Mest populære

Sponset

Populære programvarer

Norge Vis lokale produkter
782 resultater
En fullstendig plattform for markedsførings- og arrangementsadministrasjon som håndterer hele arrangementssyklusen (fysisk og virtuelt) fra A til Å. Lær mer om Cvent Event Management
Cvent er en komplett arrangementsplattform for alle typer arrangementer. Plattformen vår forenkler administrasjonen av hvert trinn i arrangementssyklusen, samtidig som den gir deg informasjonen og innsikten du trenger for å maksimere verdien. Enten arrangementet er fysisk, virtuelt eller hybrid, har du alt du trenger for å finne leverandører, engasjere deltakere, maksimere sponsorverdien og fange opp viktig arrangementsinformasjon. Lær mer om Cvent Event Management

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
På monday.com kan team organisere alle aspekter av kommende arrangementer fra registrering til tilbakemelding på én fleksibel plattform uten kode. Lær mer om monday marketer
På den åpne dra-og-slipp-plattformen til monday.com kan markedsføringsteam bygge de perfekte verktøyene for å administrere arrangementer på en fleksibel plattform uten koder. Overvåk budsjettering, leverandører, driftsledelse, kampanjeadministrasjon og arrangementskampanje på ett praktisk sted. Tilordne deretter jobber til forskjellige kolleger slik at alle vet nøyaktig hva de skal gjøre, og i hvilken prioriteringsrekkefølge. Organisasjoner kan overvåke konferanser, bedriftsarrangementer og webinarer i sanntid, fra registrering før arrangementet til tilbakemelding etter arrangementet. Lær mer om monday marketer

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
InviteDesk er en nettbasert plattform for å få de rette gjestene til å delta på arrangementer gjennom markedsføringsautomatisering, samarbeid og innsikt. Lær mer om InviteDesk
InviteDesk er en programvare for markedsføring av arrangementer som hjelper organisasjoner å forbedre deres ROI for arrangementer. Med InviteDesk får du de gjestene du ønsker ved å gjøre det mulig for markedsførings- og salgsteamene dine å samarbeide i full åpenhet om gjestelister og prioritering av førstevalgsgjester. Opprett alt du trenger for å kjøre et vellykket arrangement – invitasjoner, landingssider, registreringssider og fullstendige e-postsekvenser. InviteDesk kan enkelt integreres i CRM-systemet ditt for å sikre at hele organiseringen er samlet på ett sted. Lær mer om InviteDesk

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Det beste fullverdige programtillegget for administrasjon av arrangementer i WordPress. Lær mer om WP Event Manager
WP Event Manager er et lett, skalerbart og fullverdig programtillegg som hjelper deg med å administrere arrangementer og legge til arrangementsoppføringer på WordPress-nettstedet ditt. Kortkoden viser alle arrangementene, fungerer med alle temaer og er veldig enkel å sette opp og tilpasse. På innstillingssidene kan du velge hvordan du vil at arrangementet skal vises. Lær mer om WP Event Manager

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Effortlessly manage the entire process for on-line, live and hybrid events through the automation of most processes. Lær mer om idloom.events
The software solution for your events, from event website creation to check in Effortlessly manage the entire process for on-line, live and hybrid events through the automation of most processes. Cr eate a complete multipage, multilingual event website, set up custom registration processes, manage attendees and sessions, payments, badges, hotels, invoices and documents, check-in… Lær mer om idloom.events

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Manage every aspect of your event without a customer service call. 100% mobile responsive back end with two levels of user types. Lær mer om Swoogo
Take control of your events with custom registration forms, a drag-and-drop website builder, and an easy-to-learn dashboard. Create custom emails, then schedule and automate them. Streamline your marketing w/ automated emails and attendee analytics. Customize any kind of report and schedule them to be sent to the right stakeholders. Feature sponsors and guests and give them the royal treatment they deserve. Connect to CRMs like Salesforce and Marketo without extra charges. Lær mer om Swoogo

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Webex Events (tidligere Socio) gir fleksible, ende-til-ende virtuelle, fysiske og hybride arrangementsopplevelser. Lær mer om Webex Events (Formerly Socio)
Socios plattform for arrangementsadministrasjon driver virtuelle, hybride og personlige arrangementer for klienter som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University og mer, i over 70 land. Socio er bygget for arrangementer – ikke webinarer. Den bruker dra-og-slipp-teknologi, og kombinerer registrering, strømming, engasjement, sponsing og nettverksbygging for en sømløs arrangementsopplevelse. Lær mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
RSVPify er en ledende plattform for arrangementsadministrasjon som bidrar til å effektivisere arrangementer, hele veien fra gjesteregistrering til lansering. Lær mer om RSVPify
En ledende, altomfattende plattform for arrangementsadministrasjon som 30 % av Fortune 500-bedriftene setter sin lit til. Håndter store og små arrangementer enkelt og hold søkelyset på merkevaren din. Den har kraftige funksjoner, som e-postinvitasjoner, registrering på nett og RSVP, tilpasset datainnsamling, administrering av gjestelister, menypreferanser, administrasjon av underarrangementer, personvern/eksklusivitet for arrangementer, dra-og-slipp-kart over plasser, innsjekking og mye mer. Lær mer om RSVPify

