Norge Vis lokale produkter
410 resultater
Service Cloud 360, en av verdens ledende kundeserviceplattformer, gir bedrifter mulighet til å drive sømløst engasjement for hele kunden. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Service Cloud er en kundeserviceplattform for bedrifter av alle størrelser, som hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, ved å gi dem de innovative verktøyene, dataene og opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse og få mer fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar Lær mer om Freshservice
Freshservice er en nettbasert IT-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Front er et ledende kundekommunikasjonssenter som kombinerer automatiseringen av saksbehandlingsprogramvare med det personlige preget av e-post. Lær mer om Front
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som samler alle kanalene i én plattform og kombinerer automatiseringen av saksbehandlingsprogramvare med det personlige preget av e-post. Automatisering av arbeidsflyter og kraftige integreringer hjelper teamet ditt med å skrive gode svar lynraskt. Analyser hjelper lederne med å spore måltall for ansatte og kunder lettere enn noen gang tidligere. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Identifiser og sorter kundesaker med Sprinklrs hjelpesenterløsning – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor. Lær mer om Sprinklr
Sprinklr er en av få hjelpesenterløsninger på bedriftsnivå som 90 % av verdens 100 største merkevarer setter sin lit til. Sprinklr drives av bransjens mest avanserte AI-motor, og hjelper merkevarer med å identifisere og sortere kundehenvendelser på tvers av 35 ulike kanaler fra en enkelt, enhetlig plattform – noe som sikrer raskere svartid og sømløs, AI-assistert kommunikasjon mellom kundene dine, automatiserte chatboter og de ansatte. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
God kundeservice starter med bedre hjelpesenterprogramvare. Sikre deg flere kunder ved å gi utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er en fullverdig hjelpesenterprogramvare som lar deg skreddersy kundeinteraksjonene dine. Den kombinerer alle dine kommunikasjonskanalers e-post, livechat, samtaler og sosiale medier i en delt bedriftsinnboks, og gir en alt-i-ett-løsning for hjelpesenter. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å gi kundeservice i verdensklasse. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med hjelpesenterautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt. Lær mer om TOPdesk
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
Med HubSpots hjelpesenterprogramvare er det enkelt å administrere og kommunisere med kundene. Her finner du en felles innboks for å forene team, en kunnskapsbase, for å hjelpe kundene med å hjelpe seg selv, kundetilbakemelding, undersøkelser og innsikt utformet for å gi en måling av kundetilfredsheten og rapportering og automatisering i alle verktøyene som bidrar til skalering og løfter frem innsikt. Kombiner Service Hub med Sales and Marketing Hub for å støtte hele kundereisen i HubSpot. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Hjelpesenterprogramvare for å kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett og samme sted. Lær mer om Trengo
Trengo er en hjelpesenterprogramvare som øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Atera er den ultimate alt-i-ett-programvaren for RMM for MSP-er og interne IT-team. Alt man trenger, samlet på ett sted. Prøv det helt gratis. Lær mer om Atera
Atera er en komplett, skybasert IT-tjenesteplattform som gir en kraftig og integrert løsning utviklet for MSP-er og IT-avdelinger. Atera inkluderer alt du trenger på ett sted: Den inkluderer full RMM, fjerntilgang, helpdesk, saksoppretting, chat, nettverksoppdagelse, PSA, rapporter, fakturering og mye mer. Prøv helt gratis i 30 dager. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
OneDesks programvare kombinerer support og prosjektadministrasjon i ett program. Administrer kundesaker og prosjekter i én app. Lær mer om OneDesk
OneDesks programvare kombinerer både hjelpesenter og prosjektadministrasjon i ett program. Du trenger ikke å kjøpe, integrere og bytte mellom applikasjoner. Teamet ditt kan støtte kundene dine og jobbe med prosjekter på ett sted. OneDesk passer like godt til SMB-er som avdelinger i store bedrifter, og brukes ofte av prosjektledere, kundeservice, IT, profesjonelle tjenester og mer. Denne brukervennlige, funksjonsrike og svært konfigurerbare programvaren kan administrere arbeidsflyter for både saks- og oppgavebehandling. Lær mer om OneDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte som er utviklet for å hjelpe IT-virksomheter med å lykkes. Lær mer om Take Control
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte er utviklet for å hjelpe bedriften med å gi rask og sikker IT-støtte til nesten alle plattformer uten å sprenge budsjettet. Take Control kobles til på sekunder, tilbyr dype diagnoseverktøy slik at du raskt kan feilsøke, en enkel sluttbrukeropplevelse du kan tilpasse, og alle de verdifulle tilleggsfunksjonene til dyrere løsninger, men til en rimelig pris. Prøv Take Control gratis i 14 dager fra i dag. Lær mer om Take Control

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Alcea HelpDesk er et komplett sporingssystem som inkluderer problemsporing, kunnskapsbase, kontrakt og mulighetssporing Lær mer om Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk er en del av et komplett sporingssystem som vil gi selskaper et konkurransefortrinn. Det er ikke bare et hjelpesenterverktøy, det er en alt-i-ett sporingsplattform for å gi organisasjonen muligheten til å gi raskere responstider, øke produktiviteten og sikre at rapporterte problemer håndteres. Ved å bruke Alceas kraftige regler for arbeidsflyt for å flagge hendelser som faller under prestasjonsstandarder, sikrer Alcea HelpDesk at nødmeldinger fører til at saken eskaleres. Lær mer om Alcea Helpdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Bitrix24 er den fremste gratis kundestøtte- og kontaktsenterprogramvaren som leveres med CRM. Brukes av åtte millioner selskaper i skyen og lokalt Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en av de fremste gratis programvarene for telefon- og hjelpesenter som leveres med innebygd CRM. Brukes av åtte millioner selskaper i sky og på stedet (via åpen kildekode) Det kostnadsfrie kontaktsenteret for flere kanaler lar deg kommunisere med kundene dine via e-post, telefon, live chat, sosiale nettverk og meldingsapper. 100 % gratis for team på opptil tolv ansatte. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter. Lær mer om EngageBay
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Ninja Ticketing er en fleksibel og brukervennlig IT-hjelpesenterløsning med robuste automatiseringer som gjør teknikere mer effektive. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne forenkler IT-driften og gjør det mulig for overbelastede IT-team å administrere hele IT-porteføljen på en effektiv måte, og støtte sluttbrukere uansett hvor de befinner seg. Ninja Ticketing er en fleksibel og brukervennlig IT-hjelpesenterløsning med robuste automatiseringer som sikrer at teknikerne dine bruker mer tid på å fikse problemer enn å administrere saker. Ved å kombinere saksbehandling med endepunktsadministrasjon, sikkerhetskopiering og dokumentasjon, samler NinjaOne arbeidsflyten din og gjør kundestøtten din mer effektiv. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Én app for å administrere alle dine kundeservicekanaler: live chat, e-post, sosiale medier. Gorgias er supporttjenesten som er designet for Shopify. Lær mer om Gorgias
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også fullintegreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveperiode på få minutter. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around different channels of communication, internal and external. Lær mer om Missive
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around email, SMS, WhatsApp, Twitter, and other channels of communications. We redesigned the inbox with a business-first collaborative experience in mind. With Missive, teams focus on growing their business. Lær mer om Missive

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
En ledende hjelpesenterprogramvare for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform. Lær mer om Froged
Forbedre og automatiser kundestøtten på én enkelt og rimelig plattform. Verktøyet er utformet for å følge opp kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med den ledende live-chatløsningen, en flott integrert kunnskapsbase, samtaleruting og mer … Prøv vår 7-dagers gratis prøveperiode nå. Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio tilbyr selvbetjeningssupport på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det. Lær mer om elevio
Elevio gjør det mulig for team å levere kontekstuell kunnskap til kunder, supportagenter og interne team. Vi hjelper til med å levere over 16 millioner svar per måned for over 500 selskaper Svarer du på de samme spørsmålene? Opprett og lever kontekstuelle hjelpemidler og hotspots i appen før kundene stiller de samme spørsmålene. Avled i gjennomsnitt 23 % av supportsakene. La teamet ditt fokusere på mer komplekse kundespørsmål. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Sett opp livechat på nettstedet ditt på bare fem minutter. Snakk med besøkende på nettstedet ditt fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Selg mer Lær mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte. HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner: trafikkovervåkning i sanntid virtuell chat-agent tilpassbare ikoner og tekster integrasjon med Facebook integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer Lær mer om HelpOnClick

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for e-handelsvirksomheter. Lær mer om HelpCenter
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for bedrifter innen e-handel som ønsker å gi kundene rask, men grundig kundestøtte. Tre viktige verktøy – FAQ-bygger, sakssystem for kundesenteret og en live-chat – bidrar til å svare på kundenes spørsmål før de havner i innboksen, sentraliserer og gir tilgang til all kommunikasjon fra ett sted, og skaper sterkere bånd ved å tilby kundestøtte i sanntid. Gjør deg klar for en overlegen kundeopplevelse. Lær mer om HelpCenter

