15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Help Desk -programvare

Programvare for brukerstøtte gjør det mulig for organisasjoner å svare brukere mer effektivt. Programvare for støtte kan bidra til å svare på tekniske og funksjonelle spørsmål ved å tilby forbedrede metoder for billettsporing, IT-administrasjon og kundestøtte. Integrering av disse elementene forbedrer kundeserviceavdelingenes evne til å gi rask og effektiv støtte til ansatte, sluttbrukere og kunder. Løsninger for brukerstøtte kan også lette flyten av ny informasjon fra brukere og bidra til en organisasjons eksisterende kunnskapsbase. Programvare for kundestøtte er forbundet med programvare for telefonsenter og programvare for kundeservice.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Help Desk -programvare.

46 resultater

Service Cloud 360, en av verdens ledende kundeserviceplattformer, gir bedrifter mulighet til å drive sømløst engasjement for hele kunden. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Service Cloud er en kundeserviceplattform for bedrifter av alle størrelser, som hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, ved å gi dem de innovative verktøyene, dataene og opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse og få mer fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med hjelpesenterautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
Med HubSpots hjelpesenterprogramvare er det enkelt å administrere og kommunisere med kundene. Her finner du en felles innboks for å forene team, en kunnskapsbase, for å hjelpe kundene med å hjelpe seg selv, kundetilbakemelding, undersøkelser og innsikt utformet for å gi en måling av kundetilfredsheten og rapportering og automatisering i alle verktøyene som bidrar til skalering og løfter frem innsikt. Kombiner Service Hub med Sales and Marketing Hub for å støtte hele kundereisen i HubSpot. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Ninja Ticketing er en fleksibel og brukervennlig IT-hjelpesenterløsning med robuste automatiseringer som gjør teknikere mer effektive. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne forenkler IT-driften og gjør det mulig for overbelastede IT-team å administrere hele IT-porteføljen på en effektiv måte, og støtte sluttbrukere uansett hvor de befinner seg. Ninja Ticketing er en fleksibel og brukervennlig IT-hjelpesenterløsning med robuste automatiseringer som sikrer at teknikerne dine bruker mer tid på å fikse problemer enn å administrere saker. Ved å kombinere saksbehandling med endepunktsadministrasjon, sikkerhetskopiering og dokumentasjon, samler NinjaOne arbeidsflyten din og gjør kundestøtten din mer effektiv. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
OneDesks programvare kombinerer support og prosjektadministrasjon i ett program. Administrer kundesaker og prosjekter i én app. Lær mer om OneDesk
OneDesks programvare kombinerer både hjelpesenter og prosjektadministrasjon i ett program. Du trenger ikke å kjøpe, integrere og bytte mellom applikasjoner. Teamet ditt kan støtte kundene dine og jobbe med prosjekter på ett sted. OneDesk passer like godt til SMB-er som avdelinger i store bedrifter, og brukes ofte av prosjektledere, kundeservice, IT, profesjonelle tjenester og mer. Denne brukervennlige, funksjonsrike og svært konfigurerbare programvaren kan administrere arbeidsflyter for både saks- og oppgavebehandling. Lær mer om OneDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Alcea HelpDesk er et komplett sporingssystem som inkluderer problemsporing, kunnskapsbase, kontrakt og mulighetssporing Lær mer om Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk er en del av et komplett sporingssystem som vil gi selskaper et konkurransefortrinn. Det er ikke bare et hjelpesenterverktøy, det er en alt-i-ett sporingsplattform for å gi organisasjonen muligheten til å gi raskere responstider, øke produktiviteten og sikre at rapporterte problemer håndteres. Ved å bruke Alceas kraftige regler for arbeidsflyt for å flagge hendelser som faller under prestasjonsstandarder, sikrer Alcea HelpDesk at nødmeldinger fører til at saken eskaleres. Lær mer om Alcea Helpdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt. Lær mer om TOPdesk
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
God kundeservice starter med bedre hjelpesenterprogramvare. Sikre deg flere kunder ved å gi utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er en fullverdig hjelpesenterprogramvare som lar deg skreddersy kundeinteraksjonene dine. Den kombinerer alle dine kommunikasjonskanalers e-post, livechat, samtaler og sosiale medier i en delt bedriftsinnboks, og gir en alt-i-ett-løsning for hjelpesenter. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å gi kundeservice i verdensklasse. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Fremskynd oppløsningstidene og automatiser arbeidsflyten med skalerbar programvare for IT- og HR-helpdesk.
Zendesk gir en moderne HR- og IT-helpdesk-opplevelse som sparer tid gjennom praktiske automatiseringer og optimaliserte arbeidsflyter. Zendesk helpdesk-billettprogramvare forenkler intern og ekstern støtte, hvor 60 % av kundene får økning i CSAT og 85 % får bedre synlighet etter implementering av Zendesk. Berik supportløsningen din med en programvare som lindrer vanlige smertepunkter ved å avlede flere spørsmål og øke løsningstidene. Velg den smarte, skalerbare støtteløsningen. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Denne programvaren for live chat og hjelpesenter brukes i dag av 30 000 bedrifter. Prøv LiveChat og gjør teamet ditt om til rockestjerner på kundeservice.
Programvare for live chat og hjelpesenter for bedrifter. LiveChat gjør supportteam om til rockestjerner på kundeservice. Kundene ønsker gjerne å få svar på spørsmålene sine i løpet av sekunder. Vinn kundenes hjerter med fantastisk kundeservice ved hjelp av LiveChat – bli med over 30 000 selskaper fra over 150 land og prøv LiveChat nå. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Bitrix24 er den fremste gratis kundestøtte- og kontaktsenterprogramvaren som leveres med CRM. Brukes av åtte millioner selskaper i skyen og lokalt
Bitrix24 er en av de fremste gratis programvarene for telefon- og hjelpesenter som leveres med innebygd CRM. Brukes av åtte millioner selskaper i sky og på stedet (via åpen kildekode) Det kostnadsfrie kontaktsenteret for flere kanaler lar deg kommunisere med kundene dine via e-post, telefon, live chat, sosiale nettverk og meldingsapper. 100 % gratis for team på opptil tolv ansatte. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
ISL Light-programvaren for ekstern støtte gjør det mulig å kontrollere en ekstern datamaskin eller mobilenhet. Den er plattformuavhengig, sikker, rask og enkel å skreddersy.
ISL Light er en nettbasert løsning for eksterne skrivebord som gjør det mulig å både få tilgang til og kontrollere enhver datamaskin med Windows, Mac eller Linux på sekunder, fra en hvilken som helst datamaskin eller mobilenhet, eller å gi teknisk støtte til brukere av mobilenheter etter behov. Plattformuavhengig og sikker høyhastighetsskjermdeling, skybasert eller lokal lisens. Det store utvalget tilpasningsalternativer gjør det mulig å merke programvaren med bedriftens egen merkevare og legge til avanserte sikkerhetstiltak. Lær mer om ISL Light

