15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

IT -styringsprogramvare

Programvare for IT-administrasjon inneholder verktøy og prosesser for å styring og overvåking av datanettverk, inkludert: operativsystemer, programmer, nettverksutstyr, sikkerhetstiltak, stormaskiner, tilgangskontrollsystemer, nettjenester og databaser. Organisasjoner bruker programvare for IT-administrasjon til å håndtere aktiviteter på tvers av systemene sine, evaluere kapasiteten, brukeraktiviteten, programvarebeholdning og -installasjon, servertilgjengelighet samt virus- og skadevarebeskyttelse. Programvare for IT-administrasjon er relatert til programmer for administrering av programytelse, programvare for bedriftskontinuitet, programvare for databaseadministrasjon, programvare for serveradministrasjon, programvare for nettverksovervåking og programvare for nettverkssikkerhet.

22 resultater

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll. Lær mer om ManageEngine Endpoint Central
Endpoint Central er en enhetlig endepunktadministrasjonsløsning som hjelper deg med å administrere servere, bærbare datamaskiner, stasjonære datamaskiner, smarttelefoner og nettbrett fra en sentral plassering. Ved å bruke enten en lokal eller en skybasert UEM kan du automatisere vanlige endepunktsadministrasjonsrutiner som å installere patcher, distribuere programvare, bildebehandling og distribuere OS, administrere mobiler og BYOD-enheter, ekstern feilsøking, moderne administrasjon og mye mer! Den har også en mobilapp som lar deg administrere endepunkter hvor som helst, når som helst! Lær mer om ManageEngine Endpoint Central

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Maksimer IT-effektiviteten med en fullstendig forståelse av maskinvaren, programvaren, nettverket og de gjensidige avhengighetene med Device42! Lær mer om Device42
Device42 hjelper deg med å automatisere, spore og administrere IT-infrastrukturen nøyaktig. Oppdag, visualiser og forstå infrastrukturen og dens gjensidige avhengighet fra ett enkelt dashbord, forbedre nettverkssikkerheten og reduser virkningen av planlagte og ikke-planlagte endringer i IT-nettverket. Mulighetene omfatter alt du trenger: en CMDB med omfattende automatisk oppdagelse, kraftig rapportering, et komplett revisjonsspor, DCIM, ITAM og et omfattende RESTful API! Last ned en gratis 30-dagers prøveversjon i dag! Lær mer om Device42

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
monday.com er en fleksibel plattform som gir IT-ansvarlige den synligheten de trenger for å holde teamene i gang så effektivt som mulig.
monday.com er en fleksibel plattform som gjør det mulig for IT-ledere å samarbeide enkelt med eksterne og interne interessenter, samtidig som de overvåker store prosjekter og prosesser. Velg en av de over 200 uendelig tilpassbare malene. Skreddersy den til arbeidsflyten din innen få timer ved hjelp av dra-og-slipp-kolonner, widgets og apper. Fra IT-forespørsler til lagerstyring, gir monday.com deg den umiddelbare oversikten du trenger for å støtte teamet ditt der de trenger deg, på en bedre måte. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Wrike er en programvare for IT-arbeidsadministrasjon med maler, Gantt-diagrammer, avansert sikkerhet, automatiserte godkjenninger og mer enn 400 integreringer.
Wrike er en programvare for IT-arbeidsadministrasjon som er betrodd av over 20 000 selskaper og mer enn to millioner brukere. Effektiviser IT-administrasjon ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, automatiserte arbeidsflyter og godkjenninger, budsjettstyring og avansert rapportering, alt på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner som GitHub for sømløs utvikling og sporing. Tilpass arbeidsflyten slik at du kan se fremdriften på hvert trinn. Forvandle IT-ledelsen med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
ISL Light-programvaren for ekstern støtte gjør det mulig å kontrollere en ekstern datamaskin eller mobilenhet. Den er plattformuavhengig, sikker, rask og enkel å skreddersy.
ISL Light er en nettbasert løsning for eksterne skrivebord som gjør det mulig å både få tilgang til og kontrollere enhver datamaskin med Windows, Mac eller Linux på sekunder, fra en hvilken som helst datamaskin eller mobilenhet, eller å gi teknisk støtte til brukere av mobilenheter etter behov. Plattformuavhengig og sikker høyhastighetsskjermdeling, skybasert eller lokal lisens. Det store utvalget tilpasningsalternativer gjør det mulig å merke programvaren med bedriftens egen merkevare og legge til avanserte sikkerhetstiltak. Lær mer om ISL Light

