15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Call Center -programvare

Telefonsenterprogramvare automatiserer og standardiserer prosessen med å motta og svare på telefoner fra kunder. Disse løsningene muliggjør bedre oppfølging av kundeopplevelsen, styring av arbeidsflyten og evaluering av ansattes prestasjoner. Enten telefonsenterprogrammet er utformet for virtuell eller stedsbasert drift, kan det håndtere og katalogisere kundehenvendelser og gjør det mulig for kunder å spore fremdriften på deres forespørsel via internett. Telefonsenterprogramvare er relatert til programvare for kundesenter og programvare for brukerstøtte.

14 resultater

Service Cloud 360, en av verdens ledende kundeserviceplattformer, gir bedrifter mulighet til å drive sømløst engasjement for hele kunden. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Hjelp bedriftens ansatte spare tid med et kraftig, digitalt arbeidsområde, samlet i et av verdens fremste CRM-systemer. Få opp produktiviteten til bedriften med intelligente verktøy og automatisering. Programmet gjør det enkelt å automatisere rutineoppgaver, og hjelper de ansatte med å løse saker raskere med kontekstuelle forretningsprosesser. Forhåndsutfyll saksfeltene og lever AI-drevne anbefalinger om neste steg, direkte i den ansattes arbeidsområde. Gi de ansatte full oversikt over kundene ved å samle data på tvers av avdelinger og back-end-systemer på ett sted. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
LiveAgent hjelper bedrifter å utvikle god kundeservice. Skap et kundefellesskap, øk kundetilfredsheten og få mer suksess! Lær mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjelpe deg å integrere funksjonaliteten til et kundesenter i en alt-i-ett-løsning for brukerstøtte med flere kanaler. Sentraliser telefonsamtaler fra nettstedet eller fasttelefon til ett enkelt sted. Velg VoIP (Voice over Internet Protocol)-leverandør, koble til ubegrensede SIP-linjer og lokale numre, overfør og ta opp anrop. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, du trenger ikke å oppgi kortinformasjon. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Zendesk tilbyr et fullt integrert callcenter i sin støtteplattform.
Zendesk tilbyr et fullt integrert callcenter i sin støtteplattform. Agenter kan håndtere samtaler i samme arbeidsområde som alle andre kanaler. Denne skybaserte støtteplattformen gir dem full tilgang på kundehistorikk for å løse de mest komplekse og presserende problemene raskere. Team som bruker Zendesk, ser en 20 % reduksjon i supportkostnader og en 27 % økning i agentproduktivitet. Hvis du allerede har et kundesenter, kan du integrere det sømløst med en API-tilkobling til vår helpdesk. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Bitrix24 er en ledende, gratis programvare for CRM og telefonsenter som brukes av mer enn åtte millioner selskaper. 100 % gratis for opptil 12 agenter. Sky og åpen kilde
Bitrix24 er en gratis telefonsenterprogramvare som skiller seg ut i mengden. Hvis du velger skyversjonen, kan du begynne å ringe og motta telefonsamtaler i løpet av minutter. Du betaler bare hvis du trenger mer enn tolv ansatte, ønsker å leie et telefonnummer, SIP-kontakt eller bruke Bitrix24-telefoni for utgående anrop. Du kan også kjøpe selvbetjente utgaver av Bitrix24 hvis du trenger tilgang til kildekode eller ønsker å distribuere Bitrix24 på stedet. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-programvare for telefonsenter – Denne CRM-programvaren hjelper kundestøtteteamet ditt med nyttige verktøy for å løse saker raskere, slik at kundene lettere kan bruke produktet ditt på riktig måte. Den kommer med funksjoner som telefonintegrasjon, utgående anrop, innkommende anrop, samtaleruting, hjelpesenter for saksbehandling, kodebaserte anrop, brukerstøttegrupper, samtaleinnspilling, samtalemerknader, samtaleskript, samtalerapporter og mye mer. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Twilio Flex er en fullt programmerbar plattform for skykontaktsenter som gir bedrifter full kontroll i hvert lag i stabelen.
Twilio Flex gir bedrifter full kontroll over hvordan, når og hva de distribuerer. Twilio Flex er bygget på den pålitelige Twilio-kundeengasjementsplattformen som driver over en halv million agenter i dag, og hjelper bedrifter med å raskt implementere skreddersydde skykontaktsentre uten begrensningene til SaaS-applikasjoner. Du kan enkelt utvide ditt eksisterende kontaktsenter med eksterne agenter, nye kanaler eller en intelligent IVR og chatbot, eller flytte hele kontaktsenteret til skyen. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Videreutvikle endringer i kontaktsenteret med kvalitetsadministrasjon, AI-drevet automatisering og digital kundeservice.
Qualtrics samler flerkanalsanalyse og AI-drevet automatisering for å hjelpe deg med å forstå kundene bedre enn noensinne, reagere på riktige måter hver gang og holde hver eneste kunde fornøyd – samtidig som kostnadene reduseres. Lær mer om Customer Frontlines

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å både administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa tilbyr neste generasjons telefonsenterprogramvare for merkevarer og kunderettede team. Svar på anrop, e-postmeldinger, chat, Facebook og WhatsApp-meldinger i sanntid fra nettleservinduet. Få VoIP av høy kvalitet til lokale priser over hele verden og skaler opp eller ned når det trengs. Prisene starter på $99 per ansatt/per måned. Opplev avansert ruting, IVR-er, automatisk tilbakeringing, ytelsesstatistikk, innebygd CRM og mer for en bedre agent- og kundeopplevelse. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
CallMaker er en intelligent oppringningsprogram som effektiviserer salgskontakter for bedrifter. Moduler for å booke møter og flere oppringningstyper.
CallMaker er en automatisk, intelligent oppringningsprogram som hjelper deg med å øke salget. CM Software har utviklet CallMaker Dialer som effektiviserer utgående og innkommende salgskontakter for bedrifter i alle bransjer der salgsintensitet og mange kontakter er viktige. Vårt fokus er at alle funksjoner skal hjelpe deg med å forbedre - på bunnlinjen - der det teller! Våre moduler for å booke besøk og møter er for deg som booker møter, for eksempel for å booke selgere eller booke et møte. Oppringningsprogrammet finnes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Lær mer om CallMaker

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID
Administrer telefonsenteret med CommBox, en ny måte å overvåke og få kontroll over daglige, månedlige, kvartalsvise og årlige aktiviteter på.
CommBox er ikke lenger bare en programvare for telefonsenteradministrasjon. Med CommBox kan du enkelt legge til nye kundekommunikasjonskanaler og samtidig administrere alle merkevareressurser og samtaler på nett gjennom en enkelt, enhetlig visning drevet av AI og avanserte automatiseringsfunksjoner. Lær mer om CommBox

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Køadministrasjon
  • Anropsovervåking
  • Rapportering/analyse
  • Samtale-scripting
  • Samtaleopptak
  • Kampanjestyring
  • Anropslogging
  • Anropsruting
  • Kontaktadministrasjon
  • Innringer-ID