15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Inventory Management Software

Programvare for lagerstyring overvåker varelageret for optimal produksjon og distribusjon av varer for engros eller detaljhandel. Disse programmene gjør at bedrifter effektivt kan styre beholdningen og i tillegg ha funksjoner for innkjøp og ordreoppfyllelse. Løsninger for lagerstyring sikrer nøyaktig oversikt over varelageret i sanntid, og disse dataene kan distribueres over flere steder og over hele organisasjonen. Programvare for lagerstyring er relatert til programvare for lagerkontroll og programvare for administrering av forsyningskjeden.

Norge Vis lokale produkter

19 resultater

Brightpearl er en alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon, og er utviklet for forhandlere, grossister og flerkanalsmerker. Lær mer om Brightpearl
Alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon som er utformet for e-handel, grossister og flerkanalsmerker som omsetter for 1 million dollar eller mer, eller de som forventer å gjøre det i løpet av de neste 12 månedene. Brightpearls programvare for lager- og ordrebehandling er integrert med regnskap, lageradministrasjon, forsendelser, POS, leverandøradministrasjon og CRM. Med Brightpearls Automation Engine sparer Brightpearl-kunder i gjennomsnitt to måneder i året ved å automatisere e-handelsarbeidsflytene deres. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
#1 Inventory Forecasting and Planning software for e-commerce businesses. Always know exactly what to buy and when to buy it. Lær mer om Inventory Planner
#1 Inventory Forecasting and Planning software for e-commerce businesses. Inventory Planner tells you exactly which items to purchase - and exactly when to purchase them based on reliable forecasts of future demand, taking seasonality and market shifts into account - so you never overstock unpopular items or run out of stock when orders spike. With over a decade of experience in forecasting and purchasing, Inventory Planner has helped more than 2,300 merchants accurately plan inventory. Lær mer om Inventory Planner

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
monday.com Work OS offers full inventory control with no-code features such as shipment tracking, automations, integrations, and more.
monday.com Work OS offers cloud based inventory management, enabling you to manage and optimize inventory effortlessly. The no-code features are highly customizable, including inventory tracking, shipment tracking, and integrations with existing tools such as CRM and Excel. Automations eliminate tedious tasks, and decrease the risk of error throughout your inventory flow. monday.com Work OS empowers teams to create solutions that fit their way of working. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Administrer lagerbeholdningen din med Xeros programvare for lageradministrasjon. Hold oversikten over tallene og hold oversikt over lagerbeholdningen i sanntid.
Du kan enkelt holde oversikt over lagermengden og -verdien med Xero-verktøy for lageradministrasjon. Finn dine bestselgende og mest lønnsomme produktserier og se hvor stor fortjenesten er. Bruk denne informasjonen til å ta riktige beslutninger om hva du skal bestille og hvordan du skal prise det. Samtidig sparer du tid med masseimport. Det er enkelt å få testlager i Xero opp og kjøre ved raskt å importere et stort antall varelagerartikler fra et regneark. Programmet tilbyr en enkel CSV-mal som du kan bruke. Lær mer om Xero

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Optimaliser lagernivåene, øk lønnsomheten og reduser kostnadene for varer som selges med NetSuite lagerstyring.
NetSuite lagerstyring automatiserer manuelle prosesser som er forbundet med sporbarhet, påfylling, syklustelling og administrering av lager på tvers av flere lokasjoner. Med visning i ett skjermbilde av varer, beholdning og bestillinger kan bedrifter ha mindre lagerbeholdning tilgjengelig og frigjøre kontanter. Etterspørselsbasert påfylling bruker historisk salg og sesongmessighet til å automatisere ombestillingspunktene. Sporingsmuligheter fremover og bakover knytter ferdige varer til kundeordrer og leverandører, noe som tillater total sporbarhet. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Denne skybaserte POS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler.
Kampanje: Spar opptil $ 1000 på Lightspeeds digitale forhandlerpakke. Denne skybaserte POS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
ShipStation Inventory Management-løsning hjelper deg med å holde oversikt over varelageret mer effektivt direkte i appen eller på en mobilenhet.
ShipStation Inventory Management er perfekt for selgere og gir dem muligheten til å angi lagervarsler, tildele lager, deallokere lager, se lagernivåer og hente og pakke raskere. ShipStation Inventory Management leveres med informative lagerspesifikke rapporter. Med inventarrapportering kan du få sanntidsinnsikt i mengden av lagerbeholdning du har tilgjengelig på et gitt tidspunkt og bedre prognose når du bestiller mer eller mindre inventar. Lær mer om ShipStation

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Hjelper brukere med å holde styr på lagrene og få mest mulig ut av lagerbeholdningen, ved å redusere varemengden og unngå å gå tom for varer.
Odoo Inventory er utviklet av eksperter for å hjelpe bedrifter med å forbedre sin interne drift, spesifikt ved å gi dem de mest effektive lagerføringsmetodene. Brukerne kan styre lageret sitt på en smart måte og få mest mulig ut av lagerbeholdningen ved å redusere varemengden og unngå å gå tom for varer. Med Odoos innovative dobbeltregistreringssystem har lagerbeholdningen ingen inn- eller utdata eller transformasjon – alle operasjoner er enkelt og greit lagerflyttinger mellom plasseringer. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Skybasert programvare for leieadministrasjon som øker leievirksomheten ved å spore bestillinger, lagerbeholdning og plassering for å redusere kostnadene til et minimum
Med EZRentOuts skybaserte programvare for lageradministrasjon kan du enkelt spore leievarene til bedriften din. Programvaren hjelper deg å maksimere ROI-en din, og øke effektiviteten og produktiviteten. Spar tid med mobilappen. Opprett ordrer enklere med raskere skanninger av strekkoder og QR–koder. Hold oversikt over hele leiebilflåten uansett hvor du befinner deg. Programmets integrering med QB og Xero oppfyller alle bokføringsbehovene dine. Lær mer om EZRentOut

