15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Task Management Software

Programvare for oppgavebehandling gjør det mulig for brukergrupper å jobbe mer sammen for å fullføre prosjekter raskt og grundig. Funksjoner som tidssporing og prosjektsporing sikrer at alle prosjektoppgaver dekkes og at fremdriftsrapporter er oppdaterte. Andre funksjoner inkluderer automatisk tidsbudsjettering og tidslinje, e-postsynkronisering, oppretting av gjøremålslister, samarbeidsgrensesnitt for alle brukere og oppgavepåminnelser. Programvare for oppgavebehandling er relatert til programvare for prosjektstyring, programvare for idéadministrasjon, programvare for automatisering av profesjonelle tjenester, programvare for tid og utgifter og programvare for administrasjon av arbeidsflyt.

Norge Vis lokale produkter

26 resultater

Tildel og prioriter oppgaver på den åpne plattformen til monday.com hvor som helst, når som helst, og sørg for at hele teamet alltid er oppdatert. Lær mer om monday.com
monday.com Work OS er en åpen plattform som bringer team sammen med skreddersydde løsninger for å bryte kommunikasjonsbarrierer og sørge for at alle involverte er oppdatert på alt fra enkle oppgaver til kompliserte prosjekter. Få enkel tilgang til alle fremdriftsoppdateringer, budsjettgodkjenninger og mer på én plattform, slik at du kan se hvor hele teamets arbeid står med et øyekast. Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten uten WiFi, lar monday.com deg få tilgang til viktig informasjon og ta bedre datadrevne beslutninger raskt. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Stacker lets you build the tools you need to power your business, from portals to project trackers and CRMs – all without code. Lær mer om Stacker
Stacker is a no-code tool for building apps to power your business and securely share data, whether you're looking for a project management tool, client portal, task tracker or custom CRM. Sync data from Airtable, Google Sheets, Salesforce or 60 other data connectors to create a single source of truth for your team. Build your app from scratch or use a STACKER TEMPLATE to get started. Lær mer om Stacker

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Over 1 000 000 team over hele verden bruker Trello som et oppgavestyringsverktøy for å planlegge, organisere og oppnå mål fra hvilken som helst enhet.
Verktøy feirer sjelden reisen som team tar for å takle oppgaver og treffe sine mål, men Trello gjør det ved å bringe belønning og letthet inn i oppgavehåndteringsprosessen. Team kan feire sine prestasjoner med morsomme og fleksible funksjoner som er intuitivt enkle og oppmuntrer til et personlig preg. Team kan lagre og spore informasjon på en gjennomsiktig måte, holde bedre møter og automatisere gjentatte oppgaver med et intuitivt grensesnitt som gjør det enkelt for alle å være med, alt fra samme plattform. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for oppgavestyring.
Asana er et verktøy for oppgavestyring som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Wrike er en programvare for oppgaveadministrasjon for bedrifter med forhåndsbygde maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, Kanban-tavler og mer.
Wrike er en prisbelønt programvare for oppgaveadministrasjon for bedriftsteam. Den har avansert sikkerhet og full skalerbarhet. Prosjektledere og produktsjefer kan dra nytte av Gantt-diagram, Kanban-tavler, brukervennlig rapportering og automatisk oppgavetildeling og fildeling. Utforsk skreddersydde løsninger for teamet ditt, inkludert spesifikke bransjeledende maler, arbeidsflyter og funksjoner. Gjør det beste arbeidet i livet ditt med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
En av de ledende nettbaserte plattformene for planlegging, sporing og visualisering av prosjekter og avhengigheter
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 13 millioner brukere over hele verden. Forenkle arbeidsflytene dine, optimaliser de daglige rutinene og fokuser på resultater som sporer fremdriften i Miro-tavlen. Gjør det raskt å organisere oppgaver fra ulike kanaler og tilordne dem ut på en digital tavle. Dra nytte av kraftige integreringer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og mer. Kom i gang på sekunder med mer enn 250 ferdiglagde maler! Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Bitrix24 er en gratis løsning for teamoppgaver og prosjektadministrasjon som brukes av mer enn åtte millioner team over hele verden. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver.
Ser du etter den beste gratis programvaren for teamoppgaveadministrasjon? Gjør deg klar til å bli imponert av Bitrix24. Ja, du får gratis, ubegrenset antall team og gratis, ubegrenset antall oppgaver. Fortsatt ikke imponert? Hva om vi legger til fritidssporing, deloppgaver, oppgavemaler og oppgaveroller? Vil du ha mer? OK, Gantt-diagrammer, delte kalendere, oppgavedelegering, oppgaverapporter og ledervisning får du også. Vil du ha superenkel teamoppgaveadministrasjon? Vær så god. Er du en storbruker? Ikke noe problem. Åtte millioner team bruker Bitrix24. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Administrer oppgaver ved hjelp av EngageBays programvare for oppgavehåndtering, og sørg for at teamet aldri går glipp av en oppfølging.
EngageBay inneholder et enkelt og effektivt verktøy for å tildele og administrere oppgaver mellom markedsførings-, salgs- og supportteam. Med oppgavehåndteringsprogramvaren kan du opprette og tilordne oppgaver for teammedlemmene, og du kan kontrollere om de har fullført oppgavene som er tilordnet for dagen. Angi prioritetsnivåer og send e-postvarsler for forfalte oppgaver. Automatiser oppgavetildelingsprosessen og unngå problemer ved manuell tildeling. Overvåk fremdriften for å sikre at den går fremover som ønsket. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Insightly CRM er for voksende team som ønsker en fleksibel, brukervennlig, men kraftig CRM for å sentralisere og administrere kundedata fra
Med mer enn 1,5 millioner brukere på tvers av alle bransjer, er Insightly en ledende CRM-programvare med innebygde integrasjoner til Gmail, Office 365, MailChimp og andre populære applikasjoner. Bruk Insightly til å administrere kundedata, potensielle kunder og prosjekter på alle stadier av kunderelasjoner, overvåke salgskanaler og måle resultater mot dine salgs- og forretningsmål. Lær mer om Insightly

