15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Kundeservice programmer
Kundeserviceprogramvare setter organisasjoner i stand til å administrere og følge med på kundeforhold og kundeservicetjenester. Kundeserviceprogramvare har løsninger som saksadministrasjon og rapportering av klagebehandling, slik at organisasjoner kan administrere og vurdere kvaliteten på kommunikasjonen med kundene. Kundeserviceprogrammer kan også hjelpe til med administrasjon og distribusjon av en intern kunnskapsbase, ved å gi kundeservicerepresentantene informasjonen de trenger for å løse saker. Kundeserviceprogramvare er relatert til programvare for telefonsenter, programvare for brukerstøtte og programvare for kunnskapshåndtering. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (36)
Prisvalg
36 resultater
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
Lær mer om HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub gjør det enkelt å løse kundenes problemer med effektivitet, nøyaktighet og glede. Det inkluderer saksbehandling og automatisering av saker med en delt innboks for å holde oversikt, en kunnskapsbase slik at kundene kan hjelpe seg selv, live-chat og boter for raskere responstid, tilbakemeldingsverktøy for kunder for å måle kundetilfredshet og rapportering for å hente ut innsikt og gjøre det bedre. Registrer deg gratis i dag og opplev en programvare for kundesuksess som gjør både kunder og ansatte fornøyd.
Lær mer om HubSpot Service Hub
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Zendesk er en alt-i-ett kundestøtteprogramvare som leverer eksepsjonelle opplevelser.
Oppgrader kundeservice med Zendesk, alt-i-ett-støtteprogramvaren som leverer eksepsjonelle opplevelser. Med intuitive selvbetjeningsverktøy og AI-chattefunksjoner som strømlinjeformer kundestøtte, ser 60 % av kundene en økning i CSAT og 85 % får bedre innsyn i den interne driften etter implementering av Zendesk. Gi selvbetjening og støtte på tvers av kanaler, slik at det er enkelt for kundene å få de svarene de trenger raskt og når de trenger dem.
Lær mer om Zendesk Suite
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL.
Lær mer om Freshdesk
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
LiveChat lar deg ha samtaler i sanntid med kundene dine mens de er på inne nettstedet ditt.
LiveChat er en kostnadseffektiv metode for støtteteamet ditt å gi god service gjennom hele kundereisen. Den gjør kundeservicen mer effektiv ved å la deg holde flere chatteøkter i gang samtidig, sende hermetiske svar på vanlige spørsmål, legge til chattetagger, gå gjennom chattetranskripsjoner og sende filer til kunder gjennom chatten.
Lær mer om LiveChat
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
God kundeservice starter med en bedre kundeserviceprogramvare. Få mer imponerte og fornøyde kunder.
LiveAgent utnytter kraften til en universell innboks, livechat i sanntid, innebygd telefonsentral og en robust kundeserviceportal. Avanserte automatiseringsfunksjoner, regler og store mengder integreringer skaper en kraftig kundeserviceprogramvare for bedrifter av alle størrelser. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig.
Lær mer om LiveAgent
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin.
Lær mer om NetSuite
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Zoho Assist gir et enkelt og rett frem brukergrensesnitt for å koble til eksterne datamaskiner hvor som helst på kloden.
Få tilgang til datamaskinen eller mobilenheten din fra hvor som helst og når som helst ved å bruke Zoho Assist; din one-stop-løsning for ekstern støtte, skjermdeling og uovervåket tilgang. Kom i gang i dag med en av bransjens mest sikre, pålitelige og rimelige programvare. Krever ingen forutgående installasjon. Støtte på tvers av plattformer tilgjengelig. Fungerer på tvers av enheter. Støtter alle større nettproxyer og brannmurer.
Lær mer om Zoho Assist
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Bitrix24 er en av de fremste, kostnadsfrie CRM og kundeservice, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en av de fremste, kostnadsfrie CRM og kundeservice, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden. Utgaver for sky/mobil/åpen kilde er tilgjengelige. Flerkanals kundeservice – e-post, telefoni, livechat på nettsted, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre meldingstjenester.
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data.
Tilby utmerket service og en fleksibel agentopplevelse, fra hvor som helst. Gi de ansatte en helhetlig oversikt over hver enkelt kunde, uansett om de jobber fra kontoret eller hjemmefra. Effektiviser og optimaliser servicen ved å benytte AI og integrere populære støttekanaler – som telefon, meldinger og chat – direkte i den ansattes arbeidsområde. Løs saker raskere ved å kombinere automatiske prosesser med enkel tilgang til alle detaljer, kontekst og historikk for hver enkelt sak og kundeinteraksjon.
Lær mer om Salesforce Service Cloud
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett).
Lær mer om Odoo
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike er kundeserviceløsningen for chat og mobilmeldinger du leter etter.
Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine.
Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel.
Lær mer om Userlike
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer.
Lær mer om JIRA Service Management
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og støtte, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay tilbyr gratis livechat-programvare for å levere personlig én-til-én-støtte til alle kunder ved hjelp av en enkel og kraftig gratis livechat-programvare. – alt fra én brukervennlig plattform.
Lær mer om EngageBay CRM
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-programvare for kundesuksess – Tilby førsteklasses kundeservice og hold kundene dine fornøyde på lang sikt. Agile CRM gjør det mulig for bedrifter å tilby mer personlig kundestøtte. Med en rekke funksjoner for automatisering av hjelpesenteret lett tilgjengelig, vil du forstå kundene dine bedre slik at du kan være der for å hjelpe de når de trenger det mest.
Lær mer om Agile CRM
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Tidio er en kundeserviceplattform som kombinerer livechat og chatbots for å forbedre kundesupport og generere mer salg.
Tidio er en alt-i-ett kundeserviceplattform som forbedrer kundestøtten og øker salget. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer.
Lær mer om Tidio
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Få høyere kundetilfredshet og CSAT-score ved å standardisere og automatisere kundeserviceoperasjoner med Pipefy.
En plattform med alt du trenger for å sikre god kundeservicedrift.
Forbedre kundetilfredsheten og CSAT-poengsummen med Pipefy ved å standardisere arbeidsflyter, automatisere e-poster, strømlinjeforme kundeforespørsler og optimalisere rekrutteringsprosessen med en intuitiv, brukervennlig, og kodefri plattform.
Følg i fotsporene til selskaper som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Jobb raskere, lever resultater av høyere kvalitet og ta datadrevne beslutninger med Pipefy.
Lær mer om Pipefy
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Behandle kundene dine som mennesker, ikke saker. Gi skreddersydd støtte på tvers av alle kanaler med Front.
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for team å jobbe sammen for å sende de beste svarene raskere, holde meldinger organisert på tvers av kanaler og alltid gi personlig service. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten.
Lær mer om Front
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-applikasjonen er en alt-i-ett-løsning for kundeservice i skyen som hjelper deg å håndtere kundesamtaler og forstå kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon – tale, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden.
Lær mer om Genesys Cloud CX
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
GreenRope gir deg en komplett pakke med salgs-, markedsførings- og kundeserviceverktøy som hjelper teamet med å levere tilpasset kundestøtte.
GreenRope Complete CRM samler CRM, automatisert markedsføring og administrasjon av kundeservicesaker i en og samme plattform: en omfattende løsning som bidrar til at teamet ditt leverer virkelig gode resultater. Teamet ditt har en komplett pakke kundeserviceverktøy som lar dem levere og automatisere optimaliserte kundeopplevelser gjennom chat, saksadministrasjon, oppdateringer i sanntid, datainnsamling og sømløse overganger mellom avdelingene. Med integrert CRM og kundeservice kan teamet ditt jobbe mer produktivt og tilby bedre støtte til kundene.
Lær mer om GreenRope
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Kundeservice på en rask, enkel og effektiv måte med Hiver. Foretrekkes av over 2000 selskaper over hele verden.
Hiver er verdens første kundeserviceplattform for Google Workspace. I motsetning til andre kundeserviceverktøy som er fulle av funksjoner, men kompliserte å bruke, gjør Hiver det enkelt å levere utmerket kundeservice. Hva gjør Hiver til den beste kundeserviceprogramvaren for bedrifter? * Støtte for flere kanaler (e-post, chat, tale, WhatsApp, kunnskapsbase) * Brukervennlig grensesnitt * Sikkerhet i bedriftsklassen * Avansert funksjonssett * Muligheten til å gjøre kundeinteraksjoner mer menneskelige
Lær mer om Hiver
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Én app for å administrere alle dine kundeservicekanaler: live chat, e-post, sosiale medier. Gorgias er supporttjenesten som er designet for Shopify.
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også integreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveversjon. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify.
Lær mer om Gorgias
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Sprinklr hjelper merkevarer med å tilby kundeservice i verdensklasse på bedriftsskala – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor.
Sprinklr er en av få kundeserviceløsninger på bedriftsnivå som 90 % av de 100 største merkevarene i verden stoler på. Sprinklr Modern Care drives av bransjens mest avanserte AI-motor, og hjelper merkevarer med å lytte til, og gi svar til kunder over 35 ulike kanaler fra en enkelt, enhetlig plattform - noe som øker mulighetene for samtalebasert handel og positive interaksjoner. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer.
Lær mer om Sprinklr
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt.
