18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Planleggingsverktøy

Planleggingsprogramvare automatiserer planlegging av arrangementer, medarbeidere, rom og andre ressurser. Organisasjoner bruker disse programmene til å styre planlegging av interne og eksterne aktiviteter. Planleggingsprogramvare inkluderer vanligvis verktøy som delte kalendere for planlegging av prosjekter i sanntid, administrering av oppgaver, medarbeidere og ressurser samt et utvalg av funksjoner for varsler, allokering og styring av ressurser. Ofte kan andre detaljer, som ressurskategorisering, stedsdetaljer, timelister og medarbeidernes kunnskaper redigeres, oppdateres og styres via planleggingsgrensesnittet. Planleggingsprogramvare er relatert til programvare for personalplanlegging, programvare for eiendomsforvaltning og programvare for avtaleplanlegging.

24 resultater
Planleggingsprogramvare med påminnelser for alle serviceselskaper! La kundene dine bestille på nettet – inkluderer gratis versjon. Lær mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me tilbyr den mest omfattende planleggingsprogramvaren på markedet, som både ser profesjonell ut og sparer deg for mye tid og krefter. Du får et bestillingsnettsted der du kan presentere virksomheten din og akseptere avtaler på nett, selge produkter, medlemskap, pakker og service-tillegg. Synkroniser avtaler med populære nettkalendere, og få detaljert statistikk om virksomheten din. Sjekk det nettbaserte bestillingssystemet til SimplyBook.me for å se alle funksjonene! Lær mer om SimplyBook.me

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Automatiser kundebestillinger, kanselleringer, påminnelser og betalinger ved å bruke verdens enkleste programvare for planlegging på nett.
Møt den personlige planleggingsassistenten som jobber hele døgnet bak kulissene for å fylle kalenderen din og fjerne dagligdagse oppgaver fra timeplanen din. Fra det øyeblikket en kunde bestiller en time, utfører Acuity pasientinntak, sender merkede og skreddersydde bestillingsbekreftelser, leverer SMS- og e-postpåminnelser, lagrer PHI, lar kundene sette opp nye avtaler basert på din tilgjengelighet, behandler betalinger og merker pasienter som sjekket inn. Med Acuity går hverdagen din smidigere, selv når det blir travlere. Alt du trenger å gjøre er å dukke opp til rett tid. Lær mer om Acuity Scheduling

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Mindbody planleggingsprogramvare er skreddersydd for velværebedrifter som trenger planleggings- og forretningsadministrasjonssystemer.
Mindbodys programvare for bedriftsadministrasjon hever kundeopplevelsen, fra «Hei» til «Vi sees på tirsdag!» Gå opp til sømløs bestilling på nett, automatisert markedsføring, integrert betalingsbehandling og robust rapportering. Du kan fremheve varemerket ditt med en tilpasset app, og en AI-drevet resepsjon sørger for at du ikke går glipp av samtaler (og kunder). Konverter salgsmuligheter til lojale kunder med integrert administrasjon av salgsmuligheter. Spar tid og gi kundene den wow-verdige opplevelsen de fortjener. Bestill din gratis prøveperiode i dag. Lær mer om Mindbody

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Housecall Pro er en topprangert forretningsløsning for fagfolk innen hjemmetjenester for å effektivisere planlegging, utsending, betalinger og mer.
Tidsbegrenset ferietilbud tilgjengelig! Ring nå for å få opptil 80 % rabatt den første måneden: XX Housecall Pro er en topprangert alt-i-ett-bedriftsløsning som hjelper tjenestefagfolk med å jobbe enklere og smartere. Med brukervennlige digitale verktøy for planlegging og utsending av jobber, administrasjon av betalinger, automatisering av markedsføring og mer, kan Housecall Pro hjelpe profesjonelle med å administrere alle aspekter av virksomheten på ett sted. Lær mer om Housecall Pro

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Wrike er en prosjektsadministrasjonsprogramvare med forhåndsbygde maler, Gantt-diagram, Kanban-tavler, automatiske godkjenninger, rapportering og mer.
Wrike er en prisvinnende programvare for prosjektadministrasjon og planlegging som er betrodd av over 20 000 selskaper og mer enn to millioner brukere over hele verden. Planlegg prosjekter ved hjelp av egendefinerte forespørselsskjemaer, ressursstyring og -fordeling, Gantt-diagrammer, tidssporing, delte kalendere, automatiserte rapporter, godkjenninger og arbeidsbelastningsoversikter. Automatiser prosessene dine med Wrikes mer enn 400 programmer. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Få alle verktøyene du trenger for å bygge bedre kundeforhold på nettet under ett tak.
Brevo hjelper bedrifter med å bygge og utvikle relasjoner gjennom markedsføringsautomatisering, e-postkampanjer, transaksjonse-poster, SMS-meldinger, chat, CRM, Facebook-annonser og målrettingsannonser. Hva gjør SendinBlue annerledes? Brevo drives av et førsteklasses kundeserviceteam som tilbyr prisplaner som garantert vil gi deg et smil om munnen. Plattformen kombinerer en robust pakke med tjenester i én brukervennlig løsning. Lær mer om Brevo

