15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Workflow Management Software

Programvare for administrasjon av arbeidsflyt koordinerer arbeidsflyten og sikrer at endringer implementeres riktig. Systemer for administrasjon av arbeidsflyt tilbyr et samarbeidsmiljø som gjør det mulig for virksomheter å enkelt overvåke og evaluere prosessene sine. Organisasjoner bruker systemer for administrasjon av arbeidsflyt til å koordinere forretningsmiljøer, legge til rette for umiddelbar tilgang til nøyaktige og oppdaterte data om prosjekter og ytelse, planlegge og synkronisere endringer og teste effektiviteten til forretningsstrategier. Programvare for administrasjon av arbeidsflyt er relatert til programvare for administrasjon av forretningsprosesser, programvare for administrasjon av krav og programvare for prosjektstyring.

Norge Vis lokale produkter
22 resultater
Lag tilpassede og automatiske arbeidsflyt for å effektivisere teamets prosesser med en åpen plattform for monday.com. Lær mer om monday.com
Den enkleste måten å øke produktiviteten på, er monday.coms Work OS i sanntid kilden til sannheten som teamet ditt kan stole på i alle sine daglige prosesser. Automatisering uten kode lar deg sette teamets arbeidsflyt på autopilot, slik at de kan fokusere på meningsfylt arbeid. I mellomtiden vil tilpassede varsler, automatiske statusoppdateringer og prosjektflyter sørge for at teamet ditt er på linje med prioriteter, slik at du aldri går glipp av tidsfristene dine. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort. Lær mer om Miro
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Lag en enkel måte å administrere prosessen og gjenta raskere uten begrensninger. Samarbeid og hold alle på teamet ditt i samsvar med hverandre, organiser arbeidsflyten på nettet, spor fremgangen og hold alle i teamet på samme side. Utforsk mer enn 250 maler og interaktive rammeverk for å samarbeide raskt med teamet ditt. Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
MaintainX er en mobil-først programvare for arbeidsflyt- og prosedyredigitalisering som øker effektiviteten og innsikten i sanntid. Lær mer om MaintainX
MaintainX er en mobil-først-programvare for arbeidsflyt- og prosedyredigitalisering som gjør det mulig for teamene i frontlinjen å se hva de må gjøre og hvordan de skal gjøre det. Her er hva som digitaliseres og tas med fra utklippstavlen: - Sikkerhetsprosedyrer - Miljøsjekklister -Verktøy og målerrapportering - Vedlikeholdsprosedyrer - Revisjons-/inspeksjonsarbeidsflyter - Sjekklister for opplæring MaintainX hjelper ledere med å bli mer effektive operatører ved å levere forretningsinnsikt i sanntid fra feltet. Lær mer om MaintainX

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for administrasjon av arbeidsflyt.
Asana er et verktøy for administrasjon av arbeidsflyt som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet er en nettbasert arbeidsutførelsesplattform som muliggjør prosjektadministrasjon og oppgavesamarbeid og redefinerer hvordan team fungerer. Det brukervennlige grensesnittet, i kombinasjon med fildeling, Gantt-diagram, Kanban-visning og funksjoner for arbeidsautomatisering, har bidratt til at det raskt vokser til en favoritt-forretningsapp for produktivitet. *2015 Google Marketplace App of the Year *2015 Microsoft O365 App of the Year *Gartner Cool Vendor 2015 – Project & Portfolio Management Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Wrike er en arbeidsflytadministrasjonsprogramvare med tilpassede arbeidsflyter, delte dashbord, Gantt-diagrammer, Kanban-tavler og automatiske godkjenninger.
Wrike er en arbeidsadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Effektiviser dokumentbehandlingen med skybasert fillagring. Del dokumenter i egendefinerte forespørselsskjemaer og oppgaver, forkort godkjenningsrundene dine med visuelle prøvetrykk, og tagge enkelt kolleger for eventuelle forespørsler og spørsmål. Få fart på leveransen med Wrikes over 400 integrasjoner, inkludert annen programvare for dokumentstyring. Dokumentene er enkle å finne og oppgavediskusjoner og oppdateringer kan sees på få sekunder. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Bitrix24 er en enkel og rimelig programvare for administrasjon av forretningsprosesser som er tilgjengelig i skyen og lokalt på stedet, med tilgang til åpen kildekode.
Hvis du er ute etter gratis eller rimelig programvare for arbeidsflytadministrasjon, er du på rett sted. Prisen er ikke den eneste fordelen med Bitrix24. Du får et sett med standard forretningsprosesser som ikke krever oppsett, som permisjonsforespørsler, forretningsreiser, utgifter, kjøp, generelle forespørsler (intern brukerstøtte). Disse er basert på din selskapsstruktur og kan enkelt endres om nødvendig. Designverktøyet for forretningsprosesser lar deg skreddersy enhver forretningsprosess. Sky, mobil og åpen kilde Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Alt du trenger for å administrere arbeidsflyten din: tilbud, kontrakter, fakturaer, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
Programvare for administrasjon av arbeidsflyt for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Fra HR til økonomi, markedsføring til CS, automatiser arbeidsflyten og forbedre driftseffektiviteten med Pipefy, en plattform helt uten kode.
Få bedre teameffektivitet med Pipefys programvare for arbeidsflytautomatisering. Verktøyet gjør det enkelt å integrere, automatisere og øke driftseffektiviteten i avdelinger som HR, økonomi, markedsføring og CS, blant andre. Den intuitive plattformen til Pipefy gjør det mulig å sentralisere og effektivisere arbeidsflyten ved å automatisere manuelle oppgaver, koble sammen prosesser og opprette standarder på én enkelt kodefri plattform. Se hvordan Pipefy kan endre måten du administrerer arbeidsflyt på. Kom i gang gratis. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Boomi forener raskt og enkelt alt i det digitale økosystemet slik at du kan oppnå bedre forretningsresultater, raskere.
Boomis intelligente, fleksible og skalerbare plattform forener alt og alle i ditt digitale økosystem raskt og enkelt på tvers av kanaler, enheter og plattformer. Med den skybaserte plattformen er det enkelt å komme i gang, bare logg inn og kjør, og du kan skalere den på en pålitelig og sikker måte. De sofistikerte funksjonene kombinert med et intuitivt grensesnitt, innebygd intelligens og innsikt fra Boomi-samfunnet gir både IT- og bedriftsbrukere mulighet til å få gjort mer på kortere tid. Lær mer om Boomi

