17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Hospitality Property Management Software

Programvare for eiendomsadministrasjon i besøksnæringen automatiserer markedsføring, bestilling og fakturering av rom for hoteller, moteller og feriesteder. Hotelledere bruker disse programmene til å optimalisere effektiviteten av driften og fremskynde prosessen med fylling og klargjøring av rom. Programvare for eiendomsadministrasjon i besøksnæringen tilbyr en rekke funksjoner for overvåking av ledighet og integrering av markedsføring- og salgsverktøy samt funksjoner for fakturering. Programvare for eiendomsadministrasjon i besøksnæringen er relatert til programvare for eiendomsadministrasjon, utleieprogramvare og reserveringssystemer.

5 resultater

Guesty er en programvare for eiendoms- og hotelladministrasjon for selskaper som administrerer mer enn 4 eiendommer. Lær mer om Guesty
Guesty er en programvare for eiendomsadministrasjon for selskaper med flere enn 4 eiendommer. Den robuste programvaren har ulike funksjoner for alle aspekter av hotellforvaltning, inkludert administrasjon av kanaler, automatisert gjestekommunikasjon, regnskap, oppgaveadministrasjon, betalingsbehandling og mer, noe som gjør gjestenes hotellopplevelse jevnere og morsommere. Guesty kan integreres med dusinvis av verktøy på markedsplassen og sentralisere driften slik at brukerne kan administrere alt fra ett sted. Lær mer om Guesty

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Gjesteerfaringsstyring
  • CRM-modul
  • Ratehåndtering
  • Vedlikeholdsstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Nettbooking
  • Rapportering/analyse
  • GDS/OTA-integrasjon
  • Innebygd regnskap
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
Cloudbeds tilbyr en enkelt plattform hvor du effektivt kan administrere gjester, personale, inventar, priser og data i sanntid. Lær mer om Cloudbeds
Cloudbeds er en brukervennlig hotellplattform som tilbyr hotelleiere en sentralisert løsning som hjelper dem med å drive eiendommen enkelt og effektivt. Med Cloudbeds har du én pålogging og ett system som alltid er synkronisert. Pakken inkluderer en PMS, bestillingsmotor, Channel Manager med 300 forbindelser, verktøy for inntektsadministrasjon og betalinger. Løsningen er betrodd av tusenvis av hoteller i over 148 land, og hjelper hoteller med å få flere reservasjoner og mer fornøyde gjester. Lær mer om Cloudbeds

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Gjesteerfaringsstyring
  • CRM-modul
  • Ratehåndtering
  • Vedlikeholdsstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Nettbooking
  • Rapportering/analyse
  • GDS/OTA-integrasjon
  • Innebygd regnskap
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er en programvare for administrering av hotelltjenester, som teamet ditt faktisk vil like å bruke. Det gjør det morsomt og enkelt for alle å samarbeide, fokusere på det som er viktig og få mer gjort på jobben. Det er den første visuelle programvaren av sitt slag og viser deg nøyaktig hvor ting står med et enkelt blikk. Bli til slutt kvitt smertefulle lange e-posttråder, kutt ned på møter og opplev hvor fornøyd det er å gjøre ting grønne når de gjøres på nytt. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Gjesteerfaringsstyring
  • CRM-modul
  • Ratehåndtering
  • Vedlikeholdsstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Nettbooking
  • Rapportering/analyse
  • GDS/OTA-integrasjon
  • Innebygd regnskap
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
Samle overnattingsbestillingene dine på nett, administrer de ansatte, behandle betalinger og koble til verktøyene du allerede bruker.
Checkfront er en plattform for bestillingsadministrasjon som tusenvis av eiendomsforvaltere over hele verden setter sin lit til. Plattformen hjelper bedrifter med å selge overnatting på ethvert nettsted ved å gi direkte inventaradministrasjon, dynamiske priser, kundevarsler og kanaldistribusjon. Checkfront gjør det enkelt å utvikle virksomheten ved å automatisere administrasjonen og oppbevare alle forretningsverktøyene på ett sted. Lær mer om Checkfront

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Gjesteerfaringsstyring
  • CRM-modul
  • Ratehåndtering
  • Vedlikeholdsstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Nettbooking
  • Rapportering/analyse
  • GDS/OTA-integrasjon
  • Innebygd regnskap
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
Med LS Central kan du styre hotellet, kundeservicen, handelen og arrangementene fra én plattform. Du får den dyptgående industrifunksjonen du trenger, uten å måtte bytte system. Og siden all informasjonen din er i én database, får du full oversikt over hele virksomheten og gjestene dine. Administrer bestillinger fra gjester, grupper og bedrifter. Få oversikt over statusen for vedlikehold, rengjøring og reservasjoner i sanntid, få maksimalt ut av rombelegg og mye mer. Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Gjesteerfaringsstyring
  • CRM-modul
  • Ratehåndtering
  • Vedlikeholdsstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Nettbooking
  • Rapportering/analyse
  • GDS/OTA-integrasjon
  • Innebygd regnskap
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring