15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Help Desk -programvare

Programvare for brukerstøtte gjør det mulig for organisasjoner å svare brukere mer effektivt. Programvare for støtte kan bidra til å svare på tekniske og funksjonelle spørsmål ved å tilby forbedrede metoder for billettsporing, IT-administrasjon og kundestøtte. Integrering av disse elementene forbedrer kundeserviceavdelingenes evne til å gi rask og effektiv støtte til ansatte, sluttbrukere og kunder. Løsninger for brukerstøtte kan også lette flyten av ny informasjon fra brukere og bidra til en organisasjons eksisterende kunnskapsbase. Programvare for kundestøtte er forbundet med programvare for telefonsenter og programvare for kundeservice.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Help Desk -programvare.

45 resultater
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med hjelpesenterautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
Med HubSpots hjelpesenterprogramvare er det enkelt å administrere og kommunisere med kundene. Her finner du en felles innboks for å forene team, en kunnskapsbase, for å hjelpe kundene med å hjelpe seg selv, kundetilbakemelding, undersøkelser og innsikt utformet for å gi en måling av kundetilfredsheten og rapportering og automatisering i alle verktøyene som bidrar til skalering og løfter frem innsikt. Kombiner Service Hub med Sales and Marketing Hub for å støtte hele kundereisen i HubSpot. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Ninja Ticketing er en fleksibel og brukervennlig IT-hjelpesenterløsning med robuste automatiseringer som gjør teknikere mer effektive. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne forenkler IT-driften og gjør det mulig for overbelastede IT-team å administrere hele IT-porteføljen på en effektiv måte, og støtte sluttbrukere uansett hvor de befinner seg. Ninja Ticketing er en fleksibel og brukervennlig IT-hjelpesenterløsning med robuste automatiseringer som sikrer at teknikerne dine bruker mer tid på å fikse problemer enn å administrere saker. Ved å kombinere saksbehandling med endepunktsadministrasjon, sikkerhetskopiering og dokumentasjon, samler NinjaOne arbeidsflyten din og gjør kundestøtten din mer effektiv. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Atera er den ultimate alt-i-ett-programvaren for RMM for MSP-er og interne IT-team. Alt man trenger, samlet på ett sted. Prøv det helt gratis. Lær mer om Atera
Atera er en komplett, skybasert IT-tjenesteplattform som gir en kraftig og integrert løsning utviklet for MSP-er og IT-avdelinger. Atera inkluderer alt du trenger på ett sted: Den inkluderer full RMM, fjerntilgang, helpdesk, saksoppretting, chat, nettverksoppdagelse, PSA, rapporter, fakturering og mye mer. Prøv helt gratis i 30 dager. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Fremskynd oppløsningstidene og automatiser arbeidsflyten med skalerbar programvare for IT- og HR-helpdesk.
