18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Software License Manager

Programvare for lisensadministrasjon beskytter immateriell eiendom mot uautorisert kopiering og distribusjon for ulike forretningsprogrammer for digital rettighetsadministrasjon. Bedrifter kan overvåke bruken av rettighetsbeskyttede programmer for å sikre lisensoverholdelse, kontrollere distribusjon, bevare inntektsstrømmer og unngå piratkopiering. Programbeskyttelser kan spesifiseres til nettverk, individuelle brukere og tidstabeller. Programvare for lisensadministrasjon er forbundet med programvare for programutvikling og programvare for IT-ressurshåndtering.

3 resultater
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll. Lær mer om ManageEngine Endpoint Central
Endpoint Central er en enhetlig endepunktadministrasjonsløsning som hjelper deg med å administrere servere, bærbare datamaskiner, stasjonære datamaskiner, smarttelefoner og nettbrett fra en sentral plassering. Ved å bruke enten en lokal eller en skybasert UEM kan du automatisere vanlige endepunktsadministrasjonsrutiner som å installere patcher, distribuere programvare, bildebehandling og distribuere OS, administrere mobiler og BYOD-enheter, ekstern feilsøking, moderne administrasjon og mye mer! Den har også en mobilapp som lar deg administrere endepunkter hvor som helst, når som helst! Lær mer om ManageEngine Endpoint Central

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenssporing
  • Kopibeskyttelse
  • Lisensinventar
  • Konfigurasjonsstyring
  • Prøvelisens
  • Produktaktivering
  • Bærbar lisens
  • Rapportering/analyse
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenssporing
  • Kopibeskyttelse
  • Lisensinventar
  • Konfigurasjonsstyring
  • Prøvelisens
  • Produktaktivering
  • Bærbar lisens
  • Rapportering/analyse
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenssporing
  • Kopibeskyttelse
  • Lisensinventar
  • Konfigurasjonsstyring
  • Prøvelisens
  • Produktaktivering
  • Bærbar lisens
  • Rapportering/analyse