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Markedsføringsplattform for B2B-arrangementer med verktøy og for å bygge fantastiske kunderelasjoner. Lær mer om SpotMe
SpotMe er B2B-plattformen for markedsføring av arrangementer med verktøy og for å bygge fantastiske kunderelasjoner. Fra live til on-demand – planleggere kan enkelt levere hybride, virtuelle og lokale arrangementer, digitale opplevelser og arrangementsapper som målgruppen elsker. Planleggere har verktøyene for å bygge et fremgangsrikt fellesskap både på og utenfor Internett, fra gruppeøkter til personlige agendaer til toveiskommunikasjon og spillifisering. SpotMe leverer merkevareløsninger til over 250 globale merkevarer på nettet Lær mer om SpotMe

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Wrike is a software solution for event management, with features including templates, Gantt charts, proofing tools, reports, and more. Lær mer om Wrike
Wrike is an event management software solution trusted by more than two million people worldwide. Kickstart the process with an event management template and assign tasks to team members. Build your project timeline on a flexible Gantt chart – adjust dates easily with a drag-and-drop builder. Add feedback directly to digital assets and accelerate approvals with intuitive proofing tools. Track your campaign performance and analyze results with custom reports. Work smarter, not harder, with Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
En rekke selskaper bruker Bitrix24 som gratis programvare for hendelsesadministrasjon, siden den leveres med alle nødvendige verktøy for jobben. Lær mer om Bitrix24
En rekke selskaper bruker Bitrix24 som gratis programvare for hendelsesadministrasjon, siden den leveres med alle nødvendige verktøy for jobben. For det første har den en CRM- og klientadministrasjons modul som lar deg opprette pristilbud og fakturaer, sende e-poster og administrere leverandører. For det andre har den delte kalendere som lar deg planlegge og reservere flere lokaler på én gang. For det tredje har den en prosjektadministrasjonsmodul og oppgavemaler som arrangører kan bruke til å administrere personalet. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
En rimelig, alt-i-ett arrangementsplattform. Umiddelbare utbetalinger, live support 24/7. Kun for $ 1 per billett pluss 1 % av billettsalget. Lær mer om Accelevents
Gi deltakerne en ende-til-ende-opplevelse med denne plattformen for billettsalg til arrangementer. Bruk den som en frittstående tjeneste, eller kombiner den med mobile, stille auksjoner for å skape en sømløs overgang fra billettkjøp til donasjon for dine besøkende. Accelevents billettservice koster kun $ 1 per billett pluss 1 % av billettsalget (alle gebyrer kan betales av dine billettkjøpere). Du kan lage skreddersydde billettyper, og begynne å selge på nett i løpet av minutter. Lær mer om Accelevents

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Slido helps you make the most out of your company or team meeting with our Q&A, polling, brainstorming and quiz features. Lær mer om Slido
Slido is the industry-leading audience interaction platform. Our Q&A, polling and quiz features help you get the most out of your company and team meetings as well as events, whether in-person, virtual or hybrid. Slido works with popular video conferencing and presentation platforms and integrates seamlessly with Webex, Microsoft Teams, PowerPoint, and Google Slides. Since its foundation in 2012, Slido has been used more than 1.8 million times and engaged over 55 million active participants. Lær mer om Slido

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Event Temple is the world's most advanced event management software platform. We connect with hundreds of web apps seamlessly! Lær mer om Event Temple
Event Temple is a modern, cloud-based Event Management software. An integrated and easy-to-use solution, Event Temple helps drive revenue growth while boosting efficiency and productivity by providing properties with a suite of sales tools including prospecting and lead management, e-proposals and contracts, event management and more - all in a sleek, intuitive platform. Lær mer om Event Temple

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
The world's event software solution with CRM, booking, registration, mobile, website, reporting and financials tools. Lær mer om Ungerboeck Software
Ungerboeck is the world's event software trusted by thousands of customers who produce millions of events. Our community of customers, spanning more than 50 countries, includes top shows from across the world; amazing performing arts venues; global convention centers; some of the worlds most visited museums, professional sports arenas & other events & venues. We provide an Event & Venue Management software solution with CRM, booking, registration, mobile, websites, reporting & financials. Lær mer om Ungerboeck Software

