15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Knowledge Management Software

Programvare for kunnskapsadministrasjon tilbyr måter å optimalisere nytten av intellektuell kapital og immaterielle eiendeler på ved å fange opp, bevare og organisere institusjonell kunnskap i et målbart format. Løsninger for kunnskapsstyring gjør at vellykkede strategier kan overføres og replikeres gjennom en organisasjon. Implementering kan være fokusert innover på raskere læring, ny kunnskapsskaping og innovasjon eller rettet utover, noe som gir en selvstyrt tjenestevei for kundene. Programvare for kunnskapsadministrasjon er forbundet med programvare for forretningsintelligens og programvare for dokumentbehandling.

19 resultater

ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt. Lær mer om TOPdesk
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er et komplett kunnskapsadministrasjonssystem som gir en kundekunnskapsbase med alle funksjonene du trenger. Kundekunnskapsbasen lar kundene raskt finne svar uten å måtte opprette saker. Reduser kundenes ventetid, de ansattes arbeidsbelastning, samt tiden som brukes på å løse saker. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode i dag, du trenger ikke oppgi kortinformasjon. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Bitrix24 er en ledende gratisplattform for administrasjon av sosial kunnskap og samarbeid som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende gratisplattform for administrasjon av sosial kunnskap og samarbeid som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Del og diskuter ideer, administrer kunnskap og prosjekter og mer med Bitrix24 Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Zendesk tilbyr en smart kunnskapsbase for selvbetjening som integreres sømløst i brukerstøtteprogramvaren.
Zendesk tilbyr en smart kunnskapsbase for selvbetjening som integreres sømløst i brukerstøtteprogramvaren. Den kan brukes internt av agenter for raske løsninger, og eksternt av kunder for å løse sine egne problemer på hvilken som helst plattform. Bedrifter som bruker Zendesks programvare for kunnskapsbaserte tjenester, kan forbedre agentenes effektivitet og redusere supportkostnadene med 50 %. Denne bransjeledende kundestøtteløsningen er enkel å distribuere, men likevel fleksibel nok til å tilpasses etter dine behov. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesks kunnskapsbase hjelper kundene med å finne svar på egen hånd og gjør det mulig for ansatte å håndtere kundehenvendelser mer effektivt. Noen av nøkkelfunksjonene inkluderer å opprette innhold på flere språk, administrere innhold i bulk for å spare tid, bruke filtre til å arbeide med spesifikt innhold og sette opp en robust godkjenningsprosess. Det er også mulig å benytte de AI-drevne robotene til å hjelpe kundene dine med å finne relevante svar. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data.
Hjelp kundene å finne svarene de trenger på tvers av alle kanaler, og gi de ansatte det beste svaret på kundespørsmål med denne løsningen for kunnskapsadministrasjon, som fungerer sammen med de fleste CRM-er. Hjelp kundene dine å få akkurat det de trenger ved å bruke en sentralisert kunnskapsbase som samler all nødvendig informasjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Gjør IT-prosessen raskere ved å opprette og bruke en kunnskapsbase for serviceprogramvaren din.
Til tross for den gjengse oppfatning, er livet som serviceansatt så uglamorøst som det kan bli. Supportagenter bruker mesteparten av tiden sin på å svare på de samme spørsmålene om og om igjen. Tenk deg å svare på spørsmålet "hvordan tilbakestiller jeg passordet mitt?" 50 ganger om dagen - ikke bare gjør dette hverdagen for de ansatte utrolig monoton, men sluttbrukeren må også vente på å få svar på et problem som faktisk kan løses kjapt med riktig veiledning. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
TalentLMS er et LMS som er utviklet for vellykket opplæring. Programmet er både enkelt å administrere og bruke, og teamet ditt kan kose seg med opplæringen fra første klikk.
TalentLMS er et LMS som er utviklet for vellykket opplæring. Det er designet for å få et ja fra alle, og er derfor det gode team og selskaper bruker for å vokse. Takket være at systemet kan tilpasses og er enkelt å administrere, kan teamet ditt fokusere på opplæringen samtidig som de føler seg hjemme. TalentLMS gjør det enkelt å gi riktig opplæring til alle i teamet samtidig som det gir veiledning og støtte på veien. På et oppdrag om å demokratisere opplæring, betjener TalentLMS allerede over 70 000 team over hele verden. Lær mer om TalentLMS

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
En app for lesing, notater og dokumentanalyse som har vunnet Editor's Choice fra både Apple og Microsoft "PDF-redigeringsprogram med superkrefter – FastCompany
Den første appen for lesing, notater og dokumentanalyse til å vinne Editor's Choice fra både Apple og Microsoft. "PDF-redigeringsprogram med superkrefter" – FastCompany. En app som hjelper yrkesprofesjonelle i stillinger som involverer analyser av komplekse dokumenter med å studere, analysere og komme frem til konklusjoner. LiquidText er et aktivt lese- og notatverktøy der alle dokumentene, markeringene, merknadene og understrekingene dine er i samme arbeidsområde som notatene dine, og lar deg lage visuelle forbindelser på tvers av innhold og notater. Lær mer om LiquidText

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer.
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio leverer selvbetjeningsstøtte på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør produktene dine enklere å lære. Vi gir deg verktøyene du trenger for å skape, levere, måle og forbedre ditt supportinnhold, noe som betyr mer fornøyde kunder og lavere belastninger på brukerstøtten. Mer enn 500 selskaper som Atlassian, Heap, Adroll og Dell bruker Elevio til å forbedre retensjon og redusere klager. Registrer deg for vår gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Gjør mer, raskere med dominKnow | ONE.
Med dominKnow | ONE, vårt skybaserte eLearning-forfattersystem, kan designere, utviklere og team enkelt optimalisere og bygge flere typer digital læring ved hjelp av færre verktøy, administrere innhold sentralt, gjenbruke ressurser og samarbeide som et team. Gjør mer, raskere med dominKnow | ONE. Lær mer om dominKnow | ONE

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
UniCourt gir API-tilgang til rettsdata for å effektivisere kunnskapsadministrasjon, juridisk analyse og forretningsinformasjon.
UniCourt gir fagfolk innen kunnskapsadministrasjon funksjonen «juridiske data som tjeneste» (LDaaS) for sømløs tilgang til statlige og føderale rettsdata gjennom nettbaserte apper og API-er for kunnskapsadministrasjon, forretningsintelligens, forretningsutvikling, juridiske analyser, maskinlæringsmodeller og prosessautomatisering. Lær mer om UniCourt Enterprise API

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse
Et effektivt verktøy for utvikling og publisering av e-læring som gjør det mulig å lage JIT-opplæring i fellesskap.
The Generator er Global eTrainings kraftige kursbygger for å lage raske, intuitive e-læringsmoduler som vil kjøre på alle LMS-er, kan oversettes til alle språk og kan oppdateres i sanntid. Lag læringsinnhold for proprietær programvare, introduksjon av ansatte, overholdelse, helse og sikkerhet, menneskelige ressurser, kvalitetskontroll og mer. Del mer informasjon på tvers av organisasjonen med The Generator, slik at du enkelt kan fange opp, administrere og overføre den mest relevante informasjonen. Lær mer om The Generator

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Diskusjoner/forum
  • Selvbetjeningsportal
  • Innholdsstyring
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Tekstredigering
  • Dataimport/-eksport
  • Kommentarer/notater
  • Dokumentledelse