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
Freshservice er en nettbasert IT-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs programvareløsninger for kundestøtte gir deg funksjonene du trenger for å øke både kundetilfredsheten og omsetningen. Den er den perfekte løsningen for små bedrifter, samtidig som den er skalerbar nok til å støtte store bedrifter. Du kan også bruke Agiles supportavdelingsprogramvare for IT-støtte, fasilitetsadministrasjon, eller til og med utdanningsformål. Mulighetene er uendelige. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Tidio er en helpdesk-plattform som lar deg gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og chatboter.
Tidio er en kraftig alt-i-ett helpdesk-plattform som øker kundestøtten og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Atera er den ultimate alt-i-ett-programvaren for RMM for MSP-er og interne IT-team. Alt man trenger, samlet på ett sted. Prøv det helt gratis.
Atera er en komplett, skybasert IT-tjenesteplattform som gir en kraftig og integrert løsning utviklet for MSP-er og IT-avdelinger. Atera inkluderer alt du trenger på ett sted: Den inkluderer full RMM, fjerntilgang, helpdesk, saksoppretting, chat, nettverksoppdagelse, PSA, rapporter, fakturering og mye mer. Prøv helt gratis i 30 dager. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Front er et ledende kundekommunikasjonssenter som kombinerer automatiseringen av saksbehandlingsprogramvare med det personlige preget av e-post.
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som samler alle kanalene i én plattform og kombinerer automatiseringen av saksbehandlingsprogramvare med det personlige preget av e-post. Automatisering av arbeidsflyter og kraftige integreringer hjelper teamet ditt med å skrive gode svar lynraskt. Analyser hjelper lederne med å spore måltall for ansatte og kunder lettere enn noen gang tidligere. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Genesys Cloud CX-plattformen er en alt-i-ett skybasert hjelpesenterløsning som lar deg motta, behandle og svare på saker enkelt.
Genesys Cloud CX-plattformen er en alt-i-ett skybasert hjelpesenterløsning som lar deg motta, behandle og svare på saker enkelt. Gi de ansatte et intuitivt grensesnitt som kan håndtere samhandling, tale, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Integreres sømløst med CRM-systemer for enkel ruting og automatisk loggføring. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå forventningene til kundestøtte både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer.
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Hva om Gmail-kontoen din kunne blitt en brukerstøtte? Hiver får til nettopp det! Gjør det mulig å gi god støtte fra Gmail.
Hiver er verdens første brukerstøtte for Google Workspace. Vi hjelper team med å levere rask og empatisk kundestøtte på tvers av alle kanaler – e-post, telefon, chat og WhatsApp – direkte fra Gmail. Du kan tilordne, spore og samarbeide om kundehenvendelser, registrere tilbakemeldinger fra kunder og kjøre avanserte analyser og automatiseringer i Gmail, uten å bruke tid på å lære deg ny programvare. Hiver foretrekkes av 2000 selskaper, inkludert Flexport, Pluralsight, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing
Én app for å administrere alle dine kundeservicekanaler: live chat, e-post, sosiale medier. Gorgias er supporttjenesten som er designet for Shopify.
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også fullintegreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveperiode på få minutter. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Telefonsenterstyring
  • E-postadministrasjon
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatisert ruting
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Real-Time Notifications
  • Interaksjonssporing