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Alt du trenger for å få ting gjort: oppgaveadministrasjon, tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned
Verktøy for oppgaveadministrasjon for selvstendig næringsdrivende – det er HoneyBook. HoneyBook gjør det enkelt å fullføre bestillinger for flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs programvare administrerer prosjekter effektivt med et brukervennlig dra-og-slipp-verktøy for prosjektadministrasjon. Slik blir det enkelt å administrere oppgaver mellom salgs- og markedsføringsteamene i bedriften. Prosjektadministrasjonsprogramvaren omfatter ulike alternativer for å sjekke og spore statusen til prosjektene dine. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Pipefy er en programvare for arbeidsflytadministrasjon uten kode som gjør forretningsprosesser som kjøp, oppstart og rekruttering problemfrie, slik at de som behandler, gjennomgår og leder prosessene kan jobbe mer effektivt. Ved å gi ikke-tekniske arbeidere muligheten til å skape og automatisere arbeidsflyt uten IT-støtte, forbedrer Pipefy hastigheten og sikrer resultater av høyere kvalitet. Pipefy brukes nå i over 150 land av selskaper av alle størrelser, blant annet ledende virksomheter som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Skrivebords-e-postklient som også hjelper bedrifter med å administrere oppgaver, inspirert av Få ting gjort-metoden. Synkroniser hendelser, kontakter og mer
eM Client er en stasjonær e-postklient utformet for å hjelpe bedrifter med å håndtere e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (nettbaserte) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Oppgavevisning, fargekoding og sidelinje inspirert av Få ting gjort-metodikk. Forhåndsvis oppgaver og vis dem enkelt etter kommende, fullført eller på vent. Synkroniser oppgaver via CalDAV-, Google-kalender- eller Exchange-protokoller. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Oppgavestyring og tidssporingsprogramvare for selskaper, team og frilansere.
Monitask har funksjoner for oppgavestyring for å øke produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheten i hele teamet. Ekstern teamadministrasjon og oppgavetilordning samt tidssporingsfunksjoner, holder teamene fokusert på oppgaven. Programvaren vår er kraftig, men likevel lett, noe som gjør den enkel og brukervennlig. Lederne kan også få tilgang til dashbordet sitt på alle enhetene sine for å holde oversikt over teamet sitt når som helst, hvor som helst. Registrer deg for Monitask og begynn å spare tid og penger, fra og med i dag. Lær mer om Monitask

