15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Purchasing Software

Programvare for kjøp automatiserer syklusen ved kjøp av direkte og indirekte varer og tjenester. Disse programmene omfatter viktige sikkerhets-, samsvars- og rapporteringsfunksjoner som bidrar til en presis og effektiv innkjøpsordre- og rekvisisjonsprosess. Innkjøpsløsninger har ofte integrerte verktøy for fakturagodkjenning, lagerstyring og eiendelsadministrasjon, i tillegg til administrasjon av kundeservice og arbeidsoppgaver. Programvare for kjøp er relatert til programvare for faktureringssystem, programvare for innkjøp og programvare for leverandørhåndtering.

7 resultater

Enten du oppretter en innkjøpsordre eller trenger å konvertere en til en faktura, gjør Xero prosessen enkel og profesjonell.
Spar tid og krefter ved å forberede elektroniske kjøpsordrer raskt ved å bruke dine Xero-produkter. Du kan godkjenne, kopiere, sende eller skrive ut kjøpsordrer, én om gangen eller samlet. Du kan også kopiere innkjøpsordrer til regninger, salgsfakturaer eller nye kjøpsordrer for å spare tid. Du bestemmer hvilket nivå av informasjon du vil vise. Tilpass deretter innkjøpsordrene dine for å gjenspeile merket ditt ved å legge til logoen din, velge en skrifttype og bruke en av Xeros profesjonelle maler. Lær mer om Xero

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
NetSuite innkjøpsstyring gjør det enkelt å plassere, administrere og fremskynde innkjøpsordrer ved å automatisere rekvisisjons- og innkjøpsprosessen.
NetSuite innkjøp leverer tverrfunksjonelle fordeler ved å forenkle prosessen med å plassere, administrere og fremskynde innkjøpsordrer. Fremskynd innkjøp ved å eliminere manuelle godkjenninger. Bestem hvem som må godkjenne, send relevante varsler og oppdater transaksjoner automatisk. Optimaliser lagerbeholdning med sporing av innkjøpsordre; hold oversikt over hva som er i bestilling, i hvilke mengder og når varer vil bli mottatt. Ved hjelp av leverandørportaltilgangen kan leverandører også spore sine egne innkjøpsordrer. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Automatiser og integrer prosessene dine for å få full kontroll og oversikt over kjøpsprosessen med Pipefy.
Få full kontroll og oversikt over innkjøp med Pipefy. Prosessstyringsplattformen sørger for at at rekvisisjoner og innkjøpsordre blir behandlet raskt og nøyaktig, og lar deg integrere regnskapsprogramvaren din eller andre eldre verktøy for å skalere virksomheten din. Legg grunnlaget for feilfri drift med digital arbeidsflyt som reduserer risikoen for menneskelige feil. Prøv Pipefy gratis. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
Our unique suite of Procurement, AP Automation and Global Payments provide a frictionless, closed-loop of procure to pay.
Streamline your procurement process while gaining greater spend control and visibility, accelerating approvals and reducing financial and compliance risk. Tipalti enables your team to move away from ad-hoc emails, spreadsheets, and tickets, in favour of simple electronic processes and powerful automation. Our unique suite of Procurement, AP Automation and Global Payments provide a frictionless, closed-loop of procure to pay. Real time integrations with NetSuite, Sage, Xero & more. Lær mer om Tipalti

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
En moderne, digital opplevelse møter full bedriftskontroll
Ivaluas innkjøpsløsning tilbyr et omfattende sett med verktøy til å håndtere alle transaksjonsmessige innkjøpsbehov. Fra innkjøpsforespørsler til katalogsøk (eller ikke-katalogforespørsler) inkludert mottaksfasen for varer og tjenester og budsjettsporing. - En moderne og enkel digital opplevelse som gleder brukerne. - Fleksibel arbeidsflyt for å dekke alle behov med. - En måte å administrere transaksjoner for alle forbruksområder, inkludert direkte, indirekte og tjenestekategorier. Lær mer om Ivalua

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring
E2open er en skybasert driftsplattform i sanntid som orkestrerer de globale forsyningskjedene til verdens mest kjente merkevarer.
E2open skaper en mer tilkoblet, intelligent forsyningskjede. Det starter med å registrere og svare på behovs-, tilbuds- og leveringsbegrensninger i sanntid. Ved å samle data fra kunder, distribusjonskanaler, leverandører, kontraktprodusenter og logistikkpartnere, gjør Agile-forsyningskjedeplattformen det mulig for selskaper å bruke data i sanntid, med kunstig intelligens og maskinlæring for å fremme smartere beslutninger. Lær mer om E2open

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Ordrehåndtering
  • Samsvarsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Aktivitetsdashbord
  • Rapportering og statistikk
  • Sourcing-styring
  • Innkjøpsrapporter
  • Leverandørstyring
  • Inventarstyring