15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Proposal Management Software

Programvare for forslagsadministrasjon hjelper bedrifter med å administrere forslags- og RFP-prosessen. Anbudsgivere kan raskt utarbeide gode forslag og responser på forslagsforespørsler, som er skreddersydde til hvert enkelt forslag. Programvaren kan hjelpe til med å automatisere de tidkrevende aspektene av utarbeidelse av forslagene, samtidig som den skaper et detaljert dokument med et profesjonelt utseende. Noen programvarer for forslagsadministrasjon er også godt egnet for selskaper som mottar forslag. I slike tilfeller kan programvaren hjelpe til med å organisere og evaluere ulike aspekter av flere forslag samtidig. Programvare for forslagsadministrasjon er relatert til programvare for tilbudsgiving, programvare for administrasjon av kontrakter og programvare for automatisering av profesjonelle tjenester.

3 resultater
Alt du trenger for å administrere prosjekter: pipeline, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
Programvare for tilbudsadministrasjon for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Innholdsbibliotek
  • Revisjonsspor
  • Elektronisk signatur
  • Styring av arbeidsflyt
  • Versjonskontroll
  • Styring av kunnskapsbase
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Forslagsgenerering
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Automatisk formatering
Profesjonell forslagsprogramvare. Lag vakre forslag med letthet. Imponer kundene dine og vinn flere prosjekter.
Profesjonell forslagsprogramvare. Lag vakre forslag med letthet. Imponer kundene dine og vinn flere prosjekter. Med Prospero kan du lage flotte forslag, spore ytelsen deres og få dem signert av kundene dine digitalt fra hvilken som helst enhet. Velg mellom en rekke ferdiglagde innhold og maler, lagre dine egne seksjoner og maler, spar mye tid og integrer med betalinger, CRM-er og faktureringsverktøy. Du kan også invitere teammedlemmene dine og angi tillatelser og roller. Lær mer om Prospero

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Innholdsbibliotek
  • Revisjonsspor
  • Elektronisk signatur
  • Styring av arbeidsflyt
  • Versjonskontroll
  • Styring av kunnskapsbase
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Forslagsgenerering
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Automatisk formatering
Oneflow forvandler den utdaterte kontraktsprosessen til en helt ny opplevelse ved å digitalisere kontraktshåndteringen, både før, under og etter signering.
Oneflow automatiserer hele kontraktsprosessen fra å opprette til e-signering og administrasjon, alt på ett sted. Gjør klønete, statiske avtaler om til virkelig digitale kontrakter. Opprett og samarbeid om kontraktene direkte i nettleseren. Signer med ett klikk. Administrer livssykluser og få kontraktsinnsikt. Integreres sømløst med CRM. Prosessene er raskere, beslutningene er bedre og tilbudene er raskere. Det er en enklere, jevnere og smartere måte for team av alle former og størrelser å håndtere kontraktene på. Lær mer om Oneflow

Funksjoner

  • Dokumentledelse
  • Innholdsbibliotek
  • Revisjonsspor
  • Elektronisk signatur
  • Styring av arbeidsflyt
  • Versjonskontroll
  • Styring av kunnskapsbase
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Forslagsgenerering
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Automatisk formatering