17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

POS systemer

Programvare for salgssteder (POS-systemer) automatiserer registreringen av økonomiske transaksjoner og salgstransaksjoner. POS-systemer for detaljhandel er blant de mest sofistikerte og kraftigste datanettverkene som er i kommersiell bruk. Systemer for salgssteder integrerer kjernevirksomhetsfunksjoner som salgssporing, kundefordringer, innkjøp og lagerstyring på tvers av flere registre eller handelsavdelinger. Programvare for salgssteder sørger også for infrastrukturen som trengs for å knytte detaljhandler til forsyningskjeder og toppledelse.

26 resultater

NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Applikasjonen er utviklet for å bistå restauranter og butikker med effektiv drift. Den er brukervennlig og fullintegrert med andre Odoo-applikasjoner.
Odoo Point of Sale har et brukervennlig, intuitivt grensesnitt som enhver restaurant, butikk eller forhandler kan bruke uten problemer. Denne løsningen er kompatibel med all maskinvare, og fungerer både online og offline. Odoos integrerte lagerstyring gir også sanntidskontroll og nøyaktig prognosering for å administrere innkjøpene mer effektivt. Odoo Point of Sale hjelper også brukerne med å belønne kundene sine med skreddersydde lojalitetsprogrammer, som består av poeng, gaver og rabatter. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Denne komplette programvaren forbedrer bedrifter med det intuitive skybaserte grensesnittet, avansert salgsadministrasjon og innebygde rapporter.
Kampanje: Spar opptil $ 1000 på Lightspeeds digitale forhandlerpakke. Gjør bedriften din fremtidssikker med Lightspeed Retail og dens funksjoner som kontaktløse betalinger, flerkanalslojalitet og avanserte e-handelsløsninger. Lightspeed Retail forenkler måten du betjener kunder på og administrerer alle butikkene dine. Administrer lagerbeholdningen, hold oversikt over salgene dine, administrer ansatte, behandle betalinger og skap uforglemmelige handleopplevelser som får kundene til å komme tilbake igjen og igjen fra iPad-en din. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter. Toast er spesialbygget for matservering og er bemerkelsesverdig enkel å bruke. Toast-kunder kan enkelt oppfylle bestillinger, oppdatere online og interne menyer og administrere lønningslister for ansatte. Med nettbestilling, avansert sanntidsrapportering og lojalitetsprogrammer innebygd, eliminerer Toast behovet for å sjonglere flere leverandører og reduserer kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
PaySimple er en ledende løsning for betalingsadministrasjon for tjenestebaserte bedrifter, og driver i dag kontantstrømmen til over 20 000 selskaper.
PaySimple er en ledende løsning for betalingsadministrasjon for tjenestebaserte bedrifter, og driver kontantstrømmen til over 20 000 selskaper. PaySimple utvikler langsiktige partnerskap med selskaper for å drive vekst og levere fleksible betalings- og faktureringsløsninger, samt personlig kundeservice som passer deres spesifikke forretningsbehov. Med et robust API er PaySimple en pålitelig teknologipartner for betalingsintegreringer, og håndterer kontantstrøm internt i SaaS-produkter og mobile applikasjoner. Lær mer om PaySimple

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
En fullt fungerende POS-løsning som sørger for rask innsjekking/utsjekking hver gang. Du kan også legge til varer i bestillinger kjapt ved å skanne etikettene med mobilappen.
EZRentOut er en altomfattende POS-løsning som effektiviserer bestillingene og betalingene dine. Spar tid med EZRentOut. Legg til varer i bestillinger med rask strekkode- og QR-kodeskanninger, og gjør betalinger raskere gjennom integrasjoner med betalingsportaler som PayPal og Stripe. Mobilappen lar deg hente ut data direkte fra smarttelefonen din. Programmet kan også integreres med QB og Xero for bokføringsbehovene dine. Kundesuksessteamet er tilgjengelig for å hjelpe deg til enhver tid. Lær mer om EZRentOut

