17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kontrakthåndtering Programvare

Programvare for kontraktstyring automatiserer opprettelse, sporing og overvåking av kontrakter og avtaler. Programvare for kontraktstyring tillater også deling av kontraktsdokumenter i hele selskapet og administrasjon av ulike dokumentversjoner. Disse programmene for kontraktstyring sørger ofte for kontroll og overvåkning fra toppen og ned av kontraktstatus, nøkkeldatoer og personalansvar. Programvare for kontraktstyring er forbundet med programvare for kunderelasjonshåndtering.

Norge Vis lokale produkter
16 resultater
Oneflow forvandler den utdaterte kontraktsprosessen til en helt ny opplevelse ved å digitalisere kontraktshåndteringen, både før, under og etter signering. Lær mer om Oneflow
Oneflow automatiserer hele kontraktsprosessen fra å opprette til e-signering og administrasjon, alt på ett sted. Gjør klønete, statiske avtaler om til virkelig digitale kontrakter. Opprett og samarbeid om kontraktene direkte i nettleseren. Signer med ett klikk. Administrer livssykluser og få kontraktsinnsikt. Integreres sømløst med CRM. Prosessene er raskere, beslutningene er bedre og tilbudene er raskere. Det er en enklere, jevnere og smartere måte for team av alle former og størrelser å håndtere kontraktene på. Lær mer om Oneflow

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Opprett, del og signer dokumenter i løpet av minutter ved hjelp av Jotform Sign. Automatiser arbeidsflyten med juridisk bindende dokumenter.
Jotform Sign er den automatiske e-signaturopplevelsen som er utformet for å effektivisere arbeidsflyten din. Med feltdeteksjon, en intuitiv bygger og integreringer med gode automatiseringsverktøy, er Jotform Sign en effektiv måte å samle e-signaturer på. Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Spar tid på å registrere regninger, skanne kontrakter og godkjenne dokumenter. Unngå risiko, bli papirløs og få høyere ROI med Odoo Sign.
Forbedre ansettelsesprosessene, reduser salgssyklusene og hold oversikt over alle kontrakter med Odoos brukervennlige, fullintegrerte eSignatur-løsning. Odoo Sign er en rask og praktisk måte å sende, signere og godkjenne dokumenter på. Brukerne kan raskt forberede klare, forseggjorte kontrakter ved å dra og slippe blokker som fylles ut av de involverte partene, sende signaturforespørsler på sekunder, spore status på sendte kontrakter og laste opp viktige PDF-filer – alt takket være Odoo Sign. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Alt du trenger for å administrere kontrakter, klienter, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
Kontraktsadministrasjon for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å administrere kontrakter, booke klienter, effektivisere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Nr.1 Adobe® Acrobat® alternativ: PDFelement er din alt-i-ett PDF-løsning. Opprett, rediger, konverter og signer PDF-filer på en bedre måte.
PDFelement er en enkel måte for å opprette, redigere, konvertere og signere PDF-dokumenter på Windows og Mac. Dette alternativet til Adobe Acrobat tilbyr PDF-funksjonalitet i bedriftsklassen og evig lisens. PDFelement selges globalt på ni forskjellige språk, og er en alt-i-ett PDF-løsning for brukere av alle typer. Den eneste komplette PDF-løsningen ved siden av Adobe Acrobat som er tilgjengelig på Windows, Mac, iOS, og Android. Lær mer om PDFelement

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Bruk Nintex Process Platform til å fullføre kontrakter enklere, lukke avtaler raskere og få tid til andre oppgaver.
Bruk Nintex Platforms til å fullføre kontrakter enklere, avslutte avtaler raskere og få tid til andre oppgaver. Ved å automatisere kontraktsprosesser fra begynnelse til slutt, kan organisasjonen din øke produktiviteten og samsvaret, forbedre bunnlinjen og hjelpe selgerne. Lær mer om Nintex Process Platform

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
En av de beste plattformene for digital prosjektinnlevering og kontroller som kobler sammen team for å bygge verden. Betrodd av over 5 millioner brukere globalt
Flere eiere og leveringsteam stoler på Oracle Aconex for synlighet, kontroll, redusert risiko og samarbeid. Øk effektiviteten i design- og konstruksjonskoordinering, prosjektkontroll og kostnadsstyring, dokumentstyring og feltadministrasjon. Få mer verdi og spar tid med en programvare for kontruksjonsadministrasjon som er enkel å bruke, og kan lett introduseres på få dager. Lær mer om Oracle Aconex

