for kunnskapsadministrasjon tilbyr måter å optimalisere nytten av intellektuell kapital og immaterielle eiendeler på ved å fange opp, bevare og organisere institusjonell kunnskap i et målbart format. Løsninger for kunnskapsstyring gjør at vellykkede strategier kan overføres og replikeres gjennom en organisasjon. Implementering kan være fokusert innover på raskere læring, ny kunnskapsskaping og innovasjon eller rettet utover, noe som gir en selvstyrt tjenestevei for kundene. Programvare for kunnskapsadministrasjon er forbundet med programvare for forretningsintelligens og programvare for dokumentbehandling.

19 resultater
Confluence gjør informasjon tilgjengelig for hele organisasjonen din. Bruk det til å fange og bevare all viktig data og oppdateringer. Lær mer om Confluence
Å gjøre informasjon tilgjengelig for organisasjonen din er viktigere nå enn noen gang. Confluence kan tjene som selskapets primære kunnskapsstyringsprogramvare. Bruk det til å fange, bevare og organisere dine mest verdifulle eiendeler. Enten det er bedriftsoppdateringer, prosjektplaner eller annen viktig informasjon, hold det tilgjengelig og sporbar med Confluence. Lær mer om Confluence

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Create a dynamic informational database your whole team can contribute to while they work with flexible knowledge management software.
Create a dynamic informational database your whole team can contribute to while they work with flexible knowledge management software. That way, important material never gets lost when people move between teams or roles, and your team guidelines and enablement documents are always up-to-date. Then easily navigate your knowledge base with custom statuses, hashtags, and filters to find exactly what you need in seconds. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Zendesk tilbyr en smart kunnskapsbase for selvbetjening som integreres sømløst i brukerstøtteprogramvaren.
Zendesk tilbyr en smart kunnskapsbase for selvbetjening som integreres sømløst i brukerstøtteprogramvaren. Den kan brukes internt av agenter for raske løsninger, og eksternt av kunder for å løse sine egne problemer på hvilken som helst plattform. Bedrifter som bruker Zendesks programvare for kunnskapsbaserte tjenester, kan forbedre agentenes effektivitet og redusere supportkostnadene med 50 %. Denne bransjeledende kundestøtteløsningen er enkel å distribuere, men likevel fleksibel nok til å tilpasses etter dine behov. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesks kunnskapsbase hjelper kundene med å finne svar på egen hånd og gjør det mulig for ansatte å håndtere kundehenvendelser mer effektivt. Noen av nøkkelfunksjonene inkluderer å opprette innhold på flere språk, administrere innhold i bulk for å spare tid, bruke filtre til å arbeide med spesifikt innhold og sette opp en robust godkjenningsprosess. Det er også mulig å benytte de AI-drevne robotene til å hjelpe kundene dine med å finne relevante svar. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
LiveAgent er et komplett kunnskapsadministrasjonssystem som gir en kundekunnskapsbase med alle funksjonene du trenger. Kundekunnskapsbasen lar kundene raskt finne svar uten å måtte opprette saker. Reduser kundenes ventetid, de ansattes arbeidsbelastning, samt tiden som brukes på å løse saker. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode i dag, du trenger ikke oppgi kortinformasjon. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Bitrix24 er en ledende gratisplattform for administrasjon av sosial kunnskap og samarbeid som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden.
Bitrix24 er en ledende gratisplattform for administrasjon av sosial kunnskap og samarbeid som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Del og diskuter ideer, administrer kunnskap og prosjekter og mer med Bitrix24 Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data.
Hjelp kundene å finne svarene de trenger på tvers av alle kanaler, og gi de ansatte det beste svaret på kundespørsmål med denne løsningen for kunnskapsadministrasjon, som fungerer sammen med de fleste CRM-er. Hjelp kundene dine å få akkurat det de trenger ved å bruke en sentralisert kunnskapsbase som samler all nødvendig informasjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Gjør IT-prosessen raskere ved å opprette og bruke en kunnskapsbase for serviceprogramvaren din.
Til tross for den gjengse oppfatning, er livet som serviceansatt så uglamorøst som det kan bli. Supportagenter bruker mesteparten av tiden sin på å svare på de samme spørsmålene om og om igjen. Tenk deg å svare på spørsmålet "hvordan tilbakestiller jeg passordet mitt?" 50 ganger om dagen - ikke bare gjør dette hverdagen for de ansatte utrolig monoton, men sluttbrukeren må også vente på å få svar på et problem som faktisk kan løses kjapt med riktig veiledning. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer.
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993.
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio leverer selvbetjeningsstøtte på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør produktene dine enklere å lære. Vi gir deg verktøyene du trenger for å skape, levere, måle og forbedre ditt supportinnhold, noe som betyr mer fornøyde kunder og lavere belastninger på brukerstøtten. Mer enn 500 selskaper som Atlassian, Heap, Adroll og Dell bruker Elevio til å forbedre retensjon og redusere klager. Registrer deg for vår gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Frigjør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk plattform for innholdsstyring, playbook og sømløs samarbeid.
Frigjør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk plattform for innholdsstyring, playbook og sømløs samarbeid. Finn enkelt riktig innhold for enhver situasjon, del det problemfritt med potensielle kunder og teammedlemmer, og få innsikt i hvordan innholdet ditt presterer. Klyck sørger for at samtalene dine flyter smidig, at avtalene går raskere fremover, og at tiden ikke blir bortkastet. Bruk innholdsbiblioteket til å organisere innhold med filtre, tags, kategorier og mer. Dra nytte av innholdsanalyse for å få innsikt i engasjement og bruk, og følg med på hvordan potensielle kunder samhandler med innholdet ditt. Gi teamet ditt verktøyene de trenger for suksess med organiserte trinn for salg og sentraliser avtalene med våre digitale salgsrom. Lær mer om Klyck