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
En nettbasert ITIL-serviceavdeling som hjelper deg å administrere IT-infrastrukturen, helt uten komplikasjoner.
Freshservice er en nettbasert ITIL-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr også administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Atera er den ultimate IT-administreringsløsningen for MSP-er og IT-fagfolk. Alt man trenger på ett sted. Prøv det gratis nå!
Atera tilbyr en omfattende IT-løsning for MSP-er og IT-fagfolk. Plattformen inneholder en integrert løsning: full RMM, PSA, fjerntilgang, patchadministrasjon, fakturering, rapportering og mye mer. Ateras innovative prismodell hjelper også IT-tjenesteleverandører med å skalere opp virksomheten sin, samtidig som de kan tilby tjenester i verdensklasse. Alle abonnementene inkluderer et ubegrenset antall enheter til en fast pris, noe som betyr at man kun betaler per tekniker. Prøv Atera gratis i dag. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Pipefy er en programvare for arbeidsflytadministrasjon uten kode som gjør forretningsprosesser som kjøp, oppstart og rekruttering problemfrie, slik at de som behandler, gjennomgår og leder prosessene kan jobbe mer effektivt. Ved å gi ikke-tekniske arbeidere muligheten til å skape og automatisere arbeidsflyt uten IT-støtte, forbedrer Pipefy hastigheten og sikrer resultater av høyere kvalitet. Pipefy brukes nå i over 150 land av selskaper av alle størrelser, blant annet ledende virksomheter som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Patch Manager Plus er en automatisert oppdateringsprogramvare for oppdatering av Windows, Mac, Linux og over 300 tredjepartsapplikasjoner.
Patch Manager Plus er en automatisert programvare for patchadministrasjon som gir bedrifter ett enkelt grensesnitt for alle patchadministrasjonsoppgaver. Fungerer på tvers av plattformer, og hjelper deg med å lappe Windows, Mac, Linux og 300+ tredjepartsapplikasjoner. Du kan automatisere skanningen etter manglende oppdateringer, teste og godkjenne for problemfri oppdatering, tilpasse implementeringspolicyer for å møte forretningsbehov, avslå oppdateringer og generere sårbarhetsrapporter. Patch Manager Plus er nå tilgjengelig både på skyen og på stedet. Lær mer om ManageEngine Patch Manager Plus

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Datadog er en tjeneste som bidrar til å øke oppetiden og maksimere ytelsen til tjenester gjennom sentralisert overvåking og varsling.
Datadog er en SaaS-basert plattform for overvåking, sikkerhet og analyse for infrastruktur i skyen, applikasjoner, logger med mer. Plattformen hjelper organisasjoner med å oppnå bedre fleksibilitet, øke effektiviteten og få ende-til-ende-synlighet på tvers av dynamiske infrastrukturer eller infrastrukturer i stor skala. Ved å samle inn målinger og hendelser fra over 400 spesifikke tjenester og teknologier, gjør Datadog det mulig for Dev-, Sec- og Ops-teamene å sikre oppetid for applikasjonene og fremskynde go-to-market-strategier. Lær mer om Datadog

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Søk, analyser og visualiser data fra hele systemet. Overvåk, varsle og rapporter om driften for å skape mer robuste systemer.
Er du klar til å ta kontroll over dataene dine? Splunk er en tilpassbar plattform for dataanalyse som gjør det mulig å undersøke, overvåke, analysere og handle i sanntid. Med Splunk kan du forutse og forhindre IT-problemer, effektivisere hele sikkerhetsstabelen, minimere uforutsett nedetid og utforske og visualisere forretningsprosesser for økt transparens på én plattform. Lær mer om Splunk Enterprise

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter og støtte sluttbrukere.
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning for å administrere endepunkter og støtte sluttbrukere i ett enkelt vindu. Ninja reduserer kompleksiteten, støtter effektiviteten til teknikere og gir IT-teamene full kontroll over administrerte IT-ressurser. Plattformen gir IT-teamene proaktiv overvåkning, mulighet for ekstern administrasjon, patchadministrasjon, programvareadministrasjon, sikkerhetskopiering og mer – alt i én enhetlig løsning med et raskt, moderne og intuitivt grensesnitt. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Skrivebords-e-postklient som også hjelper bedrifter med å administrere oppgaver, organisere kalendere, bla gjennom kontakter, legge til notater, chat og mer.
eM Client er en flott stasjonær e-postklient utformet for å hjelpe til med håndtering av e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (nettbaserte) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Appen gjør det mulig for administratorer å håndheve en bedriftsomfattende e-postkrypteringspolicy (PGP, S/MIME), arkivere e-poster eller opprette og lagre tilpassbare signaturer, e-postmaler og QuickTexts for å effektivisere kommunikasjonsprosesser. Internasjonale team kan stole på umiddelbar oversettelse av alle e-poster. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Hold oversikt over brukeraktivitet og konfigurasjoner i de lokale og skybaserte IT-systemene.
Netwrix Auditor er en oversiktsplattform som muliggjør kontroll over endringer, konfigurasjoner og tilgang i hybride IT-miljøer og eliminerer stresset ved neste samsvarsrevisjon. Se hvem som har tilgang til hva, hvor ofte endringer gjøres, hvilke systemer som påvirkes og hvilke tiltak som forårsaker nedetid. Håndtere spørsmål fra revisorer raskere og med langt mindre innsats fra ditt begrensede personale. Lær mer om Netwrix Auditor

