15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Kundeservice programmer

Kundeserviceprogramvare setter organisasjoner i stand til å administrere og følge med på kundeforhold og kundeservicetjenester. Kundeserviceprogramvare har løsninger som saksadministrasjon og rapportering av klagebehandling, slik at organisasjoner kan administrere og vurdere kvaliteten på kommunikasjonen med kundene. Kundeserviceprogrammer kan også hjelpe til med administrasjon og distribusjon av en intern kunnskapsbase, ved å gi kundeservicerepresentantene informasjonen de trenger for å løse saker. Kundeserviceprogramvare er relatert til programvare for telefonsenter, programvare for brukerstøtte og programvare for kunnskapshåndtering.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Kundeservice programmer.

36 resultater

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub gjør det enkelt å løse kundenes problemer med effektivitet, nøyaktighet og glede. Det inkluderer saksbehandling og automatisering av saker med en delt innboks for å holde oversikt, en kunnskapsbase slik at kundene kan hjelpe seg selv, live-chat og boter for raskere responstid, tilbakemeldingsverktøy for kunder for å måle kundetilfredshet og rapportering for å hente ut innsikt og gjøre det bedre. Registrer deg gratis i dag og opplev en programvare for kundesuksess som gjør både kunder og ansatte fornøyd. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Tilby utmerket service og en fleksibel agentopplevelse, fra hvor som helst. Gi de ansatte en helhetlig oversikt over hver enkelt kunde, uansett om de jobber fra kontoret eller hjemmefra. Effektiviser og optimaliser servicen ved å benytte AI og integrere populære støttekanaler – som telefon, meldinger og chat – direkte i den ansattes arbeidsområde. Løs saker raskere ved å kombinere automatiske prosesser med enkel tilgang til alle detaljer, kontekst og historikk for hver enkelt sak og kundeinteraksjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
GreenRope gir deg en komplett pakke med salgs-, markedsførings- og kundeserviceverktøy som hjelper teamet med å levere tilpasset kundestøtte. Lær mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM samler CRM, automatisert markedsføring og administrasjon av kundeservicesaker i en og samme plattform: en omfattende løsning som bidrar til at teamet ditt leverer virkelig gode resultater. Teamet ditt har en komplett pakke kundeserviceverktøy som lar dem levere og automatisere optimaliserte kundeopplevelser gjennom chat, saksadministrasjon, oppdateringer i sanntid, datainnsamling og sømløse overganger mellom avdelingene. Med integrert CRM og kundeservice kan teamet ditt jobbe mer produktivt og tilby bedre støtte til kundene. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Zendesk er en alt-i-ett kundestøtteprogramvare som leverer eksepsjonelle opplevelser.
Oppgrader kundeservice med Zendesk, alt-i-ett-støtteprogramvaren som leverer eksepsjonelle opplevelser. Med intuitive selvbetjeningsverktøy og AI-chattefunksjoner som strømlinjeformer kundestøtte, ser 60 % av kundene en økning i CSAT og 85 % får bedre innsyn i den interne driften etter implementering av Zendesk. Gi selvbetjening og støtte på tvers av kanaler, slik at det er enkelt for kundene å få de svarene de trenger raskt og når de trenger dem. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
LiveChat lar deg ha samtaler i sanntid med kundene dine mens de er på inne nettstedet ditt.
LiveChat er en kostnadseffektiv metode for støtteteamet ditt å gi god service gjennom hele kundereisen. Den gjør kundeservicen mer effektiv ved å la deg holde flere chatteøkter i gang samtidig, sende hermetiske svar på vanlige spørsmål, legge til chattetagger, gå gjennom chattetranskripsjoner og sende filer til kunder gjennom chatten. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
God kundeservice starter med en bedre kundeserviceprogramvare. Få mer imponerte og fornøyde kunder.
LiveAgent utnytter kraften til en universell innboks, livechat i sanntid, innebygd telefonsentral og en robust kundeserviceportal. Avanserte automatiseringsfunksjoner, regler og store mengder integreringer skaper en kraftig kundeserviceprogramvare for bedrifter av alle størrelser. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Zoho Assist gir et enkelt og rett frem brukergrensesnitt for å koble til eksterne datamaskiner hvor som helst på kloden.
Få tilgang til datamaskinen eller mobilenheten din fra hvor som helst og når som helst ved å bruke Zoho Assist; din one-stop-løsning for ekstern støtte, skjermdeling og uovervåket tilgang. Kom i gang i dag med en av bransjens mest sikre, pålitelige og rimelige programvare. Krever ingen forutgående installasjon. Støtte på tvers av plattformer tilgjengelig. Fungerer på tvers av enheter. Støtter alle større nettproxyer og brannmurer. Lær mer om Zoho Assist

