Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Task Management Software.

16 resultater
Tildel og prioriter oppgaver på den åpne plattformen til monday.com hvor som helst, når som helst, og sørg for at hele teamet alltid er oppdatert. Lær mer om monday.com
monday.com Work OS er en åpen plattform som bringer team sammen med skreddersydde løsninger for å bryte kommunikasjonsbarrierer og sørge for at alle involverte er oppdatert på alt fra enkle oppgaver til kompliserte prosjekter. Få enkel tilgang til alle fremdriftsoppdateringer, budsjettgodkjenninger og mer på én plattform, slik at du kan se hvor hele teamets arbeid står med et øyekast. Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten uten WiFi, lar monday.com deg få tilgang til viktig informasjon og ta bedre datadrevne beslutninger raskt. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Asana er den enkleste måten å organisere og administrere teamets arbeid på. Se hvorfor over 11 000 kunder gir Asana 4,5 av 5 stjerner. Lær mer om Asana
Asana er et oppgavestyringsverktøy som hjelper team med å organisere arbeidet sitt, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana kan du samle alt arbeidet ditt på ett sted og samle teamene dine hvor som helst. Fra lister til tavler, til kalendere og gantt-diagrammer kan du organisere arbeidet på din måte. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team i 190 land som bruker Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Bitrix24 er en gratis løsning for teamoppgaver og prosjektadministrasjon som brukes av mer enn åtte millioner team over hele verden. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Lær mer om Bitrix24
Ser du etter den beste gratis programvaren for teamoppgaveadministrasjon? Gjør deg klar til å bli imponert av Bitrix24. Ja, du får gratis, ubegrenset antall team og gratis, ubegrenset antall oppgaver. Fortsatt ikke imponert? Hva om vi legger til fritidssporing, deloppgaver, oppgavemaler og oppgaveroller? Vil du ha mer? OK, Gantt-diagrammer, delte kalendere, oppgavedelegering, oppgaverapporter og ledervisning får du også. Vil du ha superenkel teamoppgaveadministrasjon? Vær så god. Er du en storbruker? Ikke noe problem. Åtte millioner team bruker Bitrix24. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500. Lær mer om Agile CRM
Agile CRMs programvare administrerer prosjekter effektivt med et brukervennlig dra-og-slipp-verktøy for prosjektadministrasjon. Slik blir det enkelt å administrere oppgaver mellom salgs- og markedsfør ingsteamene i bedriften. Prosjektadministrasjonsprogramvaren omfatter ulike alternativer for å sjekke og spore statusen til prosjektene dine. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Administrer oppgaver ved hjelp av EngageBays programvare for oppgavehåndtering, og sørg for at teamet aldri går glipp av en oppfølging. Lær mer om EngageBay
EngageBay inneholder et enkelt og effektivt verktøy for å tildele og administrere oppgaver mellom markedsførings-, salgs- og supportteam. Med oppgavehåndteringsprogramvaren kan du opprette og tilordne oppgaver for teammedlemmene, og du kan kontrollere om de har fullført oppgavene som er tilordnet for dagen. Angi prioritetsnivåer og send e-postvarsler for forfalte oppgaver. Automatiser oppgavetildelingsprosessen og unngå problemer ved manuell tildeling. Overvåk fremdriften for å sikre at den går fremover som ønsket. Lær mer om EngageBay

