17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

CRM-system

Programvare for kunderelasjonshåndtering (CRM-system) gjør det mulig med administrasjon av kundeinteraksjon, kundestøtte og kundeforhold. Formålet til et CRM-verktøy er å gjøre det mulig for organisasjoner å bedre administrere sine kunder gjennom innføring av pålitelige systemer, prosesser og prosedyrer. CRM-software integrerer organisasjonsprosesser på tvers av markedsførings-, salgs- og kundetjenester. CRM-program er knyttet til programvare for administrasjon av kontrakter og programvare for elektronisk kunderelasjonshåndtering. Bruk Capterra til å finne riktig CRM-system for virksomheten din i Norge.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien CRM-system.

28 resultater

Et visuelt og brukervennlig CRM-system tilpasset dine behov for en enklere arbeidsdag. Lær mer om Lime CRM
Lime CRM er et markedsledende og brukervennlig system som forenkler arbeidsdagen for deg og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, virksomhet og kampanjer på ett sted. Med smarte integrasjoner mot dine andre systemer gir Lime CRM deg oversikt over virksomheten og hindrer dobbeltarbeid. Lime finnes i et skymiljø eller på din egen server. Optimal for 10 brukere og oppover. Lær mer om Lime CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer. Lær mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
monday.com, en robust CRM-programvare, ideell for kunderelasjonsstyring med et svært sikkert miljø for dine kundedata. Lær mer om monday CRM
monday.com er en kraftig CRM-plattform som lar deg sømløst administrere alt CRM på ett svært sikkert sted. Det enkle oppsettet og det intuitive grensesnittet betyr smidig oppstart og rask innføring for teamet ditt. Du kan enkelt administrere kunderelasjoner med effektive automatiseringer, integreringer, dashbord, tilpassbare arbeidsflyt og flere datavisninger. Spar tid, øk effektiviteten og koble alt fra salgsrørledninger til kundeprosjekter direkte til en CRM-plattform som oppfyller dine unike behov. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Bitrix24 er en ledende, gratis CRM-programvare på nett som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Du får e-postmarkedsføring, pristilbud, og fakturering. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende, gratis CRM-programvare på nett som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. Den gratis utgaven kommer også med e-postmarkedsføring og telefoni. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Zendesk Sell er en CRM-salgsprogramvare som hjelper deg med å selge mer.
Zendesk Sell er en CRM-salgsprogramvare som hjelper deg med å selge mer. Denne salgsplattformen sporer alle kundeinteraksjonene dine i ett enhetlig grensesnitt. Det er raskt å implementere og enkelt å bruke: 70 % av selskapene er i stand til å få Sell i gang i løpet av 7 dager eller mindre. Teamene dine vil kunne fokusere på å selge i stedet for administrativt arbeid, og kan bruke mindre tid på dataregistrering. 80 % av kundene er enige i at Zendesk har gjort teamene deres mer effektive. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Få alle verktøyene du trenger for å bygge bedre kundeforhold på nettet under ett tak.
Brevo hjelper bedrifter med å bygge og utvikle relasjoner gjennom markedsføringsautomatisering, e-postkampanjer, transaksjonse-poster, SMS-meldinger, chat, CRM, Facebook-annonser og målrettingsannonser. Hva gjør SendinBlue annerledes? Brevo drives av et førsteklasses kundeserviceteam som tilbyr prisplaner som garantert vil gi deg et smil om munnen. Plattformen kombinerer en robust pakke med tjenester i én brukervennlig løsning. Lær mer om Brevo