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Fresha er verdens ledende bookingprogramvarefor salonger, spa og velværebedrifter, og brukes av mer enn 450 000 yrkesutøvere over hele verden.
Fresha er verdens ledende bookingprogramvare for salonger, spa og velværevirksomheter, og brukes av over 450 000 yrkesutøvere i over 120 land. Fresha er utformet for å forenkle driften og øke veksten, og er en intuitiv, alt-i-ett-plattform for å administrere timer, effektivisere betalinger og forbedre kundeopplevelser. Øk salget og tiltrekk deg nye kunder ved å ta imot nettbookinger direkte via Google-søk, Facebook- og Instagram-sidene dine og nettstedet ditt. Kunder holdes enkelt oppdatert via automatiserte meldinger, e-poster og appvarsler. Fresha gir også bedrifter mulighet til å øke inntektene med innebygde markedsføringsverktøy, funksjoner for kundehåndtering og et valgfritt alternativ for behandling av betalinger. Enten du driver for deg selv eller har en bedrift med flere lokaler, tilbyr Fresha verktøyene du trenger for å lykkes — alt på ett sted. Lær mer om Fresha

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Trenger du ubegrenset gratis avtaleplanlegging? Ta en titt på Bitrix24, en av verdens ledende gratis CRM med delte kalendere og planleggingssystem.
Trenger du ubegrenset gratis avtaleplanlegging? Ta en titt på Bitrix24, en av verdens ledende gratis CRM med delte kalendere og planleggingssystem. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring og salg, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay tilbyr også en gratis programvare for avtaleplanlegging på nett for å gjøre avtaler raskere ved å publisere kalenderen på nettet, få flere avtaler og holde produktiviteten oppe – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Alt du trenger for å administrere prosjekter: planlegging, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
Planleggingsprogramvare for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Med Sage HR kan du ganske enkelt opprette og redigere skift etter behov, og deretter varsle de ansatte med kun et tastetrykk.
Opplev et paradigmeskifte når det kommer til skiftplanlegging. Nei, det trenger ikke å være kjedelig. Du kan ganske enkelt opprette og redigere skift, og deretter varsle de ansatte med kun et tastetrykk. Alle har tilgang til sine skiftplaner sine på nett og i mobilapper. Android- og iOS-apper er tilgjengelige. Lær mer om Sage HR

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Multifunksjonell planleggingsprogramvare som er anerkjent av mer enn 200 000 mellomstore bedrifter og bedrifter i vekst over hele verden.
Appointy bidrar til å spare tid og automatisere avtalebestilling ved å samkjøre kundeadministrasjon, personalplanlegging og markedsføring for bedrifter og institusjoner på tvers av ulike sektorer som utdanning, IT, detaljhandel, offentlige myndigheter, finanstjenester, helsevesenet, skjønnhet og velvære. Du kan administrere avtaler, sende automatiske SMS-/e-postpåminnelser, akseptere bestillinger fra sosiale medier, integrere med Google-kalenderen, akseptere forhåndsbetalinger på nett, planlegge ressurser og ansatte – alt fra ett brukervennlig grensesnitt. Lær mer om Appointy

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Opsgenies beredskapsplaner, rutingregler og eskaleringsretningslinjer varsler de rette personene til rett tid.
Opsgenie er en kraftig varsels- og on-call-styringsløsning som sentraliserer hendelsesstyring og respons. Vår fleksible beredskapsplan, rutingregler og eskaleringspolicyer varsler de rette personene til rett tid og sørger for at du aldri går glipp av varsler. All aktivitet spores og logges for å gi praktisk innsikt. Lær mer om OpsGenie

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Joblogic Service Management Software gjør det mulig for bedriften din å ta det neste steget mot bedre effektivitet, produktivitet og lønnsomhet. Fra logging av pristilbud til mottak av betalinger, planlegging av jobber til administrasjon av aktiva – Joblogic knytter sammen arbeidsstyrken og kundene dine. Den brukervennlige mobilappen gjør det mulig for feltarbeiderne dine å registrere jobbinformasjon, fylle ut samsvarsskjemaer, akseptere jobber og mer. Bestill en gratis demosamtale i dag. Lær mer om Joblogic

