15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Business Process Management Software

Programvare for behandling av forretningsprosesser gjør det mulig for bedrifter å modellere, distribuere, optimalisere og styre forretningsprosesser. Løsninger for behandling av forretningsprosesser tilbyr en samarbeidsorientert, kontinuerlig kanal hvor man kan iverksette endringer og distribuere informasjon gjennom en bedrift. Bedrifter bruker disse programmene til å koordinere sitt forretningsmiljø, planlegge og synkronisere endringer, teste virkningen av nye strategier og implementere beste praksis over hele bedriften. Programvare for behandling av forretningsprosesser er knyttet til programvare for systemintegrasjon og programvare for styring av arbeidsflyt.

Norge Vis lokale produkter

27 resultater

MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Lær mer om MaintainX
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg. MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor Lær mer om MaintainX

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
At the core of Enterprise Process Center® is a centralized repository that stores and manages processes and related data within a user-friendly, intuitive environment. You can link together complex artifacts of an enterprise: objectives, processes, procedures, employees, departments, customers, suppliers, systems, policies, documents, rules, risks, controls, capabilities and KPIs and tie them all together as puzzle pieces forming a 360 degree blueprint of the organization’s architecture. Lær mer om Digital Business Transformation Suite

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for forretningsprosesser og administrasjon.
Asana er et verktøy for administrasjon av forretningsprosesser som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
monday.com er en intuitiv plattform som lar deg skape unike løsninger for alle aspekter av virksomheten på ett sted.
monday.com er en intuitiv plattform som lar deg skape unike løsninger for alle aspekter av virksomheten på ett sted. Start med ferdiglagde maler og tilpass dem til arbeidsflyten. Så hele teamet kan spore lagerbeholdning, holde oversikt over prosjekter, oppdatere statuser på viktige oppgaver og styre salgs- og markedsføringskampanjer. Bli kvitt smertelig lange e-posttråder og kutt ned på møter mens du får gjort enda mer med denne samarbeidsløsningen. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Wrike er en programvare for administrasjon av forretningsprosesser for bedrifter med maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, dashbord, rapporter og mer.
Wrike er en programvare for administrasjon av forretningsprosesser som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Skap en strømlinjeformet digital arbeidsplass ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, oppdateringer i sanntid og resultatrapporter på ett sted som kan deles over hele selskapet. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Samarbeid, utform og sentraliser kommunikasjon enkelt for alt ditt tverrfunksjonelle teamarbeid. Prøv våre dype integreringer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og mer for å gjøre teamsamarbeidet mer produktivt. Utforsk over 250 maler og interaktive rammeverk for å samarbeide raskt med teamet ditt Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Enkel og rimelig programvare for administrasjon av forretningsprosesser som er tilgjengelig i skyen og lokalt på stedet, med tilgang til åpen kildekode.
Hvis du er ute etter gratis eller rimelig programvare for styring av forretningsprosesser BPM (Business Process Management), har du kommet til rett sted. Prisen er ikke den eneste fordelen med Bitrix24. Du får et sett med standard forretningsprosesser som ikke krever oppsett, som ¿ permisjonsforespørsler, forretningsreiser, utgifter, innkjøp og generelle forespørsler (intern brukerstøtte). Disse er basert på din selskapsstruktur og kan enkelt endres om nødvendig. Designverktøyet for forretningsprosesser lar deg skreddersy enhver forretningsprosess. Sky og åpen kilde Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Alt du trenger for å administrere virksomheten din: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Få 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har tredoblet bestillingene sine og spart flere timer om dagen med HoneyBook-verktøy. Start en gratis prøveversjon i dag! Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Pipefy forvandler hvordan forretningsprosesser administreres. Bygg opp feilsikre prosesser i dag.
Pipefy er en BPM (Business Process Management)-programvare som støtter teamet ditt i arbeidet med å forbedre resultatene og starte en reell digital forvandling i bedriften. Verktøyet gjør det mulig for ansatte å standardisere og automatisere oppgaver, sikre ansvarlighet og håndheve selskapets retningslinjer fra ende-til-ende, noe som resulterer i feilfrie prosesser, tid spart og slutten på repeterende og manuelt arbeid. Over 50 000 fagfolk har forbedret resultatene sine med Pipefy. Bli med og endre virksomheten din i dag. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Nintex gjør det raskt og enkelt å administrere, automatisere og optimalisere forretningsprosessene dine.
Virksomheter bruker Nintex prosessplattform hver dag for å administrere, automatisere og optimalisere forretningsprosessene sine raskt og enkelt. Nintex Process Platform inkluderer funksjoner for prosesskartlegging, arbeidsflytautomatisering, robotprosessautomatisering, dokumentgenerering, skjemaer, mobilapper, prosessanalyse og mer, alt med en brukervennlig dra-og-slipp-designer. Nintex gjør det raskere for offentlige og private organisasjoner å administrere, automatisere og optimalisere forretningsprosesser. Lær mer om Nintex Process Platform

