Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Project Management Software.

23 resultater
Fra grunnleggende prosjekter til kompleks porteføljeforvaltning – team leverer sitt beste arbeid når de bruker den åpne plattformen monday.com. Lær mer om monday.com
monday.com Work OS er en åpen plattform som bringer team sammen med skreddersydde løsninger for å bryte kommunikasjonsbarrierer, flytte prosjekter fremover og sørge for at alle involverte er oppdatert. Få enkel tilgang til alle fremdriftsoppdateringer, budsjettgodkjenninger og mer på én plattform, slik at du kan se hvor hele teamets arbeid står med et øyekast. Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten uten WiFi, sørger monday.com for at du har tilgang til viktig informasjon og kan ta bedre og raskere datadrevne beslutninger. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Wrike er en allsidig programvare for prosjektadministrasjon for alle team, med maler, Gantt-diagrammer, automatiserte forespørsler og rapporter og mer. Lær mer om Wrike
Håndter komplekse prosjekter med Wrikes prisbelønte programvare for prosjektledelse. Del prosjekter inn i enkle trinn, tildel oppgaver til teammedlemmer og visualiser fremgangen med Gantt-diagram, Kanban-tavler og kalendere. Administrer ressursallokering og prognosering med programvare som er enkel å bruke. Automatisering og AI fjerner tidkrevende administrasjonsoppgaver slik at du kan gjøre ditt livs beste arbeid. Skap mer effektive prosesser, samle teamet ditt og sørg for at tidsfrister nås og budsjettet holdes. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Bitrix24 er en ledende, kostnadsfri løsning for prosjektadministrasjon i skyen, på mobilen og lokalt (med åpen kildekode) med mer enn åtte millioner brukere. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende kostnadsfri løsning for prosjektadministrasjon i skyen, på mobilen og lokalt (åpen kildekode) som brukes av over åtte millioner virksomheter over hele verden. Du får ubegrensede oppgaver, prosjekter, Gantt-diagrammer, oppgaveavhengigheter, tidssporing, ressursplanlegging, pristilbud og fakturastyring - helt gratis. Programvaren finnes på engelsk, tysk, portugisisk, spansk, kinesisk, russisk og mange andre språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
OneDesks programvare kombinerer support og prosjektadministrasjon i ett program. Administrer kundesaker og prosjekter i én app. Lær mer om OneDesk
OneDesks programvare kombinerer både hjelpesenter og prosjektadministrasjon i ett program. Du trenger ikke å kjøpe, integrere og bytte mellom applikasjoner. Teamet ditt kan støtte kundene dine og jobbe med prosjekter på ett sted. OneDesk passer like godt til SMB-er som avdelinger i store bedrifter, og brukes ofte av prosjektledere, kundeservice, IT, profesjonelle tjenester og mer. Denne brukervennlige, funksjonsrike og svært konfigurerbare programvaren kan administrere arbeidsflyter for både saks- og oppgavebehandling. Lær mer om OneDesk

