Mest populære

Sponset

Populære programvarer

Norge Vis lokale produkter
579 resultater
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Tilby utmerket service og en fleksibel agentopplevelse, fra hvor som helst. Gi de ansatte en helhetlig oversikt over hver enkelt kunde, uansett om de jobber fra kontoret eller hjemmefra. Effektiviser og optimaliser servicen ved å benytte AI og integrere populære støttekanaler – som telefon, meldinger og chat – direkte i den ansattes arbeidsområde. Løs saker raskere ved å kombinere automatiske prosesser med enkel tilgang til alle detaljer, kontekst og historikk for hver enkelt sak og kundeinteraksjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Den smarte plattformen for kundeengasjement som samler alle kommunikasjonskanaler i én enkel visning. Gjør det enkelt å kommunisere med kundene. Lær mer om Trengo
Kundeserviceteam bruker Trengo for å øke produktiviteten og effektivisere kundekommunikasjonen. Trengo forener alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser. Lær mer om Freshdesk
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Norge Lokalt produkt
Most user-friendly CRM platform on the market. Lær mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM has one goal; to help you find, catch and keep more customers. Our focus on creating a simple and user-friendly CRM solution helps you become more productive. SuperOffice CRM integrates with all Office applications and supports all leading technology platforms. Available on any device. Lær mer om SuperOffice CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub gjør det enkelt å løse kundenes problemer med effektivitet, nøyaktighet og glede. Det inkluderer saksbehandling og automatisering av saker med en delt innboks for å holde oversikt, en kunnskapsbase slik at kundene kan hjelpe seg selv, live-chat og boter for raskere responstid, tilbakemeldingsverktøy for kunder for å måle kundetilfredshet og rapportering for å hente ut innsikt og gjøre det bedre. Registrer deg gratis i dag og opplev en programvare for kundesuksess som gjør både kunder og ansatte fornøyd. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
God kundeservice starter med en bedre kundeserviceprogramvare. Få mer imponerte og fornøyde kunder. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent utnytter kraften til en universell innboks, livechat i sanntid, innebygd telefonsentral og en robust kundeserviceportal. Avanserte automatiseringsfunksjoner, regler og store mengder integreringer skaper en kraftig kundeserviceprogramvare for bedrifter av alle størrelser. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
LiveChat lar deg ha samtaler i sanntid med kundene dine mens de er på inne nettstedet ditt. Lær mer om LiveChat
LiveChat er en kostnadseffektiv metode for støtteteamet ditt å gi god service gjennom hele kundereisen. Den gjør kundeservicen mer effektiv ved å la deg holde flere chatteøkter i gang samtidig, sende hermetiske svar på vanlige spørsmål, legge til chattetagger, gå gjennom chattetranskripsjoner og sende filer til kunder gjennom chatten. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Tidio is a customer service platform that combines live chat and chatbots to improve customer support and generate more sales. Lær mer om Tidio
Tidio is the all-in-one customer service platform that improves your customer support and increases your sales. An easily accessible live chat widget makes your business available 24/7, while AI-powered chatbots engage your customers in real-time, so you can sell more. Additionally, you can connect Messenger, live chat, and email to Tidio multichannel and answer all messages from one place, also on mobile. Easily integrates with all websites and platforms. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Én app for å administrere alle dine kundeservicekanaler: live chat, e-post, sosiale medier. Gorgias er supporttjenesten som er designet for Shopify. Lær mer om Gorgias
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også integreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveversjon. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lær mer om Video Call Center
Abylon's VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lær mer om Video Call Center