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
NetSuite CRM gir virksomheten din kraftige front-office-funksjoner i én enkelt, skybasert CRM-løsning.
Det første og siste forretningssystemet du noensinne vil trenge. NetSuite sørger for en sømløs informasjonsstrøm gjennom hele kundens livssyklus, fra salgsmulighet til salgsordre, oppfyllelse, nysalg, mersalg, kryssalg og support. Integrerer viktige kundeberegninger med økonomi i ett enhetlig system for å gi deg ende-til-ende-forretningssynlighet, slik at du kan gjøre komplekse utfordringer om til smarte løsninger. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Hold oversikt over de beste salgsmulighetene, tilpass salgssykluser, kontroller statistikk/prognoser og mer med Odoo CRM.
Med over 5 millioner brukere er Odoo en av de ledende CRM-programvarene med åpen kildekode Salgsteam kan enkelt holde oversikt over de beste salgsmulighetene. Brukerne kan tilpasse salgssyklusen, ta kontroll over statistikk/prognoser og lage fantastiske automatiseringer av markedsføringskampanjer for å øke det totale salgsvolumet. Salgsteam kan analysere kvaliteten på salgsmulighetene, ta raskere beslutninger og spare tid ved å integrere e-poster fra alle kontakter direkte i denne fullintegrerte appen. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
EngageBay er et alt-i-ett CRM med automatisering av markedsføring, salg og service samlet i én enkelt plattform.
EngageBay CRM inneholder et sett med rike funksjoner som gir effektiv administrasjon av kundeforhold. Den inneholder også en full stabel med automatiseringsfunksjoner for markedsføring, salg og service for å skalere virksomheten. Den brede listen av funksjoner lar deg fange opp leads, pleie og kommunisere med dem, konvertere dem til fornøyde kunder og gi en overlegen kundeopplevelse ved hjelp av den enhetlige plattformen. Slutt å betale for funksjoner du ikke trenger, og bytt til EngageBay i dag. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
CRM-løsning for bedrifter i vekst for å fange opp ny virksomhet, spore kundeinteraksjon etter salg og prosjektlevering.
Insightly er en kraftig, brukervennlig CRM-programvare med integrerte integreringer til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære programmer. Med mer enn 1,5 millioner brukere i en rekke bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare. Bedrifter bruker Insightly til å administrere kontakter på hvert trinn av salgsprosessen, spore kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og mer. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Alle CRM-verktøy du trenger for å administrere kunder, tilbud, kontrakter, fakturaer, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
En CRM for selvstendig næringsdrivende – HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er et alt-i-ett CRM med automatisering av salg, markedsføring og service samlet i én enkelt plattform. Programvaren har salgssporing, kontaktadministrasjon, markedsføringsautomatisering, nettanalyse, toveis e-post, telefoni og brukerstøtte med et enkelt, rent og moderne grensesnitt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Front er løsningen for deg som ønsker god administrasjon av kundeforholdene. Finn ut hvorfor over 8000 selskaper bruker Front.
Front er den beste CRM-programvaren for salg, kundeservice og kundestøtte, og den fokuserer på å bygge sterkere forhold med kundeemner og klienter. Med Front får du samarbeidsfunksjoner og kontekstuelle data til hjelp når du snakker med potensielle og eksisterende klienter, slik at all kommunikasjon blir rask, presis og personlig. Finn ut hvorfor over 8000 selskaper bygger sterkere relasjoner med Front. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Kajabi CRM støtter sømløst resten av din kunnskapsbaserte nettbaserte virksomhet med lederadministrasjon og pleie.
Kajabi CRM kan enkelt integreres med resten av den kunnskapsbaserte nettbaserte virksomheten. Administrer dine salgsmuligheter og kunder med tilpassede tagger og nyttig innebygd segmentering. Bruk automatiseringer mellom e-postmarkedsføring, nettstedskjemaer og utsjekking for å hjelpe kundene gjennom salgstrakten. Importer enkelt eksisterende kontakter. Denne CRM-en støtter din markedsføring sømløst. Lær mer om Kajabi

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
CRM-løsning for boliglån som hjelper brukere med markedsføringsautomatisering, lånedokumentadministrasjon, analyser og mer til å utvide pipelinen.
Jungo er et CRM-system for låneadministrasjon som er utviklet i Salesforce og kan skreddersys etter dine behov. Nøkkelfunksjoner: Markedsføring: Innebygde e-postmaler og dryppkampanjer for alle typer kontakter i databasen din. Automatiseringer: Hendelsesutløste automatiseringer for å eliminere repeterende oppgaver. LOS-integreringer: Jungo integreres med den beste programvaren for låneopprinnelse. Gratis demonstrasjon: XX Lær mer om Jungo

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Plattform for salgsakselerasjon for verdens største finansinstitusjoner.
Vymo er Sales Acceleration Platform for ledende finansinstitusjoner over hele verden. Det løser for frontlinjepersonell, salgsledere og forretningsledere gjennom mobilitet, innsikt og bransje-playbooks. Mer enn 60 globale finansinstitusjoner bruker Vymo til å løse over 18 bransjerelevante brukstilfeller, det være seg fra allokering av salgsmuligheter til de best egnede selgerne til identifikasjon av potensielle muligheter for kryssalg samt drive konverteringer. Lær mer om Vymo

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
IDX-nettsted, eiendoms-CRM og markedsføringsløsninger som hjelper eiendomsmeglere og meglere å utvide virksomheten sin.
I over 20 år har tusenvis av eiendomsmeglere stolt på EcoTrack Fleet Management for å levere de beste eiendomssøkene og teknologiløsningene som hjelper dem med å tiltrekke flere kunder. Det har mye mer enn bare eiendomssøk, og tilbyr komplette løsninger som hjelper deg med å tiltrekke deg nye prospekter, finne salgsmuligheter, inngå avtaler med kunder og bygge opp nye forretningsmuligheter. Du kan legge til tjenesten til ethvert nettsted, uten å måtte ramme inn, eller du kan få en av de bruksklare nettstedene med IDX-eiendomssøk. Lær mer om iHomefinder

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Orderry for lokale servicebedrifter. Administrasjon av kunder og kundeemner, behandling av tjenester og salg, samt analyse og rapportering i ett grensesnitt.
Orderry er en SaaS-løsning for administrasjon av kundeforhold i serviceselskaper med én eller flere avdelinger. Samle kundedata i én lett tilgjengelig database, spor kommunikasjons- og betalingshistorikk, behandle kundeemner og sett opp rabatter og automatiserte varsler. I tillegg til CRM effektiviserer Orderry arbeidsordrebehandling, salg, lagerstyring, lønning, skatteberegning, avtaleplanlegging, økonomi og analyse. Praktiske apper for ledere og teknikere i felten er også tilgjengelige. Lær mer om Orderry

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Lær mer om VOGSY

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling
Et lokalt DMS-verktøy som hjelper bilforhandlere med å administrere kundeforhold, prospektering, salg og avtaler.
Et lokalt DMS-verktøy som hjelper bilforhandlere med å administrere kundeforhold, prospektering, salg og avtaler. Lær mer om PBS Systems

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Territorieforvaltning
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Segmentering
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Oppgavebehandling