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Intuitive online event registration software for organization of congresses, conferences, training courses, workshops and other events Lær mer om Konfeo
Konfeo is an online event registration software which enables you to quickly create an event, customize registration form and sell tickets or seats. Whether you are organizing a major conference, congress, training course or workshop, Konfeo is the perfect solution. Over 4,500 event organizers and over 500,000 participants have trusted us so far. Konfeo is a highly intuitive, advanced application for efficient management of any type of event. Lær mer om Konfeo

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia. Lær mer om Priava
Priava is purpose-built for event management, conferencing and performing arts venues. With our easy-to-use web interface, the software requires minimal training, yet its powerful functionality provides for any degree of complexity involved with your events, including task management, tracking event logistics, CRM, sales & marketing, quoting, catering, ticketing and equipment hire. Priava offers event planners access to their key event information from any location on any device, at any time. Lær mer om Priava

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Fully automate your corporate spending & payment process; focus on the tasks that really add value and leave the rest to Yokoy's AI Lær mer om Yokoy
Yokoy automates business spend management with artificial intelligence by combining expense management, invoice processing, and handling of corporate cards on a single intuitive platform. With this approach, Yokoy goes beyond saving you time and money; it also provides new, data-driven insights and contributes to higher employee satisfaction. Why rely on siloed solutions when Yokoy simplifies every process step in spend management? Put your spend management on autopilot today! Lær mer om Yokoy

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Our cloud-based Events Management software provides event organisers with all the tools they need to plan, market & manage every aspect Lær mer om iVvy Event Management
Our cloud-based Events Management software provides event organisers with all the tools they need to plan, market & manage every aspect of their event easily and all in one place. From simple seminars to multi-session conferences, we have you covered. With intuitive software, beautiful web and email templates, and our new drag and drop website builder it is easy for anyone to create professional-looking event websites and emails. Lær mer om iVvy Event Management

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
App designed to help your organisation plan, create, manage, promote, track and certify. Lær mer om Attendo Plus
App designed to help your organisation plan, create, manage, promote, track and certify. Lær mer om Attendo Plus

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Create, manage and grow your online presence for your business, blog, store and more with Wix’s intuitive website creation platform.
Wix is an industry-leading web creation platform that provides everything you need to create, manage and grow your business online. Build a memorable user experience with intuitive design features and experience faster load times with enhanced performance. Reach more customers with advanced marketing and SEO tools while the ultra resilient and flexible infrastructure means your site is ready for any amount of traffic. Plus with enterprise-grade security, your visitor data stays safe 24/7. Lær mer om Wix

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform. Lær mer om Eventbrite

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
På monday.com kan team organisere alle aspekter av kommende arrangementer fra registrering til tilbakemelding på én fleksibel plattform uten kode.
På den åpne dra-og-slipp-plattformen til monday.com kan markedsføringsteam bygge de perfekte verktøyene for å administrere arrangementer på en fleksibel plattform uten koder. Overvåk budsjettering, leverandører, driftsledelse, kampanjeadministrasjon og arrangementskampanje på ett praktisk sted. Tilordne deretter jobber til forskjellige kolleger slik at alle vet nøyaktig hva de skal gjøre, og i hvilken prioriteringsrekkefølge. Organisasjoner kan overvåke konferanser, bedriftsarrangementer og webinarer i sanntid, fra registrering før arrangementet til tilbakemelding etter arrangementet. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. Lær mer om GoTo Webinar

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lær mer om Airtable

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Asset lifecycle management software built around your asset tracking needs. Depreciation, barcoding and more. Try It For Free!
Our leading asset lifecycle management software enables you to create POs, schedule services and manage vendors effortlessly. Easy depreciation management and custom reports help you make well-informe d business decisions. Use our mobile app for RFID, Barcode and QR Code scans; gain compliance with regulatory bodies. Location and maintenance histories make this a must for fixed asset management. We are also integrated with Zendesk and Jira. Try Us Out For Free! Lær mer om EZOfficeInventory

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Lær mer om Whova

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. Lær mer om StarChapter

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Everything you need to manage your event business: proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy for event managers to book more clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Lær mer om Wild Apricot

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lær mer om Tripleseat

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Create a beautiful event website in minutes. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike and MIT.
Create a beautiful event website in minutes. Build an event website, collect registrations, sell tickets, send invites, track attendees, and promote your event online. Reliable and secure. Trusted by more than 500,000 people worldwide, including planners from Nike, MIT and Refinery29. Lær mer om EventCreate

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. Lær mer om MemberClicks

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Du drømmer om det. Ticket Tailor selger billettene til det. Ticket Tailor er en billettplattform som er enkel i bruk og gir deg full kontroll over billettsalget.
Selg billetter direkte til deltakerne fra én brukervennlig og funksjonsrik billettplattform. - fleksible planer uten kontrakter - lave gebyrer (forhåndsbetaling fra $ 0,26) - betaling direkte via Stripe eller PayPal - skreddersydd billettsalg - bookingsskjemaer på nettstedet ditt - innsamling, bevaring og eierskap av egne deltakerdata - gratis innsjekkingsapp - plasskart - integrering med flere verktøy tilgjengelig - rabattkoder og kupongkoder - dashbordrapportering - eksepsjonell kundestøtte Lær mer om Ticket Tailor