Zendesk gir en moderne HR- og IT-helpdesk-opplevelse som sparer tid gjennom praktiske automatiseringer og optimaliserte arbeidsflyter. Zendesk helpdesk-billettprogramvare forenkler intern og ekstern støtte, hvor 60 % av kundene får økning i CSAT og 85 % får bedre synlighet etter implementering av Zendesk. Berik supportløsningen din med en programvare som lindrer vanlige smertepunkter ved å avlede flere spørsmål og øke løsningstidene. Velg den smarte, skalerbare støtteløsningen. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Denne programvaren for live chat og hjelpesenter brukes i dag av 30 000 bedrifter. Prøv LiveChat og gjør teamet ditt om til rockestjerner på kundeservice.
Programvare for live chat og hjelpesenter for bedrifter. LiveChat gjør supportteam om til rockestjerner på kundeservice. Kundene ønsker gjerne å få svar på spørsmålene sine i løpet av sekunder. Vinn kundenes hjerter med fantastisk kundeservice ved hjelp av LiveChat – bli med over 30 000 selskaper fra over 150 land og prøv LiveChat nå. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
God kundeservice starter med bedre hjelpesenterprogramvare. Sikre deg flere kunder ved å gi utmerket kundeservice med LiveAgent
LiveAgent er en fullverdig hjelpesenterprogramvare som lar deg skreddersy kundeinteraksjonene dine. Den kombinerer alle dine kommunikasjonskanalers e-post, livechat, samtaler og sosiale medier i en delt bedriftsinnboks, og gir en alt-i-ett-løsning for hjelpesenter. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å gi kundeservice i verdensklasse. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Bitrix24 er den fremste gratis kundestøtte- og kontaktsenterprogramvaren som leveres med CRM. Brukes av åtte millioner selskaper i skyen og lokalt
Bitrix24 er en av de fremste gratis programvarene for telefon- og hjelpesenter som leveres med innebygd CRM. Brukes av åtte millioner selskaper i sky og på stedet (via åpen kildekode) Det kostnadsfrie kontaktsenteret for flere kanaler lar deg kommunisere med kundene dine via e-post, telefon, live chat, sosiale nettverk og meldingsapper. 100 % gratis for team på opptil tolv ansatte. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Service Cloud 360, en av verdens ledende kundeserviceplattformer, gir bedrifter mulighet til å drive sømløst engasjement for hele kunden.
Service Cloud er en kundeserviceplattform for bedrifter av alle størrelser, som hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, ved å gi dem de innovative verktøyene, dataene og opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse og få mer fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
ISL Light-programvaren for ekstern støtte gjør det mulig å kontrollere en ekstern datamaskin eller mobilenhet. Den er plattformuavhengig, sikker, rask og enkel å skreddersy.
ISL Light er en nettbasert løsning for eksterne skrivebord som gjør det mulig å både få tilgang til og kontrollere enhver datamaskin med Windows, Mac eller Linux på sekunder, fra en hvilken som helst datamaskin eller mobilenhet, eller å gi teknisk støtte til brukere av mobilenheter etter behov. Plattformuavhengig og sikker høyhastighetsskjermdeling, skybasert eller lokal lisens. Det store utvalget tilpasningsalternativer gjør det mulig å merke programvaren med bedriftens egen merkevare og legge til avanserte sikkerhetstiltak. Lær mer om ISL Light

