Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Knowledge Management Software.

Norge Vis lokale produkter
528 resultater
Gjør IT-prosessen raskere ved å opprette og bruke en kunnskapsbase for serviceprogramvaren din. Lær mer om Freshservice
Til tross for den gjengse oppfatning, er livet som serviceansatt så uglamorøst som det kan bli. Supportagenter bruker mesteparten av tiden sin på å svare på de samme spørsmålene om og om igjen. Tenk deg å svare på spørsmålet "hvordan tilbakestiller jeg passordet mitt?" 50 ganger om dagen - ikke bare gjør dette hverdagen for de ansatte utrolig monoton, men sluttbrukeren må også vente på å få svar på et problem som faktisk kan løses kjapt med riktig veiledning. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Freshdesks kunnskapsbase hjelper kundene med å finne svar på egen hånd og gjør det mulig for ansatte å håndtere kundehenvendelser mer effektivt. Noen av nøkkelfunksjonene inkluderer å opprette innhold på flere språk, administrere innhold i bulk for å spare tid, bruke filtre til å arbeide med spesifikt innhold og sette opp en robust godkjenningsprosess. Det er også mulig å benytte de AI-drevne robotene til å hjelpe kundene dine med å finne relevante svar. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
European knowledge-sharing solution trusted by teams and organisations of all sizes to make information accessible & actionable Lær mer om Elium
Elium is the leading European knowledge-sharing solution, bringing together collaboration and knowledge. It allows organisations to capture, structure and access knowledge to help make the right decision and generate impact. Integrated with Sharepoint, Teams, Google and Slack, Elium fits seamlessly within your ecosystem. With European hosting and GDPR-ready features, it offers enterprise-ready security. Elium is available on desktop and mobile through the iOS and Android app. Lær mer om Elium

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt. Lær mer om TOPdesk
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Confluence makes information accessible to your whole organization. Use it to capture and preserve all important data and updates. Lær mer om Confluence
Making information accessible to your organization is important now more than ever. Confluence can serve as your company’s primary Knowledge Management Software tool. Use it to capture, preserve, and organize your most valuable assets. Whether it be company updates, project plans, or other important intel, keep it accessible and trackable with Confluence. Lær mer om Confluence

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
God kundeservice starter med bedre kundestøtteprogramvare. Få flere kunder ved å tilby utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er et komplett kunnskapsadministrasjonssystem som gir en kundekunnskapsbase med alle funksjonene du trenger. Kundekunnskapsbasen lar kundene raskt finne svar uten å måtte opprette saker. Reduser kundenes ventetid, de ansattes arbeidsbelastning, samt tiden som brukes på å løse saker. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode i dag, du trenger ikke oppgi kortinformasjon. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Bitrix24 er en ledende gratisplattform for administrasjon av sosial kunnskap og samarbeid som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende gratisplattform for administrasjon av sosial kunnskap og samarbeid som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Del og diskuter ideer, administrer kunnskap og prosjekter og mer med Bitrix24 Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer. Lær mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Tribe is a free and cloud-based knowledge management solution that helps you leverage crowd-sourced content and employee contribution. Lær mer om Tribe
Tribe helps businesses build a dynamic and centralized knowledge base by leveraging crowd wisdom and the collaborative power of the employees. Add social touchpoints and build knowledge-sharing communities within a matter of days. Save resources, reduce tickets, and scale support by enabling self-service. Organize different types of content by creating Spaces (public and private) for efficient content discovery. Generate insights from the candid conversations between customers. Lær mer om Tribe

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle. Lær mer om Jostle
Jostle’s employee success platform is where everyone connects, communicates, and celebrates at work. It’s the heartbeat of our own company and has helped employees in over 1,000 organizations easily belong and contribute, anywhere, anytime. With industry-leading participation rates, we’re putting the joy into work and the life into organizations. Lær mer om Jostle

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
For larger organizations with more then 20 users. Compliance version control, workflow, Web, desktop & mobile device ready. Free API Lær mer om FileHold
Compliance is based on the FileHold docment management software for more than 20 users. FileHold scales to support thousands of users and millions of documents. Installed on premise or the cloud, desktop and mobile device ready. Automated document Workflow and Approval processes. MS Office Integration, version control, secure user groups, powerful search, document scanning with OCR. Free documented API, optional AD integration, SharePoint, e-signature and 2 factor autorization capable. Lær mer om FileHold

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control. Lær mer om Happeo
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control. 350+ market-leading companies like Doctolib, Pinterest, and Marqeta use Happeo as their intranet to connect their teams with the knowledge, news, and tools they need to do their best work. Lær mer om Happeo