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Den komplette POS-programvaren for renserier og vaskerier, som fungerer på alle enheter. Den inkluderer også iOS- og Android-apper for henting og levering
Den komplette POS-programvaren for renserier og vaskerier, som fungerer med alle datamaskiner, nettbrett og smarttelefoner. CleanCloud er raskt og brukervennlig, og øker produktiviteten i butikkene. CleanCloud har også iOS- og Android-apper, slik at du kan utvikle virksomheten ved å tilby henting og levering. Systemet har spesialfunksjoner som støtte for alle skrivere, administrasjon av flere butikker, samlebestillinger, automatisk fakturering, varslinger på e-post/SMS, sporing av ansatte, ruteplanlegging, gratis oppdateringer med mer. Lær mer om CleanCloud

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Brightpearl er en digital driftsplattform som er tilpasset detaljhandel, tett integrert i alle salgskanalene dine.
Brightpearl er en digital driftsplattform som er utviklet spesielt for forretningsmodeller innen detaljhandel. Brightpearl er tett integrert i alle salgskanalene dine, og tilbyr en robust infrastruktur for å sentralisere og automatisere all kritisk etterkjøpsvirksomhet, inkludert lagerbeholdning, ordrehåndtering, lageradministrasjon, levering, forsendelse, innkjøp, regnskap, leverandøradministrasjon, POS, CRM og analyser. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Nettskybasert iPad med en integrert butikkfront på nett og mobil som muliggjør online-shopping for sluttbrukeren.
Bindo er et fullt mobilt skybasert iPad-salgssystem som umiddelbart gir din fysiske butikk en e-handelsbutikk på nett. Det tar alle de tunge løftene for deg. Du skanner en strekkode, systemet forteller deg hva produktet er. Du legger til kunden din, systemet sporer lojaliteten deres. Hvis du går tom for et produkt, oppretter det innkjøpsordren din. Bindo er mer enn en POS, det er en 360-graders detaljhandelsløsning som organiserer butikken din og driver bunnlinjen din. Lær mer om Bindo POS

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
LS Central er en alt-i-én programvareløsning som forlenger Microsoft Dynamics 365 Business Central, og tilbyr derfor POS- og ERP-funksjonalitet i ett samlet system. Det betyr at du kan bruke én programvare til å administrere det finansielle (Microsoft ERP), Point-of-Sale (POS), butikkdrift, styring av forsyningskjeder, beholdning, e-handel og kundelojalitet. Ideell for detaljister, restauranter, hoteller, apoteker eller bensinstasjoner med mer enn 50 ansatte eller kjeder. Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Administrer innkommende bestillinger, henting og leveranser fra en enkel mobilapp.
Ta imot nettbestillinger for henting, levering og bordservering fra én enkelt, elegant plattform. Oppdater menyer og priser, se salgsrapporter, start markedsføringskampanjer på tvers av flere restaurantsteder fra hvilken som helst nettleser og integrer sømløst med Oracle Simphony Essentials POS for å få virksomheten til å vokse. Alt dette kan enkelt gjøres med GloriaFood. Opprett en gratis konto og legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Lær mer om GloriaFood

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Cegid Retail er en global, enhetlig handels- og POS-plattform for spesialforhandlere. Cegid Retail er aktiv i over 85 000 butikker.
For å øke salgsinntektene, øke kundelojaliteten og forbli konkurransedyktig, må forhandlere styrke sine butikkmedarbeidere med en komplett mobil POS-løsning som gjør at de kan få tilgang til nøyaktige kundedata, få en enkelt visning av lagerbeholdningen og utføre viktige tjenester på tvers av kanaler, f.eks. Endless Aisle og Ship from Store. Alt dette kan oppnås med Cegid Retail Live Store, en ny generasjon butikksamarbeidsapper som er utformet for å heve butikkens CX og hjelpe forhandlere med å skape et bedre tempo. Lær mer om Cegid Retail