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Nettskybasert iPad med en integrert butikkfront på nett og mobil som muliggjør online-shopping for sluttbrukeren.
Bindo er et fullt mobilt skybasert iPad-salgssystem som umiddelbart gir din fysiske butikk en e-handelsbutikk på nett. Det tar alle de tunge løftene for deg. Du skanner en strekkode, systemet forteller deg hva produktet er. Du legger til kunden din, systemet sporer lojaliteten deres. Hvis du går tom for et produkt, oppretter det innkjøpsordren din. Bindo er mer enn en POS, det er en 360-graders detaljhandelsløsning som organiserer butikken din og driver bunnlinjen din. Lær mer om Bindo POS

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Cegid Retail Inventory Tracking gir nøyaktige, gjennomførbare data som hjelper deg med å få riktig beholdning til butikkene dine.
En enkelt, sanntidsvisning av lagerbeholdning er selve livsnerven for forhandlere. Få kundene dine til å besøke butikkene dine igjen med Cegid Retail Inventory Tracking. Løsningen gir nøyaktige, handlingsrettede data som hjelper deg med å få riktig lagerbeholdning i butikkene og til kundene dine – noe som direkte påvirker bunnlinjen og kundeopplevelsen. Funksjoner inkluderer: lagerstatus, varemottak, overføringer mellom butikker, retur til leverandører og vare-/prisoppslag. Lær mer om Cegid Retail

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Primaseller er en kraftig, men enkel lager- og flerkanals salgsløsning for nettbaserte, B2B- og fysiske salgskanaler.
Primasellers programvare for lagerstyring er ideell for nettbaserte og offline-forhandlere. Den inneholder lager- og ordresynkronisering mellom alle offline- og online-salgskanaler, sammen med funksjoner som innebygd POS, B2B eCommerce-portal, kjøpsplanlegging, QuickBooks-integrasjon, avsenderadministrasjon, rabatterte priser fra USPS (United States Postal Service), osv. Integrer Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce og BigCommerce butikker og administrer bestillinger på en enkel måte. Besøk XX og meld deg på en gratis prøveperiode i dag. Lær mer om Primaseller

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Overvåker sårbarheter, sporer utbedring og sikrer overholdelse av retningslinjer.
Sikkerhetsrisiko- og samsvarsadministrasjon – i tide, på budsjett, på forespørsel – Qualys er det første selskapet som leverer en on-demand-løsning for styring av sikkerhetsrisiko og samsvar. Qualys overvåker selskapets sårbarheter, sporer problemløsing og sikrer overholdelse av retningslinjer. QualysGuard er også verdens mest utbredte on-demand-plattform for sikkerhet, med over 150 millioner IP-revisjoner per år – uten programvare å installere og vedlikeholde. Lær mer om Qualys Cloud Platform

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Med Oracle Simphony POS-lagerstyring kan du redusere mengden svinn og få mest mulig ut av menyelementene.
Med Oracle Simphony POS-lagerstyring kan du redusere mengden svinn og få mest mulig ut av menyelementene. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere lagerbeholdning, nettbestillinger, kjøkkendrift, menyer, levering, lojalitet og mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Rackbeat løser forsyningskjede-problemer med state-of-the-art cloud-basert lagerstyringsteknologi.
Vi beskjeftiger oss med å styre kundene våre gjennom innovativ og brukervennlig teknologi som bygger bro mellom de fysiske og digitale aspekter ved styringen av en forsyningskjede. Rackbeat WMS kan raskt implementeres, men tilbyr likevel brukeren den samme funksjonaliteten som kostbare on-premise lagrestyringsløsninger. Lær mer om Rackbeat

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
StartProto gives you the ultimate ability to see where a workpiece is in real time. Now you will never guess again.
Gain an exact view of your inventory—including quantities, values, and locations—in a single glance. - See a birds-eye view of an entire job, then quickly drill down to individual operations. - Access a full cost accounting for each inventory item, including original cost and current overall value. - Understand what jobs and orders claim your existing inventory and reallocate if needed.‍ Ensure full traceability of every inventory movement with our detailed transaction log. - View every positive and negative movement of your inventory for complete traceability. - Trace any part number or assembly back to its job, order, and customer. - Access the entire work history from purchasing to shipping and every operation in between. Get purchasing and production recommendations based on existing orders and minimum stock levels. Lær mer om StartProto

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring
Norge Lokalt produkt
Få full kontroll over alt utstyr og eiendeler i én database. Tilgjengelig på alle plattformer, alltid tilgjengelig og oppdatert.
Itefy er en plattform for utstyrs-forvaltning som gjør det enkelt å organisere og holde all informasjon om alt av utstyr, alltid oppdatert og tilgjengelig på ett sted. Kjernefunksjoner: Utstyrsdatabase, booking, utsjekking, tilstands- og lokasjons-sporing, problemhåndtering, vedlikeholds-logg og oversikt over forbruksvarer. Abonnementet inkluderer alle funksjoner. Web-basert app for komplett administrasjon, og handlingsorientert mobilapp. Itefy åpner for delegering av oppgaver, samt mulighet for begrensning per bruker, med tilpassede tillatelser. Lær mer om Itefy

Funksjoner

  • Søk/filter
  • Rapportering/analyse
  • Ordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Prognosering
  • Påkledning
  • Inventarkontroll
  • Multikanals styring
  • Strekkode-/billettskanning
  • E-handelsstyring