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler. Lær mer om Userlike
Userlike er kundeserviceløsningen for chat og mobilmeldinger du leter etter. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Bitrix24 er en av de fremste, kostnadsfrie CRM og kundeservice, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en av de fremste, kostnadsfrie CRM og kundeservice, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden. Utgaver for sky/mobil/åpen kilde er tilgjengelige. Flerkanals kundeservice – e-post, telefoni, livechat på nettsted, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre meldingstjenester. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500. Lær mer om Agile CRM
Agile CRM-programvare for kundesuksess – Tilby førsteklasses kundeservice og hold kundene dine fornøyde på lang sikt. Agile CRM gjør det mulig for bedrifter å tilby mer personlig kundestøtte. Med en rekke funksjoner for automatisering av hjelpesenteret lett tilgjengelig, vil du forstå kundene dine bedre slik at du kan være der for å hjelpe de når de trenger det mest. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter. Lær mer om EngageBay
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og støtte, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay tilbyr gratis livechat-programvare for å levere personlig én-til-én-støtte til alle kunder ved hjelp av en enkel og kraftig gratis livechat-programvare. – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Access all of the tools you will ever likely need to perform effective and proactive human and chatbot customer service with Smartsupp. Lær mer om Smartsupp
Customer service today requires rapid response times with virtually seamless correspondences that effectively take care of your buyers' needs. Smartsupp delivers a multichannel live chat solution with chatbots, video recordings, and all of the customer care tools you will ever likely need in order to deliver consistent and outstanding customer service. Providing conversation management tools all the way through to AI, Smartsupp offers customer care features built to service your shoppers needs. Lær mer om Smartsupp

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Behandle kundene dine som mennesker, ikke saker. Gi skreddersydd støtte på tvers av alle kanaler med Front. Lær mer om Front
Ja – du kan skalere og fortsatt være menneskelig. Front er et kundekommunikasjonssenter som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for team å jobbe sammen for å sende de beste svarene raskere, holde meldinger organisert på tvers av kanaler og alltid gi personlig service. Kundeserviceteam på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å gå på akkord med kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
GreenRope gir deg en komplett pakke med salgs-, markedsførings- og kundeserviceverktøy som hjelper teamet med å levere tilpasset kundestøtte. Lær mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM samler CRM, automatisert markedsføring og administrasjon av kundeservicesaker i en og samme plattform: en omfattende løsning som bidrar til at teamet ditt leverer virkelig gode resultater. Teamet ditt har en komplett pakke kundeserviceverktøy som lar dem levere og automatisere optimaliserte kundeopplevelser gjennom chat, saksadministrasjon, oppdateringer i sanntid, datainnsamling og sømløse overganger mellom avdelingene. Med integrert CRM og kundeservice kan teamet ditt jobbe mer produktivt og tilby bedre støtte til kundene. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Tribe is a cloud-based online community platform designed to scale customer support, promote self-service, and collect feedback. Lær mer om Tribe
Tribe is a modern and cloud-based community platform designed to connect and empower your customers so they can help each other. Enable your customers to find solutions to their issues, promote self-service, collect feedback, improve customer experience, and retention. Allow customers to solve issues independently with a robust knowledge base. Leverage Tribe's robust community engine, modular apps, direct third-party integration, widgets, and API to build thriving customer support communities. Lær mer om Tribe

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Forbedre kundeservicen og plei kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform. Lær mer om Froged
Hvis du er ute etter et verktøy for å forbedre kundeservice- og bevaringsprosessen, kan FROGED være løsningen. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Acobot is an artificially intelligent chatbot that uses machine learning to engage with your customers automatically. Lær mer om Acobot
Building artificial intelligent chatbots for the everyday online retailer. Acobot is one of the leading artificial intelligence chatbot providers for e-commerce and online retailers. Powered by advanced machine learning technology, Acobot learns from your website and engages with users autonomously. No coding needed, Acobot is supported by leading e-commerce builders such as Shopify, WooCommerce, and others. Lær mer om Acobot

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
REVE Chat is a smart customer communication platform that comes with Chatbot, Live Chat, Cobrowsing & other features for multichannel. Lær mer om REVE Chat
REVE Chat offers an AI-powered chatbot that deals with customer inquiries and automatically generates personalized messages for individual customers. It also comes with Live Chat features to provide real-time support. You can deploy the chatbot to automate your sale process, generate leads, and increase customer engagement. It is available 24/7, even at weekends and during holidays, which shows commitment to customers. Engage, manage and satisfy the customers in real-time with a chatbot. Lær mer om REVE Chat