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Primaseller POS er en komplett, skybasert programvare for administrasjon av POS-lager for flere butikker som også synkroniseres med dine nettbaserte kanaler.
Primaseller POS inkluderer funksjoner som lagersynkronisering på tvers av flere butikker, flere registre, en digital katalog med produkter, strekkoder, fakturering, brukertillatelser, delte betalinger, beskatning, kjøpsplanlegging og mer. Integrer også Primaseller POS med nettkanalene dine for å selge på flere salgskanaler. Gå til XX og meld deg på en gratis prøveversjon eller demo i dag. Lær mer om Primaseller

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Orderry for detaljforhandlere. Nettbasert og fysisk salg, lagerstyring, behandling av kundeemner, prisstyring, frakt og henting i butikk
Orderry er en SaaS CRM-løsning for små detaljforhandlere. Øk kundebasen din og hold kundeinformasjonen oppdatert, spor lagerbeholdningen på tvers av lokasjoner og lagre, og integrer med e-handelsplattformer. Konsolider leveringstjenester med skiftplanene til de ansatte. Analyser sortimentet ditt for å lage en bestselgende produktblanding. Med kontrollfunksjoner for lagerbeholdningen ungår du at produkter blir utsolgt. Hold oversikt over fortjenesten din, gjennomsnittlig salg av nettbaserte og fysiske arbeidsordrer, betalinger og refusjoner til kunder. Lær mer om Orderry

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Arryved er et komplett mobilt administrasjonssystem for POS og overnatting, spesialutviklet for barer, tapperom og restauranter i utvikling.
Arryved er det mest pålitelige komplette POS-systemet for restaurant-, hotell- og utelivsbransjen. Arryveds fleksible system er bygget av bransjeeksperter og entusiaster, og gjør det enkelt å yte service, slik at personalet kan fokusere på å sjarmere gjestene. Med en komplett pakke funksjoner som kan tilpasses, har brukerne frihet til å eksperimentere og finne ut hva som passer best for virksomhetens vekst. Arryved tilbyr enkel prissetting og kundestøtte i verdensklasse, 7 dager i uken, noe som understreker engasjementet for å hjelpe blomstrende virksomheter med å vokse. Lær mer om Arryved

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Oracle Simphony POS er et alt-i-ett salgspunkt utviklet for alle restauranter. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1.
Oracle Simphony POS er et komplett salgspunkt for restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet og skalerbarhet. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Lær mer om Infrasys Cloud POS

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Viva.com er Europas første innløser som driver betalinger i 24 land og på mer enn 1165 enheter.
Viva.com er Europas første innløser som håndterer betalinger i 24 land og på mer enn 1165 enheter. Viva.com har en ECB-godkjent banklisens og er til stede i 24 europeiske markeder. Med sin Tap on Any Device-teknologi for betalinger i butikk, Smart Checkout-betalingsgateway for nettbetalinger og markedsplassbetalingsløsning hjelper Viva.com europeiske bedrifter av alle størrelser med å ta imot og håndtere betalinger slik de ønsker. All Viva.coms teknologi er bygget internt over MS Azure, og er fullt skalerbar og støtter alle typer betalingsprosesser. Viva.com tilbyr en sømløs, konverteringsfleksibel flerkanals betalingsplattform, med aksept av mer enn 40 betalingsmetoder på 17 språk og i 9 valutaer. Viva.coms stadig voksende pakke med finansielle tjenester inkluderer verdiskapende funksjoner som oppgjør i sanntid, frakoblede betalinger som minimerer sjansene for å miste et salg, et Viva.com-bedriftsdebetkort for å administrere bedriftsutgifter, samtidig som akseptgebyrene reduseres til så lite som 0 %, og forhandlerforskudd. Lær mer om Viva.com

