17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Venue Management programvare

Programvare for arrangementsadministrasjon automatiserer markedsføring, registrering, koordinering og planlegging av arrangementer. Planleggere bruker programmer for arrangementsadministrasjon til å administrere planleggingen av og prosessen med møter og arrangementer, inkludert markedsføring, deltakerregistrering, laging av skilt, kalendergenerering og administrasjon av arrangementssted. Disse programmene tilbyr også en rekke selvbetjeningsfunksjoner for arrangementsdeltakere, for eksempel registrering på nettet, levering av innhold og avgiftsbetaling. Programvare for arrangementsadministrasjon er forbundet med registreringsprogramvare og programvare for billettsystemer.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Venue Management programvare.

Norge Vis lokale produkter
28 resultater
Administrer enkelt hele prosessen for online-, live- og hybridhendelser gjennom automatisering av de fleste prosesser. Lær mer om idloom.events
idloom.events er programvareløsningen for arrangementene dine, fra oppretting av nettsted til innsjekking og fakturering. • Deltakeradministrasjon: administrere gjestelister, filtrere og kommunisere med deltakere osv. • Transaksjoner: administrere deltakeres betalinger, transaksjoner og refusjoner. Vi tar ingen gebyrer på billetter. • Håndtering av merker: opprett design for merker eller navneskilt for hele gjestelisten din. • Statistikkoversikt: dataeksport i formatene xls, csv og pdf. • Betalingshåndtering: fakturaer, kreditnotaer osv. Lær mer om idloom.events

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
SCOOCS: en komplett plattform som er helt tilpassbar, svært interaktiv, helt i overholdelse med personvernforordningen og dekker alle dine behov for virtuelle og hybride arrangementer. Lær mer om SCOOCS
SCOOCS er en engasjerende, oppslukende og komplett plattform for arrangementsadministrasjon, med fokus på bærekraft. SCOOCS kan brukes til raskt og enkelt oppsett og administrasjon av et helt tilpassbart, flerspråklig arrangement som er helt i overholdelse med personvernforordningen, enten det gjelder et nettseminar for 30 deltakere, en omreisende produktkampanje for 3000 deltakere eller et internasjonalt årlig forum for 100 000 deltakere. Funksjoner: strømming i sanntid, videorom, utstillerstand, akademiske plakater, KI-basert partnerformidling, nettverksbord, beregning av karbonavtrykk og mer! Lær mer om SCOOCS

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
RSVPify er en ledende plattform for arrangementsadministrasjon som bidrar til å effektivisere arrangementer, hele veien fra gjesteregistrering til lansering. Lær mer om RSVPify
En ledende, altomfattende plattform for arrangementsadministrasjon som 30 % av Fortune 500-bedriftene setter sin lit til. Håndter store og små arrangementer enkelt og hold søkelyset på merkevaren din. Den har kraftige funksjoner, som e-postinvitasjoner, registrering på nett og RSVP, tilpasset datainnsamling, administrering av gjestelister, menypreferanser, administrasjon av underarrangementer, personvern/eksklusivitet for arrangementer, dra-og-slipp-kart over plasser, innsjekking og mye mer. Lær mer om RSVPify

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
En rekke selskaper bruker Bitrix24 som gratis programvare for hendelsesadministrasjon, siden den leveres med alle nødvendige verktøy for jobben. Lær mer om Bitrix24
En rekke selskaper bruker Bitrix24 som gratis programvare for hendelsesadministrasjon, siden den leveres med alle nødvendige verktøy for jobben. For det første har den en CRM- og klientadministrasjonsmodul som lar deg opprette pristilbud og fakturaer, sende e-poster og administrere leverandører. For det andre har den delte kalendere som lar deg planlegge og reservere flere lokaler på én gang. For det tredje har den en prosjektadministrasjonsmodul og oppgavemaler som arrangører kan bruke til å administrere personalet. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
På monday.com kan team organisere alle aspekter av kommende arrangementer fra registrering til tilbakemelding på én fleksibel plattform uten kode.
På den åpne dra-og-slipp-plattformen til monday.com kan markedsføringsteam bygge de perfekte verktøyene for å administrere arrangementer på en fleksibel plattform uten koder. Overvåk budsjettering, leverandører, driftsledelse, kampanjeadministrasjon og arrangementskampanje på ett praktisk sted. Tilordne deretter jobber til forskjellige kolleger slik at alle vet nøyaktig hva de skal gjøre, og i hvilken prioriteringsrekkefølge. Organisasjoner kan overvåke konferanser, bedriftsarrangementer og webinarer i sanntid, fra registrering før arrangementet til tilbakemelding etter arrangementet. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Wrike er en programvareløsning for arrangementsadministrasjon, med funksjoner som inkluderer maler, Gantt-diagrammer, korrekturverktøy, rapporter og mer.
Wrike er en programvareløsning for arrangementsadministrasjon som er betrodd av over to millioner mennesker over hele verden. Start prosessen med en mal for arrangementsadministrasjon og tilordne oppgaver til teammedlemmer. Bygg tidslinjen for prosjektet ditt i et fleksibelt Gantt-diagram – juster datoene enkelt med et dra-og-slipp-verktøy. Legg til tilbakemeldinger direkte i digitale ressurser og gi godkjenninger raskere med intuitive korrekturverktøy. Spor kampanjeresultatene og analyser dem med tilpassede rapporter. Jobb smartere, ikke hardere, med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
En fullstendig plattform for markedsførings- og arrangementsadministrasjon som håndterer hele arrangementssyklusen (fysisk og virtuelt) fra A til Å.
Cvent er en komplett arrangementsplattform for alle typer arrangementer. Plattformen vår forenkler administrasjonen av hvert trinn i arrangementssyklusen, samtidig som den gir deg informasjonen og innsikten du trenger for å maksimere verdien. Enten arrangementet er fysisk, virtuelt eller hybrid, har du alt du trenger for å finne leverandører, engasjere deltakere, maksimere sponsorverdien og fange opp viktig arrangementsinformasjon. Lær mer om Cvent Event Management

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Alt du trenger for å administrere arrangementsvirksomheten din: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
HoneyBook gjør det enkelt for arrangementsledere å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt – alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Du drømmer om det. Ticket Tailor selger billettene til det. Ticket Tailor er en billettplattform som er enkel i bruk og gir deg full kontroll over billettsalget.
Selg billetter direkte til deltakerne fra én brukervennlig og funksjonsrik billettplattform. - fleksible planer uten kontrakter - lave gebyrer (forhåndsbetaling fra $ 0,26) - betaling direkte via Stripe eller PayPal - skreddersydd billettsalg - bookingsskjemaer på nettstedet ditt - innsamling, bevaring og eierskap av egne deltakerdata - gratis innsjekkingsapp - plasskart - integrering med flere verktøy tilgjengelig - rabattkoder og kupongkoder - dashbordrapportering - eksepsjonell kundestøtte Lær mer om Ticket Tailor

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Slido hjelper deg å få mest mulig ut av bedrifts- eller teammøtet med spørsmål og svar, meningsmåling, idédugnad og spørrekonkurranser.
Slido er en av de bransjeledende plattformene for samhandling med publikum. Spørsmål og svar-funksjonene hjelper deg med å få mest mulig ut av bedrifts- og teammøter, i tillegg til arrangementer, enten de er personlige, virtuelle eller hybride. Slido fungerer med populære videokonferanse- og presentasjonsplattformer og integreres sømløst med Webex, Microsoft Teams, PowerPoint og Google Slides. Siden stiftelsen i 2012 har Slido blitt brukt mer enn 1,8 millioner ganger og engasjert over 55 millioner aktive deltakere. Lær mer om Slido

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Kjør forbindelser og engasjementsdrevne nettseminarer, arrangementer, konferanser, messer og møter som skiller seg ut.
Kjør forbindelser og engasjementsdrevne nettseminarer, hybride arrangementer, konferanser, messer og møter som skiller seg ut. Airmeet gir deg ikke bare kraften til å gjennomføre og tjene penger på arrangementene dine, men sørger også for å holde fokus på målgruppen gjennom samtale- og engasjementsområder som kan tilpasses. Over 2500 varemerker som Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank og University of Toronto arrangerer tusenvis av arrangementer på Airmeet hver måned, over hele verden. Lær mer om Airmeet