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Få bedre arbeidsflytadministrasjon med Front. Bruk automatiseringer, maler, snarveier og mer for å samarbeide effektivt som et team.
Få bedre arbeidsflytadministrasjon med Front. Spar tid med kraftige, fleksible automatiseringer. Interne kommentarer gjør det enkelt å samarbeide om samtaler og oppgaver. Meldingstildelinger sikrer at alle vet hva de har ansvar for. Integrer med Asana, JIRA og over 50 andre apper for å holde prosjektene oppdatert rett fra innboksen din. Det er ikke nødvendig å gi teamet ditt opplæring i et nytt verktøy: Front ser ut som et vanlig e-postprogram, så det er fort gjort å sette opp og enkelt å hoppe inn og begynne å jobbe med én gang. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
En av de beste plattformene for digital prosjektinnlevering og kontroller som kobler sammen team for å bygge verden. Betrodd av over 5 millioner brukere globalt
Flere eiere og leveringsteam stoler på Oracle Aconex for synlighet, kontroll, redusert risiko og samarbeid. Øk effektiviteten i design- og konstruksjonskoordinering, prosjektkontroll og kostnadsstyring, dokumentstyring og feltadministrasjon. Få mer verdi og spar tid med en programvare for kontruksjonsadministrasjon som er enkel å bruke, og kan lett introduseres på få dager. Lær mer om Oracle Aconex

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Norge Lokalt produkt
Komplett system med prosjektstyring, tidsregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering i samme system.
Milient - Perfekt Project Flow Komplett system for alle bedrifter som jobber prosjektbasert. Inkludert prosjektstyring, timeregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering. Alt i samme system. Enklere blir det ikke! Våre typiske kunder er prosjektbaserte organisasjoner, og med Milient får de en enklere hverdag. Over 40.000 personer over hele verden, i 69 land, bruker ett av Milients programvarer. Lær mer om Milient

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Dra nytte av den kraftige og brukervennlige Nintex Process Platform for å samkjøre prosessene som utgjør kjernen i virksomheten din.
Dra nytte av den kraftige og brukervennlige Nintex Process Platform for å samkjøre prosessene som utgjør kjernen i virksomheten din. Sørg for at hver oppgave går videre til neste trinn i prosessen for å sikre at bedriften din kjører mer effektivt. Nintexs trekk-og-slipp-verktøy for visuell design gjør det enkelt å visualisere og automatisere selv de mest sofistikerte prosessene på tvers av systemer for oppføring, innholdslagring og kommunikasjonskanaler. Lær mer om Nintex Process Platform

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
ECM-løsning som kombinerer integrert dokumentadministrasjon, administrasjon av forretningsprosesser og dokumentadministrasjon.
OnBase programvare for innholdsadministrasjon for bedrifter kombinerer integrert dokumentadministrasjon, forretningsprosessadministrasjon og arkivbehandling i én enkelt applikasjon. OnBase lar organisasjoner automatisere forretningsprosesser og redusere tiden og kostnadene ved å utføre viktige forretningsfunksjoner gjennom administrasjon og kontroll av innhold, enten de er distribuert som en vertsbasert eller premissbasert løsning. Lær mer om OnBase

