2 resultater
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Vedlikehold av utstyr
  • Dokumentledelse
  • Administrasjon av tjenesteforespørsler
Nettbaserte og mobile løsninger som hjelper bedrifter med kartlegging, datahåndtering, prediktiv modellering, geokoding og mer.
Integrert samling av GIS-programvareprodukter; ArcGIS tilbyr unike muligheter og fleksibel lisensiering for bruk av stedsbaserte analyser i bedriftspraksisen. Få bedre innsikt ved å bruke kontekstuelle verktøy for å visualisere og analysere dataene dine. Samarbeid og del via kart, apper, dashbord og rapporter. Lær mer om ArcGIS

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Vedlikehold av utstyr
  • Dokumentledelse
  • Administrasjon av tjenesteforespørsler