15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Online booking systemer

Programvare for reservasjoner administrerer reservasjoner i besøksnæringen, inkludert nettbaserte løsninger og løsninger på stedet. Disse programmene tilbyr en rekke tilpassede funksjoner som er designet for å passe et bredt utvalg av kunder, fra hoteller, moteller, leiligheter og herberger til reisebyråer og turoperatører. Organisasjoner bruker programvare for reservasjoner til å øke hastigheten på behandlingen av informasjon og gjøre bruken av den tilgjengelige plassen mer effektiv. Disse løsningene gir også vanligvis integrerte verktøy for et bredt spekter av forretningsfunksjoner, fra regnskap og inntektsrapportering til vedlikehold og rengjøring. Programvare for reservasjoner er forbundet med programvare for utleieeiendommer, utleieprogramvare, programvare for turoperatører og programvare for reisebyråer.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Online booking systemer.

21 resultater

The leading hospitality technology platform for short-term rental businesses with 4+ listings. Lær mer om Guesty
Guesty er en ende-til-ende-programvare for eiendomsadministrasjon for selskaper med mer enn 4 eiendommer. Guesty kan integreres med dusinvis av verktøy på markedet og sentralisere driften slik at brukerne kan administrere alt fra ett sted. Den robuste programvaren har ulike funksjoner, inkludert kanaladministrasjon, automatisert gjestekommunikasjon, direktebestillingsnettsted, regnskap, betalingsbehandling og mer. Guesty kan synkroniseres med Airbnb, Vrbo, Booking.com og mer, noe som gjør det enkelt å se og administrere reservasjoner på ett sted. Lær mer om Guesty

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Selvbetjent timeplanlegging med verdens enkleste planleggingsverktøy, slik at du sparer tid til resten av gjøremålslisten din. Lær mer om Acuity Scheduling
Spar tid, se profesjonell ut og hold kundene og bedriften i gang med Acuitys bestillingsmagi for selvbetjening. Fra det øyeblikket en kunde bestiller time hos deg, er Acuity der for å utføre kundeinntak, automatisk sende tilpassede e-postbekreftelser til deg og dine kunder, levere SMS-påminnelser og behandle betalinger. Med Acuity går hverdagen din smidigere. Det finnes også en mobilapp som du kan administrere når du er på farten. Alt du trenger å gjøre er å dukke opp til rett tid. Lær mer om Acuity Scheduling

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Bestillingssystem på nett med påminnelser for alle serviceselskaper! La kundene dine bestille på nettet – inkluderer gratis versjon. Lær mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me tilbyr det mest omfattende bestillingssystemet på markedet, som lar deg administrere virksomheten din på en profesjonell måte og dekker alle dine online-behov. Du får et fullverdig bestillingsnettsted, eller en widget til ditt eget nettsted, hvor du kan presentere forretningen din og akseptere avtaler, selge produkter, medlemskap, pakker, gavekort og servicetillegg. Et stort utvalg av markedsføringsverktøy, samt en admininstrasjonsapp og en varemerket kundeapp. En omfattende bedriftsløsning som er tilgjengelig med HQ-administrasjon. Lær mer om SimplyBook.me

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Skybasert reservasjonsprogramvare som lar deg kontrollere alle aspekter av eiendommen din. Du kan enkelt administrere reservasjoner og prisplaner. Lær mer om Cloudbeds
Cloudbeds er en alt-i-ett-programvare for reservasjonsadministrasjon hvor du kan administrere reservasjoner, prisplaner, rapportering, e-poster og mer fra én innlogging. Med dashbordet får du en oversikt over hva som skjer i dag og hva som må gjøres i morgen. Administrer reservasjoner med vår intuitive dra-og-slipp-kalender og sjekk gjestene enkelt inn eller ut. Alle bevegelser er koblet til rapporter som er bygget rett inn i grensesnittet med Cloudbeds slik at du og dine ansatte alltid er synkroniserte. Lær mer om Cloudbeds

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Denne programvaren for reservasjoner og forretningsdrift forenkler planleggingen av nettavtaler og reservasjoner med automatiske påminnelser.
Mindbodys programvare for bedriftsadministrasjon hever kundeopplevelsen, fra «Hei» til «Vi sees på tirsdag!» Gå opp til sømløs bestilling på nett, automatisert markedsføring, integrert betalingsbehandling og robust rapportering. Du kan fremheve varemerket ditt med en tilpasset app, og en AI-drevet resepsjon sørger for at du ikke går glipp av samtaler (og kunder). Konverter salgsmuligheter til lojale kunder med integrert administrasjon av salgsmuligheter. Spar tid og gi kundene den wow-verdige opplevelsen de fortjener. Bestill din gratis prøveperiode i dag. Lær mer om Mindbody

