15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

IT Asset Management Software

Programvare for IT-ressurshåndtering brukes til å administrere programvare og maskinvare på tvers av virksomheten. Dette kan omfatte vedlikeholdshistorikk, brukertillatelser, prognoser for innkjøpsbudsjetter og overholdelse av programvarelisensbetingelser. Denne typen programvare setter IT-ledere i stand til å forbedre kostnadskontrollen og spore IT-systemets verdi gjennom hele organisasjonen.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien IT Asset Management Software.

16 resultater

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
ITAM-programvare: Spor komplette livssykluser for maskinvare og programvare, lisenser, kontrakter, sertifikater, påminnelser om fornyelse og mer! Lær mer om Device42
Device42 er det mest omfattende analysesystemet for hybrid IT tilgjengelig i dag. Kontinuerlig oppdage, kartlegge og optimalisere infrastruktur og applikasjoner på tvers av datasenter- og skymiljøer. Device42 grupperer intelligent arbeidsbelastninger etter applikasjonsaffinitet, noe som reduserer innsatsen som kreves for å opprette bevegelsesgrupper, og fanger all kommunikasjon. Kunder i 60 land bruker disse mulighetene til å administrere og modernisere sin IT-infrastruktur og applikasjonslandskaper. Lær mer om Device42

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med KI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Med innebygd ressursstyring blir det også enkelt å ha oversikten over det digitale inventaret. Administrer IT-ressursene dine direkte i supportavdelingen, og løs problemer raskere ved å ha alle nødvendige data og registre liggende inne i hver sak. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Atera er den ultimate løsningen for administrasjon av IT-ressurser for MSP-er og IT-fagfolk. Alt man trenger på ett sted. Prøv det gratis nå! Lær mer om Atera
Ateras alt-i-ett-plattform gir IT-fagfolk ulike integrerte løsninger som hjelper dem med å få tilgang til, synlighet og kontroll over det daglige IT-arbeidet. Dette inkluderer fjernovervåkning og styring, helpdesk, IT-automasjon, saksbehandling og rapportering – alt under ett tak. Vår pay-per-tech-modell gjør det mulig for IT-team og MSP-er å optimalisere og skalere driften på tvers av ubegrensede enheter, samtidig som de reduserer enkle oppgaver, slik at de kan fokusere på det arbeidet som betyr mest. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices. Lær mer om Jamf Pro
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Lær mer om Jamf Pro

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
NinjaOne gir fullstendig og nøyaktig sanntidsinnsikt i administrerte IT-ressurser, for å hjelpe IT-team å redusere kostnader og ta bedre beslutninger. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne gir fullstendige, nøyaktige data og innsikt i administrerte IT-ressurser i sanntid. Med Ninja får IT-ledere full oversikt og kontroll over endepunktene, innsikt og automatiseringen for å redusere teknologikostnader, robust overvåkning og mer. NinjaOne gjør ressursoppdagelse enkelt gjennom Active Directory-basert oppdagelse og distribusjon, forbedrer beslutningstakingen med IT-aktivainformasjon i sanntid, samt verktøy for å gruppere, finne og administrere ressurser på en mer effektiv måte. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Administrer alle ressursene fra kjøp til slutten på levetiden enkelt.
Hold oversikt over alle organisasjonens ressurser, som kontrakter, maskinvare, og programvare, og følg detaljene til de forskjellige ressursene gjennom hele livssyklusen med Freshservice ressursstyring. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressurshåndtering, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Optimaliser administrasjonsprosessen for IT-aktiva og minimer sikkerhetsrisikoen
Netwrix Auditor utfyller IT-aktivainventar og administrasjonsverktøy ved å muliggjøre kontroll over maskinvare, programvare og andre kritiske ressurser i IT-miljøet, slik at du kan følge ITAMs beste praksis. Forenkle regelmessig Windows Server-inventar, gi bedre kontroll over programvare som er installert på serverne dine, identifisere fillagringer med sensitive data og overvåke risikoer for dine mest kritiske aktiva. Lær mer om Netwrix Auditor

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to help managed services providers handle complex networks with ease. With extensive automation and in-depth configurability options, security features like antivirus, endpoint detection and response, patch management, and integrated backup, N-central is built to help MSP businesses efficiently manage intricate networks from one easy-to-use platform. Lær mer om N-central

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Omskaper aktivabeholdning for sikkerhet.
I motsetning til tradisjonelle inventarverktøy som fokuserer utelukkende på synlighet eller avhenger av tredjepartsløsninger for å samle inn sikkerhetsdata, er Qualys CyberSecurity Asset Management (CSAM) en alt-i-ett-løsning. Den gjør det mulig for sikkerhetspersonell å se hele bildet – fra inventar til påvisning til respons. Lær mer om Qualys Cloud Platform

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Nettbasert programvare for ressursadministrasjon som hjelper deg med å overvåke og administrere ressurser i organisasjonen
IT Asset Management ITM er et nettbasert programvare for administrasjon av infrastruktur og økonomiske ressurser for både IT-firmaer og andre bedrifter. Den kan automatisere prosessen med å legge til aktiva i programmet, og oppdage IoT-enheter som er koblet til organisasjonens nettverk for agentløs auto-deteksjon. Den registrerer kontrakt- og lagerinformasjon for maskinvare og programvare. ITM har integreringer for servicedesk, anskaffelser, endringer, kunnskapsstyring, RDP, MDM, mobilapper, strekkoder og RFID. Lær mer om ITM IT Asset Management

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
Ensure software compliance, lower hardware downtime, and always be audit-ready with an easy-to-use IT asset management software.

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
ITIL-løsning for administrasjon av IT-ressurser etter beste praksis Den har nettverksoppdagelse, MS ConfigMgr (SCCM), administrasjon av kjøp og garantier. Gratis prøveperiode
VIZOR er en ITIL-løsning for administrasjon av IT-ressurser. VIZOR administrerer den komplette livssyklusen for IT-ressurser som kombinerer nettverksoppdagelse og lagerdata med kjøps-, garanti- og vedlikeholdsdetaljer. Du får enklere oversikt over fordelingen av ressurser til ansatte og steder slik at du alltid vet nøyaktig hvem som har hva. VIZOR kan enten revidere nettverket ditt, eller integreres med verktøy som ConfigMgr, LANSweeper og Chromebook Admin. VIZOR er fullstendig modulær slik at du bare kjøper funksjonene du trenger. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker
RMM Central forener endepunktadministrasjon og nettverksovervåking for MSP-er og hjelper til med å automatisere hele IT-en fra én enkelt konsoll.
RMM Central er en enhetlig løsning som hjelper MSPer med å administrere og overvåke flere klientnettverk fra én enkelt konsoll. Med funksjoner som forenkler de daglige administrasjonsrutinene til MSPer, inkludert patchadministrasjon, fjerntilgang og ytelsesovervåking, sikrer RMM Centrals helhetlige tilnærming at ressurser og innsats minimeres, og avkastningen på investeringen maksimeres. Lær mer om ManageEngine RMM Central

Funksjoner

  • Kostnadssporing
  • Vedlikeholdsstyring
  • Revisjonsstyring
  • Innkjøpsledelse
  • Samsvarsporing
  • Leverandørstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Administrasjon av kundestøttesaker