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Opprett og administrer engasjerende innhold som kan publiseres på tvers av din interne eller eksterne kunnskapsbase, læringsplattform eller nettsted, på flere språk.
Opprett og administrer engasjerende innhold som kan deles på tvers av organisasjonen eller kundebasen, på flere språk. Med verktøy for oppretting og publisering i skyen kan du raskt lage interaktivt innhold som leverer kunnskap som fester seg. Publiser materiale til en kunnskapsbase, læringsplattform eller nettadresser. Oppretthold merkevarekonsistensen med sentralt vertsbaserte ressurser som gjør det enklere å administrere grafikk på alle utdata fra ett sted og samme sted. Programvaresimulering og interaktivt innhold – alt er i samsvar med retningslinjene for tilgjengelig nettinnhold (WCAG). Lær mer om dominKnow | ONE

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Et effektivt verktøy for utvikling og publisering av e-læring som gjør det mulig å lage JIT-opplæring i fellesskap.
The Generator er Global eTrainings kraftige kursbygger for å lage raske, intuitive e-læringsmoduler som vil kjøre på alle LMS-er, kan oversettes til alle språk og kan oppdateres i sanntid. Lag læringsinnhold for proprietær programvare, introduksjon av ansatte, overholdelse, helse og sikkerhet, menneskelige ressurser, kvalitetskontroll og mer. Del mer informasjon på tvers av organisasjonen med The Generator, slik at du enkelt kan fange opp, administrere og overføre den mest relevante informasjonen. Lær mer om The Generator

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums
Enklere og mer effektiv kundestøtte ved hjelp av KI-svar, bruk av elementer fra tidligere saker og informasjon fra ulike kilder.
Deskhero bruker KI til å gi bedre kundestøtte, ved å besvare henvendelser basert på tidligere saker og en omfattende kunnskapsbase. Plattformen gir raske og presise svar som er tilpasset kundens unike henvendelse. Deskhero skiller seg ut ved evnen til å benytte en rekke ulike datakilder, blant annet dokumenter, innhold på nettsteder og historiske e-poster. Denne metoden beriker interaksjonen med kundene, ved at støtten er basert på riktig informasjon og effektivt tilpasset kundens behov. Lær mer om Deskhero

Funksjoner

  • Catalog Management
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Tekstredigering
  • Dokumentledelse
  • Kommentarer/notater
  • Discussions/Forums