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Trello er et intuitivt prosjektstyringsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på tvers av hele prosjektet.
Trello er et intuitivt og enkelt prosjektstyringsverktøy, laget slik at brukerne kan bruke mer tid på å få ting gjort og mindre tid på å lære å bruke dette verktøyet. Team som bruker Trello, kan enkelt organisere arbeidet og administrere prosjekter fra begynnelse til slutt: tilordne oppgaver, administrere forfallsdatoer, legge ved filer, opprette sjekklister og mer. Med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello et levende, pustende prosjektnav for samarbeid på tvers av team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for prosjektstyring.
Asana er et verktøy for prosjektstyring som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Samle inn og organiser prosjektdata med skreddersydde elektroniske skjemaer som fungerer med over 100 apper og en alt-i-ett-database med regneark.
Nå målene og tidsfristene dine raskere med elektroniske skjemaer og undersøkelser du kan tilordne direkte til teammedlemmene dine. Jotform gjør det enklere enn noensinne å samle inn viktige data, prosjektfiler, interne forespørsler og mer uten frem og tilbake e-poster. Automatiser arbeidsflyten ved å koble skjemaene til over 100 apper og opprette en automatisk godkjenningsflyt for å svare raskt på innsendinger. Øk teamets effektivitet og spar tid og papir med Jotform. Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
NetSuite prosjektstyring automatiserer prosjektoppretting og sporing for forbedret produktivitet og kontroll for prosjektlevering i tide.
NetSuite prosjektstyring sentraliserer all prosjektinformasjon, slik at prosjektledere og teammedlemmer enkelt kan samarbeide og opprettholde gjeldende og nøyaktig prosjektstatus. Automatiser prosjektoppretting, spor fullføringsrate, budsjettert tid og tid brukt på prosjektoppgaver. Du kan enkelt spore sunnheten til et prosjekt med lønnsomhetsrapporter for prosjektet. Prosjektregnskap og fakturering er strømlinjeformet, siden prosjektets aktivitet er koblet til NetSuite finans. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Møt prosjektmilepæler i Miro, en av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene for tavler der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Administrer komplekse prosjekter og deres interessenter med tillit. Skap prosesstilpasning og delt forståelse mellom tverrfunksjonelle team med en samarbeidsbasert online tavle. Prøv våre dype integreringer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og mer for å gjøre teamsamarbeidet mer produktivt. Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Dette er et verktøy for prosjektledelse for arkitekter, ingeniører, CPA-er, konsulenter, advokater og andre profesjonelle tjenester.
BQE Core tilbyr prosjektstyringsverktøy som er utviklet for profesjonelle tjenester, som arkitekter, ingeniører, CPA-er, konsulenter og advokater. Cores stilrene og intuitive brukergrensesnitt gjør det enkelt for brukeren å styre ethvert prosjekt mot lønnsomhet, med brukervennlig ressursallokering, detaljerte prognoseverktøy og sanntidsrapportering for full oversikt. Effektiviser arbeidsflyten for bedriftens prosjekter, vær trygg på at tidsfrister overholdes, og få mest mulig ut av arbeidstiden. Lær mer om BQE CORE Suite

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Houzz Pro er en av de beste prosjektadministrasjons- og markedsføringsprogramvarene for entreprenører og designere.
Houzz Pro er en av de beste forretningsprogramvarene for boligentreprenører og designere. Få en alt-i-ett-løsning som spenner over hele kundelivssyklusen, inkludert markedsføring, CRM, estimater, start, 3D-planløsninger, prosjektadministrasjon, samarbeid, elektronisk fakturering og betaling, QuickBooks-integrasjon og kundeportal. Start en gratis prøveperiode i dag for å se hvorfor tusenvis av profesjonelle stoler på Houzz Pro til å utvikle og styre virksomheten deres. Planer er tilgjengelige for virksomheter av alle størrelser fra $ 49 per måned. Lær mer om Houzz Pro

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Alt du trenger for å administrere prosjekter: pipeline, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
Programvare for prosjektadministrasjon for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs programvare administrerer prosjekter effektivt med et brukervennlig dra-og-slipp-verktøy for prosjektadministrasjon. Slik blir det enkelt å administrere oppgaver mellom salgs- og markedsføringsteamene i bedriften. Prosjektadministrasjonsprogramvaren omfatter ulike alternativer for å sjekke og spore statusen til prosjektene dine. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
En av de beste plattformene for digital prosjektinnlevering og kontroller som kobler sammen team for å bygge verden. Betrodd av over 5 millioner brukere globalt
Flere eiere og leveringsteam stoler på Oracle Aconex for synlighet, kontroll, redusert risiko og samarbeid. Øk effektiviteten i design- og konstruksjonskoordinering, prosjektkontroll og kostnadsstyring, dokumentstyring og feltadministrasjon. Få mer verdi og spar tid med en programvare for kontruksjonsadministrasjon som er enkel å bruke, og kan lett introduseres på få dager. Lær mer om Oracle Aconex

