17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Lead Management Software

Programvare for håndtering av kundeemner muliggjør prognostisering, innsamling og sporing av kundeemner. Med løsninger for håndtering av kundeemner kan organisasjoner automatisere og administrere databasen med potensielle kunder samt dele og distribuere kundeemner gjennom hele selskapet. Organisasjoner kan også bruke verktøy for håndtering av kundeemner til å spore fremgang for kundeemner, analysere salgsstaben og markedsføringskampanjer samt utvikle nye kundeemner fra den eksisterende kundebasen. Programvare for håndtering av kundeemner er relatert til programvare for kontaktstyring og programvare for salgsstøtte.

18 resultater
Komplett CRM-programvare med tilpassede og automatiserte salgs- og markedsføringsverktøy, utformet for å hjelpe deg med å tiltrekke, kvalifisere og konvertere flere mulige kunder. Lær mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM og automatisert markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper teamet med å levere virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Få alle verktøyene du trenger for å bygge bedre kundeforhold på nettet under ett tak.
Brevo hjelper bedrifter med å bygge og utvikle relasjoner gjennom markedsføringsautomatisering, e-postkampanjer, transaksjonse-poster, SMS-meldinger, chat, CRM, Facebook-annonser og målrettingsannonser. Hva gjør SendinBlue annerledes? Brevo drives av et førsteklasses kundeserviceteam som tilbyr prisplaner som garantert vil gi deg et smil om munnen. Plattformen kombinerer en robust pakke med tjenester i én brukervennlig løsning. Lær mer om Brevo

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
NetSuite lar deg administrere kundenes livssykluser, hele veien fra potensiell kunde til oppfyllelse og videre, alt på ett sted.
NetSuite gir en samlet 360-graders oversikt over kunden, inkludert preferanser, transaksjoner og interaksjoner, for å muliggjøre salg og markedsføring og støtte team. Med sanntidssynlighet over hele kundens livssyklus – hele veien fra potensiell kunde til salgsordre, oppfyllelse, nysalg og støtte, har NetSuite-brukere alt de trenger for å levere konsekvente og relevante opplevelser til kundene sine på tvers av alle berøringspunkter. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Bitrix24 er et ledende administrasjonssystem som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og lokale utgaver med åpen kilde er tilgjengelige
Bitrix24 er et ledende administrasjonssystem som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og lokale utgaver med åpen kilde er tilgjengelige. Bitrix24 er et CRM-system med alle funksjoner som tilbyr verktøy for kunderegistrering, kvalifisering, poenggivning og salgsautomatisering. Data kan driftes i USA, EU eller ditt eget land. Tilgjengelig på engelsk, tysk, spansk, portugisisk, kinesisk, russisk og andre språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring og salg, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. Fang opp potensielle kunder direkte fra nettstedet ved hjelp av våre innebygde skjemaer og administrer dem ved hjelp av de kraftige verktøyene for administrasjon av salgsmuligheter – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Insightly CRM er for voksende team som ønsker en fleksibel, brukervennlig, men kraftig CRM for å sentralisere og administrere kundedata fra
Med mer enn 1,5 millioner brukere på tvers av alle bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare med innebygde integrasjoner til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære applikasjoner. Bruk Insightly til å administrere kundedata, potensielle kunder og prosjekter på alle stadier av kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og måle resultater mot dine salgs- og forretningsmål. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Alt du trenger for å administrere salgsmuligheter, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
HoneyBook gjør det enkelt å administrere salgsmuligheter, booke klienter, håndtere prosjekter og få betalt – alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
monday.com, en programvare for Lead Management, forbedrer hovedadministrasjonsprosessen og bygger bro over gapet mellom markedsføring og salg
monday.com er en kraftig Lead Management-løsning som gjør det mulig for team å fange opp potensielle kunder, utvikle salgskanaler og bygge bro over gapet mellom markedsføring og salg. monday.com er designet for å hjelpe deg med å optimalisere salgskanalene og generere salg i én tilpassbar plattform, og er rask å sette opp og intuitiv i bruk. Du kan enkelt administrere kunderelasjoner med effektive automatiseringer, integreringer, dashbord, tilpassbare arbeidsflyt og flere datavisninger. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
En skybasert løsning som hjelper bedrifter med å forbedre markedsføringsoperasjoner med databaseadministrasjon, oppgavetildeling og mer.
ZoomInfo kombinerer verdens mest omfattende forretningsdatabase med førsteklasses teknologi for å drive din strategi fra start til slutt, og gi en nøyaktig, 360-graders visning av kunder, potensielle kunder og muligheter. Lær mer om ZoomInfo Sales

