Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Inventory Management Software.

16 resultater
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Hjelper brukere med å holde styr på lagrene og få mest mulig ut av lagerbeholdningen, ved å redusere varemengden og unngå å gå tom for varer. Lær mer om Odoo
Odoo Inventory er utviklet av eksperter for å hjelpe bedrifter med å forbedre sin interne drift, spesifikt ved å gi dem de mest effektive lagerføringsmetodene. Brukerne kan styre lageret sitt på en smart måte og få mest mulig ut av lagerbeholdningen ved å redusere varemengden og unngå å gå tom for varer. Med Odoos innovative dobbeltregistreringssystem har lagerbeholdningen ingen inn- eller utdata eller transformasjon – alle operasjoner er enkelt og greit lagerflyttinger mellom plasseringer. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering Lær mer om Freshservice
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Skybasert programvare for leieadministrasjon som øker leievirksomheten ved å spore bestillinger, lagerbeholdning og plassering for å redusere kostnadene til et minimum Lær mer om EZRentOut
Med EZRentOuts skybaserte programvare for lageradministrasjon kan du enkelt spore leievarene til bedriften din. Programvaren hjelper deg å maksimere ROI-en din, og øke effektiviteten og produktiviteten. Spar tid med mobilappen. Opprett ordrer enklere med raskere skanninger av strekkoder og QR–koder. Hold oversikt over hele leiebilflåten uansett hvor du befinner deg. Programmets integrering med QB og Xero oppfyller alle bokføringsbehovene dine. Lær mer om EZRentOut

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Cegid Retail er en global, enhetlige handels- og POS-plattform for spesialforhandlere. Lær mer om Cegid Retail
Cegid Retail er en global, enhetlige handels- og POS-plattform for spesialforhandlere. Cegid Retail hjelper forhandlere med å forene alle salgskanaler i sanntid, effektivisere lagerstyring og styrke salgsmedarbeidere i butikker med den nyeste teknologien. Forhandlere får også tilgang til innsikt som gir bedre informerte beslutninger. Over 1000 forhandlere i 75 land er avhengige av Cegid Retail for å levere en enhetlig og personlig merkevareopplevelse. Lær mer om Cegid Retail

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Primaseller er en kraftig, men enkel lager- og flerkanals salgsløsning for nettbaserte, B2B- og fysiske salgskanaler. Lær mer om Primaseller
Primasellers programvare for lagerstyring er ideell for nettbaserte og offline-forhandlere. Den inneholder lager- og ordresynkronisering mellom alle offline- og online-salgskanaler, sammen med funksjoner som innebygd POS, B2B eCommerce-portal, kjøpsplanlegging, QuickBooks-integrasjon, avsenderadministrasjon, rabatterte priser fra USPS (United States Postal Service), osv. Integrer Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce og BigCommerce butikker og administrer bestillinger på en enkel måte. Besøk XX og meld deg på en gratis prøveperiode i dag. Lær mer om Primaseller

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Rackbeat løser forsyningskjede-problemer med state-of-the-art cloud-basert lagerstyringsteknologi. Lær mer om Rackbeat
Vi beskjeftiger oss med å styre kundene våre gjennom innovativ og brukervennlig teknologi som bygger bro mellom de fysiske og digitale aspekter ved styringen av en forsyningskjede. Rackbeat WMS kan raskt implementeres, men tilbyr likevel brukeren den samme funksjonaliteten som kostbare on-premise lagrestyringsløsninger. Lær mer om Rackbeat

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Administrer lagerbeholdningen din med Xeros programvare for lageradministrasjon. Hold oversikten over tallene og hold oversikt over lagerbeholdningen i sanntid.
Du kan enkelt holde oversikt over lagermengden og -verdien med Xero-verktøy for lageradministrasjon. Finn dine bestselgende og mest lønnsomme produktserier og se hvor stor fortjenesten er. Bruk denne informasjonen til å ta riktige beslutninger om hva du skal bestille og hvordan du skal prise det. Samtidig sparer du tid med masseimport. Det er enkelt å få testlager i Xero opp og kjøre ved raskt å importere et stort antall varelagerartikler fra et regneark. Programmet tilbyr en enkel CSV-mal som du kan bruke. Lær mer om Xero