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Norge Lokalt produkt
Komplett system med prosjektstyring, tidsregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering i samme system.
Milient - Perfekt Project Flow Komplett system for alle bedrifter som jobber prosjektbasert. Inkludert prosjektstyring, timeregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering. Alt i samme system. Enklere blir det ikke! Våre typiske kunder er prosjektbaserte organisasjoner, og med Milient får de en enklere hverdag. Over 40.000 personer over hele verden, i 69 land, bruker ett av Milients programvarer. Lær mer om Milient

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Cloud task management software for any business size. Simple. Flexible. Scalable. Setup in minutes. Start a Free Trial.
Task management software made easy. 100% cloud-based solution. Setup in minutes. QT9 QMS enables you to collaborate with anyone, anytime and anywhere. Integrate tasks with document control, employee training and more all in one place. Receive email alerts and automated reminders when tasks are due. eSignatures make approvals easier. Real-time dashboards show data anyway you want. Includes unlimited file attachments. Simplifies ISO & FDA Compliance. Try for Free. Lær mer om QT9 QMS

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
En mobil-først-plattform for oppgavehåndtering som effektiviserer prosessene, gir full oversikt over oppgaveutførelsen og øker produktiviteten.
YOOBIC er en mobil-først-oppgavehåndteringsløsning for frontlinjearbeidere. Effektiviser alle prosessene dine, få full oversikt over oppgaveutførelsen gjennom kraftige analyser, øk samarbeidet og gjør de ansatte i frontlinjen mer produktive. YOOBIC brukes av mer enn 200 selskaper over hele verden, inkludert Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino 's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Lær mer om YOOBIC

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Easy and fast to plan, organize, and track all your team tasks. Lumeer gives you a super easy visual task management. Everyone knows what to do next, why it is important, and how to do it. Remove unnecessary synchronization meetings, endless email threads, and confusing spreadsheets. Extreme flexibility gives anyone the freedom to create the perfect workflow, manage and track your progress. Flexibility to fit how your teams work today and to grow with your needs. Lær mer om Lumeer

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet. todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset. Lær mer om todo.vu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Én integrert plattform med verktøyene du trenger for å lykkes med å administrere vanlige oppgaver.
Gluu hjelper bedrifter å få kontroll over kompleksiteten før den dreper veksten. Med Gluu får hver ansatt ett enkelt grensesnitt til de rette oppgavene og instruksjonene til rett tid. Dette lar deg unngå nye systemer for hver nye forretningsprosess, slik at du kan frigjøre tid og energi til vekst. Gluu kombinerer alle de bevegelige delene i oppgavestyringen. I løpet av minutter kan du kartlegge en flyt, legge til oppgaver og få dem fullført av ansatte i forreste linje via opprinnelige Android- og iOS-apper. Lær mer om Gluu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Lær mer om VOGSY

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Prosjektarbeid og daglig virksomhet, tidsfrister, ny innsending, sjekklister og viktige oppgaver – administrer teamets aktiviteter.
Enten det er prosjektarbeid eller daglig virksomhet: tidsfrister, påminnelser og viktige oppgaver for i dag – din personlige oversikt viser hva som er i behandlingsfokuset ditt og er viktig og haster. Åpne arbeidsflyttrinn, sjekklister, henvendelser eller brukerhistorier – ingen type oppgaver slipper ut av syne. Avhengig av ditt eget ansvarsområde, definerer du dashbordelementene dine fra en rekke alternativer – det være seg åpne salgstrafikklys, ferieforespørsler eller prosesstrinn. Lær mer om Projektron BCS

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse
Bransjeledende Marketing Work Management (MWM)-løsninger som hjelper interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt.
Encodify er ledende innen styring av markedsføring (MWM). Vi var pionerer innen MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé som banet vei for MWM-kategorien. Siden den gang har vi, basert på vår no-code-teknologi, bygget bransjeledende MWM-løsninger for best-practice som hjelper alle interessenter i markedsføringsverdikjeden med å samarbeide effektivt. I dag setter vi nye standarder ved å kombinere DAM/PIM, workflow, korrektur og prosjektstyring for å hjelpe kundene med å innovere og optimalisere måten de jobber på. Lær mer om Encodify

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gjøremålsliste
  • Sub-Task Management
  • Gjentakende oppgaver
  • Oppdragsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Prosjektsporing
  • Prioritering
  • Prosjektplanlegging
  • Dokumentledelse