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Kodefri løsning for digitalisering av arbeidsflyter og prosesser. Oppgaveadministrasjon, forretningsprosesser, samarbeid og analyser.
YOOBIC er en kodefri løsning for å digitalisere prosesser og arbeidsflyter. Lag tilpassede skjemaer på en enkel måte, utform arbeidsflytene dine på et øyeblikk med en visuell applikasjon, og analyser dataene dine i automatiserte og konsoliderte dashbord. Effektiviser alle prosesser, styrk samarbeidet og øk produktiviteten. YOOBIC brukes av mer enn 200 selskaper over hele verden, inkludert Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino 's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Lær mer om YOOBIC

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Workato er en neste generasjon iPaaS med over 1000 forhåndsbygde koblinger for å automatisere de mest komplekse arbeidsflytene i organisasjonen din
Workato er den anerkjente plattformlederen for bedriftsautomatisering. Workato gir forretnings- og IT-team mulighet til å integrere appene sine og automatisere arbeidsflytene i bedriften uten at det går ut over sikkerheten og styringen. Plattformen er bygget på en skybasert arkitektur som er designet for størrelse og hastighet for å redusere driftsfotavtrykk og samlede kostnader betydelig. Plattformen med lav kode / uten kode gjør det mulig for team å bygge integreringer 5 ganger raskere enn på tradisjonelle plattformer. Ta kontakt for en gratis prøveversjon nå! Lær mer om Workato

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
iGrafx Process360 Live definerer, prioriterer og automatiserer kommunikasjonen mellom systemer, prosesser og mennesker.
Det er én ting å dokumentere prosessen, men revisorer ønsker å vite hvordan du sikrer at den blir fulgt. iGrafx Process360 Live definerer, prioriterer og automatiserer kommunikasjonen mellom systemer, prosesser og avdelinger. I tillegg, når det kommer til prosessoptimalisering, gir arbeidsflytautomatisering et nøyaktig mål på en prosess’ sanne ytelse. Lær mer om iGrafx

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Én integrert plattform med verktøyene du trenger for å lykkes med forretningsprosesser, arbeidsinstruksjoner, oppgaver, saker og skjemaer.
Gluu hjelper bedrifter å få kontroll over kompleksiteten før den dreper veksten. Med Gluu får hver ansatt ett enkelt grensesnitt til de rette oppgavene og instruksjonene til rett tid. Dette lar deg unngå nye systemer for hver nye forretningsprosess, slik at du kan frigjøre tid og energi til vekst. Gluu kombinerer alle bevegelige deler av prosesstyring. I løpet av minutter kan du kartlegge en flyt og få den utført av førstelinjeansatte via opprinnelige Android- og iOS-apper. Lær mer om Gluu

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
Bransjeledende Marketing Work Management (MWM)-løsninger som hjelper interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt.
Encodify er ledende innen styring av markedsføring (MWM). Vi var pionerer innen MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé som banet vei for MWM-kategorien. Siden den gang har vi, basert på vår no-code-teknologi, bygget bransjeledende MWM-løsninger for best-practice som hjelper alle interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt. I dag setter vi nye standarder ved å kombinere DAM/PIM, workflow, korrektur og prosjektstyring for å hjelpe kundene med å innovere og optimalisere måten de jobber på. Lær mer om Encodify

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing
iQ.Suite aaS er en enhetlig e-postadministrasjonsløsning som gir kraftige e-postsikkerhetsfunksjoner til bedrifter.
Sentral administrasjon og overlegen beskyttelse for kommunikasjon og samarbeid. iQ.Suite er en plattform for e-postadministrasjon og samarbeid som sørger for sikkerhet, produktivitet og samsvar for din kommunikasjon på bedriftsnivå. iQ.Suite gir deg: Effektivt forsvar mot nettangrep Sentraladministrasjon som sikrer enkel integrering og drift Fleksibilitet som lar bedrifter skreddersy teknologien til sine eksakte forretningsmessige og juridiske krav Lær mer om iQ.Suite aaS

Funksjoner

  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Tilpasset dashbord
  • Samarbeidsverktøy
  • Rapportering/analyse
  • Grafisk arbeidsflytredigerer
  • Dokumentledelse
  • Samsvarsporing
  • Dokumentlagring
  • Aktivitetssporing
  • Fremdriftssporing
  • Varsler/meldinger
  • Oppgavefremdriftssporing