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive.
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive. Vi gir utviklings- og driftsteamene muligheten til å planlegge for tjenesteavbrudd og ha kontroll under hendelser. Opsgenie sentraliserer varsler, varsler de rette personene på en pålitelig måte og gjør dem i stand til å handle raskt. Våre dype integreringer med 200+ ITSM-verktøy gjør det mulig å bryte ned siloer mellom utviklings- og IT-team, korrelere hendelser for å kode distribusjoner og enkelt måle den fulle påvirkningen fra en stor hendelse. Lær mer om OpsGenie

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Integrert administrasjon av stasjonære og mobile enheter for administrerte tjenesteleverandører (MSP).
Endpoint Central MSP er en integrert programvare for administrasjon av stasjonære og mobile enheter som hjelper administrerte tjenesteleverandører med å effektivt administrere kundenes stasjonære datamaskiner, servere, bærbare datamaskiner og mobile enheter fra et sentralt punkt. Den passer for små, mellomstore og store MSP-er. Desktop Central MSP er tilgjengelig i 2 utgaver, gratisutgave og Enterprise-utgave. Lær mer om ManageEngine Endpoint Central MSP

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
AssetSonar helps you organize, track, and report on your technology landscape from procurement to retirement - all from a single space.
Consolidate hardware and software data, optimize IT spend, and become audit-ready with a comprehensive IT asset management solution. AssetSonar’s integration with Zendesk and Jira integrations help ensure seamless IT service management delivery, and integrated network discovery applications provide full control of your IT infrastructure. Maximize the value of your software investments by ensuring license compliance, entitlement management, and software reconciliation. Lær mer om AssetSonar

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
Distribuer tredjepartsapplikasjoner til SCCM-miljøet ved hjelp av en innebygd SCCM-plugin-modul og distribuer også tredjeparts oppdateringskataloger til SCCM/SCUP
Patch Connect Plus hjelper SCCM-administratorer med å lappe over 320 tredjepartsapplikasjoner (på tvers av 200 leverandører) via eksisterende Microsoft SCCM-server. Du kan automatisere patching, distribuere direkte fra en innebygd SCCM-plugin, automatisk oppdage og publisere patcher og se fullstendige SCCM-distribusjonsdata. Publiser også tredjeparts oppdateringskataloger til SCCM gjeldende filial ved å laste ned katalogen cab-filen og konfigurere den ved hjelp av automatisk katalogplanlegger. Dermed hjelper Patch Connect Plus med å maksimere din SCCM-investering. Lær mer om ManageEngine Patch Connect Plus

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
LeanIX tilbyr en SaaS for EA, som gjør det mulig for organisasjoner å ta raskere, datadrevne beslutninger i IT-avdelingen.
LeanIX leverer samarbeidende EA designet for moderne IT. Den åpne, datadrevne arkitekturadministrasjonsmodellen hjelper organisasjoner med å tilpasse seg de stadig økende kravene til digital teknologi. Arkitekturteam som bruker LeanIX, fra Agile til multisky og videre, har kraften til å støtte virksomheten og rapportere 45 % reduksjon i tid til verdilevering. Mer enn 90 000 brukere på tvers av bedrifter over hele verden stoler på LeanIX for å administrere IT-landskapet deres, inkludert adidas, Bosch, 7Eleven og Zalando. Lær mer om leanIX

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging
ITIL-løsning for administrasjon av IT-ressurser etter beste praksis Den har nettverksoppdagelse, MS ConfigMgr (SCCM), administrasjon av kjøp og garantier. Gratis prøveperiode
VIZOR er en ITIL-løsning for administrasjon av IT-ressurser. VIZOR administrerer den komplette livssyklusen for IT-ressurser som kombinerer nettverksoppdagelse og lagerdata med kjøps-, garanti- og vedlikeholdsdetaljer. Du får enklere oversikt over fordelingen av ressurser til ansatte og steder slik at du alltid vet nøyaktig hvem som har hva. VIZOR kan enten revidere nettverket ditt, eller integreres med verktøy som ConfigMgr, LANSweeper og Chromebook Admin. VIZOR er fullstendig modulær slik at du bare kjøper funksjonene du trenger. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Lisenshåndtering
  • Serverovervåking
  • Kapasitetsstyring
  • Samsvarsstyring
  • Billettadministrasjon
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Hendelseshåndtering
  • Problemrevisjon
  • Vedlikeholdsplanlegging