15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Portalprogramvare

Portalprogramvare gir en sikker, felles gateway til bedriftsdata og -programmer, noe som gir større effektivitet og muligheter for transaksjoner mellom bedrifter, bedriftsinterne transaksjoner og transaksjoner mellom bedrifter og kunder (B2B-, B2I- og B2C-transaksjoner) i både selvbetjente og behovsstyrte miljøer. Portalprogrammer har ofte robuste publiseringssystemer som legger til rette for distribusjon og presentasjon av viktige data i hele selskapet samt funksjoner for samarbeid og dokumentsynkronisering. Portalløsningene har også integrering med eksterne databaseressurser, verktøy for salg og kunderelasjonshåndtering og et bredt utvalg av rapporteringsfunksjoner. Portal software er relatert til programvare for kataloghåndtering, programvare for innholdsstyring, programvare for kunnskapshåndtering og programvare for nettsamarbeid. Bruk Capterra til å finne riktig portalprogramvare for virksomheten din i Norge.

4 resultater
Full betalingsautomatisering som eliminer de manuelle prosessene knyttet til å betale leverandører og partnere. Lær mer om Tipalti
En av verdens ledende automatiseringsløsninger for kreditorer, for leverandørgjeld og globale partnerbetalinger. Eliminerer 80 % av arbeidet rundt manuelle betalinger og gir 25 % raskere betalinger og oppgjør. Tiplati gjør det enkelt for deg å bruke leverandører, partnere og frilansere, eliminere fakturaoppføring med rask OCR-behandling og foreta globale betalinger til 190 land i lokal valuta. Inkluderer også global skatteetterlevelse, to- og treveis PO-matching, støtte for flere enheter og integreringer med ERP- og økonomisystemer. Lær mer om Tipalti

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Fildeling
  • Samarbeidsverktøy
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Datasikkerhet
  • Kalenderbehandling
  • Tilpasset merkevarebygging
  • SSL-sikkerhet
  • Klientportal
  • Styring av kunnskapsbase
Start gratis med LiveAgent og øk kundelojaliteten med den beste alt-i-ett-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
LiveAgent er en skybasert programvare for kundeportaler med over 200 kompatible integreringer. Gjør alle kundekommunikasjonskanalene dine strømlinjeformet og administrer dem fra én enkelt felles bedriftsinnboks. Få tilgang til integrasjoner på sosiale medier, ubegrenset sakshistorikk, innspillinger av samtaler, hybride saksstrømmer, med mer. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Fildeling
  • Samarbeidsverktøy
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Datasikkerhet
  • Kalenderbehandling
  • Tilpasset merkevarebygging
  • SSL-sikkerhet
  • Klientportal
  • Styring av kunnskapsbase
Bitrix24 er en ledende, gratis intranettportal med åtte millioner selskaper som bruker den over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode.
Bitrix24 er en ledende, gratis intranettportal med åtte millioner selskaper som bruker den over hele verden. Den har en sikker, nøkkelferdig løsning for intranettportal for små og mellomstore bedrifter som er utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Fildeling
  • Samarbeidsverktøy
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Datasikkerhet
  • Kalenderbehandling
  • Tilpasset merkevarebygging
  • SSL-sikkerhet
  • Klientportal
  • Styring av kunnskapsbase
Mobil først-portal som gir team i frontlinjen effektiv oppgavehåndtering, kommunikasjonsverktøy og opplæring, alt på ett sted.
YOOBIC er en alt-i-ett-portal for frontlinjearbeidere. Den gjør det mulig for bedrifter å dyktiggjøre sine ansatte innenfor bransjer som detaljhandel, hotell, produksjon, lager og bygg, uansett hvor de er, gjennom digitalt optimalisert kommunikasjon, mikrolæring og oppgaveadministrasjon. YOOBIC brukes av mer enn 150 merker og forhandlere over hele verden, inkludert Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples og Peugeot. Lær mer om YOOBIC

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Fildeling
  • Samarbeidsverktøy
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Datasikkerhet
  • Kalenderbehandling
  • Tilpasset merkevarebygging
  • SSL-sikkerhet
  • Klientportal
  • Styring av kunnskapsbase