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Et visuelt og brukervennlig CRM-system tilpasset dine behov for en enklere arbeidsdag.
Lime CRM er et markedsledende og brukervennlig system som forenkler arbeidsdagen for deg og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, virksomhet og kampanjer på ett sted. Med smarte integrasjoner mot dine andre systemer gir Lime CRM deg oversikt over virksomheten og hindrer dobbeltarbeid. Lime finnes i et skymiljø eller på din egen server. Optimal for 10 brukere og oppover. Lær mer om Lime CRM

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Del kontakter og adressebøker med teamet ditt i Google Workspace (G Suite), Gmail eller mobilappen Kontakter, akkurat som du deler dokumenter!
Shared Contacts for Gmail lar brukere av Google Workspace (G-Suite) og Gmail opprette, administrere og dele teamadresselister fra hvor som helst (Gmail, Google Kontakter, mobiler) Definer tilgangsrettigheter på samme måte som med en Google Doc Få tilgang til delte kontakter fra hvor som helst i arbeidsområdet ditt (Gmail, Google Kontakter, kalender, mobiler) Når du sender eller mottar en e-post, kan du se informasjonen om avsenderen og mottakerne (selskap, tittel, notater...) og dele dem som med et CRM-system Lær mer om Shared Contacts for Gmail

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
OnePageCRM er den enkle programvaren for lederadministrasjon for å konvertere potensielle kunder, nå salgsmål og øke virksomheten.
OnePageCRM er den enkle programvaren for blyadministrasjon som er bygget for småbedrifter. Vi har konvertert kompleksiteten til CRM, til en enkel og fokusert oppgaveliste. Ved å bruke vår neste handlingsoppfølgingsmetode, kan du sikre at salgsteamet ditt aldri slipper ballen på ledelsen. Capture fører fra Gmail, Outlook, Twitter, Facebook og Xing og oppretter en kontakt i OnePageCrm med bare ett klikk. Administrer avtaler og spore salgsmålene dine ved å bruke vår intuitive salgsrørledning. Spørsmål? Vi er tilgjengelige via telefon, chat og e -post. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Plattform for salgsakselerasjon for verdens største finansinstitusjoner.
Vymo er Sales Acceleration Platform for ledende finansinstitusjoner over hele verden. Det løser for frontlinjepersonell, salgsledere og forretningsledere gjennom mobilitet, innsikt og bransje-playbooks. Mer enn 60 globale finansinstitusjoner bruker Vymo til å løse over 18 bransjerelevante brukstilfeller, det være seg fra allokering av salgsmuligheter til de best egnede selgerne til identifikasjon av potensielle muligheter for kryssalg samt drive konverteringer. Lær mer om Vymo

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Zoho Marketing Automation er en alt-i-ett programvare for markedsføringsautomatisering som brukes til å administrere markedsføringsaktiviteter på tvers av flere kanaler
Zoho Marketing Automation er en skybasert programvare utviklet spesielt for bedrifter som leter etter en markedsføringsautomatiseringsløsning. Denne programvaren fungerer som et viktig hverdagsmarkedsføringsverktøy som tilbyr markedsførings- og salgsfunksjoner som generering av potensielle salg og kvalifisering. Den tilbyr også omfattende funksjoner for dataanalyse og webadferdsmarkedsføring, samt ulike markedsføringskampanjestrategier fra SMS-markedsføring til sosiale kampanjer. Lær mer om Zoho Marketing Automation

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy
Fullt tilpassbar, skybasert CRM-programvare som består av skyer for salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, HR, hjelpesenter og fakturering.
CloudOffix er en skybasert CRM-programvare som hjelper bedrifter med salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, fakturastøtte og HR-skyer. Sammen med mange andre flotte og unike funksjoner, som sporing av besøkende på nettstedet og automatisering av epost, gir CloudOffix deg muligheten til å skreddersy systemet, slik at du ikke trenger å ta til takke med ferdige produkter. Kontekstbasert samarbeid inne i plattformen, som betyr at du slipper å forlate plattformen, er en veldig behagelig funksjon å ha. Lær mer om CloudOffix

Funksjoner

  • Innsamling av salgsmuligheter
  • Kontaktadministrasjon
  • CRM-modul
  • Segmentering av salgsmuligheter
  • Styring av arbeidsflyt
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Oppgavebehandling
  • Prospekteringsverktøy