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Boomi forener raskt og enkelt alt i det digitale økosystemet slik at du kan oppnå bedre forretningsresultater, raskere.
Boomis intelligente, fleksible og skalerbare plattform forener alt og alle i ditt digitale økosystem raskt og enkelt på tvers av kanaler, enheter og plattformer. Med den skybaserte plattformen er det enkelt å komme i gang, bare logg inn og kjør, og du kan skalere den på en pålitelig og sikker måte. De sofistikerte funksjonene kombinert med et intuitivt grensesnitt, innebygd intelligens og innsikt fra Boomi-samfunnet gir både IT- og bedriftsbrukere mulighet til å få gjort mer på kortere tid. Lær mer om Boomi

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Brightpearl er en digital driftsplattform som er tilpasset detaljhandel, tett integrert i alle salgskanalene dine.
Brightpearl er en digital driftsplattform som er utviklet spesielt for forretningsmodeller innen detaljhandel. Brightpearl er tett integrert i alle salgskanalene dine, og tilbyr en robust infrastruktur for å sentralisere og automatisere all kritisk etterkjøpsvirksomhet, inkludert lagerbeholdning, ordrehåndtering, lageradministrasjon, levering, forsendelse, innkjøp, regnskap, leverandøradministrasjon, POS, CRM og analyser. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Enkel programvare med flere plattformer for å lage diagrammer. Intuitive verktøy og maler, med enkle samarbeids- og delingsfunksjoner.
Diagramprogramvare som gir automatisk formatering, hundrevis av maler og enkel diagramdeling. Lag alle typer diagrammer, inkludert: flytskjemaer og prosesskart, organisasjonskart, CAD og plantegninger, prosjektdiagrammer og tidsplaner, nettverksdiagrammer, wireframes og modeller, diagrammer og mye mer. SmartDraw kjører på alle Internett-tilkoblede enheter og inkluderer Windows PC-nedlastning. Importer, rediger og eksporter Visio-filer. Full integrasjon med MS Office, Box og GSuite. Enkel fildeling og samarbeid. Lær mer om SmartDraw

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Norge Lokalt produkt
Komplett system med prosjektstyring, tidsregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering i samme system.
Milient - Perfekt Project Flow Komplett system for alle bedrifter som jobber prosjektbasert. Inkludert prosjektstyring, timeregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering. Alt i samme system. Enklere blir det ikke! Våre typiske kunder er prosjektbaserte organisasjoner, og med Milient får de en enklere hverdag. Over 40.000 personer over hele verden, i 69 land, bruker ett av Milients programvarer. Lær mer om Milient

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
ECM-løsning som kombinerer integrert dokumentadministrasjon, administrasjon av forretningsprosesser og dokumentadministrasjon.
OnBase programvare for innholdsadministrasjon for bedrifter kombinerer integrert dokumentadministrasjon, forretningsprosessadministrasjon og arkivbehandling i én enkelt applikasjon. OnBase lar organisasjoner automatisere forretningsprosesser og redusere tiden og kostnadene ved å utføre viktige forretningsfunksjoner gjennom administrasjon og kontroll av innhold, enten de er distribuert som en vertsbasert eller premissbasert løsning. Lær mer om OnBase

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Workato er en neste generasjon iPaaS med over 1000 forhåndsbygde koblinger for å automatisere de mest komplekse arbeidsflytene i organisasjonen din
Workato er den anerkjente plattformlederen for bedriftsautomatisering. Workato gir forretnings- og IT-team mulighet til å integrere appene sine og automatisere arbeidsflytene i bedriften uten at det går ut over sikkerheten og styringen. Plattformen er bygget på en skybasert arkitektur som er designet for størrelse og hastighet for å redusere driftsfotavtrykk og samlede kostnader betydelig. Plattformen med lav kode / uten kode gjør det mulig for team å bygge integreringer 5 ganger raskere enn på tradisjonelle plattformer. Ta kontakt for en gratis prøveversjon nå! Lær mer om Workato