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet. todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset. Lær mer om todo.vu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
NetSuite OpenAir PSA kjører alle de viktigste tjenesteleverings- og prosjektstyringsprosessene dine på én enkelt plattform i skyen.
Fra ressursstyring og prosjektledelse til tids- og utgiftssporing, prosjektregnskap, regningsoppgjør og fakturering – programvaren NetSuite OpenAir Professional Services Automation (PSA) gir hele den profesjonelle tjenestevirksomheten din mulighet til å få innsikt i sanntid, øke prosjektlønnsomheten og maksimere fakturerbar ressursutnyttelse til å ta informerte, datadrevne beslutninger fra én enkelt, skybasert plattform. Lær mer om NetSuite OpenAir

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
En programvare for prosjektplanlegging som er spesielt utviklet for å møte behovene til byggebransjen.
Powerproject er den foretrukne planleggingsprogramvaren til fagfolk innen bygg og anlegg over hele verden. Tilgjengelig i frittstående versjoner, bedriftsversjoner og skyversjoner. Den kombinerer brukervennlig dra-og-slipp-funksjonalitet med kraftige funksjoner og omfattende kapasitet. Det inkluderer en integrert BIM-modul for 4D-planlegging ved å kombinere en 3D-modell og prosjektplan i ett program, pluss en gratis visning for enkel deling gjennom hele byggeprosessen. Den har en tilhørende app for fremdriftsrapportering via mobile enheter Lær mer om Powerproject

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Bransjeledende Marketing Work Management (MWM)-løsninger som hjelper interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt.
Encodify er ledende innen styring av markedsføring (MWM). Vi var pionerer innen MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé som banet vei for MWM-kategorien. Siden den gang har vi, basert på vår no-code-teknologi, bygget bransjeledende MWM-løsninger for best-practice som hjelper alle interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt. I dag setter vi nye standarder ved å kombinere DAM/PIM, workflow, korrektur og prosjektstyring for å hjelpe kundene med å innovere og optimalisere måten de jobber på. Lær mer om Encodify

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Kelloo er den enkle måten å administrere ressursene, teamene, prosjektene og porteføljen på ett sted. Støtter også mager PPM og smidig i skala.
Kelloo gjør ressursstyring, ressursplanlegging og porteføljestyring enkel. Med Kelloo får du realistiske planer og ingen overraskelser. Planlegg prosjekter, administrer teamkapasitet og spor porteføljen din. Finn ressursflaskehalser, prosjekter i trøbbel og etterspurte ferdigheter. Bruk kapasitetsplanlegging og scenariomodellering for å løse ressurs- og tidsplanproblemer. Funksjoner som smidig planlegging, produktveikart, porteføljeprioritering og dashbord hjelper teamene dine med å oppnå resultater. Rask ombord. Lær mer om Kelloo

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering
Fullt tilpassbar, skybasert CRM-programvare som består av skyer for salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, HR, hjelpesenter og fakturering.
CloudOffix er en skybasert CRM-programvare som hjelper bedrifter med salg, markedsføring, prosjektadministrasjon, fakturastøtte og HR-skyer. Sammen med mange andre flotte og unike funksjoner, som sporing av besøkende på nettstedet og automatisering av epost, gir CloudOffix deg muligheten til å skreddersy systemet, slik at du ikke trenger å ta til takke med ferdige produkter. Kontekstbasert samarbeid inne i plattformen, som betyr at du slipper å forlate plattformen, er en veldig behagelig funksjon å ha. Lær mer om CloudOffix

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Tids- og utgiftssporing
  • Ressurshåndtering
  • Oppgavebehandling
  • Milepælsporing
  • Prosjektplanlegging
  • Prioritering