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
Freshservice er en nettbasert IT-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs programvareløsninger for kundestøtte gir deg funksjonene du trenger for å øke både kundetilfredsheten og omsetningen. Den er den perfekte løsningen for små bedrifter, samtidig som den er skalerbar nok til å støtte store bedrifter. Du kan også bruke Agiles supportavdelingsprogramvare for IT-støtte, fasilitetsadministrasjon, eller til og med utdanningsformål. Mulighetene er uendelige. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Tidio er en helpdesk-plattform som lar deg gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og chatboter.
Tidio er en kraftig alt-i-ett helpdesk-plattform som øker kundestøtten og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Front er et ledende kundekommunikasjonssenter som kombinerer automatiseringen av saksbehandlingsprogramvare med det personlige preget av e-post.
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som samler alle kanalene i én plattform og kombinerer automatiseringen av saksbehandlingsprogramvare med det personlige preget av e-post. Automatisering av arbeidsflyter og kraftige integreringer hjelper teamet ditt med å skrive gode svar lynraskt. Analyser hjelper lederne med å spore måltall for ansatte og kunder lettere enn noen gang tidligere. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Genesys Cloud CX-plattformen er en alt-i-ett skybasert hjelpesenterløsning som lar deg motta, behandle og svare på saker enkelt.
Genesys Cloud CX-plattformen er en alt-i-ett skybasert hjelpesenterløsning som lar deg motta, behandle og svare på saker enkelt. Gi de ansatte et intuitivt grensesnitt som kan håndtere samhandling, tale, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Integreres sømløst med CRM-systemer for enkel ruting og automatisk loggføring. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå forventningene til kundestøtte både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer.
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Hva om Gmail-kontoen din kunne blitt en brukerstøtte? Hiver får til nettopp det! Gjør det mulig å gi god støtte fra Gmail.
Hiver er verdens første brukerstøtte for Google Workspace. Vi hjelper team med å levere rask og empatisk kundestøtte på tvers av alle kanaler – e-post, telefon, chat og WhatsApp – direkte fra Gmail. Du kan tilordne, spore og samarbeide om kundehenvendelser, registrere tilbakemeldinger fra kunder og kjøre avanserte analyser og automatiseringer i Gmail, uten å bruke tid på å lære deg ny programvare. Hiver foretrekkes av 2000 selskaper, inkludert Flexport, Pluralsight, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Én app for å administrere alle dine kundeservicekanaler: live chat, e-post, sosiale medier. Gorgias er supporttjenesten som er designet for Shopify.
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også fullintegreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveperiode på få minutter. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Et visuelt og brukervennlig CRM-system tilpasset dine behov for en enklere arbeidsdag.
Lime CRM er et markedsledende og brukervennlig system som forenkler arbeidsdagen for deg og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, virksomhet og kampanjer på ett sted. Med smarte integrasjoner mot dine andre systemer gir Lime CRM deg oversikt over virksomheten og hindrer dobbeltarbeid. Lime finnes i et skymiljø eller på din egen server. Optimal for 10 brukere og oppover. Lær mer om Lime CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Identifiser og sorter kundesaker med Sprinklrs hjelpesenterløsning – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor.
Sprinklr er en av få hjelpesenterløsninger på bedriftsnivå som 90 % av verdens 100 største merkevarer setter sin lit til. Sprinklr drives av bransjens mest avanserte AI-motor, og hjelper merkevarer med å identifisere og sortere kundehenvendelser på tvers av 35 ulike kanaler fra en enkelt, enhetlig plattform – noe som sikrer raskere svartid og sømløs, AI-assistert kommunikasjon mellom kundene dine, automatiserte chatboter og de ansatte. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
En ledende hjelpesenterprogramvare for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform.
Forbedre og automatiser kundestøtten på én enkelt og rimelig plattform. Verktøyet er utformet for å følge opp kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med den ledende live-chatløsningen, en flott integrert kunnskapsbase, samtaleruting og mer … Prøv vår 7-dagers gratis prøveperiode nå. Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio tilbyr selvbetjeningssupport på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør det mulig for team å levere kontekstuell kunnskap til kunder, supportagenter og interne team. Vi hjelper til med å levere over 16 millioner svar per måned for over 500 selskaper Svarer du på de samme spørsmålene? Opprett og lever kontekstuelle hjelpemidler og hotspots i appen før kundene stiller de samme spørsmålene. Avled i gjennomsnitt 23 % av supportsakene. La teamet ditt fokusere på mer komplekse kundespørsmål. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
En utrolig hjelpesenterprogramvare, som er tilgjengelig både i SaaS og lokalt. Det sporer kundenes saker og integreres fullstendig med e-posten din.
Jitbit Helpdesk er en flott hjelpesenterapp med et praktisk brukergrensesnitt og enkel installasjonsprosess. Alle funksjonene er der likevel: automatiseringsmotor, filvedlegg, integreringer (JIRA, Slack, Dropbox, Github, osv.), e-postintegrasjon, kunnskapsbasemodul osv. Jitbit Helpdesk finnes både som SaaS-versjon og som lokalplassert verktøy installert lokalt på en server. Lær mer om Jitbit Helpdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-verktøy.
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-tjeneste. Programvaren har et rikholdig sett med funksjoner, inkludert et rapporteringsskjema som kan tilpasses og avansert rapporthåndtering, begge tilgjengelig på 113 språk. Den er GDPR-kompatibel og ISO 27001-sertifisert. FaceUp er i samsvar med EUs direktiv om varsling og lov om beskyttelse av varslere. Det er betrodd av 2700 organisasjoner av alle størrelser over hele verden. Prøv FaceUp med en 14-dagers gratis prøveversjon. Den kan settes opp i løpet av fem minutter. Lær mer om FaceUp Whistleblowing System

