17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Restaurant verktøy

Programvare for restaurantledelse integrerer og automatiserer regnskapsføring, planlegging og lagerkontroll for restauranter. Programmer for restaurantledelse har vanligvis et bredt spekter av funksjoner som utgjør tradisjonelle forretningsnødvendigheter som regnskap, kundekontaktinformasjon, leverandørdata og lønningsliste, samt restaurantspesifikke krav, slik som administrering av bordreservasjoner, administrering av gjester og prisfastsettelse for menyer. Disse programmene kan også integreres med salgstedsprogramvare (POS-systemer) og elektronisk behandling av kredittkort. Programvare for restaurantledelse er relatert til programvare for distribusjonstjenester for matvarer og programvare for administrasjon av matvaretjenester.

4 resultater
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter. Toast er spesialbygget for matservering og er bemerkelsesverdig enkel å bruke. Toast-kunder kan enkelt oppfylle bestillinger, oppdatere online og interne menyer og administrere lønningslister for ansatte. Med nettbestilling, avansert sanntidsrapportering og lojalitetsprogrammer innebygd, eliminerer Toast behovet for å sjonglere flere leverandører og reduserer kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Bestillingsoppføring
  • Kjøkken-/menyledelse
  • Ventelistebehandling
  • Nettbestilling
  • Salgsrapporter
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering/analyse
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
Administrer restaurantens drift, kanaler og prosesser i ett programvaremiljø. LS Central utvider ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, og gjør det mulig for deg å administrere hele bedriften din - det finansielle, salgspunkter (POS), drift, administrasjon av forsyningskjeden, beholdning, nettkanaler og kundelojalitet – alt på én plattform. Administrer priser, menyer, ingredienser, kampanjer, tilbud og mer. Ideell for restauranter med mer enn 50 ansatte eller F&B- / matserveringskjeder Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Bestillingsoppføring
  • Kjøkken-/menyledelse
  • Ventelistebehandling
  • Nettbestilling
  • Salgsrapporter
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering/analyse
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
Ta kontroll over administrasjonen av restauranten din. Legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter – helt gratis.
Ta kontroll over administrasjonen din med hjelp av en enkel og elegant plattform. Oppdater menyer og priser, administrer nettbestillinger, vis salgsrapporter, start markedsføringskampanjer på tvers av flere restaurantsteder fra hvilken som helst nettleser og integrer sømløst med Oracle Simphony Essentials POS for å få virksomheten til å vokse. Alt dette kan enkelt gjøres med GloriaFood. Opprett en gratis konto og legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Lær mer om GloriaFood

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Bestillingsoppføring
  • Kjøkken-/menyledelse
  • Ventelistebehandling
  • Nettbestilling
  • Salgsrapporter
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering/analyse
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring
Simphony POS er utviklet for komplett restaurantadministrasjon for bedrifter av alle typer og størrelser. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1.
Oracle Simphony POS tilbyr komplett restaurantadministrasjon. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset skalerbarhet. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Personaladministrasjon
  • Bestillingsoppføring
  • Kjøkken-/menyledelse
  • Ventelistebehandling
  • Nettbestilling
  • Salgsrapporter
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering/analyse
  • Salgssted (POS)
  • Inventarstyring