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Verdens beste programvare for nettbooking innen skjønnhets- og velværebransjen. Ubegrensede muligheter, uten abonnement.
Fresha er den eneste programvaren for avtalebooking innen skjønnhet og velvære som ikke krever abonnement. Alle får ubegrensede bookinger, steder, teammedlemmer og varsler. Øk salget og tiltrekk nye kunder ved å godta bookinger på nettet direkte gjennom Google-søk, Facebook- og Instagram-sider og nettsiden. Kunder holdes enkelt oppdatert via automatiserte SMS-er, e-poster og app. Fresha har ingen månedlige gebyrer og valgfrie betalte funksjoner, inkludert integrert behandling av kortbetaling. Lær mer om Fresha

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Xola er et brukervennlig system for booking, salg og markedsføring for tur- og aktivitetsoperatører.
Xola er en enhetlig plattform som samler booking, salg og markedsføring for turoperatører og aktivitetsvirksomheter. Administrer alle typer reservasjoner (på nett, over telefon, personlig eller fra en forhandler) med tilgjengelighet i sanntid. Selg gjennom verdens største markedsplasser med kun få klikk. Øk omsetningen på nett med automatiserte funksjoner for remarketing av avbrutte bookinger, og spor markedsføringsresultatene enkelt med integreringene for Facebook Pixel og Google Analytics. Kredittkortrenter fra 1,99 % + 30 cent. Lær mer om Xola

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Cloud-based property management and reservation management system for campgrounds, RV parks, and marinas.
RMS is a top-rated hospitality management platform that offers centralized, easy-to-use software for campgrounds, RV parks, and marinas. Some of the key features include an inbuilt channel manager, dynamic pricing, an online booking engine and revenue management capabilities. With over 35 years of experience in hospitality technology, RMS has helped over 6,000 properties across the globe achieve increased revenue and operational efficiencies. Lær mer om RMS Cloud

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Samle reservasjonene dine på nett, administrer de ansatte, behandle betalinger og koble til verktøyene du allerede bruker.
Checkfront er en plattform for bestillingsadministrasjon som tusenvis av reservasjonsoperatører over hele verden setter sin lit til. Plattformen gir virksomheter mulighet til å selge turer og aktiviteter på alle nettsteder ved å gi lagerstyring i sanntid, dynamiske priser, kundevarsler og kanaldistribusjon. Checkfront gjør det enkelt å utvikle virksomheten ved å automatisere administrasjonen og oppbevare alle forretningsverktøyene på ett sted. Lær mer om Checkfront

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Multifunksjonell planleggingsprogramvare som er anerkjent av mer enn 200 000 mellomstore bedrifter og bedrifter i vekst over hele verden.
Appointy bidrar til å spare tid og automatisere avtalebestilling ved å samkjøre kundeadministrasjon, personalplanlegging og markedsføring for bedrifter og institusjoner på tvers av ulike sektorer som utdanning, IT, detaljhandel, offentlige myndigheter, finanstjenester, helsevesenet, skjønnhet og velvære. Du kan administrere avtaler, sende automatiske SMS-/e-postpåminnelser, akseptere bestillinger fra sosiale medier, integrere med Google-kalenderen, akseptere forhåndsbetalinger på nett, planlegge ressurser og ansatte – alt fra ett brukervennlig grensesnitt. Lær mer om Appointy

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
GymMaster is a powerful club management solution with full functionality on any device, 24/7 access, and a web portal for your members.
Meet GymMaster, the only all-in-1 gym system with built-in bluetooth door access–no 3rd party! The difference? Admin autopilot at fraction of the cost. Enjoyed for 30 years by thousands of gyms in 90+ countries. Feature packed, GymMaster replaces your whole software stack–better for you, members & your wallet. Smiles guarantee! no lock-in contracts or hidden fees, pay monthly, if you’re not blown away in 60 days & cancel, we’ll give your money back. Want freedom from the front desk? Try now Lær mer om GymMaster

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Accelevents er en alt-i-ett arrangementsplattform som gir deg mulighet til å utvide rekkevidden til bedriften og drive bærekraftig vekst.
Oppdag en plattform for arrangementsstyring på bedriftsnivå som er så enkel å konfigurere og tilpasse, at du snart kommer til å bruke den til å administrere alle arrangementene dine. Vi støtter virtuelle, hybride og lokale konferanser, varemesser, markeder, verksteder, seminarer og mer. Arrangementsplanleggere elsker den smidige registrerings- og innsjekkingsprosessen, den innebygde funksjonen for utskrift av skilt og de robuste verktøyene for å fange opp salgsmuligheter. Bestill en demonstrasjon, så viser vi deg hvordan du kan administrere hele arrangementsporteføljen med én enkel og kraftig programvareløsning. Lær mer om Accelevents

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Beyonk Group tilbyr enkel, kraftig og brukervennlig bestillingsprogramvare og markedsføringsverktøy for turisme- og fritidsbransjen.
Beyonk Group tilbyr enkel, kraftig og brukervennlig bestillingsprogramvare for turisme- og fritidsbransjen. Tusenvis av aktivitetsleverandører, attraksjoner, turer og arrangementer av alle størrelser bruker Beyonk til å selge, administrere og utvide virksomheten sin på nettet. Beyonk er dedikert til å lage en mest mulig sømløs bestillingsopplevelse, samtidig som de tilbyr alle verktøy, funksjoner og rapporteringer som trengs for å maksimere virksomheten din, inkludert å redusere admin, øke billettsalget og glede kundene dine. Lær mer om Beyonk