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
En rimelig, alt-i-ett arrangementsplattform. Umiddelbare utbetalinger, live support 24/7. Kun for $ 1 per billett pluss 1 % av billettsalget.
Gi deltakerne en ende-til-ende-opplevelse med denne plattformen for billettsalg til arrangementer. Bruk den som en frittstående tjeneste, eller kombiner den med mobile, stille auksjoner for å skape en sømløs overgang fra billettkjøp til donasjon for dine besøkende. Accelevents billettservice koster kun $ 1 per billett pluss 1 % av billettsalget (alle gebyrer kan betales av dine billettkjøpere). Du kan lage skreddersydde billettyper, og begynne å selge på nett i løpet av minutter. Lær mer om Accelevents

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Beyonk Group tilbyr enkel, kraftig og brukervennlig bestillingsprogramvare og markedsføringsverktøy for turisme- og fritidsbransjen.
Beyonk Group tilbyr enkel, kraftig og brukervennlig bestillingsprogramvare for turisme- og fritidsbransjen. Tusenvis av aktivitetsleverandører, attraksjoner, turer og arrangementer av alle størrelser bruker Beyonk til å selge, administrere og utvide virksomheten sin på nettet. Beyonk er dedikert til å lage en mest mulig sømløs bestillingsopplevelse, samtidig som de tilbyr alle verktøy, funksjoner og rapporteringer som trengs for å maksimere virksomheten din, inkludert å redusere admin, øke billettsalget og glede kundene dine. Lær mer om Beyonk

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Brukervennlig arrangementsverktøy med hovedfokus på brukeropplevelsen og flotte funksjoner som engasjerer deltakerne via mobil og nettapp.
Eventee er det mest brukervennlige verktøyet for å organisere personlige og hybride arrangementer. Det intuitive og flotte grensesnittet til både mobil- og nettappen gjør at du enkelt kan administrere arrangementet, øke deltakerengasjementet og forbedre den generelle opplevelsen av arrangementet. Dra nytte av funksjonene Eventee tilbyr: Direkte spørsmål og avstemninger, direktesending, bestillinger, nyhetsfeed, nettverk, partnere, tilpassede integrasjoner, tilpasset merkevarebygging og mer. Start din gratis prøveperiode på https://eventee.co! Lær mer om Eventee

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Nutickets’ alt-i-ett-plattform gjør det mulig for globale merkevarer å organisere fysiske, virtuelle og hybride arrangementer. En av de mest enhetlige arrangementsplattformene som finnes.
Nutickets’ alt-i-ett arrangementsplattform gjør det mulig for globale merkevarer å organisere fysiske, virtuelle og hybride arrangementer. Nutickets er en av de mest enhetlige arrangementsplattformene på markedet og gir deg alt du trenger for å promotere, planlegge og analysere arrangementene dine. Opplev teknologien som er bevist å hjelpe profesjonelle arrangører med å utvikle virksomheten sin. Lær mer om Nutickets

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Norge Lokalt produkt
Highered brukes av over 700 skoler i 91 land, og arbeidsgivere i alle bransjer bruker det til å organisere virtuelle arrangementer.
Highered Virtual Events er en skybasert plattform som hjelper arbeidsgivere og universiteter med å arrangere virtuelle arrangementer. Vi brukes av over 700 skoler og universiteter i 91 land og av organisasjoner i alle bransjer. Vi har alle funksjonene du trenger, blant annet fleksibelt oppsett, standard- og videochat, brukerstøtte i sanntid, sanntidsanalyse og promotering av arrangementer. Hold webinarer under arrangementet ved hjelp av nettkonferanseverktøyet du foretrekker. Lær mer om Highered

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Del lidenskapen din med et globalt publikum. Si hei til alt-i-ett-plattformen som gir liv til både virtuelle og fysiske arrangementer.
Med HeySummit står lidenskapen din i sentrum. Si hei til alt-i-ett-plattformen som gir liv til dine virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er på tide å utvide publikummet ditt og tjene penger på lidenskapen din. For små og store arrangementer, og alt derimellom. Skal du arrangere et enkeltstående webinar, en uformell samtale en gang i måneden, eller et arrengement over flere dager med flere foredragsholdere? Alle arrangementer finner et hjem på HeySummit. Vår kraftfulle alt-i-ett-plattform støtter samlinger av enhver størrelse, hyppighet og kompleksitet. Lær mer om HeySummit

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Det beste fullverdige programtillegget for administrasjon av arrangementer i WordPress.
WP Event Manager er et lett, skalerbart og fullverdig programtillegg som hjelper deg med å administrere arrangementer og legge til arrangementsoppføringer på WordPress-nettstedet ditt. Kortkoden viser alle arrangementene, fungerer med alle temaer og er veldig enkel å sette opp og tilpasse. På innstillingssidene kan du velge hvordan du vil at arrangementet skal vises. Lær mer om WP Event Manager

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Automatiser arbeidsflyten rundt planlegging og kommunikasjon med de ansatte. Skreddersydd til bedrifter i arrangementsbransjen.
Event Staff App er en program- og mobilapp-pakke som har hjulpet arrangementsbedrifter med å optimalisere hvordan de planlegger og administrerer sine arrangementsansatte i over 10 år. Den bransjeledende funksjonaliteten for tekstmeldinger gjør det superenkelt å engasjere de ansatte, og det vil redusere antall timer du bruker hver uke med planlegging og kommunikasjon. Registrer deg for en gratis prøveperiode på 1 måned i dag for å se den i aksjon + få en demo fra teamet! Lær mer om Event Staff App

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Markedsføringsplattform for B2B-arrangementer med verktøy og for å bygge fantastiske kunderelasjoner.
SpotMe er B2B-plattformen for markedsføring av arrangementer med verktøy og for å bygge fantastiske kunderelasjoner. Fra live til on-demand – planleggere kan enkelt levere hybride, virtuelle og lokale arrangementer, digitale opplevelser og arrangementsapper som målgruppen elsker. Planleggere har verktøyene for å bygge et fremgangsrikt fellesskap både på og utenfor Internett, fra gruppeøkter til personlige agendaer til toveiskommunikasjon og spillifisering. SpotMe leverer merkevareløsninger til over 250 globale merkevarer på nettet Lær mer om SpotMe

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
InviteDesk er en nettbasert plattform for å få de rette gjestene til å delta på arrangementer gjennom markedsføringsautomatisering, samarbeid og innsikt.
InviteDesk er en programvare for markedsføring av arrangementer som hjelper organisasjoner å forbedre deres ROI for arrangementer. Med InviteDesk får du de gjestene du ønsker ved å gjøre det mulig for markedsførings- og salgsteamene dine å samarbeide i full åpenhet om gjestelister og prioritering av førstevalgsgjester. Opprett alt du trenger for å kjøre et vellykket arrangement – invitasjoner, landingssider, registreringssider og fullstendige e-postsekvenser. InviteDesk kan enkelt integreres i CRM-systemet ditt for å sikre at hele organiseringen er samlet på ett sted. Lær mer om InviteDesk

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
PouchNATION er en alt-i-ett kontantløs og gjesteadministrasjonsløsning for arrangementer ved hjelp av NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-basert plattform med NFC-bærbar teknologi og en alt-i-ett-løsning for gjesteadministrasjon, fokusert på lokaler og live-arrangementer for å digitalisere driften og levere en bekymringsfri opplevelse til gjestene, på nett og/eller frakoblet, og gi avansert innsikt som øker inntektene og effektiviteten. Vi søker kontinuerlig etter å tilby bedre løsninger med konstant utvikling av vår interne teknologi. Lær mer om PouchNATION

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring
Utviklet for å imponere – Jugo er en skalerbar, unik virtuell møteplattform som er laget for møter som virkelig betyr noe.
Vink farvel til kjedelige nettmøter. Ønsk heller velkommen til ekte mennesker i oppslukende, virtuelle møterom i 3D, uten VR-hodesett, avatarer og nedlastinger. Designet for å imponere – Jugo er en unik møteromsopplevelse. Bytt enkelt mellom roller: Bytt mellom å arrangere, presentere og delta. Møtedynamikken i den virkelige verden er tilbake. Jugo. Skapt for møter som betyr noe. Lær mer om Jugo

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Kontaktadministrasjon
  • Billettsalg
  • Rapportering/analyse
  • Utstillings-/leverandørstyring