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter. Lær mer om todo.vu
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet. todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset. Lær mer om todo.vu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Over 1 000 000 team over hele verden bruker Trello som et oppgavestyringsverktøy for å planlegge, organisere og oppnå mål fra hvilken som helst enhet.
Verktøy feirer sjelden reisen som team tar for å takle oppgaver og treffe sine mål, men Trello gjør det ved å bringe belønning og letthet inn i oppgavehåndteringsprosessen. Team kan feire sine prestasjoner med morsomme og fleksible funksjoner som er intuitivt enkle og oppmuntrer til et personlig preg. Team kan lagre og spore informasjon på en gjennomsiktig måte, holde bedre møter og automatisere gjentatte oppgaver med et intuitivt grensesnitt som gjør det enkelt for alle å være med, alt fra samme plattform. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, sanntidskort og dashbord og funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Wrike er en programvare for oppgaveadministrasjon for bedrifter med forhåndsbygde maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, Kanban-tavler og mer.
Wrike er en prisbelønt programvare for oppgaveadministrasjon for bedriftsteam. Den har avansert sikkerhet og full skalerbarhet. Prosjektledere og produktsjefer kan dra nytte av Gantt-diagram, Kanban-tavler, brukervennlig rapportering og automatisk oppgavetildeling og fildeling. Utforsk skreddersydde løsninger for teamet ditt, inkludert spesifikke bransjeledende maler, arbeidsflyter og funksjoner. Gjør det beste arbeidet i livet ditt med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Den ledende nettbaserte whiteboard-samarbeidsplattformen for planlegging, sporing og visualisering av prosjekter og oppgaver som avhenger av disse
Miro er den ledende samarbeidende whiteboard-plattformen for team i alle størrelser og benyttes av over 13 millioner brukere over hele verden. Forenkle arbeidsflyten, optimaliser de daglige rutinene og hold fokus på resultater som sporer fremdriften i Miro-brettet. Gjør det raskt å organisere oppgaver fra forskjellige kanaler og kartlegge dem på en digital tavle. Utnytt kraftige integrasjoner med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og mer. Kom i gang i løpet av sekunder ved hjelp av mer enn 250 forhåndslagde maler! Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Insightly CRM er for voksende team som ønsker en fleksibel, brukervennlig, men kraftig CRM for å sentralisere og administrere kundedata fra
Med mer enn 1,5 millioner brukere på tvers av alle bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare med innebygde integrasjoner til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære applikasjoner. Bruk Insightly til å administrere kundedata, potensielle kunder og prosjekter på alle stadier av kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og måle resultater mot dine salgs- og forretningsmål. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Alt du trenger for å få ting gjort: oppgaveadministrasjon, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned
Verktøy for oppgaveadministrasjon for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Pipefy er en programvare for arbeidsflytadministrasjon uten kode som gjør forretningsprosesser som kjøp, oppstart og rekruttering problemfrie, slik at de som behandler, gjennomgår og leder prosessene kan jobbe mer effektivt. Ved å gi ikke-tekniske arbeidere muligheten til å skape og automatisere arbeidsflyt uten IT-støtte, forbedrer Pipefy hastigheten og sikrer resultater av høyere kvalitet. Pipefy brukes nå i over 150 land av selskaper av alle størrelser, blant annet ledende virksomheter som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Skrivebords-e-postklient som også hjelper bedrifter med å administrere oppgaver, inspirert av Få ting gjort-metoden. Synkroniser hendelser, kontakter og mer
eM Client er en stasjonær e-postklient utformet for å hjelpe bedrifter med å håndtere e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (nettbaserte) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Oppgavevisning, fargekoding og sidelinje inspirert av Få ting gjort-metodikk. Forhåndsvis oppgaver og vis dem enkelt etter kommende, fullført eller på vent. Synkroniser oppgaver via CalDAV-, Google-kalender- eller Exchange-protokoller. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Oppgavestyring og tidssporingsprogramvare for selskaper, team og frilansere.
Monitask har funksjoner for oppgavestyring for å øke produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheten i hele teamet. Ekstern teamadministrasjon og oppgavetilordning samt tidssporingsfunksjoner, holder teamene fokusert på oppgaven. Programvaren vår er kraftig, men likevel lett, noe som gjør den enkel og brukervennlig. Lederne kan også få tilgang til dashbordet sitt på alle enhetene sine for å holde oversikt over teamet sitt når som helst, hvor som helst. Registrer deg for Monitask og begynn å spare tid og penger, fra og med i dag. Lær mer om Monitask

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver
Én integrert plattform med verktøyene du trenger for å lykkes med å administrere vanlige oppgaver.
Gluu hjelper bedrifter å få kontroll over kompleksiteten før den dreper veksten. Med Gluu får hver ansatt ett enkelt grensesnitt til de rette oppgavene og instruksjonene til rett tid. Dette lar deg unngå nye systemer for hver nye forretningsprosess, slik at du kan frigjøre tid og energi til vekst. Gluu kombinerer alle de bevegelige delene i oppgavestyringen. I løpet av minutter kan du kartlegge en flyt, legge til oppgaver og få dem fullført av ansatte i forreste linje via opprinnelige Android- og iOS-apper. Lær mer om Gluu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Opprett deloppgaver