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Opprett en gratis konto og legg til bordreservasjoner på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter.
Med våre funksjoner for bordbestilling og forhåndsbestilling kan gjestene dine både bestille bord og mat før de kommer. Alt dette kan enkelt gjøres med GloriaFood. Opprett en gratis konto og legg til bordreservasjoner på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Lær mer om GloriaFood

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Programvare for bestilling og forretningsadministrasjon som er utviklet for å gjøre det enkelt for reiselivsselskaper å sette opp bestillinger.
Zaui er en teknologiledende reservasjons- og administrasjonsprogramvare utviklet for transport, tur-, aktivitets- og utleieoperatører. Zaui er et av bransjens eldste reservasjonssystemer. Lag innovative verktøy for å utvikle reiselivsbedriften din. Funksjoner: sentralisert driftsadministrasjon, bestillingsmotor for e-handel, mobil- og salgspunktapper, lager- og prisadministrasjon, agent-/partnerbestillinger, kjøretøy- og ruteadministrasjon, OTA (Online Travel Agents) og mye mer. Lær mer om Zaui

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Easy-to-use, localized, and affordable space booking system that simplifies booking desks, rooms, and parking.
Elevate your workspace management to new heights with Whatspot. Perfect for businesses, coworking spaces, universities and public institutions, we offer a dynamic solution for all your booking needs – from desks to (meeting) rooms and parking spaces while remaining easy-to-use. Whatspot is FREE forever for 3 spaces and up to 15 users! Experience unparalleled efficiency with our intuitive platform for free and expand whenever you feel the need to scale. Our pricing is designed with scalability in mind, the plans offer a flexible pricing structure based on your usage. Benefit from: Interactive Maps, Mobile App, QR codes in Workplace, Easy Visitor Access, Approval process, Space utilization statistics. Streamline your space, simplify bookings, and optimize resource use, all while enhancing user experience. Choose Whatspot for a smarter, more organized workspace. Lær mer om Whatspot

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Teknologifokusert og skybasert B2B-plattform for billettering, spesialisert i administrasjon av salg og beholdning av billetter.
TicketingHub er en nettbasert billettplattform som kan betjene alle typer lokaler – fra en liten komedieforestilling til London Eye. Dette dekker i stor grad tre store billettindustrier: underholdning, transport og reiseliv. Alle kan melde seg på og selge billetter under sin egen merkevare ved hjelp av API, Embedded Widget, Hosted Checkout eller iPhone-appen. City Sightseeing, Ripleys Believe It or Not, og Secret food tour har satt sin lit til denne løsningen. Lær mer om TicketingHub

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Oracle Simphony POS passer til restauranter av alle størrelser og formater: uformelle, hurtigmat, uavhengige, franchiser, puber, stadioner med mer.
Oracle Simphony POS er utviklet for ambisiøse restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Ratality tilbyr en fullt integrert multimodal plattform for busser, kjøretøyutleie, skyttelbusser, kortdistanse-persontransport, guidede turer og mikromobilitet.
Ratality tilbyr en fullstendig integrert multimodal plattform for busser, kjøretøyutleie, skyttelbusser, kortdistanse-persontransport og guidede turer på en og samme skybaserte plattform. Administrer virksomheten din mer effektivt, og øk salget gjennom vårt intuitive system for reservasjoner og billettering, mens funksjonene for inntektsstyring og dynamisk prissetting automatisk vil justere prisene basert på forventet etterspørsel og brukerdefinerte forretningsregler. Øk kundelojaliteten ved hjelp av vår innebygde lojalitets- og kommunikasjonsplattform. Lær mer om Ratality

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
Rently is cloud software that allows you to accept online bookings and manage your entire Company. Escalate your business with Rently.
Automate your car rental company. Rently is an innovative 360-degree management system, designed by industry experts to make the most of your business. Optimize your resources and increase your income. Our cloud-based system has flexible interconnections with third-party systems and complies with OTA (Online Travel Agency) and JSON (JavaScript Object Notation) specifications. Lær mer om Rently

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring
BeMyGuest® er en komplett skybasert pakke for uavhengige hoteller, restauranter og arenaer som trenger å selge billetter på nettet.
BeMyGuest® er en komplett skybasert pakke for uavhengige hoteller, restauranter og arenaer som trenger å selge billetter på nettet. Bookingmotor for rom og tilleggstjenester. Channel Manager koblet til over 500 OTA-er og GDS-er. CRO. Business intelligence, åpne API-er og tilkobling til PMS og andre plattformer. BeMyGuest Restaurant er bordreservasjonsplattformen for restauranter. BeMyGuest Experience er løsningen for kjøp av nettbilletter til fornøyelsesparker, spa, turer, arrangementer og gavekort. Lær mer om BeMyGuest

Funksjoner

  • CRM-modul
  • Kampanjestyring
  • Kundestøtte
  • Gruppereservasjoner
  • Ratehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Bestillingsbehandling
  • Mobiltilgang
  • Inventarstyring