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! Lær mer om eSPACE

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
vFairs is an award-winning events platform that simplifies event management through a multifunctional and flexible event technologies.
vFairs is an award-winning events platform that simplifies event management. Our platform allows organizers around the world to manage virtual, hybrid and in-person events though a consolidated event technology. Our features include attendee registration, event marketing, sponsorship and exhibitor access, badge creation and onsite check-in options, customization options for attendees through a web browser or mobile application. Lær mer om vFairs

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Event management software for fundraising including silent auctions, live auctions, online bidding, mobile bidding & more!
Simple, Affordable, Powerful software for in person, hybrid or virtual events. Supports live auctions, paper or online/mobile silent auction bidding, custom ticketing, seating management, custom color branding, donation bundling with multiple high resolution photos, guest self-checkout, monetary donations, marketing communications, detailed reporting, sponsor recognition and more. Our best in class customer service is FREE via phone or email. We're here to help! Lær mer om Silent Auction Pro

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, virtual events, fundraisers, classes, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendees and check-in easily. Lær mer om Eventzilla

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all.
TicketSource is a free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all. Promote, sell and manage any event in any venue. We’ve been in your shoes, experienced the same ticketing challenges and scaled the same ticketing peaks, so we’ve designed our ticketing system to be simple, cost-and-drama-free, basically, we get it. Lær mer om TicketSource

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
The Showpass App lets you manage your box office remotely. Add employees, create Sales teams, turn smartphones into scanners and more.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell upcoming events, merch and customize tickets to include marketing messages. Scan quickly on-site and communicate via email, surveys and texting. Showpass has updated features in response to COVID-19 to include time slot reservation software and live streaming integrations for virtual events. Lær mer om Showpass

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas. Lær mer om Evite

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Online event registration and payment processing for virtual or in-person events. Manage your data productively with Regpack.
Regpack is an online event registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual events. Features include payment plans, payments on your website, analytics and reporting, automated discounts, custom forms, and more. Our clients see an increase in registration and revenue growth and are more efficient in day-to-day tasks. Learn why Regpack is a top-rated event solution. Lær mer om Regpack

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 10,000 nonprofits raise $4 billion for their causes. Lær mer om OneCause

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. Lær mer om MemberPlanet

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
A full-service, web-based event management platform for live and virtual golf fundraisers.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Lær mer om GolfStatus

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
One platform for everything: Tickets, Merchandise, Donations, Gift Cards, a Loyalty Program, Subscriptions and Patron Management.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift cards, reserved seating with social distancing, subscriptions, merchandise, customer loyalty, coupons, and surveys. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. Lær mer om ThunderTix

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Inspire and engage donors with our smart, simple online fundraising, event and donor management tools with GiveSmart.
GiveSmart is the easy-to-use, innovative, and modern online fundraising and donor management platform that elevates any fundraiser. From mobile-friendly silent auctions to dynamic peer-to-peer events and guest management to donor engagement, we’re the solution to turn your mission into something that moves donors. We’ve helped thousands of nonprofits raise $5.3+ billion. Our full suite of solutions and expert support helps you exceed your fundraising, event, and donor management goals. Lær mer om GiveSmart

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Make your hybrid meetings and classes unmissable with Vevox, the number one rated polling and Q&A platform. Hear every voice.
Vevox is a real-time polling and anonymous Q&A platform for audience engagement. Rated number 1 by our users, Vevox makes virtual and hybrid meetings & classes unmissable by providing participants, wherever they are located, the opportunity to have an equal say. Make your hybrid meetings and classes unmissable, interactive, democratic – and more fun! Lær mer om Vevox

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester
Kjør forbindelser og engasjementsdrevne nettseminarer, arrangementer, konferanser, messer og møter som skiller seg ut.
Kjør forbindelser og engasjementsdrevne nettseminarer, hybride arrangementer, konferanser, messer og møter som skiller seg ut. Airmeet gir deg ikke bare kraften til å gjennomføre og tjene penger på arrangementene dine, men sørger også for å holde fokus på målgruppen gjennom samtale- og engasjementsområder som kan tilpasses. Over 2500 varemerker som Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank og University of Toronto arrangerer tusenvis av arrangementer på Airmeet hver måned, over hele verden. Lær mer om Airmeet

Funksjoner

  • Merkebehandling
  • Utstillings-/leverandørstyring
  • Billettsalg
  • Sosial forfremmelse
  • Spillifisering
  • Konferanser/konvensjoner
  • Bryllup/fester