17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for dokumenthåndtering

Programvare for dokumenthåndtering automatiserer prosessen med dokumentbehandling, fra opprettelse til lagring og distribusjon på tvers av en bedrift, og den øker effektiviteten og reduserer kostnadene og ekstraarbeidet som er forbundet med papirdokumenter. Disse programmene har løsninger som hjelper med forskjellige dokumentrelaterte behov, fra administrasjon av generelle dokumenter, som f.eks. standardformularer, til håndtering av svært spesifikke, enkeltstående dokumenter i forbindelse med korrespondanse og andre aktiviteter. Dokumentstyring eller dokumentkontroll er relatert til programvare for styring av digitale IT-ressurser og programvare for administrering av kunnskap. Bruk Capterra til å finne riktig programvare for dokumenthåndtering for virksomheten din i Norge.

20 resultater
Bitrix24 er en gratis plattform for dokumentadministrasjon som brukes av mer enn åtte millioner virksomheter over hele verden. Tilgjengelig i nettskyen og lokalt. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en gratis plattform for dokumentadministrasjon som brukes av mer enn åtte millioner virksomheter over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får personlig, gruppe- og bedriftsstasjon, filsynkronisering, fildeling, mobil tilgang, online og offline dokumentredigering, flerbrukerredigering, og mer. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
monday.com Work OS enables easy creation, centralizing, tracking, and automation of all document processes in your organization.
With monday.com Work OS you can create, store, and manage all documents and forms in one place. Automate document creation and approvals to increase efficiency and minimize error, share and collaborate on documents in real-time, and maximize security by centralizing them in one place. Track and review past edits through document search, and standardize document processes to keep everyone on your team on the same page. monday allows for efficient document management, in a collaborative workspace. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Wrike er en samarbeidsprogramvare som brukes til dokumentbehandling med visuelle prøvetrykk, samarbeid i sanntid og Kanban-tavler.
Wrike er en arbeidsadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Effektiviser dokumentbehandlingen med skybasert fillagring. Del dokumenter i egendefinerte forespørselsskjemaer og oppgaver, forkort godkjenningsrundene dine med visuelle prøvetrykk, og tagge enkelt kolleger for eventuelle forespørsler og spørsmål. Få fart på leveransen med Wrikes over 400 integrasjoner, inkludert annen programvare for dokumentstyring. Dokumentene er enkle å finne og oppgavediskusjoner og oppdateringer kan sees på få sekunder. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Ideelt for bedrifter av alle størrelser. Det er et verktøy for å bygge skjemaer som hjelper brukere med å opprette undersøkelsesskjemaer, samtidig som de gjennomgår innsendinger.
Jotforms skjemabygger er betrodd av over 18 millioner brukere, og er den enkle måten å opprette og publisere nettskjemaer fra enhver enhet. Selskapet tilbyr over 10 000 ferdiglagde skjemamaler, over 100 integreringer til tredjepartsapper og avanserte designfunksjoner som gjør det til en ledende nettbasert skjemabygger for organisasjoner over hele verden. Det brukes til å opprette betalingsskjemaer, skjema for hovedgenerering, registreringsskjemaer, kontaktskjemaer, søknadsskjemaer og mer. Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Mer enn 2 millioner fagfolk innen design og konstruksjon over hele verden stoler på Revu for å forbedre prosjekteffektiviteten og samarbeidet.
Bluebeam Revu er for de som designer, konstruerer, byr på og bygger verdenen vår, og det er slik fagfolk får gjort mer. Mer enn 2 millioner fagfolk innen design og konstruksjon over hele verden stoler på Revu for å øke prosjekteffektiviteten og samarbeidet, samkjøre kritiske dokumentbaserte prosesser og spare tid ved å la teamene bruke konstruksjonsdokumentene selv til å dele metadata, markeringer, hyperlenker, bokmerker, bilder, vedlegg og 3D-data. Lær mer om Bluebeam Revu

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Nr.1 Adobe® Acrobat® alternativ: PDFelement er din alt-i-ett PDF-løsning. Opprett, rediger, konverter og signer PDF-filer på en bedre måte.
PDFelement er en enkel måte for å opprette, redigere, konvertere og signere PDF-dokumenter på Windows og Mac. Dette alternativet til Adobe Acrobat tilbyr PDF-funksjonalitet i bedriftsklassen og evig lisens. PDFelement selges globalt på ni forskjellige språk, og er en alt-i-ett PDF-løsning for brukere av alle typer. Den eneste komplette PDF-løsningen ved siden av Adobe Acrobat som er tilgjengelig på Windows, Mac, iOS, og Android. Lær mer om PDFelement

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Omform dokumentadministrasjon digitalt med Nintex for å sikre nøyaktighet, tilgjengelighet og lagring av dokumentene dine.
Nintex Process Platform gjør det mulig for organisasjoner å omforme dokumentadministrasjon digitalt for å sikre nøyaktighet og tilgjengelighet. Med Nintex Workflow og Nintex Forms kan organisasjoner automatisk hente og rute data til et sentralisert lager med bare noen få klikk og ingen kode. Lær mer om Nintex Process Platform