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Optimaliser lagernivåene, øk lønnsomheten og reduser kostnadene for varer som selges med NetSuite lagerstyring.
NetSuite lagerstyring automatiserer manuelle prosesser som er forbundet med sporbarhet, påfylling, syklustelling og administrering av lager på tvers av flere lokasjoner. Med visning i ett skjermbilde av varer, beholdning og bestillinger kan bedrifter ha mindre lagerbeholdning tilgjengelig og frigjøre kontanter. Etterspørselsbasert påfylling bruker historisk salg og sesongmessighet til å automatisere ombestillingspunktene. Sporingsmuligheter fremover og bakover knytter ferdige varer til kundeordrer og leverandører, noe som tillater total sporbarhet. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Denne skybaserte POS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler.
Kampanje: Spar opptil $ 1000 på Lightspeeds digitale forhandlerpakke. Denne skybaserte POS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
ShipStation Inventory Management-løsning hjelper deg med å holde oversikt over varelageret mer effektivt direkte i appen eller på en mobilenhet.
ShipStation Inventory Management er perfekt for selgere og gir dem muligheten til å angi lagervarsler, tildele lager, deallokere lager, se lagernivåer og hente og pakke raskere. ShipStation Inventory Management leveres med informative lagerspesifikke rapporter. Med inventarrapportering kan du få sanntidsinnsikt i mengden av lagerbeholdning du har tilgjengelig på et gitt tidspunkt og bedre prognose når du bestiller mer eller mindre inventar. Lær mer om ShipStation

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Brightpearl er en alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon, og er utviklet for forhandlere, grossister og flerkanalsmerker.
Alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon som er utformet for e-handel, grossister og flerkanalsmerker som omsetter for 1 million dollar eller mer, eller de som forventer å gjøre det i løpet av de neste 12 månedene. Brightpearls programvare for lager- og ordrebehandling er integrert med regnskap, lageradministrasjon, forsendelser, POS, leverandøradministrasjon og CRM. Med Brightpearls Automation Engine sparer Brightpearl-kunder i gjennomsnitt to måneder i året ved å automatisere e-handelsarbeidsflytene deres. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Nettskybasert iPad med en integrert butikkfront på nett og mobil som muliggjør online-shopping for sluttbrukeren.
Bindo er et fullt mobilt skybasert iPad-salgssystem som umiddelbart gir din fysiske butikk en e-handelsbutikk på nett. Det tar alle de tunge løftene for deg. Du skanner en strekkode, systemet forteller deg hva produktet er. Du legger til kunden din, systemet sporer lojaliteten deres. Hvis du går tom for et produkt, oppretter det innkjøpsordren din. Bindo er mer enn en POS, det er en 360-graders detaljhandelsløsning som organiserer butikken din og driver bunnlinjen din. Lær mer om Bindo POS

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Overvåker sårbarheter, sporer utbedring og sikrer overholdelse av retningslinjer.
Sikkerhetsrisiko- og samsvarsadministrasjon – i tide, på budsjett, på forespørsel – Qualys er det første selskapet som leverer en on-demand-løsning for styring av sikkerhetsrisiko og samsvar. Qualys overvåker selskapets sårbarheter, sporer problemløsing og sikrer overholdelse av retningslinjer. QualysGuard er også verdens mest utbredte on-demand-plattform for sikkerhet, med over 150 millioner IP-revisjoner per år – uten programvare å installere og vedlikeholde. Lær mer om Qualys Cloud Platform

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring
Med Oracle Simphony POS-lagerstyring kan du redusere mengden svinn og få mest mulig ut av menyelementene.
Med Oracle Simphony POS-lagerstyring kan du redusere mengden svinn og få mest mulig ut av menyelementene. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere lagerbeholdning, nettbestillinger, kjøkkendrift, menyer, levering, lojalitet og mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Produktidentifikasjon
  • Ordrehåndtering
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Leverandørstyring
  • Lagerstyring
  • Multikanals styring