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
RegitWise Help Desk er en brukervennlig kundestøtteprogramvare som kan brukes som ITIL-verktøy. Lær mer om RegitWise Help Desk
RegitWise Help Desk er en brukervennlig kundestøtteprogramvare som kan brukes som ITIL-verktøy. Installer på stedet eller SaaS. Med RegitWises butikkmodul kan de ansatte enkelt bestille produkter, og deres overordnede kan godkjenne bestillingen. Test RegitWise Helpdesk gratis på deres nettsted. Lær mer om RegitWise Help Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Zendesk offers the industry leading customer service solution.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Lær mer om Zendesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lær mer om Remote Support

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Provide exemplary customer service with Zoho Desk's multichannel, multi-department capabilities and powerful AI assistant, automations.
Zoho Desk is the award-winning, context-aware help desk software along with multichannel capabilities. Zoho Desk packs advanced multi-stakeholder process management, embeddable self-service, a powerful AI assistant and brings together all the tools and context your teams need to deliver great customer service. Zoho brings decades of experience in building, deploying, maintaining, and supporting on-premise and cloud software. Our free plan gives you 3 users free to head start your operations Lær mer om Zoho Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Denne programvaren for live chat og hjelpesenter brukes i dag av 30 000 bedrifter. Prøv LiveChat og gjør teamet ditt om til rockestjerner på kundeservice.
Programvare for live chat og hjelpesenter for bedrifter. LiveChat gjør supportteam om til rockestjerner på kundeservice. Kundene ønsker gjerne å få svar på spørsmålene sine i løpet av sekunder. Vinn kundenes hjerter med fantastisk kundeservice ved hjelp av LiveChat – bli med over 30 000 selskaper fra over 150 land og prøv LiveChat nå. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lær mer om TeamSupport

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lær mer om Apptivo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
SolarWinds Service Desk is an easy to use and affordable help desk solution that streamlines ticket resolution with automation and AI.
SolarWinds® Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lær mer om SolarWinds Service Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. Lær mer om NICE CXone

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lær mer om Spiceworks

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
ISL Light-programvaren for ekstern støtte gjør det mulig å kontrollere en ekstern datamaskin eller mobilenhet. Den er plattformuavhengig, sikker, rask og enkel å skreddersy.
ISL Light er en nettbasert løsning for eksterne skrivebord som gjør det mulig å både få tilgang til og kontrollere enhver datamaskin med Windows, Mac eller Linux på sekunder, fra en hvilken som helst datamaskin eller mobilenhet, eller å gi teknisk støtte til brukere av mobilenheter etter behov. Plattformuavhengig og sikker høyhastighetsskjermdeling, skybasert eller lokal lisens. Det store utvalget tilpasningsalternativer gjør det mulig å merke programvaren med bedriftens egen merkevare og legge til avanserte sikkerhetstiltak. Lær mer om ISL Light

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs programvareløsninger for kundestøtte gir deg funksjonene du trenger for å øke både kundetilfredsheten og omsetningen. Den er den perfekte løsningen for små bedrifter, samtidig som den er skalerbar nok til å støtte store bedrifter. Du kan også bruke Agiles supportavdelingsprogramvare for IT-støtte, fasilitetsadministrasjon, eller til og med utdanningsformål. Mulighetene er uendelige. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Jira Service Management is an ITSM software that unlocks high-velocity teams to deliver great service experiences fast and together.
Jira Service Management is an ITSM solution that unlocks high-velocity IT, dev, operations, and business teams. Empowered teams can deliver great service experiences, without the complexity of traditional ITSM, and coordinate efforts for even more impact through Jira’s open collaborative platform. Streamlined workflows, automation rules, queues, SLAs, and a self-service portal all empower IT, dev, operations, and business teams to deliver exceptional service management at scale with no silos. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lær mer om Supremo Remote Desktop

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. Lær mer om ConnectWise Manage

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Lær mer om Help Scout

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your Support, Marketing & Sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon) Try HelpCrunch for free for 14 days. Lær mer om HelpCrunch

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Get your help desk software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
New in 2021: Offering ADFS or Azure AD with our Active Directory module! Does your help desk need some help? With your choice of cloud or on-premise software, Issuetrak is as simple as you need, or as customizable as you want. Unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, report with dashboards, manage assets, and more! Lær mer om Issuetrak

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lær mer om Vivantio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lær mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lær mer om Kayako

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack. Lær mer om GoToAssist

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lær mer om Rescue

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Teamwork creates business management applications for teams of all sizes & industries, so you can be more efficient, organized & happy.
Teamwork Desk is a ticketing system designed to easily manage customer queries, saving you time and money. The help desk software helps your team efficiently manage your client requests in one central location - ensuring you deliver an exceptional customer experience. Lær mer om Teamwork Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Lær mer om Gist

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Sanntidschat
  • Billettadministrasjon
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Styring av kunnskapsbase
  • Automatisert ruting
  • Styring av IT-aktiva