18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Business Process Management Software for Mac
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Filtrer resultater (17)
Prisvalg
17 resultater
Sorter etter
Brightpearl er en digital driftsplattform som er tilpasset detaljhandel, tett integrert i alle salgskanalene dine.
Lær mer om Brightpearl
Brightpearl er en digital driftsplattform som er utviklet spesielt for forretningsmodeller innen detaljhandel. Brightpearl er tett integrert i alle salgskanalene dine, og tilbyr en robust infrastruktur for å sentralisere og automatisere all kritisk etterkjøpsvirksomhet, inkludert lagerbeholdning, ordrehåndtering, lageradministrasjon, levering, forsendelse, innkjøp, regnskap, leverandøradministrasjon, POS, CRM og analyser.
Lær mer om Brightpearl
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team.
Lær mer om Trello
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Stolte på av team fra 2 til 20 000 for å planlegge, spore og samarbeide om arbeid, tilbyr Jira hvert team de beste verktøyene og praksisene for vekst.
Jira er det fremste agile prosjektstyringsverktøyet for alle team til å planlegge, spore og administrere ethvert prosjekt. Tilpass arbeidsflyter til teamets prosesser, integrer med over 3 000 apper, automatiser enhver oppgave eller prosess med noen få klikk, og bli kvitt trivielle oppgaver med AI. Som din eneste sannhetskilde kobler Jira sømløst sammen team som utvikler programvare med de som lanserer og støtter den, slik at du aldri mister oversikt over fremdrift eller kontekst. Og med en gratis utgave kan team på opptil ti brukere utnytte all kraften i Jira uten kostnad, for alltid.
Lær mer om Jira
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for forretningsprosesser og administrasjon.
Asana er et verktøy for administrasjon av forretningsprosesser som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana.
Lær mer om Asana
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
monday.com er en intuitiv plattform som lar deg skape unike løsninger for alle aspekter av virksomheten på ett sted.
monday.com er en intuitiv plattform som lar deg skape unike løsninger for alle aspekter av virksomheten på ett sted. Start med ferdiglagde maler og tilpass dem til arbeidsflyten. Så hele teamet kan spore lagerbeholdning, holde oversikt over prosjekter, oppdatere statuser på viktige oppgaver og styre salgs- og markedsføringskampanjer. Bli kvitt smertelig lange e-posttråder og kutt ned på møter mens du får gjort enda mer med denne samarbeidsløsningen.
Lær mer om monday.com
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Confluence gjør det enklere for organisasjonen din å implementere, optimalisere og effektivt organisere selskapets mest komplekse strategier.
Når du gjennomfører et prosjekt, gjør det deg mer effektiv å ha prosesser på plass. Bruk Confluence til å sette opp disse prosessene. Confluence er et Business Process Management-programvareverktøy som kan gjøre det enklere for organisasjonen din å implementere, optimalisere og effektivt organisere selskapets mest komplekse strategier. Confluence integreres sømløst med Atlassians produktsuite, som Jira, for å hjelpe deg med å automatisere prosessene dine.
Lær mer om Confluence
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Wrike er en programvare for administrasjon av forretningsprosesser for bedrifter med maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, dashbord, rapporter og mer.
Wrike er en programvare for administrasjon av forretningsprosesser som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Skap en strømlinjeformet digital arbeidsplass ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, oppdateringer i sanntid og resultatrapporter på ett sted som kan deles over hele selskapet. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike.
Lær mer om Wrike
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Samarbeid, utform og sentraliser kommunikasjon enkelt for alt ditt tverrfunksjonelle teamarbeid.
Prøv våre dype integreringer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og mer for å gjøre teamsamarbeidet mer produktivt.
Utforsk over 250 maler og interaktive rammeverk for å samarbeide raskt med teamet ditt
Lær mer om Miro
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Enkel og rimelig programvare for administrasjon av forretningsprosesser som er tilgjengelig i skyen og lokalt på stedet, med tilgang til åpen kildekode.
Hvis du er ute etter gratis eller rimelig programvare for styring av forretningsprosesser BPM (Business Process Management), har du kommet til rett sted. Prisen er ikke den eneste fordelen med Bitrix24. Du får et sett med standard forretningsprosesser som ikke krever oppsett, som ¿ permisjonsforespørsler, forretningsreiser, utgifter, innkjøp og generelle forespørsler (intern brukerstøtte). Disse er basert på din selskapsstruktur og kan enkelt endres om nødvendig. Designverktøyet for forretningsprosesser lar deg skreddersy enhver forretningsprosess. Sky og åpen kilde
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen.
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg.
MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor
Lær mer om MaintainX
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Alt du trenger for å administrere virksomheten din: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Få 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent.
Småbedriftseiere og frilansere har tredoblet bestillingene sine og spart flere timer om dagen med HoneyBook-verktøy.
Start en gratis prøveversjon i dag!
Lær mer om HoneyBook
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Pipefy forvandler hvordan forretningsprosesser administreres. Bygg opp feilsikre prosesser i dag.
Pipefy er en BPM (Business Process Management)-programvare som støtter teamet ditt i arbeidet med å forbedre resultatene og starte en reell digital forvandling i bedriften.
Verktøyet gjør det mulig for ansatte å standardisere og automatisere oppgaver, sikre ansvarlighet og håndheve selskapets retningslinjer fra ende-til-ende, noe som resulterer i feilfrie prosesser, tid spart og slutten på repeterende og manuelt arbeid.
Over 50 000 fagfolk har forbedret resultatene sine med Pipefy. Bli med og endre virksomheten din i dag.
Lær mer om Pipefy
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
ECM-løsning som kombinerer integrert dokumentadministrasjon, administrasjon av forretningsprosesser og dokumentadministrasjon.
OnBase programvare for innholdsadministrasjon for bedrifter kombinerer integrert dokumentadministrasjon, forretningsprosessadministrasjon og arkivbehandling i én enkelt applikasjon. OnBase lar organisasjoner automatisere forretningsprosesser og redusere tiden og kostnadene ved å utføre viktige forretningsfunksjoner gjennom administrasjon og kontroll av innhold, enten de er distribuert som en vertsbasert eller premissbasert løsning.
Lær mer om OnBase
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Workato er en neste generasjon iPaaS med over 1000 forhåndsbygde koblinger for å automatisere de mest komplekse arbeidsflytene i organisasjonen din
Workato er den anerkjente plattformlederen for bedriftsautomatisering. Workato gir forretnings- og IT-team mulighet til å integrere appene sine og automatisere arbeidsflytene i bedriften uten at det går ut over sikkerheten og styringen. Plattformen er bygget på en skybasert arkitektur som er designet for størrelse og hastighet for å redusere driftsfotavtrykk og samlede kostnader betydelig. Plattformen med lav kode / uten kode gjør det mulig for team å bygge integreringer 5 ganger raskere enn på tradisjonelle plattformer. Ta kontakt for en gratis prøveversjon nå!
Lær mer om Workato
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
I Projektron BCS styrer du prosjektstyringsprosessene med programvarestøtte. Ved bruk av systemstyrte arbeidsflyter og BPMN-prosesser
Projektron BCS tilbyr deg to måter å kontrollere prosjektets forretningsprosesser på med programvarestøtte. Ved hjelp av systemstyrte arbeidsflyter definerer du individuelle arbeidsflyttrinn direkte i Projektron BCS – inkludert behandlingssekvens, responstider og trafikklysfunksjon – og tilordner de ansatte. Når det er din tur til å jobbe i arbeidsflyten, informerer Projektron BCS deg automatisk om hva som må gjøres og hvor lang tid du har.
Lær mer om Projektron BCS
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
Ledende ende-til-ende-datavitenskapsplattform som helautomatiserer og utvider prosessene for dataforberedelse, modellopprettelse og modelldrift.
RapidMiner gjenoppfinner bedriftens AI, slik at alle kan forme fremtiden på en positiv måte. Vi gjør dette ved å gjøre det mulig for «dataelskende» mennesker på alle ferdighetsnivåer, på tvers av bedriften, raskt å lage og drifte AI-løsninger for å få umiddelbar effekt på virksomheten. Vi tilbyr en ende-til-ende-plattform som forener dataklargjøring, maskinlæring og modelloperasjoner med en brukeropplevelse som gir dybde for dataforskere og forenkler komplekse oppgaver for alle andre.
Lær mer om Altair AI Studio
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations
True Low-code-verktøy som brukes til å definere, distribuere, utføre, overvåke og vedlikeholde variasjonen og kompleksiteten i beslutningslogikken.
Programvare med lav kode som brukes til å automatisere forretningsprosesser (RPA-verktøy), bygge strategier og risikomodeller (beslutningsmotor), etterlevelse (AML, KYC osv.), som et forretningsregelstyringssystem (BRMS) og som et backend-utviklingsverktøy med lav kode for applikasjonslogikk.
Lær mer om ProcessMIX
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Godkjenningsprosesskontroll
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Styring av arbeidsflyt
- Automatisering av forretningsprosesser
- Rapportering/analyse
- Dra og slipp
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
- Third-Party Integrations