15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Maintenance Management Software
Programvare for vedlikeholdsadministrasjon automatiserer sporing og planlegging av vedlikeholdsaktiviteter, slik at serviceorganisasjoner kan operere proaktivt samtidig som de reduserer nedetid og øker driftseffektiviteten. Programmer for vedlikeholdsadministrasjon kan automatisere rutineoppgaver samtidig som de holder styr på avtaler om planlagt vedlikehold og konverterer fullførte arbeidsoppdrag direkte til fakturaer som er klare til å bli behandlet. Programvare for vedlikeholdsadministrasjon er relatert til programvare for administrasjon av feltservice og programmer for tjenestelevering. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (7)
Tilgjengelige land
Land hvor dette produktet er tilgjengelig. Merk: Kundestøtte er kanskje ikke tilgjengelig i dette landet.
Norge
Prisvalg
7 resultater
MaintainX er en mobil-først digitaliseringsprogramvare for arbeidsordre og prosedyrer som øker effektiviteten og innsikten i sanntid. Brukervennlig!
Lær mer om MaintainX
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg.
MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor
Lær mer om MaintainX
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett).
Lær mer om Odoo
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring
Lokal og nettbasert programvare utviklet for å administrere kvalitetsdrevne ressurser for ulike kunder av enhver størrelse.
Forbedre produktiviteten med utstyrsmaler, automatisk beregning av usikkerhet og bestått/ikke bestått datapunktavlesninger, automatiserte e-poster, alarmer og rapporter, strekkoding, sertifikater, klistremerker og pakksedler. Innebygde verktøy for å sikre samsvar med alle allment aksepterte standarder. IndySoft kan tilpasses for å støtte bedriftens flyt og databehov i stedet for å tilpasse virksomheten til programvaren. Seks språk som støtter global distribusjon. I sky eller lokalt.
Lær mer om IndySoft
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring
TOPdesks vedlikeholdsprogram hjelper deg å utføre alle oppgavene og arbeidsflytene dine raskt og enkelt med ett og samme verktøy.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby kundene sine bedre tjenester. Med brukervennlig programvare for hjelpesenter og over 20 års erfaring, hjelper programvaren vår deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Over 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg.
Lær mer om TOPdesk
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Joblogics administrasjonsløsning for vedlikehold er alt-i-ett-programvare for dine arbeidsprosesser. Se bedriften vokse med Joblogic, og hold tritt med konkurrentene. Hold oversikt over vedlikeholdsjobber, registrer aktiva, fyll ut bransjestandardskjemaer digitalt og opprett kraftige rapporter – alt fra ett sted. Joblogics mobilapp gir ingeniørene dine en bærbar løsning for å fullføre vedlikeholdsoppgaver på en enkel måte. Bestill en gratis demosamtale i dag
Lær mer om Joblogic
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring
Øk effektiviteten for reparasjoner og service. Organiser arbeidsordrer, optimaliser vedlikeholdskostnader og spor status på oppgavene underveis.
Orderry er en skybasert programvare med innebygd administrasjonssystem for materiell og vedlikehold for verksteder og servicesentre. Håndtering av deler og materiell, planlegging av vedlikeholdskostnader, lagerstyring og lagerbeholdning er ikke lenger et problem. Kommuniser med tilpassede varsler og meldinger, få automatiserte servicerapporter, senk kostnadene og spor status fra start til slutt. Fordel arbeidsstyrken og ressursene dine effektivt, og organiser flere sider ved bedriften din fra et sentralt kontrollpanel.
Lær mer om Orderry
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring
MEMSS er en rimelig skybasert løsning for å vedlikeholde, administrere og spore medisinsk utstyr og forbruksartikler, som er både enkel å lære og enkel å bruke
MEMSS er en skybasert løsning for å vedlikeholde, administrere og spore medisinsk utstyr og forbruksartikler, som er både enkel å lære og enkel å bruke. Få tilgang til data i sanntid fra hvor som helst, døgnet rundt. Få beskjed om varsler og tilbakekallinger. Unik funksjon for enkel innsjekking og utsjekking i utstyrsbibliotek. Integrert RFID-sporingssystem for å finne ressurser. Intuitivt dashbord som kan tilpasses for å få tilgang til lagerbeholdning, arbeidsordrer, kostnader og rapportering. Sømløs integrering med internt system. Få en gratis prøveperiode
Lær mer om Medical Equipment Management Software Solution
...
Les mer
Funksjoner
- Inventarstyring
- Tidsplanlegging
- Prediktivt vedlikehold
- Mobiltilgang
- Teknikerstyring
- Servicehistorikk
- Fakturering og regningsskriving
- Kalenderbehandling
- Sanntidsdata
- Inspeksjonsstyring