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte som er utviklet for å hjelpe IT-virksomheter med å lykkes.
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte er utviklet for å hjelpe bedriften med å gi rask og sikker IT-støtte til nesten alle plattformer uten å sprenge budsjettet. Take Control kobles til på sekunder, tilbyr dype diagnoseverktøy slik at du raskt kan feilsøke, en enkel sluttbrukeropplevelse du kan tilpasse, og alle de verdifulle tilleggsfunksjonene til dyrere løsninger, men til en rimelig pris. Prøv Take Control gratis i 14 dager fra i dag. Lær mer om Take Control

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Dixa er et hjelpesenter som tilbyr en enkel, men kraftig kundestøtteopplevelse på e-post, chat, sosiale medier og telefonsamtaler fra nettleseren din.
Dixa er et hjelpesenter som gir brukeren en bedre og smartere måte å jobbe på ved å samle e-post-, chat-, telefon- og meldingsapper, alle i én plattform. Dixa er laget for kundeteam og automatiserer repetitive, manuelle oppgaver slik at agenter kan fokusere på kunden – ikke programvaren. Få sanntidsstatistikk, avansert ruting på tvers av kanaler, unike ID-numre for samtaler, raske svar, automatiseringer, tilbakeringing med mer. Planlegg en demonstrasjon for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Hjelpesenterprogramvare for å kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett og samme sted.
Trengo er en hjelpesenterprogramvare som øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Som en fullt integrert DaaS-løsning (Desktop-as-a-Service) fokuserer vi på hastighet og enkelhet, slik at du kan jobbe raskere fra hvor som helst.
Desktop-virtualisering trenger ikke å være komplisert. V2 Cloud er IT-nerden du trenger. Vi samarbeider tett med uavhengige programvareleverandører, bedriftseiere, administrerte tjenesteleverandører, IT-ledere og mange andre for å videreutvikle virksomhetene med skyteknologi. Som en fullt integrert DaaS-løsning (Desktop-as-a-Service) fokuserer vi på hastighet og enkelhet, slik at du kan jobbe raskere fra hvor som helst. La kundestøtteteamet vårt ta seg av bekymringene dine ved å bruke skydatamaskinen din trygt, raskt og økonomisk. Lær mer om V2 Cloud WorkSpaces

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Skybaserte ytelsesløsninger som hjelper produsenter med å administrere ferdigheter, kommunikasjon og kunnskap via opplæring og dashbord
Poka er en skybasert produksjonsløsning utviklet for å hjelpe produksjonsselskaper med å forbedre driften, ved å gi arbeiderne på gulvet kunnskapen og verktøyene de trenger for å jobbe effektivt. Den har et program for ansattytelse, med funksjoner for digitalt innhold, kommunikasjon, samarbeid og ferdighetsadministrasjon på en og samme plattform, slik at de ansatte kan lære, løse problemer og dele kunnskap i sanntid. Lær mer om Poka

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Sett opp livechat på nettstedet ditt på bare fem minutter. Snakk med besøkende på nettstedet ditt fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Selg mer
HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte. HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner: trafikkovervåkning i sanntid virtuell chat-agent tilpassbare ikoner og tekster integrasjon med Facebook integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer Lær mer om HelpOnClick

