17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Maintenance Management Software

Programvare for vedlikeholdsadministrasjon automatiserer sporing og planlegging av vedlikeholdsaktiviteter, slik at serviceorganisasjoner kan operere proaktivt samtidig som de reduserer nedetid og øker driftseffektiviteten. Programmer for vedlikeholdsadministrasjon kan automatisere rutineoppgaver samtidig som de holder styr på avtaler om planlagt vedlikehold og konverterer fullførte arbeidsoppdrag direkte til fakturaer som er klare til å bli behandlet. Programvare for vedlikeholdsadministrasjon er relatert til programvare for administrasjon av feltservice og programmer for tjenestelevering.

9 resultater
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
MaintainX er en mobil-først digitaliseringsprogramvare for arbeidsordre og prosedyrer som øker effektiviteten og innsikten i sanntid. Brukervennlig!
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg. MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor Lær mer om MaintainX

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
TOPdesk's vedlikeholdsprogram hjelper deg å utføre alle oppgavene og arbeidsflytene dine raskt og enkelt med ett enkelt verktøy.
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Maintenance management software made easy. Centrally manage maintenance activities with a flexible web-based solution.
Digitally transform maintenance management. Centrally manage maintenance activities with a web-based solution. End-to-end traceability for ISO 9001, AS9100, ISO 13485 & FDA software with 21 CFR part 11 compliance for electronic signatures. Track maintenance history & preventive maintenance scheduling. Includes email alerts, document control & calibration module too. Dynamic dashboards give you a quick view of equipment due for maintenance by 10, 30, 45, 60, 120, 180, & 360 days out. Lær mer om QT9 QMS

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Lokal og nettbasert programvare utviklet for å administrere kvalitetsdrevne ressurser for ulike kunder av enhver størrelse.
Forbedre produktiviteten med utstyrsmaler, automatisk beregning av usikkerhet og bestått/ikke bestått datapunktavlesninger, automatiserte e-poster, alarmer og rapporter, strekkoding, sertifikater, klistremerker og pakksedler. Innebygde verktøy for å sikre samsvar med alle allment aksepterte standarder. IndySoft kan tilpasses for å støtte bedriftens flyt og databehov i stedet for å tilpasse virksomheten til programvaren. Seks språk som støtter global distribusjon. I sky eller lokalt. Lær mer om IndySoft

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Joblogics administrasjonsløsning for vedlikehold er alt-i-ett-programvare for dine arbeidsprosesser. Se bedriften vokse med Joblogic, og hold tritt med konkurrentene. Hold oversikt over vedlikeholdsjobber, registrer aktiva, fyll ut bransjestandardskjemaer digitalt og opprett kraftige rapporter – alt fra ett sted. Joblogics mobilapp gir ingeniørene dine en bærbar løsning for å fullføre vedlikeholdsoppgaver på en enkel måte. Bestill en gratis demosamtale i dag Lær mer om Joblogic

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Øk effektiviteten for reparasjoner og service. Organiser arbeidsordrer, optimaliser vedlikeholdskostnader og spor status på oppgavene underveis.
Orderry er en skybasert programvare med innebygd administrasjonssystem for materiell og vedlikehold for verksteder og servicesentre. Håndtering av deler og materiell, planlegging av vedlikeholdskostnader, lagerstyring og lagerbeholdning er ikke lenger et problem. Kommuniser med tilpassede varsler og meldinger, få automatiserte servicerapporter, senk kostnadene og spor status fra start til slutt. Fordel arbeidsstyrken og ressursene dine effektivt, og organiser flere sider ved bedriften din fra et sentralt kontrollpanel. Lær mer om Orderry

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Kunde-, kvalitets-, arbeidsordre-, ansatt- og lageradministrasjon for vaktmesterselskaper.
Janitorial Manager Software er spesielt utviklet for rengjøringsbransjen. JM er utviklet av vaktmestere for vaktmestere. Med JM kan du spore resultater og få mer effektivitet og kostnadskontroll gjennom kunde-, kvalitets-, arbeidsordre-, ansatt- og lageradministrasjon. Janitorial Manager er forpliktet til å utvikle programvare som er effektiv, brukervennlig og rimelig for små og mellomstore rengjøringsselskaper. Lær mer om Janitorial Manager

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
MEMSS er en rimelig skybasert løsning for å vedlikeholde, administrere og spore medisinsk utstyr og forbruksartikler, som er både enkel å lære og enkel å bruke
MEMSS er en skybasert løsning for å vedlikeholde, administrere og spore medisinsk utstyr og forbruksartikler, som er både enkel å lære og enkel å bruke. Få tilgang til data i sanntid fra hvor som helst, døgnet rundt. Få beskjed om varsler og tilbakekallinger. Unik funksjon for enkel innsjekking og utsjekking i utstyrsbibliotek. Integrert RFID-sporingssystem for å finne ressurser. Intuitivt dashbord som kan tilpasses for å få tilgang til lagerbeholdning, arbeidsordrer, kostnader og rapportering. Sømløs integrering med internt system. Få en gratis prøveperiode Lær mer om MEMSS

Funksjoner

  • Kalenderbehandling
  • Tidsplanlegging
  • Teknikerstyring
  • Forhandlerstyring
  • Servicehistorikk
  • Inspeksjonsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dokumentledelse
  • Inventarstyring
  • Tredjepartsintegrasjoner