12 resultater
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Full betalingsautomatisering som eliminer de manuelle prosessene knyttet til å betale leverandører og partnere. Lær mer om Tipalti
En av verdens ledende automatiseringsløsninger for kreditorer, for leverandørgjeld og globale partnerbetalinger. Eliminerer 80 % av arbeidet rundt manuelle betalinger og gir 25 % raskere betalinger og oppgjør. Tiplati gjør det enkelt for deg å bruke leverandører, partnere og frilansere, eliminere fakturaoppføring med rask OCR-behandling og foreta globale betalinger til 190 land i lokal valuta. Inkluderer også global skatteetterlevelse, to- og treveis PO-matching, støtte for flere enheter og integreringer med ERP- og økonomisystemer. Lær mer om Tipalti

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Opprett, del og signer dokumenter i løpet av minutter ved hjelp av Jotform Sign. Automatiser arbeidsflyten med juridisk bindende dokumenter.
Jotform Sign er den automatiske e-signaturopplevelsen som er utformet for å effektivisere arbeidsflyten din. Med feltdeteksjon, en intuitiv bygger og integreringer med gode automatiseringsverktøy, er Jotform Sign en effektiv måte å samle e-signaturer på. Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Spar tid på å registrere regninger, skanne kontrakter og godkjenne dokumenter. Unngå risiko, bli papirløs og få høyere ROI med Odoo Sign.
Forbedre ansettelsesprosessene, reduser salgssyklusene og hold oversikt over alle kontrakter med Odoos brukervennlige, fullintegrerte eSignatur-løsning. Odoo Sign er en rask og praktisk måte å sende, signere og godkjenne dokumenter på. Brukerne kan raskt forberede klare, forseggjorte kontrakter ved å dra og slippe blokker som fylles ut av de involverte partene, sende signaturforespørsler på sekunder, spore status på sendte kontrakter og laste opp viktige PDF-filer – alt takket være Odoo Sign. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Alt du trenger for å administrere kontrakter, klienter, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
Kontraktsadministrasjon for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å administrere kontrakter, booke klienter, effektivisere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Nr.1 Adobe® Acrobat® alternativ: PDFelement er din alt-i-ett PDF-løsning. Opprett, rediger, konverter og signer PDF-filer på en bedre måte.
PDFelement er en enkel måte for å opprette, redigere, konvertere og signere PDF-dokumenter på Windows og Mac. Dette alternativet til Adobe Acrobat tilbyr PDF-funksjonalitet i bedriftsklassen og evig lisens. PDFelement selges globalt på ni forskjellige språk, og er en alt-i-ett PDF-løsning for brukere av alle typer. Den eneste komplette PDF-løsningen ved siden av Adobe Acrobat som er tilgjengelig på Windows, Mac, iOS, og Android. Lær mer om PDFelement

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Bruk Nintex Process Platform til å fullføre kontrakter enklere, lukke avtaler raskere og få tid tid til andre oppgaver.
Bruk Nintex Platforms til å fullføre kontrakter enklere, avslutte avtaler raskere og få tid til andre oppgaver. Ved å automatisere kontraktsprosesser fra begynnelse til slutt, kan organisasjonen din øke produktiviteten og samsvaret, forbedre bunnlinjen og hjelpe selgerne. Lær mer om Nintex Process Platform

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Oneflow forvandler den utdaterte kontraktsprosessen til en helt ny opplevelse ved å digitalisere kontraktshåndteringen, både før, under og etter signering.
Oneflow automatiserer hele kontraktsprosessen fra å opprette til e-signering og administrasjon, alt på ett sted. Gjør klønete, statiske avtaler om til virkelig digitale kontrakter. Opprett og samarbeid om kontraktene direkte i nettleseren. Signer med ett klikk. Administrer livssykluser og få kontraktsinnsikt. Integreres sømløst med CRM. Prosessene er raskere, beslutningene er bedre og tilbudene er raskere. Det er en enklere, jevnere og smartere måte for team av alle former og størrelser å håndtere kontraktene på. Lær mer om Oneflow

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Kontraktsadministrasjonplattform med den høyeste sikkerhetsstandarden og mulighet for signatur for alle filformater.
Kontraktsadministrasjon og en plattform for digital signatur. INHUBBER gir uovertruffen sikkerhet og en svært effektiv måte å organisere og administrere kontrakter på. AI'en trekker ut relevant informasjon, hjelper med å lage rapporter samt finner eller sammenligne informasjon iløpet av sekunder. INHUBBER forenkler kontrakter og gjør dem forståelige, interaktive, lett å administrere og automatisert. Det reduserer tiden, kostnaden og risikoen knuttet til å forhandle, opprette, godkjenne og administrere kontrakter. Lær mer om INHUBBER

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)
Lås inn verdien, og administrer alle kontraktsprosesser på ett sted
Administrer alle kontraktsprosessene på ett sted, fra forhandlinger til signatur og fornyelse med Ivalua. Sentraliser og digitaliser – Bruk et sentralt lager som gir global oversikt over alle kontrakter Øk effektiviteten – Reduser tiden brukt på kontraktsrunder gjennom interaktive forhandlinger og optimaliserte godkjenningsprosesser Administrer risiko og overholdelse – Administrer og automatiser kontraktsfornyelser, utløp og endringer. Overvåk kontraktsrisiko og opprett varsler Lær mer om Ivalua

Funksjoner

  • Fullføringssporing
  • Styring av kontraktslivssyklus
  • Forhåndsbygde maler
  • Spesialkontrakter
  • Statlige kontrakter
  • Salgsside (kunder)
  • Kjøpsside (leverandører)