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Docsie is a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation. Lær mer om Docsie
You can use Docsie: - Organize product documentation for multiple internal and external products - Quickly find relevant product documentation - Manage versions - Translating all documents into other languages - Gather actionable feedback on customer-facing docs - Publish the docs right into the website with a line of code - Training Manuals Our platform helps you analyse how your customers interact with your documentation and provide you with insights on how to improve your docs. Lær mer om Docsie

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Capture. Share. Improve. Collaborative Instructions & Checklists for Frontline Teams. Lær mer om SwipeGuide
Capture. Share. Improve. Collaborative Instructions & Checklists for Frontline Teams. We believe that proud and empowered teams achieve better results. That empowerment starts with recognizing the expertise and involving frontline teams in the shaping of processes. Our Frontline Excellence Platform makes it effortless for teams to capture and scale critical operational knowledge across the organization through crowdsourcing in order to boost performance improvements at scale. Prevent erro Lær mer om SwipeGuide

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Flexible and configurable out of the box knowledge management software used for internal employee knowledge sharing or customer support Lær mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge from KPS provides comprehensive content capture, search, collaboration and insight functionality to enable internal employees and customer facing organisations to significantly increase productivity. Natural language search, advanced content creation and moderation processes combine with high levels of insight to ensure your knowledge can be managed centrally with minimal administration overhead. Available in a SaaS or On Premise model. Lær mer om Universal Knowledge

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
LinkFacts, as online concept and mind mapping platform provides both tool and platform for individuals, teams, and communities. Lær mer om LinkFacts
LinkFacts is a visual thought assistant that brings a new dimension of concept & mind mapping. It allows users to create mind maps, concept maps and share and collaborate with others around visual collections of information and knowledge. Graphs can contain ideas, documents and links to web resources. In addition, LinkFacts features include visual graphs, search and dive, customizable graphs, filters and layers and graph sharing. Lær mer om LinkFacts

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Get more out of your organisations knowledge! Galisto simplifies your knowledge management easy and secure with low initial risk. Lær mer om Galisto
Use Galisto - and Knowledge Management is no longer a problem! The platform connects users to any kind of information available but normally difficult to find. The platform provides all elements to connect this information to valuable knowledge. External partners may be integrated without reducing data security and privacy. Galisto follows a defined Knowledge Management process an is therefore best prepared for this important growing part of any organisations work. Lær mer om Galisto

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Space is a unified platform that connects the software development pipeline, communication, and project and knowledge management. Lær mer om Space
Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline, communication, project management and knowledge management. With Space you can share all of the records and knowledge related to your project to the project’s team and to other members of your organization. Organize your personal documents using an intuitive folder structure. Work on drafts and share them with your colleagues for collaborative editing before moving them to Project Documents. Lær mer om Space

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Video knowledge-sharing platform that detects topics so you can find relevant information. Lær mer om PixelMixer
PixelMixer makes onboarding, training and knowledge transfer a snap using the preferred learning format - video. Easily capture your screen and webcam or import meeting recordings. PixelMixer detects important topics so you can jump directly to relevant parts of a video. Knowledge is your most valuable asset, now everyone can benefit from it with PixelMixer. Lær mer om PixelMixer

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Pobuca Knowledge analyzes conversations from all customer touchpoints to generate insights for your CS agents and educate your bot. Lær mer om Pobuca Knowledge
Pobuca Knowledge is an AI-based solution that analyzes conversations from all customer touchpoints, extracts Q&As for your knowledge base, assesses customer service agents’ performance, and educates your service bots. Build a knowledge base from existing customer dialogs in natural language that automatically become Q&A articles and generate valuable insights. Lær mer om Pobuca Knowledge

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Create, manage and grow your online presence for your business, blog, store and more with Wix’s intuitive website creation platform.
Wix is an industry-leading web creation platform that provides everything you need to create, manage and grow your business online. Build a memorable user experience with intuitive design features and experience faster load times with enhanced performance. Reach more customers with advanced marketing and SEO tools while the ultra resilient and flexible infrastructure means your site is ready for any amount of traffic. Plus with enterprise-grade security, your visitor data stays safe 24/7. Lær mer om Wix

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lær mer om Microsoft SharePoint

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Zendesk offers a smart knowledge base for self-service that integrates seamlessly into it's help desk software.
Zendesk offers a smart knowledge base for self-service that integrates seamlessly into it's help desk software. It can be used internally by agents for quick resolutions, and externally by customers to solve their own issues on any platform. Companies that use Zendesk's knowledge base software can improve agent efficiency and reduce support costs by 50%. This industry leading customer support solution is easy to deploy, yet flexible enough to customize to your needs. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
With Zoho Desk, create Multi-brand SEO friendly knowledge base articles on cloud for each of your brand to answer your customers FAQ's.
Zoho Desk is a cloud based Knowledge base software for faster answers and fewer tickets on customer quires and complaints that helps your company to build stronger relationships with customers over multiple channels and languages. Create Multi-brand SEO friendly knowledge base articles for each of your brand to answer your customer's frequently asked questions. This saves your team work on responding to simple questions, and leaves more time to help customers with tricky problems. Lær mer om Zoho Desk