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
PouchNATION er en alt-i-ett kontantløs og gjesteadministrasjonsløsning for arrangementer ved hjelp av NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-basert plattform med NFC-bærbar teknologi og en alt-i-ett-løsning for gjesteadministrasjon, fokusert på lokaler og live-arrangementer for å digitalisere driften og levere en bekymringsfri opplevelse til gjestene, på nett og/eller frakoblet, og gi avansert innsikt som øker inntektene og effektiviteten. Vi søker kontinuerlig etter å tilby bedre løsninger med konstant utvikling av vår interne teknologi. Lær mer om PouchNATION

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
En enkel B2B SaaS Commerce-plattform som hjelper bedrifter med å administrere produktkataloger, kunder, bestillinger, tilbud, design, sporing og mer
DJUST er en neste generasjons B2B Commerce-løsning. Alt komplisert i digital B2B, forenklet DJUST. Vi driver ledende merkevarer og selskaper med en robust og enkel API første plattform. Med et modulært grensesnitt og en bruksklar løsning kan bedrifter skalere og vokse raskere ved å legge til rette for en sømløs digital opplevelse. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione og Seafoodia, Yack og mange andre premiumkunder stoler på DJUST for å modernisere og gjenopprette sin digitale handel. Lær mer om DJUST

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
POS- og e-handelsløsning for dagligvare- og nærbutikker som bidrar til å forbedre fortjenesten ved å optimalisere driften og øke salget.
Øk butikkfortjenesten og optimaliser driften med XoomRetail POS- og e-handelsløsning designet spesielt for dagligvare- og nærbutikker. Selg ubegrenset med produkter, oppnå bedre kundelojalitet, administrer lagerbeholdning og aksepter kontant-, kredittkort-, debetkort-, SNAP/EBT- og WIC-betalinger for å tiltrekke nye kunder. Innebygd avansert e-handelsløsning støtter henting, levering, kundevarsler på SMS/e-post, og de sofistikerte rapportene hjelper deg med å identifisere områder der du kan forbedre virksomheten din. Lær mer om FTSRetail

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Et POS- og detaljhandelsstyringssystem som gjør det mulig for bedrifter å administrere lager, kampanjer, prisplaner, salgskanaler, fakturering og mer.
NTS Retail tilbyr teleoperatører og spesialforhandlere en plattformløsning som er utformet for å drive hele butikknettverket deres, som dekker POS, lagerstyring, flerkanaltransaksjoner, digitale køer og administrasjon av POS-maskinvare. Ledende telekommunikasjonsmerker bruker NTS Retail til å dekke detaljhandelen sin, og løsningen bygger på mer enn 25 års bransjeerfaring og over 370 integrasjonsprosjekter. Lær mer om NTS Retail Suite

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Prodoge er en kryptolommebok for å sende betalinger og gjøre forretninger.
Prodoge er en kryptolommebok for Bitcoin, Dogecoin, Digibyte med mer. Begynn å sende eller motta krypto- eller kreditt- og debetkortbetalinger i løpet av minutter. Bruk Prodoge-appen som et mobilt utsalgssted. Opprett og send e-postfakturaer eller betalingskoblinger som kundene kan betale på nett, eller i Prodoge-appen. Opprett nettwidgeter umiddelbart for å begynne å godta krypto på nettstedet. Lær mer om Prodoge

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning
Planet tilbyr sømløse og samkjørte shoppingopplevelser på tvers av alle salgskanaler.
Planet tilbyr en enkel og integrert plattform, som gjør det mulig for detaljforhandlere å administrere og koordinere salg i alle kanaler fra ett enkelt kontrollpunkt, enten salget foregår på nett, i butikk eller på mobile enheter. Ved å tilby sømløse og samkjørte shoppingopplevelser på tvers av alle kanaler, kan du forbedre kundetilfredsheten, øke salget og redusere kostnadene dine. Med Planet kan du administrere lagerbeholdninger, bestillinger, betalinger og kundesamhandlinger og skaffe deg omfattende oversikt over kundene og driften. Lær mer om Unified Commerce

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrehåndtering
  • Kundekonto
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Multiplassering
  • Regnskapsintegrasjon
  • Rabattstyring
  • Inventarstyring
  • Strekkode-/billettskanning