6 resultater
Full betalingsautomatisering som eliminer de manuelle prosessene knyttet til å betale leverandører og partnere. Lær mer om Tipalti
En av verdens ledende automatiseringsløsninger for kreditorer, for leverandørgjeld og globale partnerbetalinger. Eliminerer 80 % av arbeidet rundt manuelle betalinger og gir 25 % raskere betalinger og oppgjør. Tiplati gjør det enkelt for deg å bruke leverandører, partnere og frilansere, eliminere fakturaoppføring med rask OCR-behandling og foreta globale betalinger til 190 land i lokal valuta. Inkluderer også global skatteetterlevelse, to- og treveis PO-matching, støtte for flere enheter og integreringer med ERP- og økonomisystemer. Lær mer om Tipalti

Funksjoner

  • Rekvisisjonsledelse
  • Inventarstyring
  • Fakturabehandling
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
Enten du oppretter en innkjøpsordre eller trenger å konvertere en til en faktura, gjør Xero prosessen enkel og profesjonell.
Spar tid og krefter ved å forberede elektroniske kjøpsordrer raskt ved å bruke dine Xero-produkter. Du kan godkjenne, kopiere, sende eller skrive ut kjøpsordrer, én om gangen eller samlet. Du kan også kopiere innkjøpsordrer til regninger, salgsfakturaer eller nye kjøpsordrer for å spare tid. Du bestemmer hvilket nivå av informasjon du vil vise. Tilpass deretter innkjøpsordrene dine for å gjenspeile merket ditt ved å legge til logoen din, velge en skrifttype og bruke en av Xeros profesjonelle maler. Lær mer om Xero

Funksjoner

  • Rekvisisjonsledelse
  • Inventarstyring
  • Fakturabehandling
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
NetSuite innkjøpsstyring gjør det enkelt å plassere, administrere og fremskynde innkjøpsordrer ved å automatisere rekvisisjons- og innkjøpsprosessen.
NetSuite innkjøp leverer tverrfunksjonelle fordeler ved å forenkle prosessen med å plassere, administrere og fremskynde innkjøpsordrer. Fremskynd innkjøp ved å eliminere manuelle godkjenninger. Bestem hvem som må godkjenne, send relevante varsler og oppdater transaksjoner automatisk. Optimaliser lagerbeholdning med sporing av innkjøpsordre; hold oversikt over hva som er i bestilling, i hvilke mengder og når varer vil bli mottatt. Ved hjelp av leverandørportaltilgangen kan leverandører også spore sine egne innkjøpsordrer. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Rekvisisjonsledelse
  • Inventarstyring
  • Fakturabehandling
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Rekvisisjonsledelse
  • Inventarstyring
  • Fakturabehandling
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
Automatiser og integrer prosessene dine for å få full kontroll og oversikt over kjøpsprosessen med Pipefy.
Få full kontroll og oversikt over innkjøp med Pipefy. Prosessstyringsplattformen sørger for at at rekvisisjoner og innkjøpsordre blir behandlet raskt og nøyaktig, og lar deg integrere regnskapsprogramvaren din eller andre eldre verktøy for å skalere virksomheten din. Legg grunnlaget for feilfri drift med digital arbeidsflyt som reduserer risikoen for menneskelige feil. Prøv Pipefy gratis. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Rekvisisjonsledelse
  • Inventarstyring
  • Fakturabehandling
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
En moderne, digital opplevelse møter full bedriftskontroll
Ivaluas innkjøpsløsning tilbyr et omfattende sett med verktøy til å håndtere alle transaksjonsmessige innkjøpsbehov. Fra innkjøpsforespørsler til katalogsøk (eller ikke-katalogforespørsler) inkludert mottaksfasen for varer og tjenester og budsjettsporing. - En moderne og enkel digital opplevelse som gleder brukerne. - Fleksibel arbeidsflyt for å dekke alle behov med. - En måte å administrere transaksjoner for alle forbruksområder, inkludert direkte, indirekte og tjenestekategorier. Lær mer om Ivalua

Funksjoner

  • Rekvisisjonsledelse
  • Inventarstyring
  • Fakturabehandling
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Kontrakt-/lisenshåndtering