17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Food Service Management Software

Programvare for administrasjon av mattjenester gjør det mulig med administrasjon av lagerkontroll, innkjøp, mottak og oppskrifter for både offentlige og private matserveringsvirksomheter. Organisasjoner bruker disse programmene til å administrere sine administrative funksjoner samt kundeforhold og regnskapsbehov. Programvare for administrasjon av mattjenester hjelper til med å kontrollere kostnader, overvåke varelager og automatisere arbeidskrevende oppgaver. Programvare for administrasjon av mattjenester er forbundet med programvare for catering, programvare for distribusjon av mat og programvare for administrasjon av restauranter.

3 resultater
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Menyplanlegging
  • Multiplassering
  • Kostnadssporing
  • Inventarbeholdningssporing
  • Ernæringsanalyse
  • Automatisert planlegging
  • Fakturering og regningsskriving
  • Salgssted (POS)
  • Cateringstyring
Automatiser arbeidsflyten rundt planlegging og kommunikasjon med de ansatte. Skreddersydd til bedrifter i arrangementsbransjen.
Event Staff App er en program- og mobilapp-pakke som har hjulpet arrangementsbedrifter med å optimalisere hvordan de planlegger og administrerer sine arrangementsansatte i over 10 år. Den bransjeledende funksjonaliteten for tekstmeldinger gjør det superenkelt å engasjere de ansatte, og det vil redusere antall timer du bruker hver uke med planlegging og kommunikasjon. Registrer deg for en gratis prøveperiode på 1 måned i dag for å se den i aksjon + få en demo fra teamet! Lær mer om Event Staff App

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Menyplanlegging
  • Multiplassering
  • Kostnadssporing
  • Inventarbeholdningssporing
  • Ernæringsanalyse
  • Automatisert planlegging
  • Fakturering og regningsskriving
  • Salgssted (POS)
  • Cateringstyring
Oracle Simphony POS effektiviserer administrasjon av matservering for restauranter. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1.
Oracle Simphony POS effektiviserer administrasjon av matservering for restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitetsprogrammer med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Menyplanlegging
  • Multiplassering
  • Kostnadssporing
  • Inventarbeholdningssporing
  • Ernæringsanalyse
  • Automatisert planlegging
  • Fakturering og regningsskriving
  • Salgssted (POS)
  • Cateringstyring