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
FieldAware, som nå inngår i GPS Insight, er en programvare for felttjenesteadministrasjon som automatiserer arbeidsflyten og maksimerer effektiviteten.
Den skybaserte programvaren for planlegging av tjenester ble designet fra grunnen av for å gi felttjenesteselskaper en smart planleggings- og utsendingsløsning som er rask, pålitelig og kraftig. Planlegg for enkeltpersoner og team. Planlegg etter servicevindu eller for tidspunkt. FieldAware er fleksibel nok til å fungere slik bedriften jobber. Og planlegging er bare starten. Få komplett CRM, mobilapper, administrasjon av arbeidsordrer, fakturering, ressurshåndtering og mer. Lær mer om FieldAware

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Den beste plattformen for administrasjon, effektivisering og dokumentasjon av den daglige driften av en flyopplæringsorganisasjon.
FlightLogger er en flyskoleadministrasjonsplattform for å administrere alle de daglige operasjonene i en flyopplæringsorganisasjon. Med FlightLogger kan du håndtere alle de viktige oppgavene i en flyskole, med en komplett digital løsning, inkludert: – Administrer studenter, instruktører, ansatte og mannskap – Planlegge leksjonsflyginger, teoriklasser, eksamener og progresjonstester – Bestille fly, klasserom og andre ressurser – Utføre flyregistrering fra hvilken som helst enhet – Opprette rapporter og dataeksporter Lær mer om FlightLogger

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
ServiceMax er den markedsledende feltserviceadministrasjonsapplikasjonen for bedrifter med over 50 teknikere.
ServiceMax er en ledende programvare for serviceadministrasjon som er spesielt egnet for bedrifter med over 50 teknikere som utfører service på komplekst utstyr. Den optimaliserer ende-til-ende serviceoperasjoner, inkludert: arbeidsstyrkeoptimalisering, avansert planlegging og utsendelse, delelogistikk, inventar og depotreparasjon, installert base, rettigheter og sanntidskommunikasjon for å sikre at kundene med over 50 teknikere leverer feilfri feltservice. Lær mer om ServiceMax

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
En programvare for prosjektplanlegging som er spesielt utviklet for å møte behovene til byggebransjen.
Powerproject er den foretrukne planleggingsprogramvaren til fagfolk innen bygg og anlegg over hele verden. Tilgjengelig i frittstående versjoner, bedriftsversjoner og skyversjoner. Den kombinerer brukervennlig dra-og-slipp-funksjonalitet med kraftige funksjoner og omfattende kapasitet. Det inkluderer en integrert BIM-modul for 4D-planlegging ved å kombinere en 3D-modell og prosjektplan i ett program, pluss en gratis visning for enkel deling gjennom hele byggeprosessen. Den har en tilhørende app for fremdriftsrapportering via mobile enheter Lær mer om Asta Powerproject

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Automatiser arbeidsflyten rundt planlegging og kommunikasjon med de ansatte. Skreddersydd til bedrifter i arrangementsbransjen.
Event Staff App er en program- og mobilapp-pakke som har hjulpet arrangementsbedrifter med å optimalisere hvordan de planlegger og administrerer sine arrangementsansatte i over 10 år. Den bransjeledende funksjonaliteten for tekstmeldinger gjør det superenkelt å engasjere de ansatte, og det vil redusere antall timer du bruker hver uke med planlegging og kommunikasjon. Registrer deg for en gratis prøveperiode på 1 måned i dag for å se den i aksjon + få en demo fra teamet! Lær mer om Event Staff App

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Jumpree Pro er det første programvareverktøyet som lar ansatte bestille plass og fasiliteter på arbeidsplassen.
Smarten Spaces er et globalt SaaS-selskap som tilbyr en komplett pakke med løsninger for hybridarbeidsplassen. Den prisbelønte teknologien gir en intuitiv og brukervennlig løsning for å reservere plass ved hjelp av 3D-gulvkart. Den svært integrerte løsningen for selskapets økosystem tilbyr også skrivebords- og møteromsbestilling, planlegging av arbeidsplasser og løsninger for medarbeiderengasjement for din hybrid-arbeidsplass. Den dype funksjonaliteten til løsningen gjør den skalerbar og fremtidssikker. Lær mer om Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging
Smartplan hjelper bedrifter med å gå vekk fra Excel og over til et nettbasert vaktplanleggingsstystem. Smartplan tilbyr også kommunikasjon, tidsregistrering og mye mer.
Smartplan er et intuitivt, skybasert vaktplanleggingsverktøy med stort fokus på brukervennlighet. Smartplan legger til rette for gode muligheter for kommunikasjon mellom medarbeidere og administratorer, fraværshåndtering i form av f.eks. ferieavvkling, sykdom eller avspasering, samt lønnskjøring til en rekke ulike lønssystemer. Derutover gir Smartplans stemplingsur en sikkerhet ved å garantere at medarbeidernes tidsregistrering alltid er korrekt. Medarbeiderne stempler inn når de møter på jobb, og stempler ut når de drar hjem. Lær mer om Smartplan

Funksjoner

  • Gruppeplanlegging
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • Varsler/meldinger
  • Påminnelser
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Avtaleplanlegging