Lær mer om HelpDesk
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Multi-channel live chat-løsning med chatbots, kunnskapsbase, automatiske invitasjoner, gruppechatter og mye mer.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, automatiske invitasjoner, kunnskapsbase, integrasjoner med Facebook, Viber, Telegram, offline meldinger, gruppechat-funksjoner og mye mer. Den er designet som en moderne messenger for å gjøre kommunikasjon med kunder like enkel og hyggelig som å chatte med venner. Dessuten tilbyr den web-, desktop- og mobilapper slik at du kan chatte med kunder fra alle enheter og steder.
Lær mer om Chaport
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Forbedre kundeservicen og plei kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform.
Hvis du er ute etter et verktøy for å forbedre kundeservice- og bevaringsprosessen, kan FROGED være løsningen.
Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen.
Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger.
7-dagers gratis prøveperiode
Lær mer om Froged
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg.
Lær mer om TOPdesk
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst.
Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse.
Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team.
Lær mer om Call Center Studio
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio tilbyr selvbetjeningssupport på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør det mulig for team å levere kontekstuell kunnskap til kunder, supportagenter og interne team.
Vi hjelper til med å levere over 16 millioner svar per måned for over 500 selskaper
Svarer du på de samme spørsmålene?
Opprett og lever kontekstuelle hjelpemidler og hotspots i appen før kundene stiller de samme spørsmålene.
Avled i gjennomsnitt 23 % av supportsakene. La teamet ditt fokusere på mer komplekse kundespørsmål.
Lær mer om elevio
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte som er utviklet for å hjelpe IT-virksomheter med å lykkes.
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte er utviklet for å hjelpe bedriften med å gi rask og sikker IT-støtte til nesten alle plattformer uten å sprenge budsjettet. Take Control kobles til på sekunder, tilbyr dype diagnoseverktøy slik at du raskt kan feilsøke, en enkel sluttbrukeropplevelse du kan tilpasse, og alle de verdifulle tilleggsfunksjonene til dyrere løsninger, men til en rimelig pris. Prøv Take Control gratis i 14 dager fra i dag.
Lær mer om Take Control
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din.
Lær mer om Dixa
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Den smarte plattformen for kundeengasjement som samler alle kommunikasjonskanaler i én enkel visning. Gjør det enkelt å kommunisere med kundene.
Kundeserviceteam bruker Trengo for å øke produktiviteten og effektivisere kundekommunikasjonen. Trengo forener alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks.
Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted.
Lær mer om Trengo
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Som en fullt integrert DaaS-løsning (Desktop-as-a-Service) fokuserer vi på hastighet og enkelhet, slik at du kan jobbe raskere fra hvor som helst.
Desktop-virtualisering trenger ikke å være komplisert. V2 Cloud er IT-nerden du trenger. Vi samarbeider tett med uavhengige programvareleverandører, bedriftseiere, administrerte tjenesteleverandører, IT-ledere og mange andre for å videreutvikle virksomhetene med skyteknologi. Som en fullt integrert DaaS-løsning (Desktop-as-a-Service) fokuserer vi på hastighet og enkelhet, slik at du kan jobbe raskere fra hvor som helst. La kundestøtteteamet vårt ta seg av bekymringene dine ved å bruke skydatamaskinen din trygt, raskt og økonomisk.
Lær mer om V2 Cloud WorkSpaces
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Sett opp livechat på nettstedet ditt på bare fem minutter. Snakk med besøkende på nettstedet ditt fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Selg mer
HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte.
HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner:
trafikkovervåkning i sanntid
virtuell chat-agent
tilpassbare ikoner og tekster
integrasjon med Facebook
integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer
Lær mer om HelpOnClick
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett.
Tilgjengelig på stedet.
Nøkkelfunksjoner:
- fleksibel struktur for ressursadministrasjon
- billettsystem integrert med ressursadministrasjon
- e-postintegrering
- egendefinerte sakstyper
- dynamiske felt
- dokumentmaler
og mye mer.
Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW.
Lær mer om Mint Service Desk
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Den nettbaserte løsningen ConSol CM / Kundeservice letter de ansattes arbeid og gir kundene dine optimal service.
Den nettbaserte løsningen ConSol CM / Kundeservice letter de ansattes arbeid og gir kundene dine optimal service.
Lær mer om ConSol CM/Customer Service
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Med Kundo kan du møte kundene dine der de er – via e-post, chat, telefon, sosiale medier eller i en FAQ.
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.
Ticketing
Hold orden på innkommende henvendelser uansett hvilken kanal de kommer fra. Chat, e-post, Facebook, Instagram eller telefon.
Self-service
Sørg for at kundene får svar på spørsmålene sine raskt, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige
Lær mer om Kundo
...
Les mer
Funksjoner
- Varsler/eskalering
- Live-chat
- Selvbetjeningsportal
- Kundedatabase
- Køadministrasjon
- Telefonsenterstyring
- Ytelsesstatistikk
- E-postadministrasjon
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler i sanntid
- Rapportering og statistikk