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Bitrix24 er en av de fremste, kostnadsfrie CRM og kundeservice, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en av de fremste, kostnadsfrie CRM og kundeservice, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden. Utgaver for sky/mobil/åpen kilde er tilgjengelige. Flerkanals kundeservice – e-post, telefoni, livechat på nettsted, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre meldingstjenester. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og støtte, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay tilbyr gratis livechat-programvare for å levere personlig én-til-én-støtte til alle kunder ved hjelp av en enkel og kraftig gratis livechat-programvare. – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike er kundeserviceløsningen for chat og mobilmeldinger du leter etter. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-programvare for kundesuksess – Tilby førsteklasses kundeservice og hold kundene dine fornøyde på lang sikt. Agile CRM gjør det mulig for bedrifter å tilby mer personlig kundestøtte. Med en rekke funksjoner for automatisering av hjelpesenteret lett tilgjengelig, vil du forstå kundene dine bedre slik at du kan være der for å hjelpe de når de trenger det mest. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Tidio er en kundeserviceplattform som kombinerer livechat og chatbots for å forbedre kundesupport og generere mer salg.
Tidio er en alt-i-ett kundeserviceplattform som forbedrer kundestøtten og øker salget. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Få høyere kundetilfredshet og CSAT-score ved å standardisere og automatisere kundeserviceoperasjoner med Pipefy.
En plattform med alt du trenger for å sikre god kundeservicedrift. Forbedre kundetilfredsheten og CSAT-poengsummen med Pipefy ved å standardisere arbeidsflyter, automatisere e-poster, strømlinjeforme kundeforespørsler og optimalisere rekrutteringsprosessen med en intuitiv, brukervennlig, og kodefri plattform. Følg i fotsporene til selskaper som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Jobb raskere, lever resultater av høyere kvalitet og ta datadrevne beslutninger med Pipefy. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Behandle kundene dine som mennesker, ikke saker. Gi skreddersydd støtte på tvers av alle kanaler med Front.
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for team å jobbe sammen for å sende de beste svarene raskere, holde meldinger organisert på tvers av kanaler og alltid gi personlig service. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-applikasjonen er en alt-i-ett-løsning for kundeservice i skyen som hjelper deg å håndtere kundesamtaler og forstå kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon – tale, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Kundeservice på en rask, enkel og effektiv måte med Hiver. Foretrekkes av over 2000 selskaper over hele verden.
Hiver er verdens første kundeserviceplattform for Google Workspace. I motsetning til andre kundeserviceverktøy som er fulle av funksjoner, men kompliserte å bruke, gjør Hiver det enkelt å levere utmerket kundeservice. Hva gjør Hiver til den beste kundeserviceprogramvaren for bedrifter? * Støtte for flere kanaler (e-post, chat, tale, WhatsApp, kunnskapsbase) * Brukervennlig grensesnitt * Sikkerhet i bedriftsklassen * Avansert funksjonssett * Muligheten til å gjøre kundeinteraksjoner mer menneskelige Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Én app for å administrere alle dine kundeservicekanaler: live chat, e-post, sosiale medier. Gorgias er supporttjenesten som er designet for Shopify.
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også integreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveversjon. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Sprinklr hjelper merkevarer med å tilby kundeservice i verdensklasse på bedriftsskala – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor.
Sprinklr er en av få kundeserviceløsninger på bedriftsnivå som 90 % av de 100 største merkevarene i verden stoler på. Sprinklr Modern Care drives av bransjens mest avanserte AI-motor, og hjelper merkevarer med å lytte til, og gi svar til kunder over 35 ulike kanaler fra en enkelt, enhetlig plattform - noe som øker mulighetene for samtalebasert handel og positive interaksjoner. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
Multi-channel live chat-løsning med chatbots, kunnskapsbase, automatiske invitasjoner, gruppechatter og mye mer.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, automatiske invitasjoner, kunnskapsbase, integrasjoner med Facebook, Viber, Telegram, offline meldinger, gruppechat-funksjoner og mye mer. Den er designet som en moderne messenger for å gjøre kommunikasjon med kunder like enkel og hyggelig som å chatte med venner. Dessuten tilbyr den web-, desktop- og mobilapper slik at du kan chatte med kunder fra alle enheter og steder. Lær mer om Chaport

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundedatabase
  • Køadministrasjon
  • Telefonsenterstyring
  • Ytelsesstatistikk
  • E-postadministrasjon
  • Styring av arbeidsflyt
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering og statistikk