17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Customer Loyalty Software

Med programvare for kundelojalitet kan bedrifter styrke forholdet til kundene sine på flere forskjellige måter. Gavekort, poeng og lojalitetsprogrammer, oppdateringer via e-post, insentiver, VIP-programmer og mer, kan bidra til å skape en lojal kundebase. Andre kataloger relatert til programvare for kundelojalitet er programvare for kunderelasjonshåndtering, kundeserviceprogramvare, programvare for automatisering av markedsføring og PR-programvare.

8 resultater
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for kundelojalitetsforbedring, noe som gjør det enkelt for selskaper å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
Styrk lojalitetskampanjer med eksklusive belønninger og tilbud. Kjør alle lojalitetsprogrammer med Plum Rewards-katalogen.
Xoxoday Plum er et kraftig system for belønninger, insentiver, fordeler og utbetalinger som hjelper bedrifter med å forenkle deres belønningsprogram samtidig som de gjør brukeropplevelsen hyggelig for sluttbrukerne. Xoxoday Plum kan integreres med noen av de mest populære HRMS, HRIS, CRM, spørreundersøkelse, markedsføringsautomatisering, SSO, SAML-verktøy som SAP SuccessFactors, Zoho People, Darwin Box, Keka, Survey Monkey, Survey Gizmo, SAML 2.0 og mer, noe som gir deg fleksibiliteten til å tjene på arbeidsflyten din. Lær mer om Xoxoday

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
LS Central er en alt-i-én software-løsning som forlenger Microsoft Dynamics 365 Business Central, og tilbyr derfor POS-og ERP-funksjonalitet i ett samlet system. Det betyr at du kan bruke én fullstendig software til å administrere det finansielle (Microsoft ERP), Point-of-Sale (POS), butikkdrift, styring av forsyningskjeder, beholdning, e-handel og kundelojalitet. Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
Lag giveaways for å få flere på e-postlistene dine, følgere på sosiale medier og salgsmuligheter.
Lag vakre egendefinerte gaver som kan legges inn direkte på nettstedet ditt. Øk publikum med over 90 forskjellige måter å komme inn på over 30 ulike sosiale medieplattformer. Konkurranser, nivådelte belønninger, øyeblikkelige kuponger, ledertavlekonkurranser og mye mer. Lær mer om SweepWidget

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
Oracle Simphony POS passer til restauranter av alle størrelser og formater: uformelle, hurtigmat, uavhengige, franchiser, puber, stadioner med mer.
Oracle Simphony POS er utviklet for ambisiøse restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
The Academy LMS leverer uimotståelige læringsopplevelser, enestående engasjement og utrolig forretningseffekt. Koble deg til kraften i dag
Forbedre teamets prestasjoner med så mye som 75 % per år med Academy LMS fra Growth Engineering. Programmet bruker spillifisering, sosial læring og atferdsvitenskap til å fremme elevengasjement og skape ekte forretningsmessige resultater. Disse prisvinnende læringsteknologiløsningene har hjulpet selskaper som HP, BT, L’Oreal Travel Retail, Flight Centre og The Financial Times med å unngå kjedelig nettlæring og få bedre avkastning på opplæringsinvesteringene. Lær mer om Growth Engineering LMS

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
Intuitiv kundelojalitetsplattform for forhandlere. De seks funksjonene hjelper deg med å skape skreddersydde opplevelser.
Voyado er en plattform med kraften av seks funksjoner som sømløst jobber sammen for at du skal kunne nå kundelojalitet. Voyado er utviklet med tanke på detaljister og gir deg den mest kostnadseffektive løsningen for å skape hyper-tilpassede opplevelser gjennom data, innsikt, verktøy, AI og analyser. Voyado utfordrer bransjen og har som mål å ligge i forkant av konkurrentene. Lær mer om Voyado

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal
Det enkleste verktøyet for sporing av kundetilfredshet i sanntid basert på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyr et enkelt dashbord for å spore kundetilfredshet på tvers av forskjellige steder per forskjellige sporingskilder (ansatte, salgskanaler eller produktgrupper), i tillegg til å forbedre Google Anmeldelser-rangeringen. Den har nyttige funksjoner, inkludert standard flerspråklig NPS-undersøkelse, lenker og QR-koder som er klare til å dele, intelligent omdømmeforbedring og posisjons- og kildesporing. Lær mer om RapidNPS

Funksjoner

  • Kundeundersøkelser
  • Multikanals markedsføring
  • Henvisningssporing
  • Gavekortledelse
  • E-handelsstyring
  • Sporing av kundeaktivitet
  • CRM-modul
  • Medlemskapsledelse
  • Lojalitetskort
  • Spillifisering
  • Kampanjestyring
  • Medlemsportal