Filtrer resultater (2)
Prisvalg
2 resultater
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent.
Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid.
I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1.
Lær mer om HoneyBook
...
Les mer
Funksjoner
- Bestillingsbehandling
- Bankettledelse
- Fakturering og regningsskriving
- Arrangementsstyring
- Inventarstyring
- Kjøkken-/menyledelse
- Pristilbud/estimater
- Arrangementsplanlegging
- Nettbestilling
Automatiser arbeidsflyten rundt planlegging og kommunikasjon med de ansatte. Skreddersydd til bedrifter i arrangementsbransjen.
Event Staff App er en program- og mobilapp-pakke som har hjulpet arrangementsbedrifter med å optimalisere hvordan de planlegger og administrerer sine arrangementsansatte i over 10 år. Den bransjeledende funksjonaliteten for tekstmeldinger gjør det superenkelt å engasjere de ansatte, og det vil redusere antall timer du bruker hver uke med planlegging og kommunikasjon.
Registrer deg for en gratis prøveperiode på 1 måned i dag for å se den i aksjon + få en demo fra teamet!
Lær mer om Event Staff App
...
Les mer
Funksjoner
- Bestillingsbehandling
- Bankettledelse
- Fakturering og regningsskriving
- Arrangementsstyring
- Inventarstyring
- Kjøkken-/menyledelse
- Pristilbud/estimater
- Arrangementsplanlegging
- Nettbestilling