15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Tid og utgifter programvare

Programvare for tid og utgifter automatiserer sporing av fakturerbare timer og refusjonskostnader. Løsninger for tid og utgifter kan brukes av organisasjoner i profesjonelle tjenestenæringer, til overvåking av prosjekter på oppgavebasis eller på generell basis samt overvåke faktureringsrater for å sikre fakturering av korrekt beløp. Programmer for tid og utgifter kan også brukes til utgiftsrapportering av ansatte som reiser ofte. Programvare for tid og utgifter er relatert til programvare for automatisering av profesjonelle tjenester (PSA-programvare), programvare for prosjektledelse, programvare for tidsregistrering og programvare for administrasjon av arbeidsstyrke.

Norge Vis lokale produkter

11 resultater

monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Wrike er en prosjektsporingsplattform med timelister, budsjettverktøy og automatiserte rapporter som hjelper deg med å administrere tid og utgifter.
Wrike er en programvareløsning for tidssporing som brukes av over 20 000 selskaper i 140 land. Logg timer automatisk med Wrikes tidsmåler for å forbedre ressursplanleggingen. Lag timelister for å følge med på individuell innsats og spore fakturerbare timer. Angi skreddersydde timepriser og overvåk utgifter med brukervennlige funksjoner for budsjettadministrasjon. Trenger du å visualisere dataene dine? Prøv automatiserte rapporter og analysedashbord. Effektiviser tids- og utgiftsadministrasjonen med Wrikes alt-i-ett-programvare. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Bitrix24 er en ledende løsning for fritid og utgiftssporing- den har oppgaver, prosjekter, CRM, pristilbud og faktura ¿ sky, mobil og åpen kildekode.
Leter du etter et gratis prosjektledelsesystem med sporing av tid og utgifter? Gjør deg klar til å falle for Bitrix24. Du får gratis ubegrensede oppgaver og prosjekter, samt gratis ubegrenset tidssporing for opptil 12 brukere og ikke bare en hvilken som helst tidssporing. Du kan legge inn estimater for hver oppgave eller hvert prosjekt, og deretter sammenligne det med faktisk tidsbruk. Du kan sende pristilbud og fakturaer for kundene dine, og ja, dette er tilgjengelig helt gratis. Det er ikke mye Bitrix24 ikke har. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Bruk få minutter på å spore timer – og si farvel til papirkvitteringer BQE CORE er en prisvinnende programvare som brukes av mer enn 400 000 brukere.
BQE CORE brukes av 400 000 brukere over hele verden, og er en prisvinnende programvare som sørger for at man får betalt raskere og sporer hvert eneste fakturerbare sekund, samtidig som man sparer tid hver eneste uke. Bruk minutter på å spore timer med forhåndsutfylte timekort og automatiserte påminnelser for å sikre at timekortene sendes inn i tide. Si farvel til papirkvitteringer med mobilregistrering av kvitteringer, som automatisk kobler utgiftene til klienter og prosjekter. Få raskere betalt med automatisk fakturering og tilpassbare fakturamaler. Lær mer om BQE CORE Suite

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Sage HR er en prisbelønt HR-administrasjonsløsning som forenkler personaladministrasjon.
De ansatte sender enkelt inn personlige utgifter ved å ta et bilde av kvitteringen direkte fra Sage HRs mobilapp – det er faktisk så enkelt. Utgiftshåndtering dekker alt fra forretningsrelaterte innkjøp til kilometerstand under forretningsreiser. Bruk Sage HRs brukervennlige navigering og tilpassede instrumentbord for enkel automatisering av oppgaver, fjern behovet for bruk av Excelark, øk bruken av programvare og reduser e-postfrekvensen. Android- og iOS-apper er tilgjengelige. Lær mer om Sage HR

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Tilpassbar, transparent og nøyaktig utgiftsadministrasjon.
Føles løsningen for kostnadsadministrasjon bare som en annen kostnad? Fordi den bør være akkurat det motsatte – enkelt, raskt, transparent og nøyaktig. Chrome River Expense gir deg løsningen du fortjener med en fleksibel, automatisert plattform som kan konfigureres til å optimalisere utgiftsrapportering, spare tid og penger, og hjelpe deg med å komme tilbake til forretningsdriften. Lær mer om Chrome River EXPENSE

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Norge Lokalt produkt
Komplett system med prosjektstyring, tidsregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering i samme system.
Milient - Perfekt Project Flow Komplett system for alle bedrifter som jobber prosjektbasert. Inkludert prosjektstyring, timeregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering. Alt i samme system. Enklere blir det ikke! Våre typiske kunder er prosjektbaserte organisasjoner, og med Milient får de en enklere hverdag. Over 40.000 personer over hele verden, i 69 land, bruker ett av Milients programvarer. Lær mer om Milient

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
BCS muliggjør fleksibel tilbakemelding av tider og utgifter av dine ansatte som grunnlag for regnskap til den ansatte og kunden.
Dine ansatte registrerer tid brukt og utgifter direkte på de tilknyttede oppgavene og prosjektene via mobilnettprogrammet – selv når de er på farten. Enten det gjelder henvendelser, brukerhistorier eller kundeavtaler – bestillingene og utgiftene kan belastes direkte til kunden i henhold til kunde- og prosjektspesifikke faktureringsmetoder og intern godkjenning. Tilsvarende bevis på tjenester og utgifter er tilgjengelig som et vedlegg til fakturaen. Faktureringsregler leveres via maler. Lær mer om Projektron BCS

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt
Bransjeledende Marketing Work Management (MWM)-løsninger som hjelper interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt.
Encodify er ledende innen styring av markedsføring (MWM). Vi var pionerer innen MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé som banet vei for MWM-kategorien. Siden den gang har vi, basert på vår no-code-teknologi, bygget bransjeledende MWM-løsninger for best-practice som hjelper alle interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt. I dag setter vi nye standarder ved å kombinere DAM/PIM, workflow, korrektur og prosjektstyring for å hjelpe kundene med å innovere og optimalisere måten de jobber på. Lær mer om Encodify

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Fakturahåndtering
  • Timelistehåndtering
  • Prosjektsporing
  • Mobilapp
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rapportering/analyse
  • Lønnsadministrasjon
  • Refusjonshåndtering
  • Godkjenningsarbeidsflyt