17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
LiveAgent vs Tidio
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Startpris
Ikke utfylt av leverandøren
29,00 USD/måned
Vurderinger
Samlet
4,7 (1 631)Samlet
4,7 (457)Best for
Et bredt utvalg av små og mellomstore bedrifter innen e-handel, Telco, forsikring, SaaS og oppstartsbedrifter bruker LiveAgent. Målkunden er alle som forstår hvor viktig det er å gi god kundeservice.
Tidio ble designet og bygget for små bedrifter som ønsker å holde all kommunikasjon på ett sted og automatisere noen av sine samtaler. Brukes for tiden på over 300 000 nettsteder over hele verden.
Funksjoner
- Administrasjon av kundestøttesaker
- Automatiske svar
- Forbrukervendt chat i sanntid
- Kundestøtte
- Multikanals styring
- Persontilpassing
- Rollebaserte tillatelser
- Sanntidsdata
- Søk/filter
- Tilpassede skjemaer
- Administrasjon av kundestøttesaker
- Automatiske svar
- Forbrukervendt chat i sanntid
- Kundestøtte
- Multikanals styring
- Persontilpassing
- Rollebaserte tillatelser
- Sanntidsdata
- Søk/filter
- Tilpassede skjemaer
Plassering
- Skybasert
- Lokalt
- Skybasert
- Lokalt
Opplæring
- Ansikt til ansikt
- Live på nett
- Webinarer
- Dokumentasjon
- Videoer
- Ansikt til ansikt
- Live på nett
- Webinarer
- Dokumentasjon
- Videoer
Støtte
- E-post/hjelpesenter
- Vanlige spørsmål / forum
- Kunnskapsbase
- Telefonstøtte
- Døgnet rundt
- Chat
- E-post/hjelpesenter
- Vanlige spørsmål / forum
- Kunnskapsbase
- Telefonstøtte
- Døgnet rundt
- Chat