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Bynder’s digital asset management platform helps you conquer the chaos of proliferating content. Unite. Create. Thrive.
Bynder goes far beyond managing digital assets. Our digital asset management platform enables teams to conquer the chaos of proliferating content, touchpoints, and relationships in order to thrive. With powerful and intuitive solutions that embrace the way people want to work, and a richly integrated ecosystem, we are the brand ally that unifies and transforms the creation and sharing of assets, inspiring teams, delighting customers, and elevating businesses. Lær mer om Bynder

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
En av de beste plattformene for digital prosjektinnlevering og kontroller som kobler sammen team for å bygge verden. Betrodd av over 5 millioner brukere globalt
Flere eiere og leveringsteam stoler på Oracle Aconex for synlighet, kontroll, redusert risiko og samarbeid. Øk effektiviteten i design- og konstruksjonskoordinering, prosjektkontroll og kostnadsstyring, dokumentstyring og feltadministrasjon. Få mer verdi og spar tid med en programvare for kontruksjonsadministrasjon som er enkel å bruke, og kan lett introduseres på få dager. Lær mer om Oracle Aconex

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
En app for lesing, notater og dokumentanalyse som har vunnet Editor's Choice fra både Apple og Microsoft "PDF-redigeringsprogram med superkrefter – FastCompany
Den første appen for lesing, notater og dokumentanalyse til å vinne Editor's Choice fra både Apple og Microsoft. "PDF-redigeringsprogram med superkrefter" – FastCompany. En app som hjelper yrkesprofesjonelle i stillinger som involverer analyser av komplekse dokumenter med å studere, analysere og komme frem til konklusjoner. LiquidText er et aktivt lese- og notatverktøy der alle dokumentene, markeringene, merknadene og understrekingene dine er i samme arbeidsområde som notatene dine, og lar deg lage visuelle forbindelser på tvers av innhold og notater. Lær mer om LiquidText

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
PDF-konverterer, skaper og redigerer på tvers av plattformer med OCR, elektroniske og digitale signaturer og AI-drevne PDF-er til Excel-konverteringer.
Able2Extract Professional er et bedriftsklasse PDF-konverterings- og redigeringsprogram med OCR. Det gjør det mulig for brukere å konvertere data fra PDF-filer til fullt redigerbare Excel-, Word-, PowerPoint-, Publisher-, AutoCAD-, OpenOffice-… Det kan også behandle flere PDF-filer samtidig, lage universelt kompatible PDF-filer fra mer enn 300 formater, legge til elektroniske og digitale signaturer til PDF, redigere PDF-tekst og bilder, dele og slå sammen PDF, sammenligne to utskrivbare dokumenter og mye mer. Tilgjengelig for Windows, Mac og Linux. Lær mer om Able2Extract Professional

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Vi er den ledende end-to-end CLM for kontraktsstyring i Latam, høyt integrerbar, fremmer samarbeid og optimaliserer prosesser med generativ AI.
Vi er ledende innen kontraktstyring i Latin-Amerika, med tilstedeværelse i 13 land og over 600 kunder. Vi kobler organisasjoner digitalt for å fremme rettferdige, effektive og transparente forretningsforhold. Vårt ende-til-ende CLM, drevet av generativ kunstig intelligens, bruker en virtuell assistent for å forbedre effektiviteten i gjennomgang og analyse av kontrakter. Dette systemet digitaliserer og optimaliserer hver fase av kontrakten: fra forespørsel gjennom automatiserte arbeidsflyter som kobler de ansvarlige områdene med gjennomgangs-, forhandlings-, samarbeids-, godkjennings- og signeringsprosessen, og sentraliserer alt på ett sted. Vi er svært integrerbare med systemene våre kunder allerede bruker, som Salesforce, WhatsApp og Power BI. Vi tilpasser oss lokale forskrifter med validerte elektroniske signaturleverandører i hvert land, og sikrer samsvar med regelverket. Lær mer om Webdox

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Centralized document management software that connects to training w/automated alerts & FDA 21 CFR Part 11 compliant eSignatures.
Document management software made easy. 100% cloud-based platform. Connect documents to multiple locations & business processes with QT9 QMS. Save time with revision level controls, automated email alerts, built-in training, real-time reporting & unlimited file attachments. Easily automate ISO & FDA compliance with FDA compliant 21 CFR Part 11 electronic signature approvals to ensure end-to-end traceability. Simple. Flexible. Scalable. Setup in minutes. Start a Free Trial Today. Lær mer om QT9 QMS

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
ECM-løsning som kombinerer integrert dokumentadministrasjon, administrasjon av forretningsprosesser og dokumentadministrasjon.
OnBase programvare for innholdsadministrasjon for bedrifter kombinerer integrert dokumentadministrasjon, forretningsprosessadministrasjon og arkivbehandling i én enkelt applikasjon. OnBase lar organisasjoner automatisere forretningsprosesser og redusere tiden og kostnadene ved å utføre viktige forretningsfunksjoner gjennom administrasjon og kontroll av innhold, enten de er distribuert som en vertsbasert eller premissbasert løsning. Lær mer om OnBase