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Sett opp livechat på nettstedet ditt på bare fem minutter. Snakk med besøkende på nettstedet ditt fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Selg mer Lær mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte. HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner: trafikkovervåkning i sanntid virtuell chat-agent tilpassbare ikoner og tekster integrasjon med Facebook integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer Lær mer om HelpOnClick

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lær mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lær mer om LiveCaller

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
The web-based solution ConSol CM / Customer Service makes your employees' work easier and offers your customers optimal service. Lær mer om ConSol CM/Customer Service
The web-based solution ConSol CM / Customer Service makes your employees' work easier and offers your customers optimal service. Lær mer om ConSol CM/Customer Service

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lær mer om Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lær mer om Qiscus

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Meet your Digital HQ for Customer Service. Deliver standout customer experiences with Slack.
Meet your Digital HQ for Service. Deliver standout customer service by putting the experts, tools and information your agents need at their fingertips. Bring the right teams together to speed up resolution times. Swarm cases and incidents in real time and easily loop in experts across the company. Collaborate and solve problems aloud with Slack Huddles. Get answers across files, messages and channels with AI-powered search. Boost productivity with automated workflows. Lær mer om Slack

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Lær mer om Salesforce Sales Cloud

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Create, manage and grow your online presence for your business, blog, store and more with Wix’s intuitive website creation platform.
Wix is an industry-leading web creation platform that provides everything you need to create, manage and grow your business online. Build a memorable user experience with intuitive design features and experience faster load times with enhanced performance. Reach more customers with advanced marketing and SEO tools while the ultra resilient and flexible infrastructure means your site is ready for any amount of traffic. Plus with enterprise-grade security, your visitor data stays safe 24/7. Lær mer om Wix

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lær mer om Webex

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lær mer om Dynamics 365

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Zendesk Support is the leading help desk software built to improve customer satisfaction.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Lær mer om ConnectWise Control

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is the industry's favourite customer service software with contextual AI that helps you to streamline your customer care, automating routine and managing multiple customer interactions gets easier on cloud. This includes conversations spread across various channels like email, phone, social media, live chat, and more, all from a single interface. Naturally, our free plan gives you 3 users free to help you get a head start with your customer service operations. Lær mer om Zoho Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Lær mer om Intercom

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lær mer om TeamSupport

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Zoho Assist provides a simple and straight forward user interface to connect to remote computers anywhere on the globe.
Access your computer or mobile device from anywhere, anytime using Zoho Assist; your one-stop solution for remote support, screen sharing and unattended access. Get started today with one of the industry's most secure, reliable and affordable software. Requires no prior installation. Cross-platform support available. Works across devices. Supports all major web-proxies and firewalls. Lær mer om Zoho Assist

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lær mer om Talkdesk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lær mer om Act!

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lær mer om Apptivo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lær mer om SolarWinds Service Desk

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ Lær mer om NICE CXone

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lær mer om Five9

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Lær mer om Really Simple Systems CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lær mer om SugarCRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Remote support app designed for connecting to client machines within seconds to securely deliver on-demand or unattended support.
Remote support solution designed for delivering instant unattended and on-demand support to clients located anywhere in the world. Starting at just $25 per month, FixMe.IT provides multi-session handling, unlimited on-demand support and access up to 150 unattended machines. Other key features include branding, multi-monitor navigation, two-way desktop sharing, file transfer, drawing tools, session recording, reporting, and much more. Lær mer om FixMe.IT

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Make every phone conversation count and give time back to your reps with 100+ CRM, helpdesk, and software integrations.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's flexible cloud phone solution integrates with 100+ CRM, Helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 14,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Lær mer om Aircall

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Lær mer om Vtiger CRM

Funksjoner

  • Varsler/eskalering
  • Live-chat
  • Styring av kunnskapsbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Køadministrasjon
  • Ytelsesstatistikk