15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Online crm system

Programvare for elektronisk kunderelasjonshåndtering muliggjør nettbasert kundekommunikasjon, kundestøtte og administrasjon av kundeforhold. Programmer for nettbasert administrasjon av kundeforhold gir kundene tilgang til organisasjonens kunnskapsbaser, slik at kundene kan løse produktrelaterte problemer på egen hånd, enten via nettet eller på telefon. Løsninger for elektronisk kunderelasjonshåndtering kan bidra til å øke effektiviten og fleksibiliteten til telefonsentre, nettsteder og brukerstøtteavdelinger ved å gi kundene muligheten til å løse problemene selv, i stedet for å snakke med de ansatte på kundeservice. Programvare for elektronisk kunderelasjonshåndtering er relatert til programvare for kunderelasjonshåndtering.

18 resultater

Et visuelt og brukervennlig CRM-system tilpasset dine behov for en enklere arbeidsdag. Lær mer om Lime CRM
Lime CRM er et markedsledende og brukervennlig system som forenkler arbeidsdagen for deg og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, virksomhet og kampanjer på ett sted. Med smarte integrasjoner mot dine andre systemer gir Lime CRM deg oversikt over virksomheten og hindrer dobbeltarbeid. Lime finnes i et skymiljø eller på din egen server. Optimal for 10 brukere og oppover. Lær mer om Lime CRM

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer. Lær mer om GreenRope
GreenRope Online CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundelivssyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Få alle verktøyene du trenger for å bygge bedre kundeforhold på nettet under ett tak.
Brevo hjelper bedrifter med å bygge og utvikle relasjoner gjennom markedsføringsautomatisering, e-postkampanjer, transaksjonse-poster, SMS-meldinger, chat, CRM, Facebook-annonser og målrettingsannonser. Hva gjør SendinBlue annerledes? Brevo drives av et førsteklasses kundeserviceteam som tilbyr prisplaner som garantert vil gi deg et smil om munnen. Plattformen kombinerer en robust pakke med tjenester i én brukervennlig løsning. Lær mer om Brevo

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Med LiveChat kan du kommunisere simultant med besøkende på nett, og samtidig få mer kundelojalitet.
Med LiveChat kan du ha direkte kontakt med kunden slik at du kan utvikle og forbedre omdømmet til merkevaren din. Den hjelper deg å støtte kunder som trenger hjelp. I tillegg kan du øke salget ditt ved å engasjere de rette potensielle kundene til rett tid, samt ved å generere flere nye salgsmuligheter. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Bitrix24 ble valgt som den beste, gratis, nettbaserte CRM-programvaren i 2016, 2017 og 201åtte. 100 % gratis med ubegrensede registre, salgsautomatisering og e-postmarkedsføring.
Bitrix24 ble valgt som den beste, gratis, nettbaserte CRM-programvaren i 2016, 2017 og 201åtte. 100 % gratis med ubegrensede registre, salgsautomatisering, telefoni og e-postmarkedsføring. Over åtte millioner selskaper bruker Bitrix24. Den er tilgjengelig i sky eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
EngageBay er et alt-i-ett CRM med automatisering av markedsføring, salg og service samlet i én enkelt plattform.
EngageBay CRM inneholder et sett med rike funksjoner som gir effektiv administrasjon av kundeforhold. Den inneholder også en full stabel med automatiseringsfunksjoner for markedsføring, salg og service for å skalere virksomheten. Den brede listen av funksjoner lar deg fange opp leads, pleie og kommunisere med dem, konvertere dem til fornøyde kunder og gi en overlegen kundeopplevelse ved hjelp av den enhetlige plattformen. Slutt å betale for funksjoner du ikke trenger, og bytt til EngageBay i dag. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike er et meldingsbasert CRM-alternativ som kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Chat med eksisterende og potensielle kunder via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Insightly CRM er for voksende team som ønsker en fleksibel, brukervennlig, men kraftig CRM for å sentralisere og administrere kundedata fra
Med mer enn 1,5 millioner brukere på tvers av alle bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare med innebygde integrasjoner til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære applikasjoner. Bruk Insightly til å administrere kundedata, potensielle kunder og prosjekter på alle stadier av kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og måle resultater mot dine salgs- og forretningsmål. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Alt du trenger i en nettbasert CRM: kundeadministrasjon, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
En CRM på nett for selvstendig næringsdrivende – HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
monday.com, en nettbasert CRM-programvare, ideell for kunderelasjonsstyring med et svært sikkert miljø for dine kundedata.
monday.com, en nettbasert CRM-programvare, er en ideell løsning for kunderelasjonsadministrasjon med et svært sikkert og pålitelig miljø for dine kundedata og personvern. Dens brukervennlighet betyr smidig oppstart og rask innføring for teamet ditt. Du kan enkelt administrere kunderelasjoner med effektive automatiseringer, integreringer, dashbord, tilpassbare arbeidsflyt og flere datavisninger. Tilby kundene dine den beste servicen og opplevelsen med en enkel, men kraftig programvare. Lær mer om monday sales CRM

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Orderry for lokale servicebedrifter. Administrasjon av kunder og kundeemner, behandling av tjenester og salg, samt analyse og rapportering i ett grensesnitt.
Orderry er en SaaS-løsning for administrasjon av kundeforhold i serviceselskaper med én eller flere avdelinger. Samle kundedata i én lett tilgjengelig database, spor kommunikasjons- og betalingshistorikk, behandle kundeemner og sett opp rabatter og automatiserte varsler. I tillegg til CRM effektiviserer Orderry arbeidsordrebehandling, salg, lagerstyring, lønning, skatteberegning, avtaleplanlegging, økonomi og analyse. Praktiske apper for ledere og teknikere i felten er også tilgjengelige. Lær mer om Orderry

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Ta pasient- og medlemsrelasjoner til nye høyder med Salesforce Health Cloud.
Health Cloud er en pålitelig, tilkoblet plattformen som driver helsevirksomheter. Ved å kombinere kliniske og ikke-kliniske data i én enkel oversikt, hjelper Health Cloud organisasjoner med å få en 360-graders visning av hver kunde for å heve helseopplevelsen, fremme proaktivt engasjement og levere de beste resultatene. Health Cloud utstyrer ansatte med spesialutviklede apper, automatiserte arbeidsflyter og AI-drevet kundeinnsikt for å øke effektiviteten, samarbeidet og veksten Lær mer om Health Cloud

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering
Gestion Global Print er en programvare for grafiske kunstselskaper som håndterer alle forretningsbehov, fra pristilbud til salg og betaling.
Gestion Global Print er en programvare for grafiske kunstselskaper som kun håndterer alle forretningsbehov på spansk: Pristilbud, fakturering, administrasjon av utskriftsmaskiner, kundeadministrasjon (salg CRM), kommersiell administrasjon, produksjon, før- og etter maskiner, salgs- og betalingssporing og mange flere funksjoner for utskriftsselskapet ditt. Lær mer om Gestion Global Print

Funksjoner

  • Salgsestimatstyring
  • Kalenderbehandling
  • Kontaktadministrasjon
  • Mulighetsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Påminnelser
  • Oppgavebehandling
  • Kvalifisering av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Rapportering/analyse
  • Segmentering