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
DocSend er en sikker delingsplattform som hjelper deg med å identifisere hvem som er interessert i å gjøre forretninger med deg og beskytte dokumentene dine.
DocSend er en sikker delingsplattform som hjelper deg med å identifisere hvem som er interessert i å gjøre forretninger med deg og beskytte dine sensitive dokumenter fra å komme i gale hender. Beskytt dokumentene dine med sikkerhetsfunksjoner som hvitelisting og e-postverifisering, og del flere dokumenter via én enkelt lenke ved hjelp av det virtuelle datarommet Spaces. Over 12 000 selskaper bruker allerede DocSend til å beskytte og dele sine forretningskritiske dokumenter. Lær mer om Dropbox DocSend

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Kontraktsadministrasjonplattform med den høyeste sikkerhetsstandarden og mulighet for signatur for alle filformater.
Kontraktsadministrasjon og en plattform for digital signatur. INHUBBER gir uovertruffen sikkerhet og en svært effektiv måte å organisere og administrere kontrakter på. AI'en trekker ut relevant informasjon, hjelper med å lage rapporter samt finner eller sammenligne informasjon iløpet av sekunder. INHUBBER forenkler kontrakter og gjør dem forståelige, interaktive, lett å administrere og automatisert. Det reduserer tiden, kostnaden og risikoen knuttet til å forhandle, opprette, godkjenne og administrere kontrakter. Lær mer om INHUBBER

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
FORDATA Virtual Data Room muliggjør rask, sikker og eksepsjonelt godt støttet deling av data, noe som fører til bedre transaksjoner.
Vi er den mest betrodde leverandøren av virtuelle datarom i Europa, nummer én. FORDATA er mer enn bare en plattform for trygg deling av fortrolige dokumenter. Vår ekspertise og vellykkede gjennomføring av over 1600 prosjekter har fått anerkjennelse og godkjennelse fra investeringsbankfolk, investeringsmedarbeidere og advokater. Vi ønsker at hver transaksjon skal være nøyaktig som du har planlagt den. Ved å bruke våre tjenester gir vi deg løfte om arbeidskomfort, sjelefred og absolutt sikkerhet. #FORDATAteam er her for DEG. Lær mer om FORDATA VDR

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Frigjør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk plattform for innholdsstyring, playbook og sømløs samarbeid.
Frigjør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk plattform for innholdsstyring, playbook og sømløs samarbeid. Finn enkelt riktig innhold for enhver situasjon, del det problemfritt med potensielle kunder og teammedlemmer, og få innsikt i hvordan innholdet ditt presterer. Klyck sørger for at samtalene dine flyter smidig, at avtalene går raskere fremover, og at tiden ikke blir bortkastet. Bruk innholdsbiblioteket til å organisere innhold med filtre, tags, kategorier og mer. Dra nytte av innholdsanalyse for å få innsikt i engasjement og bruk, og følg med på hvordan potensielle kunder samhandler med innholdet ditt. Gi teamet ditt verktøyene de trenger for suksess med organiserte trinn for salg og sentraliser avtalene med våre digitale salgsrom. Lær mer om Klyck

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Administrasjon av dokumentforespørsler gjort enkelt.
Administrasjon av dokumentforespørsler gjort enkelt. JustFOIA er en rimelig, brukervennlig SaaS-løsning som fjerner smertene ved forespørsler om sporing av dokumenter. JustFOIA har mer enn 20 års erfaring med å jobbe med offentlige myndigheter, og har bygget kundesentrerte løsninger med deres tilbakemeldinger i tankene. JustFOIA fortsetter å opprettholde langvarige relasjoner med kundene, og tror at det er kjernen i hvorfor de gjør det de gjør. Lær mer om JustFOIA

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner
Programvare for kvalitetsstyring, dokumentstyring, arbeidsflytstyring, risikostyring, capa-styring og prosessstyring.
ManualMaster hjelper organisasjoner med å effektivt opprette, administrere og distribuere sine retningslinjer, prosedyrer, prosesser og andre dokumenter. Det brukervennlige grensesnittet gjør det mulig for brukere å enkelt lage og redigere dokumenter og arbeidsflyter, noe som sikrer konsistens og samsvar på tvers av organisasjonen. Den tilbyr avanserte funksjoner som versjonskontroll, automatiserte varsler og rapporteringsmuligheter, noe som gjør det enkelt å spore dokumentrevisjoner og sikre overholdelse av regelverk. Lær mer om ManualMaster

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Elektronisk signatur
  • Samarbeidsverktøy
  • Dokumentsklassifisering
  • Filkonvertering
  • Versjonskontroll
  • Fildeling
  • Samsvarsporing
  • Arkivering og oppbevaring
  • Dokumentgenerering
  • Tredjepartsintegrasjoner