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool.
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lær mer om Notion

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lær mer om TeamSupport

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lær mer om Yammer

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data.
Hjelp kundene å finne svarene de trenger på tvers av alle kanaler, og gi de ansatte det beste svaret på kundespørsmål med denne løsningen for kunnskapsadministrasjon, som fungerer sammen med de fleste CRM-er. Hjelp kundene dine å få akkurat det de trenger ved å bruke en sentralisert kunnskapsbase som samler all nødvendig informasjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lær mer om SolarWinds Service Desk

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
TalentLMS er et LMS som er utviklet for vellykket opplæring. Programmet er både enkelt å administrere og bruke, og teamet ditt kan kose seg med opplæringen fra første klikk.
TalentLMS er et LMS som er utviklet for vellykket opplæring. Det er designet for å få et ja fra alle, og er derfor det gode team og selskaper bruker for å vokse. Takket være at systemet kan tilpasses og er enkelt å administrere, kan teamet ditt fokusere på opplæringen samtidig som de føler seg hjemme. TalentLMS gjør det enkelt å gi riktig opplæring til alle i teamet samtidig som det gir veiledning og støtte på veien. På et oppdrag om å demokratisere opplæring, betjener TalentLMS allerede over 70 000 team over hele verden. Lær mer om TalentLMS

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know. Lær mer om Trainual

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Manage knowledge and share it everywhere. Flowlu will help you to support customers and employees with the most up-to-date information.
Keep your knowledge base updated with Flowlu Knowledge Management software. Set up permission rights and share your knowledge base with the team or clients. Organize your content and articles with a drag-and-drop tool, set up featured articles and boost your customer support. Keep all FAQs in one place, update it with a touch of a fingertip and provide your clients and employees with the most up-to-date information. Lær mer om Flowlu

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Jolt is a distributed knowledge & information management platform available on smartphones & tablets. Schedule your free demo today!
Jolthelps you master storage, distribution, & access to proprietary information. Never worry about scrambling to locate a paper document again, and you'll be able to instantly distribute information to your entire team, specific roles, or just one individual with the click of a button from anywhere. Lower training times & reduce distribution costs. Lower employee churn with on-the-spot integrated self-learning. Schedule your free demo today! Lær mer om Jolt

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lær mer om KnowledgeOwl

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Restrict outsiders from viewing company-sensitive information with a secure app that handles all file types and keeps them in-house.
Organize all of your most important digital information in Connecteam’s searchable knowledge management software. Images, spreadsheets, attachments, PDFs, docs - whatever you need stored, Connecteam can handle it. With end-to-end security, your information is always secure. Utilize the survey tool to continuously improve on company processes and knowledge sharing with the employee feedback survey tool. Ensure a secure and easy login for system admins with Active Directory Single Sign-On (SSO). Lær mer om Connecteam

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Lær mer om Bloomfire

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Lær mer om Quip

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building an online knowledge base without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lær mer om Caspio

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lær mer om Help Scout

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Design, automate, deliver, and manage critical IT and business services across your digital enterprise with ServiceDesk Plus.
ServiceDesk Plus helps enterprises design, deliver, and support IT and business services. It's certified as ITIL®-4-compatible by Pink Elephant across 4 ITSM practices: Incident, Problem, and Service Request Management, and Change Enablement, and is a Challenger in the 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for ITSM Platforms. It also offers a native ITAM database and CMDB, contextual IT and business integrations, and unrestricted low-code extensibility. To learn more, visit manageengine.com/service-desk Lær mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
HelpCrunch's Knowledge base software is a top-rated solution for knowledge management and 24/7 self-service customer support.
HelpCrunch's Knowledge base software is a top-rated solution for knowledge management and self-service customer support. Other Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon) Try HelpCrunch for free for 14 days. Lær mer om HelpCrunch

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides. Lær mer om Yonyx

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lær mer om Vivantio

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
livepro is the premium knowledge management solution trusted globally by contact centers. Designed with agents in mind, livepro delivers quick and easy answers – not long confusing documents. Feature-rich yet easy to use, livepro is the single source of truth that seamlessly integrates into your existing contact center toolkit. Reduce onboarding, AHT and improve compliance and customer satisfaction with the only knowledge management system that has COPC Inc. approved technology provider status. Lær mer om livepro

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
MangoApps is a knowledge management platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is a knowledge management platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and ensure that your employees share and benefit from each other’s knowledge and experience. Our modern, user-friendly platform serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to learn and share without any roadblocks. Lær mer om MangoApps

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Lær mer om Gist

Funksjoner

  • Katalogisering/kategorisering
  • Samarbeidsverktøy
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Fulltekstsøk
  • Innholdsstyring