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Gluu er en prosessuksessplattform bygget for mellomstore bedrifter som kombinerer alle verktøyene du trenger på ETT sted.
Gluu er din eneste plattform for styring av forretningsprosesser. Her kan du standardisere hvordan arbeidet utføres, automatisere rutineoppgaver, instruksjoner og rapporter og fange opp ideer, problemer og løsninger gjennom en og samme kommunikasjonsflyt. Gluu sikrer at prosessene dine er både effektive og virkningsfulle for å holde virksomheten din kostnadseffektiv. I løpet av minutter kan du dele prosessen med teamet ditt via Android- eller iOS-app, og veilede dem til de riktige oppgavene og instruksjonene til riktig tid. Lær mer om Gluu

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
iGrafx fanger opp og kobler sammen kritiske forretningsoperasjoner for detaljert prosesser, analyse, modellering og optimalisering.
iGrafx, en leder innen intelligent prosessadministrasjon, gjør det mulig for verdens største virksomheter å gjøre prosessen til en fordel. iGrafx Process360 Live fanger opp og kobler kritisk forretningsdrift for detaljert prosessgruvedrift, analyse, modellering og optimalisering. Med iGrafx knytter bedrifter sammen delene i denne innsatsen for å levere resultater, forbedringer og øke avkastningen på investeringen. Finn ut mer ved å besøke XX. Lær mer om iGrafx

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
I Projektron BCS styrer du prosjektstyringsprosessene med programvarestøtte. Ved bruk av systemstyrte arbeidsflyter og BPMN-prosesser
Projektron BCS tilbyr deg to måter å kontrollere prosjektets forretningsprosesser på med programvarestøtte. Ved hjelp av systemstyrte arbeidsflyter definerer du individuelle arbeidsflyttrinn direkte i Projektron BCS – inkludert behandlingssekvens, responstider og trafikklysfunksjon – og tilordner de ansatte. Når det er din tur til å jobbe i arbeidsflyten, informerer Projektron BCS deg automatisk om hva som må gjøres og hvor lang tid du har. Lær mer om Projektron BCS

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Ledende ende-til-ende-datavitenskapsplattform som helautomatiserer og utvider prosessene for dataforberedelse, modellopprettelse og modelldrift.
RapidMiner gjenoppfinner bedriftens AI, slik at alle kan forme fremtiden på en positiv måte. Vi gjør dette ved å gjøre det mulig for «dataelskende» mennesker på alle ferdighetsnivåer, på tvers av bedriften, raskt å lage og drifte AI-løsninger for å få umiddelbar effekt på virksomheten. Vi tilbyr en ende-til-ende-plattform som forener dataklargjøring, maskinlæring og modelloperasjoner med en brukeropplevelse som gir dybde for dataforskere og forenkler komplekse oppgaver for alle andre. Lær mer om RapidMiner

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
True Low-code-verktøy som brukes til å definere, distribuere, utføre, overvåke og vedlikeholde variasjonen og kompleksiteten i beslutningslogikken.
Programvare med lav kode som brukes til å automatisere forretningsprosesser (RPA-verktøy), bygge strategier og risikomodeller (beslutningsmotor), etterlevelse (AML, KYC osv.), som et forretningsregelstyringssystem (BRMS) og som et backend-utviklingsverktøy med lav kode for applikasjonslogikk. Lær mer om ProcessMIX

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
E2open er en skybasert driftsplattform i sanntid som orkestrerer de globale forsyningskjedene til verdens mest kjente merkevarer.
E2open skaper en mer tilkoblet, intelligent forsyningskjede. Det starter med å registrere og svare på behovs-, tilbuds- og leveringsbegrensninger i sanntid. Ved å samle data fra kunder, distribusjonskanaler, leverandører, kontraktprodusenter og logistikkpartnere, gjør Agile-forsyningskjedeplattformen det mulig for selskaper å bruke data i sanntid, med kunstig intelligens og maskinlæring for å fremme smartere beslutninger. Lær mer om E2open

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner
Programvare for kvalitetsstyring, dokumentstyring, arbeidsflytstyring, risikostyring, capa-styring og prosessstyring.
ManualMaster hjelper organisasjoner med å effektivt opprette, administrere og distribuere sine retningslinjer, prosedyrer, prosesser og andre dokumenter. Det brukervennlige grensesnittet gjør det mulig for brukere å enkelt lage og redigere dokumenter og arbeidsflyter, noe som sikrer konsistens og samsvar på tvers av organisasjonen. Den tilbyr avanserte funksjoner som versjonskontroll, automatiserte varsler og rapporteringsmuligheter, noe som gjør det enkelt å spore dokumentrevisjoner og sikre overholdelse av regelverk. Lær mer om ManualMaster

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Samarbeidsverktøy
  • Dataimport/-eksport
  • Styring av arbeidsflyt
  • Automatisering av forretningsprosesser
  • Rapportering/analyse
  • Dra og slipp
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
  • Tredjepartsintegrasjoner