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Nettbasert programvare for ressursadministrasjon som hjelper deg med å overvåke og administrere ressurser i organisasjonen
IT Asset Management ITM er et nettbasert programvare for administrasjon av infrastruktur og økonomiske ressurser for både IT-firmaer og andre bedrifter. Den kan automatisere prosessen med å legge til aktiva i programmet, og oppdage IoT-enheter som er koblet til organisasjonens nettverk for agentløs auto-deteksjon. Den registrerer kontrakt- og lagerinformasjon for maskinvare og programvare. ITM har integreringer for servicedesk, anskaffelser, endringer, kunnskapsstyring, RDP, MDM, mobilapper, strekkoder og RFID. Lær mer om ITM IT Asset Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
OneDesks programvare kombinerer support og prosjektadministrasjon i ett program. Administrer kundesaker og prosjekter i én app.
OneDesks programvare kombinerer både hjelpesenter og prosjektadministrasjon i ett program. Du trenger ikke å kjøpe, integrere og bytte mellom applikasjoner. Teamet ditt kan støtte kundene dine og jobbe med prosjekter på ett sted. OneDesk passer like godt til SMB-er som avdelinger i store bedrifter, og brukes ofte av prosjektledere, kundeservice, IT, profesjonelle tjenester og mer. Denne brukervennlige, funksjonsrike og svært konfigurerbare programvaren kan administrere arbeidsflyter for både saks- og oppgavebehandling. Lær mer om OneDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Alcea HelpDesk er et komplett sporingssystem som inkluderer problemsporing, kunnskapsbase, kontrakt og mulighetssporing
Alcea HelpDesk er en del av et komplett sporingssystem som vil gi selskaper et konkurransefortrinn. Det er ikke bare et hjelpesenterverktøy, det er en alt-i-ett sporingsplattform for å gi organisasjonen muligheten til å gi raskere responstider, øke produktiviteten og sikre at rapporterte problemer håndteres. Ved å bruke Alceas kraftige regler for arbeidsflyt for å flagge hendelser som faller under prestasjonsstandarder, sikrer Alcea HelpDesk at nødmeldinger fører til at saken eskaleres. Lær mer om Alcea Helpdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Alt-i-ett-plattform for kundestøtte og meldinger. CommBox er utviklet for å skape en effektiv dialog mellom deg og kundene.
CommBox er en alt-i-ett-plattform for kundestøtte og meldinger. CommBox er utviklet for å skape en effektiv dialog mellom deg og kundene. Som en helt åpen, tilpasset og sikker plattform lar CommBox deg gjennomføre sømløs kommunikasjon mellom markedsføring, salg, IT, kundestøtte og kunder når som helst, hvor som helst, enten det er mest praktisk med roboter, e-post, chat, video, tale, SMS, sosiale medier eller gjennom andre digitale kanaler. Lær mer om CommBox

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for e-handelsvirksomheter.
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for bedrifter innen e-handel som ønsker å gi kundene rask, men grundig kundestøtte. Tre viktige verktøy – FAQ-bygger, sakssystem for kundesenteret og en live-chat – bidrar til å svare på kundenes spørsmål før de havner i innboksen, sentraliserer og gir tilgang til all kommunikasjon fra ett sted, og skaper sterkere bånd ved å tilby kundestøtte i sanntid. Gjør deg klar for en overlegen kundeopplevelse. Lær mer om HelpCenter

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
RegitWise Help Desk er en brukervennlig kundestøtteprogramvare som kan brukes som ITIL-verktøy.
RegitWise Help Desk er en brukervennlig kundestøtteprogramvare som kan brukes som ITIL-verktøy. Installer på stedet eller SaaS. Med RegitWises butikkmodul kan de ansatte enkelt bestille produkter, og deres overordnede kan godkjenne bestillingen. Test RegitWise Helpdesk gratis på deres nettsted. Lær mer om RegitWise Help Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing
Fullt tilpassbar, skybasert CRM-programvare som består av skyer for salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, HR, hjelpesenter og fakturering.
CloudOffix er en skybasert CRM-programvare som hjelper bedrifter med salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, fakturastøtte og HR-skyer. Sammen med mange andre flotte og unike funksjoner, som sporing av besøkende på nettstedet og automatisering av epost, gir CloudOffix deg muligheten til å skreddersy systemet, slik at du ikke trenger å ta til takke med ferdige produkter. Kontekstbasert samarbeid inne i plattformen, som betyr at du slipper å forlate plattformen, er en veldig behagelig funksjon å ha. Lær mer om CloudOffix

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Varsler i sanntid
  • Interaksjonssporing