17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Dispatch software

Programvare for serviceutsendelse bistår med planlegging og utsending av feltpersonell. Programmer for serviceutsendelse øker effektiviteten og produktiviteten ved å muliggjøre kontinuerlig kontakt mellom utsendelseskontoret og eksternt personell. Programvare for serviceutsendelse gir også tilgang til servicehistorikk, kontrakter, kartleggingstjeneser, jobbledelse og planleggingsverktøy, utstede arbeidsordre og redusere nedetid. Programvare for serviceutsendelse er relatert til programvare for administrering av feltservice og programvare for vedlikeholdsstyring.

9 resultater
Bestill serviceavtaler øyeblikkelig fra Lightning-konsollen. Forbedre de ansattes produktivitet ved å automatisk tilordne avtaler Lær mer om Salesforce Service Cloud
Med Dispatcher Console kan du sørge for at riktig jobb blir tildelt og rutet til riktig mobil medarbeider hver gang. Se umiddelbart varsler for problemer som trenger oppmerksomhet og iverksett tiltak. Planlegg massejobber med bare ett klikk, og spor og overvåk tjenesteleveransen i sanntid. Du kan bestille serviceavtaler umiddelbart fra Lightning-konsollen. Forbedre de ansattes produktivitet ved automatisk å tilordne avtaler til riktig tekniker basert på tid, ferdigheter, plassering og forretningsregler Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
Housecall Pro er en topprangert forretningsløsning for fagfolk innen hjemmetjenester for å effektivisere planlegging, utsending, betalinger og mer.
Tidsbegrenset ferietilbud tilgjengelig! Ring nå for å få opptil 80 % rabatt den første måneden: XX Housecall Pro er en topprangert alt-i-ett-bedriftsløsning som hjelper tjenestefagfolk med å jobbe enklere og smartere. Med brukervennlige digitale verktøy for planlegging og utsending av jobber, administrasjon av betalinger, automatisering av markedsføring og mer, kan Housecall Pro hjelpe profesjonelle med å administrere alle aspekter av virksomheten på ett sted. Lær mer om Housecall Pro

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
Inkluderer mange integrerte funksjoner: kontaktadministrasjon, kartlegging, ruting og planlegging, GPS-grafregnere, markedsføring og mer.
La Real Greens produkter og tjenester hjelpe deg med å administrere daglige forretninger, planlegging av kundeavtaler, teknikerruting, betalingsbehandling og mer, slik at bedriften din kan bli mer effektiv og vokse enkelt. Real Greens tilbyr omfattende programvare og tilleggshjelp som brukes av alle servicenæringsvirksomheter: kundeforhold (CRM), estimering, flåteadministrasjon, mobil, henvisning, kundeportal, automatisert og digital markedsføring, utskrift, lagring, nett og mer. Lær mer om RealGreen

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Vil du ha kontroll over servicevirksomheten din? Joblogic Field Service Software er den perfekte løsningen for å knytte sammen backoffice, feltingeniører og kunder. Det store utvalget av funksjoner inkluderer planlegging, jobbekspedisjon, rapportering, fakturering og sanntidssporing. Joblogics mobilapp muliggjør bedre kommunikasjon mellom ingeniørene dine og kontoret. Alle samsvarsskjemaer kan fylles ut digitalt. Bestill en gratis demosamtale i dag Lær mer om Joblogic

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
FieldAware, som nå inngår i GPS Insight, er en programvare for felttjenesteadministrasjon som automatiserer arbeidsflyten og maksimerer effektiviteten.
FieldAware tilbyr servicesendinger for selskaper med felttjenester. Vi tilbyr jobbstatus i sanntid slik at personalet enkelt kan håndtere planlegging og utsending med fullstendig informasjon om hvem som er tilgjengelig og hvor de er. FieldAwares programvare for felttjenesteadministrasjon gir kontorpersonalet umiddelbar tilgang til full jobbplaninformasjon, jobbstatus, inkludert stopp- og starttider, jobbplassering og kundeinformasjon, uplanlagte arbeidsoppgaver og integrert tidssporing. Lær mer om FieldAware

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
ServiceMax er den markedsledende feltserviceadministrasjonsapplikasjonen for bedrifter med over 50 teknikere.
ServiceMax er en ledende programvare for serviceadministrasjon som er spesielt egnet for bedrifter med over 50 teknikere som utfører service på komplekst utstyr. Den optimaliserer ende-til-ende serviceoperasjoner, inkludert: arbeidsstyrkeoptimalisering, avansert planlegging og utsendelse, delelogistikk, inventar og depotreparasjon, installert base, rettigheter og sanntidskommunikasjon for å sikre at kundene med over 50 teknikere leverer feilfri feltservice. Lær mer om ServiceMax

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid
AMCS Transport software is designed to fully automate planning, optimization and execution of transport and logistic operations in any industry. Our platform helps over 1,200 customers and manages more than 700,000 trucks to enhance efficiency, reduce costs and lower carbon emissions. Whether your operations involve deliveries, collections, or a combination of both, our advanced software can improve your transport efficiency. By mitigating the impact of rising fuel costs and driver shortages, our solution ensures more sustainable and cost-effective transport operations. Lær mer om AMCS

Funksjoner

  • Jobbadministrasjon
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Ruting
  • Sanntidsdata
  • Servicehistorikk
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Fakturering og regningsskriving
  • Regnskapsintegrasjon
  • GPS
  • Pristilbud/estimater
  • Oppdateringer i sanntid