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Opprett, del og signer dokumenter i løpet av minutter ved hjelp av Jotform Sign. Automatiser arbeidsflyten med juridisk bindende dokumenter.
Jotform Sign er den automatiske e-signaturopplevelsen som er utformet for å effektivisere arbeidsflyten din. Med feltdeteksjon, en intuitiv bygger og integreringer med gode automatiseringsverktøy, er Jotform Sign en effektiv måte å samle e-signaturer på. Lær mer om Jotform Sign

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Full betalingsautomatisering som eliminer de manuelle prosessene knyttet til å betale leverandører og partnere.
En av verdens ledende automatiseringsløsninger for kreditorer, for leverandørgjeld og globale partnerbetalinger. Eliminerer 80 % av arbeidet rundt manuelle betalinger og gir 25 % raskere betalinger og oppgjør. Tiplati gjør det enkelt for deg å bruke leverandører, partnere og frilansere, eliminere fakturaoppføring med rask OCR-behandling og foreta globale betalinger til 190 land i lokal valuta. Inkluderer også global skatteetterlevelse, to- og treveis PO-matching, støtte for flere enheter og integreringer med ERP- og økonomisystemer. Lær mer om Tipalti

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Vi er den ledende end-to-end CLM for kontraktsstyring i Latam, høyt integrerbar, fremmer samarbeid og optimaliserer prosesser med generativ AI.
Vi er ledende innen kontraktstyring i Latin-Amerika, med tilstedeværelse i 13 land og over 600 kunder. Vi kobler organisasjoner digitalt for å fremme rettferdige, effektive og transparente forretningsforhold. Vårt ende-til-ende CLM, drevet av generativ kunstig intelligens, bruker en virtuell assistent for å forbedre effektiviteten i gjennomgang og analyse av kontrakter. Dette systemet digitaliserer og optimaliserer hver fase av kontrakten: fra forespørsel gjennom automatiserte arbeidsflyter som kobler de ansvarlige områdene med gjennomgangs-, forhandlings-, samarbeids-, godkjennings- og signeringsprosessen, og sentraliserer alt på ett sted. Vi er svært integrerbare med systemene våre kunder allerede bruker, som Salesforce, WhatsApp og Power BI. Vi tilpasser oss lokale forskrifter med validerte elektroniske signaturleverandører i hvert land, og sikrer samsvar med regelverket. Lær mer om Webdox

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Kontraktsadministrasjonplattform med den høyeste sikkerhetsstandarden og mulighet for signatur for alle filformater.
Kontraktsadministrasjon og en plattform for digital signatur. INHUBBER gir uovertruffen sikkerhet og en svært effektiv måte å organisere og administrere kontrakter på. AI'en trekker ut relevant informasjon, hjelper med å lage rapporter samt finner eller sammenligne informasjon iløpet av sekunder. INHUBBER forenkler kontrakter og gjør dem forståelige, interaktive, lett å administrere og automatisert. Det reduserer tiden, kostnaden og risikoen knuttet til å forhandle, opprette, godkjenne og administrere kontrakter. Lær mer om INHUBBER

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Lås inn verdien, og administrer alle kontraktsprosesser på ett sted
Administrer alle kontraktsprosessene på ett sted, fra forhandlinger til signatur og fornyelse med Ivalua. Sentraliser og digitaliser – Bruk et sentralt lager som gir global oversikt over alle kontrakter Øk effektiviteten – Reduser tiden brukt på kontraktsrunder gjennom interaktive forhandlinger og optimaliserte godkjenningsprosesser Administrer risiko og overholdelse – Administrer og automatiser kontraktsfornyelser, utløp og endringer. Overvåk kontraktsrisiko og opprett varsler Lær mer om Ivalua

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid
Norge Lokalt produkt
Moply

Moply

(0) Norge Lokalt produkt
Profesjonelle renholdsavtaler – raskt og effektivt
Moply er et digitalt verktøy for å generere tilbud (med renholdsplaner) og få dem signert umiddelbart. Med Moply kan du opprette tilbudet ditt allerede i første møte med potensielle kunder. Moply fungerer som et digitalt salgs- og befaringssverktøy som hjelper deg med å ta renholdsvirksomheten din til nye høyder. Plattformen tilbyr automatisert opprettelse av profesjonelle kontrakter, noe som øker produktiviteten, forbedrer nøyaktigheten og sikrer en mer effektiv administrasjon. Ved å bruke Moply kan du raskt og enkelt generere tilbud og inngå avtaler, noe som gir deg en konkurransefordel og bidrar til å styrke din renholdsvirksomhet Lær mer om Moply

Funksjoner

  • Elektronisk signatur
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Fulltekstsøk
  • Versjonskontroll
  • Styring av arbeidsflyt
  • Lagsamarbeid