17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Telefoni software

Telefoniprogramvare automatiserer elektronisk overføring av stemme og data og brukes ofte for å forbedre effektiviteten i et telefonsenter. Disse programmene gjør det mulig for alle typer organisasjoner å øke fleksibiliteten ved å håndtere alternativer for innkommende og utgående samtaler, i tillegg til en rekke faks- og datafunksjoner. I tillegg til å optimisere en organisasjons interne drift, tilbyr også telefoniprogramvare utvidede utgående funksjoner, som gir en infrastruktur for styring av telefonsenter, drift av brukerstøtte, programmer for prediktiv oppringing, løsninger for kunderelasjonshåndtering og programvare for telefonsalg.

6 resultater

Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Anropsoverføring
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • VoIP
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Anropsovervåking
Bitrix24 er et av de fremste, gratis skytelefonisystemene for bedrifter, CRM og telefonsalgsløsning som brukes av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Hvis du er ute etter et gratis VoIP-telefonsystem for en liten bedrift, er Bitrix24 det du trenger. I motsetning til andre VoIP (Voice over Internet Protocol)-løsninger, fungerer Bitrix24 både som ditt interne PBX-system og som kontaktsenter for innkommende og utgående samtaler. Det er også det eneste gratis VoIP-systemet som leveres med fullverdig CRM. Når klientene dine ringer deg fra et telefonnummer som er lagret i CRM, vil de bli identifisert, koblet til riktig leder og telefonsamtalene deres vil loggføres og spilles inn. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Anropsoverføring
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • VoIP
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Anropsovervåking
Twilio leverer enkle API-er for betal-for-bruk for bedrifter som kan bygge skalerbare, pålitelige tale- og SMS-apper for nett- eller mobilenheter.
Twilio er en av verdens ledende plattformer for skykommunikasjon som gjør det mulig for deg å engasjere kunder på tvers av kanaler – SMS, tale, video, e-post, WhatsApp og mer. Betal-for-bruk-API-er lar bedrifter skalere kommunikasjonen på en pålitelig måte. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Anropsoverføring
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • VoIP
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Anropsovervåking
Effektiviser og forenkle kommunikasjonen i skyen med Genesys Cloud CX-plattformen.
Forenkle forretningskommunikasjonen i skyen med Genesys Cloud CX-plattformen, alt-i-ett-løsningen som kombinerer VoIP (Voice over Internet Protocol) telco-tjenester, forretningstelefoni, kontaktsenter og samarbeidsverktøy i ett enkelt grensesnitt. Softphone og innebygde mobilapper holder deg tilkoblet, uansett hvor du er. Den er enkel å bruke, administrere og sette opp. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Anropsoverføring
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • VoIP
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Anropsovervåking
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Anropsoverføring
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • VoIP
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Anropsovervåking
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Anropsoverføring
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • VoIP
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Anropsovervåking