17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Medical Scheduling Software

Programvare for tidsplanlegging på medisinske institusjoner hjelper til med tidsplanlegging for pasienter, personale og fasiliteter innen medisinsk industri. Disse programmene automatiserer et bredt spekter av funksjoner i forretningsprosessen til medisinske virksomheter. Leger og administratorer bruker programvare for tidsplanlegging på medisinske institusjoner til å håndtere avtaler og kalendere, personalplanlegging, pasientjournaler og utsending av fakturaer. Programvare for tidsplanlegging på medisinske institusjoner er relatert til programvare for elektroniske pasientjournaler, administrasjon av helsetjenester, programvare for medisinske laboratorier, programvare for fakturering av helsetjenester og programvare for administrasjon av helseinstitusjoner.

6 resultater

Medisinsk planleggingsprogramvare med påminnelser for alle medisinske klinikker! La kundene dine bestille på nett – tilbys som gratisversjon. Lær mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me tilbyr en omfattende medisinsk planleggingsprogramvare, som lar deg administrere virksomheten din på en profesjonell måte og dekker alle dine online-behov Du får et fullt funksjonell nettsted hvor du kan presentere legeklinikken din og begynne å akseptere avtaler, sende påminnelser, selge produkter og service-tillegg. Løsningen gjør det mulig for deg å stille kundene spørsmål ved bestilling, tilbyr SOAP og er HIPAA-kompatibel. Sjekk ut SimplyBook.me for å se hvordan løsningen er skreddersydd for den medisinske sektoren! Lær mer om SimplyBook.me

Funksjoner

  • Pasientjournalbehandling
  • Fakultets-/personalledelse
  • HIPAA-kompatibel
  • Gjentatte avtaler
  • Kalenderbehandling
  • Multiplassering
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og statistikk
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Automatiser pasientbestillinger, kanselleringer, påminnelser og betalinger ved å bruke verdens enkleste programvare for planlegging på nett.
Spar tid og hold din medisinske praksis organisert med Acuitys HIPAA-kompatible selvbetjeningsplanleggingsløsning. Fra det øyeblikket en pasient avtaler en time, utfører Acuity pasientinntak, sender merkede og tilpassede bekreftelser, leverer SMS- og e-postpåminnelser, lagrer PHI, lar kundene sette opp nye avtaler basert på din tilgjengelighet, behandler betalinger og merker pasienter som sjekket inn. Med Acuity går hverdagen din smidigere! Alt du trenger å gjøre er å dukke opp til rett tid. Lær mer om Acuity Scheduling

Funksjoner

  • Pasientjournalbehandling
  • Fakultets-/personalledelse
  • HIPAA-kompatibel
  • Gjentatte avtaler
  • Kalenderbehandling
  • Multiplassering
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og statistikk
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Multifunksjonell planleggingsprogramvare som er anerkjent av mer enn 200 000 mellomstore bedrifter og bedrifter i vekst over hele verden.
Appointy bidrar til å spare tid og automatisere avtalebestilling ved å samkjøre kundeadministrasjon, personalplanlegging og markedsføring for bedrifter og institusjoner på tvers av ulike sektorer som utdanning, IT, detaljhandel, offentlige myndigheter, finanstjenester, helsevesenet, skjønnhet og velvære. Du kan administrere avtaler, sende automatiske SMS-/e-postpåminnelser, akseptere bestillinger fra sosiale medier, integrere med Google-kalenderen, akseptere forhåndsbetalinger på nett, planlegge ressurser og ansatte – alt fra ett brukervennlig grensesnitt. Lær mer om Appointy

Funksjoner

  • Pasientjournalbehandling
  • Fakultets-/personalledelse
  • HIPAA-kompatibel
  • Gjentatte avtaler
  • Kalenderbehandling
  • Multiplassering
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og statistikk
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Programvare for klinikkadministrasjon som gir deg alt du trenger for å effektivisere helseklinikken.
Power Diary er den nettbaserte programvaren for klinikkadministrasjon som brukes av helsepersonell over hele verden. Power Diary-funksjonene omfatter: + Kalenderadministrasjon + Avtalepåminnelser (SMS + e-post) + Maler for behandlingsnotater + Klientfakturering + Nettbestillinger + 2-veis SMS-chat + Telehelse + Og mer Lær mer om Power Diary

Funksjoner

  • Pasientjournalbehandling
  • Fakultets-/personalledelse
  • HIPAA-kompatibel
  • Gjentatte avtaler
  • Kalenderbehandling
  • Multiplassering
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og statistikk
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Intelligent Medical Software (IMS) fra Meditab er en prisbelønt alt-i-ett EHR, praksisadministrasjon og faktureringsplattform.
IMS tar hensyn til hvert trinn i omsorgsprosesser, fra pasientengasjement til telehelse, praksisanalyse, automatisk innsjekking, pleiekoordinering, rapportering og mer. De mange spesialfunksjonene, modulene og malene ble bygget fra grunnen av for å tilpasse seg de nøyaktige behovene til over 40 spesialiteter. Lær mer om Intelligent Medical Software

Funksjoner

  • Pasientjournalbehandling
  • Fakultets-/personalledelse
  • HIPAA-kompatibel
  • Gjentatte avtaler
  • Kalenderbehandling
  • Multiplassering
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og statistikk
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
  • Tredjepartsintegrasjoner
Ta pasient- og medlemsrelasjoner til nye høyder med Salesforce Health Cloud.
Health Cloud er en pålitelig, tilkoblet plattformen som driver helsevirksomheter. Ved å kombinere kliniske og ikke-kliniske data i én enkel oversikt, hjelper Health Cloud organisasjoner med å få en 360-graders visning av hver kunde for å heve helseopplevelsen, fremme proaktivt engasjement og levere de beste resultatene. Health Cloud utstyrer ansatte med spesialutviklede apper, automatiserte arbeidsflyter og AI-drevet kundeinnsikt for å øke effektiviteten, samarbeidet og veksten Lær mer om Health Cloud

Funksjoner

  • Pasientjournalbehandling
  • Fakultets-/personalledelse
  • HIPAA-kompatibel
  • Gjentatte avtaler
  • Kalenderbehandling
  • Multiplassering
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og statistikk
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
  • Tredjepartsintegrasjoner